Grote auto'squote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net zoiets als dat topic ooit op FOK! over een lesbienne die tekeerging tegen het mannelijke geslacht ofzo. Was de fipo 'pot verwijt de kerel'.
On topic graagquote:
Maar als ik hem in onzin post gaat ie op slotquote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Dit topic is onderbelicht. Inmiddels had deze gevuld moeten zijn met loller-reacties.
Vreemd idd. Was een serieuze vraag.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:20 schreef Avey het volgende:
Jezus, dat mensen dit nog grappig vinden ook
Ooh ik snap het al, bovenstaande zin is ironisch bedoeld om zo de illusie te wekken dat je onbedoeld grappig bent geweest wat de grappigheid van de eerste post alleen nog maar verhoogt!quote:Op donderdag 16 september 2010 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd idd. Was een serieuze vraag.
Pot-alert !quote:Op donderdag 16 september 2010 01:20 schreef Avey het volgende:
Jezus, dat mensen dit nog grappig vinden ook
Potverdomme. Je hebt me door.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Ooh ik snap het al, bovenstaande zin is ironisch bedoeld om zo de illusie te wekken dat je onbedoeld grappig bent geweest wat de grappigheid van de eerste post alleen nog maar verhoogt!
Hahahahaha
quote:
quote:
Worm haat jequote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar als ik hem in onzin post gaat ie op slot
Gelukkig niet. Kreeg wel in het weekend mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:09 schreef Windigo het volgende:
Moest jij eten wat de pot schafte tong?
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Mirjam het volgende:
toen ik de TT zag, zag ik de clou al van mijlenver aankomen
schopje ONZ maar
Die houden toch van bestialiteiten ?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Adelante het volgende:
In Amsterdam zit 'Bij Ons': een restaurantje gerund door twee Hollandse Potten
welnee, waarvoor?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat gaat een slotje worden ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Open een pol over Cambodjaanse dictators.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:58 schreef Jelleb18 het volgende:
Mijn vader is lesbienne .. mag dat ook ?
want hij heette Pol Pot!!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open een pol over Cambodjaanse dictators.
Verdikke, wat verzin je dat snelquote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open een pol over Cambodjaanse dictators.
Ik vind het eigenlijk best grappigquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:10 schreef Krambo het volgende:
Je zou maar een lesbische moeder hebben die er een potje van maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |