Naar Den Haag toch? Hoe bevalt dat? Al begonnen met werk? Kende je daar al mensen?quote:Op zondag 12 september 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat het daten trouwens even op een laag pitje. Heb een paar leuke mailcontacten, maar even geen behoefte om mensen te ontmoeten(pas verhuisd, nieuwe baan, even andere prioriteiten dus
)
Naar Den Haag idd. Bevalt goed en ben al 2 weken bezig. En ja ik ken al wat mensen hier en mijn Groningse huisgenoot komt ook weer bij me wonen vanaf morgenquote:Op zondag 12 september 2010 18:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Naar Den Haag toch? Hoe bevalt dat? Al begonnen met werk? Kende je daar al mensen?
Ahh vond het al zo raar dat je zo simpel huppakee verhuisde. nu dus een heel nieuwe regio om mee te internetdatenquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar Den Haag idd. Bevalt goed en ben al 2 weken bezig. En ja ik ken al wat mensen hier en mijn Groningse huisgenoot komt ook weer bij me wonen vanaf morgen.
Nice! Fijn dat je al een beetje settelt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar Den Haag idd. Bevalt goed en ben al 2 weken bezig. En ja ik ken al wat mensen hier en mijn Groningse huisgenoot komt ook weer bij me wonen vanaf morgen.
wat is het datingplan?quote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef brunette82 het volgende:
mwah heb eentje op de planning staan..gewoon van hyves...aantal dingen hebben we gemeen,
wie niet waagt...ik sta er voor open om gewoon gezellig te daten
Waarvan de helft gefakete vriendelijkheid isquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ga ook maar verhuizen naar de randstad denk ik. Mensen zijn daar over het algemeen veel opener.
Het is eigelijk zo slecht nog niet met vreemden vrijen. Ik hou daar wel van.quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je nog eens moeten doen op die manier, levert blijkbaar meer succes op dan MSN'en van tevoren.
Ik hoor juist altijd het tegenovergestelde, dat we hier altijd zo achterbaks zijn en in het zuiden zo eerlijk.quote:Ik ga ook maar verhuizen naar de randstad denk ik. Mensen zijn daar over het algemeen veel opener.
Is wel mijn ervaring idd (en dat had ik écht niet verwacht want in het noorden roepen ze dat die randstedelingen rare snuiters zijn).quote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ga ook maar verhuizen naar de randstad denk ik. Mensen zijn daar over het algemeen veel opener.
Meppel...quote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef brunette82 het volgende:
waar woon je dan hardrebel? is het daar zo erg dan?
het kan veel erger, enneh boeien toch....gewoon uitgaan enzo...kom je daar geen leuke meiden tegen dan?quote:
Ik vind de mensen in Groningen en Friesland norser. Ik word hier over het algemeen echt veel aardiger geholpen in de winkel.quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef brunette82 het volgende:
Yep klopt, en in het westen roepen ze dat de groningers zo bekrompen zijn enzo...wat ook niet zo is..
maar ja, niet iedereen over 1 kam scheren he...
Zo kun je wel bezig blijven met alle windstrekenquote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef brunette82 het volgende:
Yep klopt, en in het westen roepen ze dat de groningers zo bekrompen zijn enzo...wat ook niet zo is..
maar ja, niet iedereen over 1 kam scheren he...
Jawel maar die dronken boeren trienen zijn dan niet zo aantrekkelijk .Of ik moet me ook helemaal klem zuipen:Pquote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het kan veel erger, enneh boeien toch....gewoon uitgaan enzo...kom je daar geen leuke meiden tegen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |