RT!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef TripleP het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHE:OFJQ#{RJ!{_(@E!"DKLWDNQKJELNEWHBFEWHJBDQJLWDBQJWHDQPWHE{!@OJE@
Zegt wel wat over je vriendschap.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bijzonder dat ik eerder wat hoor van de vriend van een vriendin van me die ik misschien zes keer per jaar zie dan van die vriendin zelf.
Ze zat/zit ook in Schotland en kan omdat ze of in Spanje zit of dus in Schotland dit weekend niet komen. Wist niet eens dat ze überhaupt naar Schotland zou gaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zegt wel wat over je vriendschap.
Omdat hij zielig is.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:42 schreef TripleP het volgende:
Waarom moet hij zichzelf zo verdedigen
Cappuccino =/= koffie en koffie en/of cappuccino met suiker moet ik van kotsen. Oké dat niet maar ik kan het echt niet drinken. Gatverdamme.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:41 schreef Goddelijker het volgende:
Lekker hoor, koffie zonder suiker. Bah.
Oké, ik ben weg. Kusje.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Cappuccino =/= koffie en koffie en/of cappuccino met suiker moet ik van kotsen. Oké dat niet maar ik kan het echt niet drinken. Gatverdamme.
Geenidee wat het was, maar ik heb op Maaike gestemdquote:Op donderdag 16 september 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.hyves.nl/actie(...)81000e4169a6824446e6
Willen jullie misschien allemaal nog even stemmen? Is de laatste dag dat het kan.
Dankuzeer.
THanks. Is voor een jaar ontwikkelingswerk doen (oid, iig bij een goed doel) in binnen- of buitenland en ik dacht ik spam even.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geenidee wat het was, maar ik heb op Maaike gestemd
Wtf, heb je wel geld gehad daarvoor?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:22 schreef Hyman het volgende:
En ik heb mn laptop weer in elkaar gezet, en hij werkt helemaal weer
Op het toetsenbord na, want dat houdertje van het kabeltje hebben ze in de winkel gesloopt tijdens het de-monteren.
Nee, ik heb 30€ onderzoekskosten moeten betalenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:25 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wtf, heb je wel geld gehad daarvoor?
Wat een kutsitequote:Op donderdag 16 september 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.hyves.nl/actie(...)81000e4169a6824446e6
Willen jullie misschien allemaal nog even stemmen? Is de laatste dag dat het kan.
Dankuzeer.
Ze spreken me met 'je' aanquote:Je moet ingelogd zijn om dit onderdeel te bekijken!
Vul je in 'tl;dr'quote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef TripleP het volgende:
Ik moet 100 pagina's lezen ofzo voor school, maar GEEN ZIN.
Dat wordt nachtwerk.
Ja?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:08 schreef TripleP het volgende:
Ik moet wss presenteren wat ik geleerd heb.
Maarja organisatiemodellen zijn makkelijk te verzinnen.
Toch?
Kut is dat altijdquote:Op donderdag 16 september 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had verdomme met mijn camera kunnen spelen, maar nee. Ik moet zonodig 3 tussenuren op school hebben
Stond ik vanmorgen keurig om 9 uur bij de saturn, is hij dichtquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stond ik vanmorgen keurig om 9 uur bij de saturn, is hij dichtGaat ie pas om 10 uur open
\quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |