Nee hooi naar dat zwaarte kut schuurtje rijden...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je nu nog moet hooien faal je echt kneiterhard.
Nee, dat lijkt me duidelijk, anders had ik al 100 jaar verkering met Karelquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, mannen snappen hints nooit!
Of we snappen ze altijd, maar zijn niet geïnteresseerdquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, mannen snappen hints nooit!
Oh is hij die krullenkop?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me duidelijk, anders had ik al 100 jaar verkering met Karel
Ja, daarom. Waarom heb je daar een auto voor nodig? Om hoeveel baalen gaat het?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee hooi naar dat zwaarte kut schuurtje rijden...
En t hooi is allang binnen gehaald, kijk wat voor weer t is.. dus hoe wil je nu nog hooien
In Merel? Immer toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of we snappen ze altijd, maar zijn niet geïnteresseerd
T is een oude jeep met zo'n oude paarden trailer waar die kerel altijd in rijd.. dus daar wil ik echt niet in gezien wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mietje, waarom niet in een trekker met kar?
Dat sowieso. Maar ik was meer algemeen aan het pratenquote:
Jij bent echt gestoordquote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een oude jeep met zo'n oude paarden trailer waar die kerel altijd in rijd.. dus daar wil ik echt niet in gezien worden.
Laatst vroeg zo'n vriend of ik met hun auto ff naar de stad wilde.. ze hebben een yaris sport maar ook een fiat nogwat dingetje.. Dus ik dacht we gaan met de yaris sport, maar nee hij verwachtte dat ik in een 2 deurs autootje ging zitten ter grootte van een smart en dan ook nog eens uit het jaar 0.
Ik rij liever in een auto waar je enige kans van overleven hebt als er een idioot tegen je aan rijd
Als er een idioot met een vrachtwagen je met 90 vol in de flank raakt red je het met je Audi ook niet hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een oude jeep met zo'n oude paarden trailer waar die kerel altijd in rijd.. dus daar wil ik echt niet in gezien worden.
Laatst vroeg zo'n vriend of ik met hun auto ff naar de stad wilde.. ze hebben een yaris sport maar ook een fiat nogwat dingetje.. Dus ik dacht we gaan met de yaris sport, maar nee hij verwachtte dat ik in een 2 deurs autootje ging zitten ter grootte van een smart en dan ook nog eens uit het jaar 0.
Ik rij liever in een auto waar je enige kans van overleven hebt als er een idioot tegen je aan rijd
Weet ik veel.. Maar er moesten ook pony's verplaatst worden en dat soort dingen..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daarom. Waarom heb je daar een auto voor nodig? Om hoeveel baalen gaat het?
We hebben nu tijdelijk een range rover sport, dat ding weegt bijna 3 ton dacht ik.. Tegenover de gemiddelde auto maak je dan wel meer kans als in een autootje waar je nog over honderden kilo's praat.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als er een idioot met een vrachtwagen je met 90 vol in de flank raakt red je het met je Audi ook niet hoor
Ik ga ook maar niet meer op die kankerkneus inquote:
Eh nee, die met de krullen doet me toch teveel denken aan het broertje van mijn beste vriendinnetjes vriendje, en dat is een kneusquote:
Beter van niet inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet meer op die kankerkneus in
Gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet meer op die kankerkneus in
Nouzegquote:
Het ligt eerder aan jouw IQ en hoe je daarmee omgaat dan aan wat je ouders verdienen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt gediscrimineerd omdat mijn ouders meer geld hebben dan de gemiddelde Nederlander.
Wilders hoe kan dit
Serieus zijn op het internetquote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het ligt eerder aan jouw IQ en hoe je daarmee omgaat dan aan wat je ouders verdienen.
Ja, hoeveel afstand? Want 100 meter is nog prima te lopen met een kruiwagenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Maar er moesten ook pony's verplaatst worden en dat soort dingen..
En die balen passen niet achterop een fiets
Ze moeten van westenholte naar wythem.. is 20 minuten met de auto dus dat kun je met een kruiwagen niet doen. De paarden dan..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, hoeveel afstand? Want 100 meter is nog prima te lopen met een kruiwagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |