21 jaar oud, VMBO als achtergrond en daarna doorgestroomd (ofja, teruggestroomdquote:Op zondag 19 september 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen ervaring mee en zou ook niet mijn voorkeur hebben. Hoe oud ben je en waarom zou je geen normale opleiding gaan volgen op dit moment?
Graag gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Poeketje het volgende:
Goeiemorgen allemaal....
Ik moet aan de studie, weekend is weer voorbij... realiteit is kicking in...
Tasch, moest je nog bedanken voor de hartelijke ontvangst!
quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik heb gelukkig geen katerrrr![]()
Heb echt niet veel gedronken,maar buiten kickte het er ineens wel ff in
Altijd lastig zo'n keuzes, maar als je een droom hebt die je kunt realiseren dan zou ik daar toch wel wat proberen van te maken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
21 jaar oud, VMBO als achtergrond en daarna doorgestroomd (ofja, teruggestroomd) naar de havo. Toen gestopt omdat ik het helemaal gehad had met de middelbare school. Stom stom stom, maargoed. De geschiedenis kan ik niet meer aanpassen.
Nu ben ik me aan't ori๋nteren op opleidingen, het idee was om een juridische opleiding te gaan doen (HBO), maar nu is mijn oog op iets anders gevallen. Een jongensdroom, met als enige vereiste een havo of vwo-diploma. Vandaar mijn vraag
Denk je wel dat je kennis hebt? Met 21 jaar kan je sowieso op de uni en ik verwacht dan ook op het HBO beginnen als je daarbij aantoont (dmv een test) dat je voldoende kennis hebt.quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
21 jaar oud, VMBO als achtergrond en daarna doorgestroomd (ofja, teruggestroomd) naar de havo. Toen gestopt omdat ik het helemaal gehad had met de middelbare school. Stom stom stom, maargoed. De geschiedenis kan ik niet meer aanpassen.
Nu ben ik me aan't ori๋nteren op opleidingen, het idee was om een juridische opleiding te gaan doen (HBO), maar nu is mijn oog op iets anders gevallen. Een jongensdroom, met als enige vereiste een havo of vwo-diploma. Vandaar mijn vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |