Haha, jammer hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh en ik ben niet echt capable meer om nog naar het station te fietsen
Wat is daar nou weer te doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haha, jammer hoor!![]()
Dan ga ik maar naar Amersfoort
Amersfoort is maar een half uur met de trein vanaf Duivendrecht! En daar woont Karel, Karel is mijn mattie van geneeskundequote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer te doen?En dat is nog verder joh
Let the flame war beginquote:
Oja tuurlijk, dat is best dichtbijquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Amersfoort is maar een half uur met de trein vanaf Duivendrecht! En daar woont Karel, Karel is mijn mattie van geneeskunde
Net al op hyves 1 gezien, paar vrienden van mij gingen zo'n teef uitschelden die mij een mager scharminkel ging noeme op hyvesquote:
Mja, op het moment snapt Karel mijn hints nog nietquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, dat is best dichtbijNou doei dan hè
Amersfoortquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Amersfoort is maar een half uur met de trein vanaf Duivendrecht! En daar woont Karel, Karel is mijn mattie van geneeskunde
omdat attention whorequote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef xyzyx het volgende:
Waarom heeft niemand medelijden met mij? Ik moet morgen een HEULE dag met een trailer rond rijden en hooi en troep en dat is soort van werk en ik ben bang voor werk
Als je nu nog moet hooien faal je echt kneiterhard.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef xyzyx het volgende:
Waarom heeft niemand medelijden met mij? Ik moet morgen een HEULE dag met een trailer rond rijden en hooi en troep en dat is soort van werk en ik ben bang voor werk
Ik moet gesteund worden in deze zware tijden.quote:
Zie je wel, je post hierquote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Was ik wel, maar nu heb ik gegeten, nu valt het wel weer mee
Mietje, waarom niet in een trekker met kar?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik moet gesteund worden in deze zware tijden.
Morgen even de pickup en trailer van een vriend lenen want ik ga niet in dat barrel rijden waar ik denk dat ik in moet rijden morgen
Duh, mannen snappen hints nooit!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mja, op het moment snapt Karel mijn hints nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |