Oh. Ik dacht dat dyslexie iets met je taalkundig inzicht te maken had. Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik was naar havo gegaan omdat t in die periode nogal gedoe was thuis en t mijn ouders en de school beter leek dat ik het even rustig aan doe en gewoon na de havo vwo ging doen.. alleen die kanker stumpers wilde me niet naar vwo laten gaan omdat ik een 6,9 had ipv een 7 gemiddeld (terwijl t vorige jaar je met een 6,5 al naar vwo mocht vanuit de havo) en ze zeiden dat ik nooit had verteld dat ik naar vwo wilde terwijl nog voor ik daar op school zit ze al wisten dat ik na de havo vwo wilde gaan doen![]()
Dus volgend jaar volwassenen onderwijs vwo, eerst jaartje 'werken'
Heimo mijn ICT beunerquote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef Hyman het volgende:
OMG![]()
Ik had zo mn hele laptop in elkaar weer gezet, dus het grote moment was daar; om hem aan te doen.
Doet ie geen fuck. Dus ik zo een beetje sad, omdat het me nu een hoop geld gaat kosten, en ik 90€ verneukt had.
Dus dacht ik zo, ach dat ding is toch al kapot, laat ik em dan maar weer open slopen zodat ik het even kan testen met een paar draadjes aangesloten.
En toen deed ie het opeens weer![]()
.
Tof!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef Hyman het volgende:
OMG![]()
Ik had zo mn hele laptop in elkaar weer gezet, dus het grote moment was daar; om hem aan te doen.
Doet ie geen fuck. Dus ik zo een beetje sad, omdat het me nu een hoop geld gaat kosten, en ik 90€ verneukt had.
Dus dacht ik zo, ach dat ding is toch al kapot, laat ik em dan maar weer open slopen zodat ik het even kan testen met een paar draadjes aangesloten.
En toen deed ie het opeens weer![]()
.
Je vriendinnetje moet nog voorgelezen worden?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef xyzyx het volgende:
Maar ik ga slapen, sorry jongens ga de echte justin bieber maar tijdelijk afzeiken ben er morgen wel weer
Ik stond voor mijn talen slecht en voor alle andere vakken goed, uiteindelijk een 6,9 gemiddeld zonder ooit thuis wat voor school gedaan te hebben. Spreekt voor zich lijkt mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dyslexie iets met je taalkundig inzicht te maken had. Blijkbaar niet dus
Nee ik ga mijzelf in slaap huilen omdat ik liefdesverdriet heb.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vriendinnetje moet nog voorgelezen worden?
Wel een goede dikke boom uitkiezen he?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik ga mijzelf in slaap huilen omdat ik liefdesverdriet heb.
O wacht ik heb nog wodka staan dus ik ga het wel wegdrinken en dan stiekem auto rijden.![]()
Mn borstkas doet weer zeer als ik aan dat incidentje terug denk
Tof.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Schieganger het volgende:
Tijd voor bier.... om het verdriet weg te drinken
Havo/vmbo/vwo is easy. Wat doe je nu?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik stond voor mijn talen slecht en voor alle andere vakken goed, uiteindelijk een 6,9 gemiddeld zonder ooit thuis wat voor school gedaan te hebben. Spreekt voor zich lijkt mij.
Nouja bedtijd
wtf heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik ga mijzelf in slaap huilen omdat ik liefdesverdriet heb.
O wacht ik heb nog wodka staan dus ik ga het wel wegdrinken en dan stiekem auto rijden.![]()
Mn borstkas doet weer zeer als ik aan dat incidentje terug denk
Heb havo gedaan, alleen hbo beviel mij niet dus ga nu vwo doenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Havo/vmbo/vwo is easy. Wat doe je nu?
Ploegendienst heeft Fok! bereikt.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb havo gedaan, alleen hbo beviel mij niet dus ga nu vwo doen
Echt jammer.quote:
Toen ik 13 was hebben we een keer paar glazen sterke drank naar binnen gewerkt en kwamen toen op het briljante idee om stapvoets met de auto tegen een betonnen grind bak te rijden.quote:
Nee, hier lukt het niet met niks doen =.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Wat beviel er niet? Niet meer op fietsafstand?
Ik kon gewoon de auto pakken en dan was ik er met 20 minuutjesquote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Wat beviel er niet? Niet meer op fietsafstand?
Vet tof mang!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toen ik 13 was hebben we een keer paar glazen sterke drank naar binnen gewerkt en kwamen toen op het briljante idee om stapvoets met de auto tegen een betonnen grind bak te rijden.
Once a troll, always a troll.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben geen troll meer.
Niet zo erg iig.
Wat denk jij dan, wij zijn altijd tof bezig.quote:
Ik was nooit een echte troll, mijn echte naam is bekend en mijn hyves, twitter etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Once a troll, always a troll.
whehehe in die maand hebben ik een r0bro je zus gegangbanged in die auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, wij zijn altijd tof bezig.
Alleen toen mochten we een maand lang niet meer met de auto rijden
Ik ben zijn zus niet!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef Schieganger het volgende:
[..]
whehehe in die maand hebben ik een r0bro je zus gegangbanged in die auto.
Je was 13, en je mocht een maand lang geen auto rijden? Raar.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, wij zijn altijd tof bezig.
Alleen toen mochten we een maand lang niet meer met de auto rijden
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef MarkM het volgende:
Haha, schieganger neukt labiele wijven.
Fraaie binnenkomer!quote:
Ik mocht meteen zes jaar geen auto rijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was 13, en je mocht een maand lang geen auto rijden? Raar.
Ik mag nog steeds geen auto rijdenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik mocht meteen zes jaar geen auto rijden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
't wordt stil, tijd om naar bed te gaan
JODELSSS!quote:
RT!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef TripleP het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHE:OFJQ#{RJ!{_(@E!"DKLWDNQKJELNEWHBFEWHJBDQJLWDBQJWHDQPWHE{!@OJE@
Zegt wel wat over je vriendschap.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bijzonder dat ik eerder wat hoor van de vriend van een vriendin van me die ik misschien zes keer per jaar zie dan van die vriendin zelf.
Ze zat/zit ook in Schotland en kan omdat ze of in Spanje zit of dus in Schotland dit weekend niet komen. Wist niet eens dat ze überhaupt naar Schotland zou gaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zegt wel wat over je vriendschap.
Omdat hij zielig is.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:42 schreef TripleP het volgende:
Waarom moet hij zichzelf zo verdedigen
Cappuccino =/= koffie en koffie en/of cappuccino met suiker moet ik van kotsen. Oké dat niet maar ik kan het echt niet drinken. Gatverdamme.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:41 schreef Goddelijker het volgende:
Lekker hoor, koffie zonder suiker. Bah.
Oké, ik ben weg. Kusje.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Cappuccino =/= koffie en koffie en/of cappuccino met suiker moet ik van kotsen. Oké dat niet maar ik kan het echt niet drinken. Gatverdamme.
Geenidee wat het was, maar ik heb op Maaike gestemdquote:Op donderdag 16 september 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.hyves.nl/actie(...)81000e4169a6824446e6
Willen jullie misschien allemaal nog even stemmen? Is de laatste dag dat het kan.
Dankuzeer.
THanks. Is voor een jaar ontwikkelingswerk doen (oid, iig bij een goed doel) in binnen- of buitenland en ik dacht ik spam even.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geenidee wat het was, maar ik heb op Maaike gestemd
Wtf, heb je wel geld gehad daarvoor?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:22 schreef Hyman het volgende:
En ik heb mn laptop weer in elkaar gezet, en hij werkt helemaal weer
Op het toetsenbord na, want dat houdertje van het kabeltje hebben ze in de winkel gesloopt tijdens het de-monteren.
Nee, ik heb 30€ onderzoekskosten moeten betalenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:25 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wtf, heb je wel geld gehad daarvoor?
Wat een kutsitequote:Op donderdag 16 september 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.hyves.nl/actie(...)81000e4169a6824446e6
Willen jullie misschien allemaal nog even stemmen? Is de laatste dag dat het kan.
Dankuzeer.
Ze spreken me met 'je' aanquote:Je moet ingelogd zijn om dit onderdeel te bekijken!
Vul je in 'tl;dr'quote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef TripleP het volgende:
Ik moet 100 pagina's lezen ofzo voor school, maar GEEN ZIN.
Dat wordt nachtwerk.
Ja?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:08 schreef TripleP het volgende:
Ik moet wss presenteren wat ik geleerd heb.
Maarja organisatiemodellen zijn makkelijk te verzinnen.
Toch?
Kut is dat altijdquote:Op donderdag 16 september 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had verdomme met mijn camera kunnen spelen, maar nee. Ik moet zonodig 3 tussenuren op school hebben
Stond ik vanmorgen keurig om 9 uur bij de saturn, is hij dichtquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stond ik vanmorgen keurig om 9 uur bij de saturn, is hij dichtGaat ie pas om 10 uur open
\quote:
Spelbrekertquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Die hyman, wat een combobreakert!
Hokeeeeeuuuuh!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef TripleP het volgende:
Bartttttttttttttttttttttttt je moet me helpen
Je gaat toch niet zeggen dat je gebanned bent op ns.nl?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:56 schreef MarkM het volgende:
Heimen, kun jij een printscreen maken van de storingen op ns.nl? En die naar mij mailen.
Nee, internet op het werk doet het niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je gebanned bent op ns.nl?
Yessirquote:Op donderdag 16 september 2010 11:56 schreef MarkM het volgende:
Heimen, kun jij een printscreen maken van de storingen op ns.nl? En die naar mij mailen.
En nu zit je niet te internetten?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, internet op het werk doet het niet.
Huuu halloooquote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En nu zit je niet te internetten?
Mijn telefoon kan niet printscrenen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En nu zit je niet te internetten?
Arbeidsvitaminen!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Thanks mate! Die pics van je zusje hoefde niet hoor.
HAH! dat kan de ipwn zelfs.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan niet printscrenen.
Ja nou, dan kan je toch ook de NS site bekijken? Djeezquote:Op donderdag 16 september 2010 12:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Huuu halloooWelkom in 2010 mobiel internettt!
Tsssssss.
Dat is zo'n grote pagina, dan spaced je telefoonquote:Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, dan kan je toch ook de NS site bekijken? Djeez
m.ns.nl noobquote:Op donderdag 16 september 2010 12:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is zo'n grote pagina, dan spaced je telefoon
Ik reis nooit met de trein, wat loop je me nu af te kraken, ik help alleen maarquote:Op donderdag 16 september 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
m.ns.nl noobOf gewoon de app.
Is die trein app ook voor android trouwensquote:Op donderdag 16 september 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
m.ns.nl noobOf gewoon de app.
Vast wel, hij is er ook voor WM en iFöhnquote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is die trein app ook voor android trouwens? mits gratis?
Hahahahaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel, hij is er ook voor WM en iFöhn
Ja, maar op de iFöhn is ie niet gratis. (alleen als je em jailbreakt, dan wel)quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel, hij is er ook voor WM en iFöhn
Jawel.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar op de iFöhn is ie niet gratis. (alleen als je em jailbreakt, dan wel)
Duitsersquote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef nijnja het volgende:
Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen!
wenn du weißt was ich meine.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef nijnja het volgende:
Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen!
Ik ga nooit met de trein. Daarbij, de trein heeft altijd vertraging.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, ik had het over de app "Trein", dan krijg je ook de actuele vertragingen.
Ik ook niet meer dit komende halfjaarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein. Daarbij, de trein heeft altijd vertraging.
Heeft de NS app ook. Maar toch lief dat je een Delftse student steuntquote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, ik had het over de app "Trein", dan krijg je ook de actuele vertragingen.
Nu jij nog!quote:
Juistem!quote:
Ahahahaquote:
er is een ingebouwde lichtmeter in elke DSLRquote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Focking last nog, je sluitertijd en diafragma bepalen
Klopt maar dan moet je wel weten met welke instelling dat correspondeert. Donkere ruimte f11 ebruiken met sluiter 1/500 werkt niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
er is een ingebouwde lichtmeter in elke DSLR
Ja mang, ik heb net mijn 70ste foto genomen met een DSLR die niet op automatische stand staatquote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
er is een ingebouwde lichtmeter in elke DSLR
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja mang, ik heb net mijn 70ste foto genomen met een DSLR die niet op automatische stand staat
Automatisch begin je mee, zodra je doorhebt hoe alles werkt ga je het toch eerder zelf zien, en heb je meer speling.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe niet andersDie camera weet het toch altijd beter dan ik
IE is een NEEquote:
quote:
Kun je eindelijk weer kwaliteitsfappen.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je eindelijk weer kwaliteitsfappen.
Proxy? neejoh gewoon zelfde IP, zelfde e-mail adres. Werkt prima.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Perma?
Die komt toch wel terug met een proxy.
Wat slecht geregeld hier dan.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Proxy? neejoh gewoon zelfde IP, zelfde e-mail adres. Werkt prima..
Heb je een site over jezelf?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
kun je eens checken of het custom font op deze site het doet?
Hoi, en welkom! Stel jezelf even voor zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Daniane het volgende:
hay hay hello.
ik zie nieuwe Leuten.
Welkom nog welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoi, en welkom! Stel jezelf even voor zou ik zeggen
Ik zie het aan je registratiedatumquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben David en ik zit hier al 7 jaar als 't niet langer is.
Ik vat het toch maar op als compliment.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
't Is dat je te jong bent, anders zou ik je ten huwelijk vragen.
Oke.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Tof. Zullen we dan gewoon vriendjes zijn?
Oef.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
De schuilnaam van mijn crush was David. Beetje jammer dat hij er op een of andere manier achter was gekomen.
De huh? Hij kwam er achter wat zijn eigen schuilnaam wasquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
De schuilnaam van mijn crush was David. Beetje jammer dat hij er op een of andere manier achter was gekomen.
Ja. Was ook best obvious op zich.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De huh? Hij kwam er achter wat zijn eigen schuilnaam was
Ohwacht, de schuilnaam die jij voor hem gebruikte op je weblog ofzo zekerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Was ook best obvious op zich.
eh, nee? Gewoon op school, zodat niemand wist over wie we het hadden. Deden we bij elke jongen op wie iemand verliefd was.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohwacht, de schuilnaam die jij voor hem gebruikte op je weblog ofzo zeker
damn it, dit is informatie die ik 10 jaar eerder had moeten wetenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
eh, nee? Gewoon op school, zodat niemand wist over wie we het hadden. Deden we bij elke jongen op wie iemand verliefd was.
Het was wel handig. En grappig.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
damn it, dit is informatie die ik 10 jaar eerder had moeten weten
Mwa, ik heb al ff genoeg op vandaagquote:
Ahhhhhhhhh? Ik ook, maar ik verveel me!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb al ff genoeg op vandaagDit weekend wel in Hengelo?
Jij past de kleren van je zusje?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
Haha, mn zusje had kleren gekocht bij de h en m, en ze had ook een cardigan gekocht, maar dat ding is net een mini jurk bij mij
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij past de kleren van je zusje?
Crossdresserquote:
Kheb deze week al zoveel leuks gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef tubacloud het volgende:
er zat vanmiddag een best leuk meisje voor me in de trein
ik ook wel, maar dit was specialer dan de rest, zoals ze keekquote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb deze week al zoveel leuks gezien
Zo ken ik er ook eentjequote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ook wel, maar dit was specialer dan de rest, zoals ze keek
quote:
Wil je dat ik nu nog naar Amsterdam kom dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh? Ik ook, maar ik verveel me!!!
Dit weekend vier ik mn eigen (+ mn papa's) verjaardag en ga ik naar Heracles-FC Twente, volgeboekt dus
Mjaa, het is nu wel een beetje laat hé? Delft is wel een pokke-eind wegquote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wil je dat ik nu nog naar Amsterdam kom dan?![]()
Ja halloDan contact ik XBM wel ff
Juh en ik ben niet echt capable meer om nog naar het station te fietsenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mjaa, het is nu wel een beetje laat hé? Delft is wel een pokke-eind weg
Haha, jammer hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh en ik ben niet echt capable meer om nog naar het station te fietsen
Wat is daar nou weer te doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haha, jammer hoor!![]()
Dan ga ik maar naar Amersfoort
Amersfoort is maar een half uur met de trein vanaf Duivendrecht! En daar woont Karel, Karel is mijn mattie van geneeskundequote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer te doen?En dat is nog verder joh
Let the flame war beginquote:
Oja tuurlijk, dat is best dichtbijquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Amersfoort is maar een half uur met de trein vanaf Duivendrecht! En daar woont Karel, Karel is mijn mattie van geneeskunde
Net al op hyves 1 gezien, paar vrienden van mij gingen zo'n teef uitschelden die mij een mager scharminkel ging noeme op hyvesquote:
Mja, op het moment snapt Karel mijn hints nog nietquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, dat is best dichtbijNou doei dan hè
Amersfoortquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Amersfoort is maar een half uur met de trein vanaf Duivendrecht! En daar woont Karel, Karel is mijn mattie van geneeskunde
omdat attention whorequote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef xyzyx het volgende:
Waarom heeft niemand medelijden met mij? Ik moet morgen een HEULE dag met een trailer rond rijden en hooi en troep en dat is soort van werk en ik ben bang voor werk
Als je nu nog moet hooien faal je echt kneiterhard.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef xyzyx het volgende:
Waarom heeft niemand medelijden met mij? Ik moet morgen een HEULE dag met een trailer rond rijden en hooi en troep en dat is soort van werk en ik ben bang voor werk
Ik moet gesteund worden in deze zware tijden.quote:
Zie je wel, je post hierquote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Was ik wel, maar nu heb ik gegeten, nu valt het wel weer mee
Mietje, waarom niet in een trekker met kar?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik moet gesteund worden in deze zware tijden.
Morgen even de pickup en trailer van een vriend lenen want ik ga niet in dat barrel rijden waar ik denk dat ik in moet rijden morgen
Duh, mannen snappen hints nooit!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mja, op het moment snapt Karel mijn hints nog niet
Nee hooi naar dat zwaarte kut schuurtje rijden...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je nu nog moet hooien faal je echt kneiterhard.
Nee, dat lijkt me duidelijk, anders had ik al 100 jaar verkering met Karelquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, mannen snappen hints nooit!
Of we snappen ze altijd, maar zijn niet geïnteresseerdquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, mannen snappen hints nooit!
Oh is hij die krullenkop?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me duidelijk, anders had ik al 100 jaar verkering met Karel
Ja, daarom. Waarom heb je daar een auto voor nodig? Om hoeveel baalen gaat het?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee hooi naar dat zwaarte kut schuurtje rijden...
En t hooi is allang binnen gehaald, kijk wat voor weer t is.. dus hoe wil je nu nog hooien
In Merel? Immer toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of we snappen ze altijd, maar zijn niet geïnteresseerd
T is een oude jeep met zo'n oude paarden trailer waar die kerel altijd in rijd.. dus daar wil ik echt niet in gezien wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mietje, waarom niet in een trekker met kar?
Dat sowieso. Maar ik was meer algemeen aan het pratenquote:
Jij bent echt gestoordquote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een oude jeep met zo'n oude paarden trailer waar die kerel altijd in rijd.. dus daar wil ik echt niet in gezien worden.
Laatst vroeg zo'n vriend of ik met hun auto ff naar de stad wilde.. ze hebben een yaris sport maar ook een fiat nogwat dingetje.. Dus ik dacht we gaan met de yaris sport, maar nee hij verwachtte dat ik in een 2 deurs autootje ging zitten ter grootte van een smart en dan ook nog eens uit het jaar 0.
Ik rij liever in een auto waar je enige kans van overleven hebt als er een idioot tegen je aan rijd
Als er een idioot met een vrachtwagen je met 90 vol in de flank raakt red je het met je Audi ook niet hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een oude jeep met zo'n oude paarden trailer waar die kerel altijd in rijd.. dus daar wil ik echt niet in gezien worden.
Laatst vroeg zo'n vriend of ik met hun auto ff naar de stad wilde.. ze hebben een yaris sport maar ook een fiat nogwat dingetje.. Dus ik dacht we gaan met de yaris sport, maar nee hij verwachtte dat ik in een 2 deurs autootje ging zitten ter grootte van een smart en dan ook nog eens uit het jaar 0.
Ik rij liever in een auto waar je enige kans van overleven hebt als er een idioot tegen je aan rijd
Weet ik veel.. Maar er moesten ook pony's verplaatst worden en dat soort dingen..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daarom. Waarom heb je daar een auto voor nodig? Om hoeveel baalen gaat het?
We hebben nu tijdelijk een range rover sport, dat ding weegt bijna 3 ton dacht ik.. Tegenover de gemiddelde auto maak je dan wel meer kans als in een autootje waar je nog over honderden kilo's praat.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als er een idioot met een vrachtwagen je met 90 vol in de flank raakt red je het met je Audi ook niet hoor
Ik ga ook maar niet meer op die kankerkneus inquote:
Eh nee, die met de krullen doet me toch teveel denken aan het broertje van mijn beste vriendinnetjes vriendje, en dat is een kneusquote:
Beter van niet inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet meer op die kankerkneus in
Gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet meer op die kankerkneus in
Nouzegquote:
Het ligt eerder aan jouw IQ en hoe je daarmee omgaat dan aan wat je ouders verdienen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt gediscrimineerd omdat mijn ouders meer geld hebben dan de gemiddelde Nederlander.
Wilders hoe kan dit
Serieus zijn op het internetquote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het ligt eerder aan jouw IQ en hoe je daarmee omgaat dan aan wat je ouders verdienen.
Ja, hoeveel afstand? Want 100 meter is nog prima te lopen met een kruiwagenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Maar er moesten ook pony's verplaatst worden en dat soort dingen..
En die balen passen niet achterop een fiets
Ze moeten van westenholte naar wythem.. is 20 minuten met de auto dus dat kun je met een kruiwagen niet doen. De paarden dan..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, hoeveel afstand? Want 100 meter is nog prima te lopen met een kruiwagen
Mijn vader is een senior process engeer, mijn moeder geeft begeleiding aan moeilijk lerende kinderen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt gediscrimineerd omdat mijn ouders meer geld hebben dan de gemiddelde Nederlander.
Wilders hoe kan dit
Precies, het is niet hoeveel je ouders of jij verdienen. Maar hoe je er mee omgaat.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn vader is een senior process engeer, mijn moeder geeft begeleiding aan moeilijk lerende kinderen.
Dus mijn vader verdient al meer dan een gemiddeld gezin, en mijn moeder anderhalf keer zoveel als een lerares van haar leeftijd en ervaring door haar beroep.
Zie je mij gediscrimineerd worden? Ik schep er niet mee op. Misschien komt het ook omdat ik mijn eigen geld verdien
Mijn papa is technisch directeur van een plasticbedrijf en mijn mama is wijkagent, maar alleen omdat ze het leuk vindtquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn vader is een senior process engeer, mijn moeder geeft begeleiding aan moeilijk lerende kinderen.
Dus mijn vader verdient al meer dan een gemiddeld gezin, en mijn moeder anderhalf keer zoveel als een lerares van haar leeftijd en ervaring door haar beroep.
Zie je mij gediscrimineerd worden? Ik schep er niet mee op. Misschien komt het ook omdat ik mijn eigen geld verdien
Haha, jouw ouders zijn arm.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, het is niet hoeveel je ouders of jij verdienen. Maar hoe je er mee omgaat.
Mijn vader is geen process engeneer, maar werkt bij mac donaldsquote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn papa is technisch directeur van een plasticbedrijf en mijn mama is wijkagent, maar alleen omdat ze het leuk vindtIk ben zó veel cooler
Hehehehequote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Eh nee, die met de krullen doet me toch teveel denken aan het broertje van mijn beste vriendinnetjes vriendje, en dat is een kneus
"Arm" maar gelukkigquote:Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, jouw ouders zijn arm.
Tijd om nog eens een rondje te rijden in de veels te luxe auto van mijn ouders die jij nooit zal kunnen betalen
Pfff, ik cruise rond in de renault megane van mijn ouders.quote:
Als hij process engineer was had je wel geweten hoe je het moest schrijvenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn vader is geen process engeneer, maar werkt bij mac donalds
Ja godnondeju. Firefox heeft geen Engelse verbeteraar weetjuh.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als hij process engineer was had je wel geweten hoe je het moest schrijven
Brommer van mijn pa dan, 200 liter 1 cylinder met genoeg pk om heel Frankrijk af te trekkenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, ik cruise rond in de renault megane van mijn ouders.
1.6 liter, 2000 nm met 800 pk. 32 kleps en V10
Op de krukas of op de klepdeksel? En is hij wel goed nagesuperfijnt zodat hij extra extra extra snel en licht is?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Brommer van mijn pa dan, 200 liter 1 cylinder met genoeg pk om heel Frankrijk af te trekken
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik daag iedereen uit om rtl 5 te kijken
quote:
wat ist?quote:
Op de remkabel natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de krukas of op de klepdeksel? En is hij wel goed nagesuperfijnt zodat hij extra extra extra snel en licht is?
Zak chips+bierquote:Op donderdag 16 september 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Niet als je zit te eten trouwens. Of een zwakke maag hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |