Ik moet ook maar eens bedenken wat ik precies wil gaan eten.quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef Tism het volgende:
Het enige dat ik moet doen vandaag is een grote friet speciaal en 2 hamburgers halen en die opeten, verder doe ik ook helemaal niets..![]()
Zondag FTW!1..
lekker ruilenquote:
Klopt. De kennis is er. De 21+toets voor het HBO heb ik inmiddels succesvol gemaakt. Het gaat om een opleiding aan de Stella Aviation Academy in Maastrichtquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk je wel dat je kennis hebt? Met 21 jaar kan je sowieso op de uni en ik verwacht dan ook op het HBO beginnen als je daarbij aantoont (dmv een test) dat je voldoende kennis hebt.
Och god, weet je zeker dat je dat wilt?quote:Op zondag 19 september 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt. De kennis is er. De 21+toets voor het HBO heb ik inmiddels succesvol gemaakt. Het gaat om een opleiding aan de Stella Aviation Academy in Maastricht
Die hebben ook een pittig eisenpakket, maargoed. Niet geschoten is altijd mis, en een Havodiploma is ook geen slechte stap met "enkel" VMBO.
Hoezo? Hoeft trouwens niet persé bij die school. Zijn er nog een aantal in Nederland. Het gaat erom wat je er uiteindelijk mee kunt.quote:Op zondag 19 september 2010 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Och god, weet je zeker dat je dat wilt?
pilotenmarkt ligt redelijk op zijn gat. Als er wachtlijsten zijn voor een baan, dan klopt er iets niet.quote:Op zondag 19 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeft trouwens niet persé bij die school. Zijn er nog een aantal in Nederland. Het gaat erom wat je er uiteindelijk mee kunt.
Insiderquote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
pilotenmarkt ligt redelijk op zijn gat. Als er wachtlijsten zijn voor een baan, dan klopt er iets niet.
Verder kost de opleiding een vermogen en dat zal je de komende jaren niet aflossen.
Inderdaad, als je eenmaal 50 bent en genoeg ervaring hebt zal je met niet veel loondienst banen evenveel binnen hengelen (vanuit gaande het dan ook niet minder is op die leeftijd), maar dat is een keuze.
Ikzelf doe weinig met luchtvaart, maar aantal vage vrienden/kenissen doen of hebben de opleiding gedaan. Verder heb ik 2 vrienden van luchtvaarttechniek in delft die ongeveer hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Insider?
Heb me er nog niet zo in verdiept. Zit momenteel nog in een oriëntatiefase, en moet het me allemaal eens goed gaan uitzoeken inderdaad en op papier zetten. Opleidingskosten zijn iig ruim 106.000 euro's.
Gooiemurge, ik zit van half 9 tot 5 op kantoor... joeepieequote:Op maandag 20 september 2010 08:35 schreef Poeketje het volgende:
Morrguuh!!! ik zit vandaag van 11 tot 18.30u op school.... joeepieee.........
Half 8 weer thuis, en dan binnen een half uur wer vertrekken om te gaan sporten.... hmmmmmmmmm
bedenklijke dag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |