das wel een heel open doel Maanvisquote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik sta overigens open voor een date met deze of gene. Stuur maar een PM als je wilt.
Ik heb wat aan zitten passen in die OP, maar door het archief gaan duiken om vorige delen te zoeken ging me wat ver. Misschien moeten we dat maar gewoon latenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef Turbomuis het volgende:
Zinvol zo, dat overzicht van voorgaande delen...
dat is duidelijke taalquote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik sta overigens open voor een date met deze of gene. Stuur maar een PM als je wilt.
Die waren klikbaar...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:55 schreef Hardrebel het volgende:
Dit word wel een populaire reeks geloof ik. Kunnen er trouwens van die avatars in de OP geen linkjes worden gemaakt naar het Fobohoef ik niet zo te zoeken welke chiks er zoekende zijn hahahaha
![]()
Het is ondertussen wel heel duidelijk geworden dat de directe aanpak erg effectief isquote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das wel een heel open doel Maanvis
Nee geen speciale reden. En da's aardig van je!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef Myraela het volgende:
Is er een reden waarom die laatste delen in de OP geen linkje meer zijn? Anders zet ik ze der in.
Dat komt omdat er in dit topic onderling zoveel dates geregeld wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Godshand het volgende:
Jezus wat gaat dit topique hard...
euh ik neem aan dat de 'ervaringsdeskundigen' niet allemaal single zijn!?!?!?!?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:55 schreef Hardrebel het volgende:
Dit word wel een populaire reeks geloof ik. Kunnen er trouwens van die avatars in de OP geen linkjes worden gemaakt naar het Fobohoef ik niet zo te zoeken welke chiks er zoekende zijn hahahaha
![]()
Misschien heeft Nathalie wel trio fantasiëen?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmmm wat ik me trouwens afvraag... Wat vind Civilian ervan dat Nathalie gaat speeddaten met andere mannen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Godshand het volgende:
Ik zal dan maar zeggen dat ik 1 date heb.
Een van Fok! (nee niet van dit topique)
Plus nog een aanbod vanuit RP... maar 2 meiden binnen een maand daten is zeker not done?
nja, ligt eraan of de 1e wat wordt en welke je het leukste lijkt....quote:Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Godshand het volgende:
Plus nog een aanbod vanuit RP... maar 2 meiden binnen een maand daten is zeker not done?
waarom niet? misschien bevalt de een je, en is de ander niks..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Godshand het volgende:
Gewoon doen, ik snap het probleem niet zo? Als ik de tijd/zin/dates had, zou ik het het 3 keer per week doen zonder problemenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Godshand het volgende:
Dat weet ik nog niet, eerst ontmoeten..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ligt eraan of de 1e wat wordt en welke je het leukste lijkt....
Eventueel wil ik die uit Twente wel overnemenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, eerst ontmoeten..
Er zitten alleen wat afstandsverschillen, de ene uit Twente, de andere hier 10 km vandaan.. dus praktisch gezien
als ze gelijkwaardig aardig zijn zou voor mij afstand pas een rol spelen, verder boeit afstand mij niet zo....hoewel 10 uur vliegen geen optie isquote:Op woensdag 15 september 2010 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zitten alleen wat afstandsverschillen, de ene uit Twente, de andere hier 10 km vandaan.. dus praktisch gezien
een afgewezen dates ruilbeurs!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Eventueel wil ik die uit Twente wel overnemen![]()
Weer een nieuwe toevoeging aan het topic, neem hier elkaars dates over![]()
Komt de fokker uit de twente? ik wil weten wie!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dacht het niet..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Eventueel wil ik die uit Twente wel overnemen![]()
Weer een nieuwe toevoeging aan het topic, neem hier elkaars dates over![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Komt de fokker uit de twente? ik wil weten wie!
TELL ME!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zwijg verder als het graf...
Raad maar, een fok!ster, een dichtbij-meisje, en een van de 2 komt uit Twentequote:
Ik ga gewoon in het tukkertopic vragenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Raad maar, een fok!ster, een dichtbij-meisje, en een van de 2 komt uit Twente
Is je dag weer goed als je het weet?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in het tukkertopic vragenpuh.
JAHquote:Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is je dag weer goed als je het weet?
Ik zeg het niet,quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zeg het niet,
maar als wij gaan daten, ben je de eerste die het weet
En nu niet gaan zeuren dat je geen dates krijgt, want dit is duidelijk een uitnodigingquote:
volgens mij lees jij dat anders dan dat het bedoeld wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 18:13 schreef Arnax het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeuren dat je geen dates krijgt, want dit is duidelijk een uitnodiging
Volgens mij nietquote:Op woensdag 15 september 2010 18:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij lees jij dat anders dan dat het bedoeld wordt
Zo kan je alles wel opvatten als een uitnodiging natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 18:17 schreef Arnax het volgende:
[..]
Volgens mij nietDe opmerking van Godshand kan heel gemakkelijk geinterpreteerd worden als een uitnodiging
3dames tegelijk. gezelligquote:Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel opvatten als een uitnodiging natuurlijkBovendien heeft die arme jongen al 2 dates. Beetje overkill dan he.
En sorry zal niet meer zeuren. Ga wel kijken of de nieuwe buurman leuke vrienden heeft *gluur*
Well...we're seeing other people.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmmm wat ik me trouwens afvraag... Wat vind Civilian ervan dat Nathalie gaat speeddaten met andere mannen?
Geen idee, Natalie in ieder geval niet hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien heeft Nathalie wel trio fantasiëen?
Spit it out!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
ik heb alweer een PM van een niet nader te noemen Fokster gehad
playertquote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
Eentje die actief is in dit topic?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
yupquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Eentje die actief is in dit topic?
Dan heb ik wel een roze vermoedenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
yup
sorry ik zit nu teveel te stangen
Vertel nou!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
yup
sorry ik zit nu teveel te stangen
Wat kunnen vrouwen toch nieuwsgierig zijn!quote:
Nee nee. Betrokken heet dat.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hehe, alle vrouwen zijn nieuwsgierig. Dat hoeft dus niet meer in de datingprofielen, dames
Ja heel betrokken, en empathie, we leven erg met iedereen mee!quote:
Geef het beestje een naamquote:Op woensdag 15 september 2010 19:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja heel betrokken, en empathie, we leven erg met iedereen mee!
en we vervelen ons rot wellicht
Ff terug..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:48 schreef Arnax het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik snap het probleem niet zo? Als ik de tijd/zin/dates had, zou ik het het 3 keer per week doen zonder problemen
Tuurlijk niet, ik ben wel gek zegquote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ff terug..
Degene waarmee je date weten het dan toch niet?
De Fokster waar ik het over heb kan natuurlijk alles meelezen
Heh, ik vind dat jij die mag maken, aangezien je deze gekke inter-topic dating reeks bent begonnenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:58 schreef Natalie78 het volgende:
Word het niet even tijd voor een lijstje met wie nou wie date?
Wie *kijkt achterom* ik?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heh, ik vind dat jij die mag maken, aangezien je deze gekke inter-topic dating reeks bent begonnen
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Well...we're seeing other people.Nee, we hebben twee superleuke dates gehad alleen hebben we besloten het hierbij te laten. Hoewel we elkaar vast nog wel gaan zien!
![]()
Dusserm, I'm back on the market.![]()
Trouwens, hoe open je een nieuw topic eigenlijk als een deel vol is? Nog nooit gedaan...
Ik maak zaterdag wel een mooie foto op het familiefeest...quote:Op woensdag 15 september 2010 20:40 schreef brunette82 het volgende:
dan vraag je hem om een foto of moet ik wat doen voor je
En ik had al een soort van afspraak met douche-eendjequote:
maar de foto's van zaterdag zijn vast grappigerquote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef Arnax het volgende:![]()
@ LDP: zoveel moeite hoef je niet te doen, je hebt tenslotte al instant access naar mijn foto's
Die van jou vast en zeker ookquote:Op woensdag 15 september 2010 20:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar de foto's van zaterdag zijn vast grappiger
Hehe jullie hebben een date maar je hebt hem nog nooit gezien? Hoe herkennen jullie elkaar dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
Zaterdag duurt nog zo lang... voorproefje?
Haha, jij loopt al op de zaken vooruitquote:Op woensdag 15 september 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe jullie hebben een date maar je hebt hem nog nooit gezien? Hoe herkennen jullie elkaar dan?
Ja, dat is inderdaad een voorproefje.... hahaha.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, jij loopt al op de zaken vooruit
Voor een voorproefje, zie het FoBo![]()
It's smokin'! Tsja niet echt heel duidelijk he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, jij loopt al op de zaken vooruit
Voor een voorproefje, zie het FoBo![]()
Ik weet nog van niks! Dus....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe jullie hebben een date maar je hebt hem nog nooit gezien? Hoe herkennen jullie elkaar dan?
Wanneer?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
Maar Arnax, wil je niet ook daten met mij dan?
en met mij *wink wink*quote:
Kun je nagaan hoeveel lurkers er nog zijn in dit topicquote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wow... Arnax's poezen zijn populair
quote:
Zaterdag is al gereserveerd voor LDP (en de vrijdag ook als ze komt... )quote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kon er 3 per week hebben toch?
Vrijdag? Ik heb wat gemist denk ik. Maar ik mis wel meer kwam ik vandaag achter. Maar je vrijdag is dus vrij wat mij betreftquote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag is al gereserveerd voor LDP (en de vrijdag ook als ze komt... )
Dus jullie moeten onderling maar uitvechten wie wanneer mag
Vrijdag en zaterdag zijn dus al geclaimed he...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef brunette82 het volgende:douche eendje, welke dag wil jij hem?
Euhhh 3 keer in de week he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag zijn dus al geclaimed he...
Doe ik de zondag&maandag, doen we dinsdag om de week en neem jij de woensdag&donderdag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |