die moet nog wennen aan bi.... beetje rustig aan met em hequote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hoezo ik? je hebt toch een vriend die mijn plaats ik kan nemen..
Bekrompen mannenquote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef Poeketje het volgende:
[..]
die moet nog wennen aan bi.... beetje rustig aan met em he
haha hoezo dat dan? weet die tenminste wat voor vlees die in de kuip heeftquote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Nou, als mijn scharreltje bi zou zijn, zou ik het wel weten hoor..quote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef Poeketje het volgende:
[..]
en wat als het scharreltje hoopt dat jij bi bentquote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou, als mijn scharreltje bi zou zijn, zou ik het wel weten hoor..
Dan moet ze ook van afwisseling houden, net als ik!..quote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Softfeel het volgende:
[..]
en wat als het scharreltje hoopt dat jij bi bent
Dan sex ik toch liever met jou...quote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
Ach. Seksende mannen kunnen ook sexay zijn.
Nee dat zal ook nooit gebeuren. geef mij ma twee vrouwen.;)quote:Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, heb jij al eens een man ervaren?..
dankje schat. jij ook al vast weltrusten voor dadelijk. en zie je uiteraard vrijdag moppie.quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef friekin_ het volgende:
Slaap lekker geil ding. ik zie je vrijdag
jij ook weltrusten llieve Miekequote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef Poeketje het volgende:
Ik ook richting (me eigen:P) bed hahah alleen zonder peuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |