quote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef Posdnous het volgende:
Pot verwijt de kerel.
daar komt de srv wagen langsquote:Op maandag 4 april 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
Wie zegt dat zij niet op de boerderij wonen.
Pot verwijt de kerel.
Het feit dat ze twee parkeerplaatsen nodig hebben ligt niet aan de grote van de auto, maar aan de parkeervaardigheid van die wijven.quote:Op maandag 4 april 2005 10:28 schreef LesbieMeid het volgende:
Was ik net even bij de supermarkt, staat het hele terrein vol met auto's die allemaal 2 plekken nodig hebben. Koop zo'n auto als je op de boerderij woont, in de stad zijn er meer mensen die graag willen parkeren
Ik stem volgende keer groen links
Ligt niet aan de auto's, maar meer aan diegene die um parkeert.quote:Op maandag 4 april 2005 10:28 schreef LesbieMeid het volgende:
Was ik net even bij de supermarkt, staat het hele terrein vol met auto's die allemaal 2 plekken nodig hebben. Koop zo'n auto als je op de boerderij woont, in de stad zijn er meer mensen die graag willen parkeren
Ik stem volgende keer roze links
In friesland zie ik ze wel vaakquote:Op maandag 4 april 2005 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik heb zo'n ding hier nog nooit gezien.
Pot verwijt de kerel.
Pot verwijt de kerel.
juist. In Duitsland hebben ze daar tenminste nog aparte parkeerplaatsen voor:quote:Op maandag 4 april 2005 10:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het feit dat ze twee parkeerplaatsen nodig hebben ligt niet aan de grote van de auto, maar aan de parkeervaardigheid van die wijven.
tja, daar heb je een puntquote:Op maandag 4 april 2005 10:45 schreef whizzer2250 het volgende:
Moeten ze die drempels maar niet zo hoog maken.... voor sommige drempels heb je een dakar auto nodig...![]()
Die zijn er niet omdat vrouwen niet kunnen parkeren, maar omdat daar camera's hangen en er gecontroleerd wordt ivm de veiligheid van vrouwen in donkere parkeergarages etc.quote:Op maandag 4 april 2005 10:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
juist. In Duitsland hebben ze daar tenminste nog aparte parkeerplaatsen voor:
[afbeelding]
dat je er nog serieus op ingaat zeg....quote:Op maandag 4 april 2005 10:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die zijn er niet omdat vrouwen niet kunnen parkeren, maar omdat daar camera's hangen en er gecontroleerd wordt ivm de veiligheid van vrouwen in donkere parkeergarages etc.
quote:Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat je er nog serieus op ingaat zeg....
dude....quote:Op maandag 4 april 2005 10:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die zijn er niet omdat vrouwen niet kunnen parkeren, maar omdat daar camera's hangen en er gecontroleerd wordt ivm de veiligheid van vrouwen in donkere parkeergarages etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |