Le boyfriend zit nou best wel tegen officieel aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
Officieel? Wie wat waar? Wat heb ik gemist?
Nee, ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten.
Le boyfriend?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Le boyfriend zit nou best wel tegen officieel aan![]()
Snap ik, leuk dat je hier ff komt buurtenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MPG.Kon een topic met Geleen in de TT niet weerstaan.
je hebt er toch niet te veel moed voor nodig gehad of wel?quote:
Deze uitspraak doet mij terug denken aan mijn scharreltje van weleer..quote:
Voor dat prikje? Neuquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
je hebt er toch niet te veel moed voor nodig gehad of wel?
die pijn wel maar andere pijn niet hahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Voor dat prikje? Neu![]()
Pijn kanzijn
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
die pijn wel maar andere pijn niet haha
Woehoooeeee congrats met je piercing mush!!! ik weet hoe graag je t wilde!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ja kom maar eten hoor, ik kook wel weer![]()
Moet nog altijd een keer door jou gevoederd worden, dus deze keer verwacht ik een dineruitnodiging terug poekedingetje![]()
Say....18.00u eten?
Ik krijg zo mijn navelpiercing
Nee, eerst jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:51 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Woehoooeeee congrats met je piercing mush!!! ik weet hoe graag je t wilde!!
Ik ga je ook nog eens voederen lieverd!! komt helemaal goed, of ik laat boyfriend koken... of telt dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |