Dat kan inderdaad. Het is ook heel subtiel gedaan, maar mij valt het iig toch duidelijk op. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, want ik zie veel meer gekke zaken in het 9/11 gebeuren.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:17 schreef piepie het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat echt niet.
Misschien ben ik er ook gewoon niet goed in.
Ik kan het me goed voorstellen hoor. Ik snap ook gewoon heel goed dat mensen moeite met die theorie hebben. Iedereen gelooft maar gewoon wat ie wil geloven, toch?quote:Het googelen van de namen van de passagiers was voor mij voldoende en voor mij het bewijs dat die vliegtuigen echt waren, net als de passagiers. Ik werd er treurig van toen ik al die sites zag.
Waarom denk je dat het een soep is?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mogelijk omdat er onlangs op gronde van de Freedom of Information Act 340 dvd's en een aantal harddisks vrij zijn gegeven door NIST. Welke dat eigenlijk niet wilde.
Overigens ook weer een mooie soep.![]()
Ik quote mezelf nog een keerquote:Op woensdag 15 september 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
Er zijn dus 3 manieren (denk ik) waardoor het WTC ingestort is.
1. Alleen explosieven
Al lijkt dit me toch een beetje onrealistisch aangezien er door mensen vliegtuigen gezien zijn, ook bij elk filmpje een vliegtuig te zien, de vliegtuigen echt gekaapt zijn (waar zijn die anders gebleven incl. passagiers?) er door mensen lucht van kerosine geroken is, er foto's zijn van onderdelen van wrakstukken (dit kan gephotoshopt zijn, hoeft niet zo te zijn)
2. 2 vliegtuigen
Dit is heel de wereld wijs gemaakt en overal op beelden te zien. ( ookal zijn het vaak onduidelijke beelden )
Kan z'on vliegtuig echt door een stalen karkas?
Stort het WTC dan echt recht naar beneden in?
Mij lijkt het meer aannemelijk dat hij dan op andere gebouwen valt.
Maar toch in de beelden of foto's is het elke keer een ander vliegtuig en is er ook sprake van video en imagefakery.
3. Vliegtuigen en explosieven?
(de optie die mij het aannemelijkst lijkt)
Misschien is het maar 1 vliegtuig geweest?
Om mensen te doen denken dat het echt vliegtuigen waren en ze bewijsstukken hebben van wrakstukken en dergelijke.
Immers is het WTC recht naar beneden ingestort.
Welke optie vinden jullie het meest aannemelijk?
En waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DARWINIAN MODEL
"Is man an angel or an ape?"
The Illuminati use Darwinism to reduce man from a potential angel (the religious view) to an ape. They created Darwin to replace the Divine Presence with a cruel and random universe governed by survival of the fittest. Darwinism empowered the Illuminati. They imposed it on us.
Intelligent Design empowers humanity. We're not talking about the "God of the Old Testament," the straw-man that pathetic atheists easily debunk. We're talking about something most of us both intuit and desire, a method and purpose to creation, a way of living conducive to health and happiness, a Moral Order.
This is anathema to our Illuminutty guardians who are busily taking God's place, enthroning their little mascot Lucifer.
If you doubt me, watch this documentary. It shows very clearly that this leads to Eugenics and the view people are "useless" eaters who can be bred, trained or killed with impunity. It is the end of free will and morality.
You will also see we have been overtaken by Communism. "Truth" is no longer objective, but is instead defined by political diktat.
CONCLUSION
God must feel like a loving parent whose favorite child has chosen to deny Him.
The Creator has given us everything we need to flourish so long as we follow the instruction manual.
But devil worshipers who wish to turn Creation on its head have made us their mental prisoner. They are responsible for the slaughter of millions. They still control the world.
Ultimately, there are only two parties. God's party and Satan's. The Party of God believes in inherent salutary natural and spiritual laws. The Party of Satan believes in denying and defying these laws; and perverting and destroying human life.
Yes Virginia, there is no Satan. But there are legions of his disciples ready to betray truth for transitory profit. They're in academia, the mass media, government and the National Academy of "Sciences."
They serve the Prince of Lies. They make evil seem good, lies seem true. They want humanity to be an accomplice in its own demise. This is why Satanists "reveal the method." They want our moral complicity.
They want our souls.
Modern Western history is the record of the overthrow of Christianity by Satanism disguised as secularism. Satanism has pervaded every aspect of our cultural and intellectual life but we hoped that science would be spared. Apparently, this is not to be.
Related - http://www.vancouversun.c(...)n/3515345/story.html
[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 16-09-2010 11:03:34 ]
wanneer ze 1 vliegtuig hadden gebruikt, en de rest explosieven / videobewerking / whatever. Was het dan niet beter geweest gewoon twee vliegtuigen te nemen? Ik bedoel; als je er al 1 kunt doen zonder gewetensbezwaren / moeilijkheden gewillende piloten te vinden. Waarom dan zo extreem veel moeite doen met explosieven, videobewerking, acteurs etc.? Is duurder en hefet een grotere kans om fout te gaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog een keer
zie spoiler, niet dat jij dat zou begrijpen maar goedquote:Op donderdag 16 september 2010 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooie manier om alle 'truthers' dom te noemen, immers, waren ze slim geweest dan hadden de Illuminati ze wel monddood gemaakt.
Nu gebeurt dat niet, en dús zijn de truthers geen bedreiging en dus zijn ze niet slim.
(nog even bezijden de vraag waarom dit met 9/11 te maken zou hebben)
Dat kun je zien. Kijk maar naar het stof en puin. Heel nep.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een soep is?
Wie zou er dan die vliegtuigen moeten besturen? Wat denk je niet dat het kost om 4 Boeings op te offeren? Video trucage met synthetic crowds en weet ik wat nog meer, is veel goedkoper dan welke theorie dan ook. Bovendien kun je daar ver van te voren al je mooie manipulatieve TV scenes mee in elkaar draaien zodat je het volk op het moment supréme, heerlijke drama kunt voorschotelen. Het is allemaal niet zo duur in verhouding tot wat het hen oplevert.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wanneer ze 1 vliegtuig hadden gebruikt, en de rest explosieven / videobewerking / whatever. Was het dan niet beter geweest gewoon twee vliegtuigen te nemen? Ik bedoel; als je er al 1 kunt doen zonder gewetensbezwaren / moeilijkheden gewillende piloten te vinden. Waarom dan zo extreem veel moeite doen met explosieven, videobewerking, acteurs etc.? Is duurder en hefet een grotere kans om fout te gaan.
Jij kunt dat trollen gewoon niet laten hequote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zie spoiler, niet dat jij dat zou begrijpen maar goed
Ik begrijp dat jij er blijkbaar heilig van overtuigd bent dat jouw geloof zaligmakend is.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef mediacurator het volgende:
zie spoiler, niet dat jij dat zou begrijpen maar goed
Sorry dat ik je vergeten was te vermelden in de spoiler CoolGuy en Henry Makow is geen trol hoor, dat is een heldquote:Op donderdag 16 september 2010 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij kunt dat trollen gewoon niet laten he
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:33 schreef mediacurator het volgende:
Intelligent Scientists "Expelled" by Illuminati
[ afbeelding ]
by Henry Makow, Ph.D.
If you needed confirmation that humanity is satanically possessed, rent Ben Stein's 2008 documentary, "Expelled - No Intelligence Allowed."
It documents how scientists who see an intelligent force at work in nature are being fired from their jobs.
They are being slandered as "Creationists" and religious fundamentalists. Any mention of "Intelligent Design" is forbidden.
Isn't this appalling? Science is supposed to explain the complex intelligence manifest in the natural world, not deny that it exists.
The offending scientists are not "religious." They simply know that a single cell is more complex than an atom bomb. Obviously, an amazing intelligence is at work. Call it God or Intelligent Design. Call it "John Doe" - but you can't deny it!
Some people think I'm a Christian or a religious Jew. I am neither. Like these scientists, I can see the obvious. Creation is a miracle which didn't happen by accident. It's governed by laws which scientists and metaphysicians are supposed to discern.
But mention "intelligent design" today and your career is over. Why are "secularists" so afraid of intelligent design?
Because they're funded by the Illuminati, (Rockefellers, Rothschilds etc.) who are Satanists. Satanists fear that acceptance of this "intelligence" will interfere with the makeover they're giving humanity. They think they are God.
Secularism pretends to be about freedom and tolerance but that's a ruse. It is Satanism in disguise and nothing freaks a Satanist more than the rumor of God or anything resembling Him.
Watch the trailer! The secularists are more fanatical than any religious cult. They are a satanic cult. They deny the obvious! They have to expel scientists! They have to stop free inquiry and debate!Wauw, ik ben nog niet eerder een satanist genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DARWINIAN MODEL
"Is man an angel or an ape?"
The Illuminati use Darwinism to reduce man from a potential angel (the religious view) to an ape. They created Darwin to replace the Divine Presence with a cruel and random universe governed by survival of the fittest. Darwinism empowered the Illuminati. They imposed it on us.
Intelligent Design empowers humanity. We're not talking about the "God of the Old Testament," the straw-man that pathetic atheists easily debunk. We're talking about something most of us both intuit and desire, a method and purpose to creation, a way of living conducive to health and happiness, a Moral Order.
This is anathema to our Illuminutty guardians who are busily taking God's place, enthroning their little mascot Lucifer.
If you doubt me, watch this documentary. It shows very clearly that this leads to Eugenics and the view people are "useless" eaters who can be bred, trained or killed with impunity. It is the end of free will and morality.
You will also see we have been overtaken by Communism. "Truth" is no longer objective, but is instead defined by political diktat.
CONCLUSION
God must feel like a loving parent whose favorite child has chosen to deny Him.
The Creator has given us everything we need to flourish so long as we follow the instruction manual.
But devil worshipers who wish to turn Creation on its head have made us their mental prisoner. They are responsible for the slaughter of millions. They still control the world.
Ultimately, there are only two parties. God's party and Satan's. The Party of God believes in inherent salutary natural and spiritual laws. The Party of Satan believes in denying and defying these laws; and perverting and destroying human life.
Yes Virginia, there is no Satan. But there are legions of his disciples ready to betray truth for transitory profit. They're in academia, the mass media, government and the National Academy of "Sciences."
They serve the Prince of Lies. They make evil seem good, lies seem true. They want humanity to be an accomplice in its own demise. This is why Satanists "reveal the method." They want our moral complicity.
They want our souls.
Modern Western history is the record of the overthrow of Christianity by Satanism disguised as secularism. Satanism has pervaded every aspect of our cultural and intellectual life but we hoped that science would be spared. Apparently, this is not to be.
Related - http://www.vancouversun.c(...)n/3515345/story.htmlWat een diep trieste tekst zeg... Ik had me nog niet beseft dat een aantal Creationisten zich zo diep hadden laten zakken, nadat het mee proberen te spelen met de wetenschap mislukt is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Denk eerder dat je de vraag moet stellen: Wat gaat het opleveren...?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat denk je niet dat het kost om 4 Boeings op te offeren?
Om 9/11 te begrijpen, kun je het niet alleen doen met de gefakte beelden te bekijken.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij er blijkbaar heilig van overtuigd bent dat jouw geloof zaligmakend is.
Dan is het moeilijk discussiëren inderdaad, omdat jij daardoor al vooringenomen bent (en blijkbaar klakkeloos de mening van anderen copy-paste zonder zelf na te denken).
Dan zou je haast zeggen dat juist jij de ideale kandidaat bent voor Illuminati-beïnvloeding, zegt immers een zogenaamde dissident iets, dan ben jij het er gelijk mee eens..
Maar goed, laat ik niet te filosofisch worden.
Overigens ben ik me er terdege van bewust dat jij waarschijnlijk precies hetzelfde over mij denkt..
hersenspoeling...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wauw, ik ben nog niet eerder een satanist genoemdWat een diep trieste tekst zeg... Ik had me nog niet beseft dat een aantal Creationisten zich zo diep hadden laten zakken, nadat het mee proberen te spelen met de wetenschap mislukt is.
Maar dan nog, je gaat dus bewust duizenden mensen van je eigen volk moedwillig de dood in jagen en daarbij heb je dan ook nog mensen nodig die zich als "martelaar" daarvoor opgeven?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Denk eerder dat je de vraag moet stellen: Wat gaat het opleveren...?
Hier ben ik mee eens.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef mediacurator het volgende:
Om 9/11 te begrijpen, kun je het niet alleen doen met de gefakte beelden te bekijken.
Paranoide waanbeelden kunnen er juist voor zorgen dat je volledig overtuigt bent dat er duidelijke bewijzen zijn, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn. Kan je ook denying the obvious noemen, als je dat ontkentquote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
hersenspoeling...
Hoe doe je dat? de methode heet denying the obvious. (Jouw specialiteit Tuin_hek)
Dus duidelijke bewijzen van een complot te ontkennen door te suggereren dat anderen te lijden hebben van paranoïde en ongegronde waanbeelden
Je kent de uitdrukking: Over lijken gaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan nog, je gaat dus bewust duizenden mensen van je eigen volk moedwillig de dood in jagen en daarbij heb je dan ook nog mensen nodig die zich als "martelaar" daarvoor opgeven?
Het zou dus best kunnen dat de echte vliegtuigen zijn verdwenen en dat er dummies zijn gebruikt om deze kans aanzienlijk minder te maken.quote:Het risico dat het mislukt is dan ook te groot. Het Pentagon en de torens raken op de manier zoals is gebeurd vereist skills. Iemand die zichzelf bewust de dood in laat jagen vormt een risico omdat hij op het moment supréme af te haken en de hele operatie in de war te schoppen of om een hele grote fout te maken en het gebouw te missen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef mediacurator het volgende:
hersenspoeling...
Hoe doe je dat? de methode heet denying the obvious. (Jouw specialiteit Tuin_hek)
Dus duidelijke bewijzen van een complot te ontkennen door te suggereren dat anderen te lijden hebben van paranoïde en ongegronde waanbeelden
Zie je hoe makkelijk het is anderen te schofferen?quote:hersenspoeling...
hoe doe je dat? De methode heet believing the ludricous (Jouw specialiteit mediadinges)
Dus vage in elkaar geplakte filmpjes geloven in plaats van zelf na te denken en andere wegzetten als zionisten of satanisten als ze het niet met je eens zijn.
Precies het is allemaal te herleiden naar satanistische invloeden die de religies Islam en het Vaticaan geinfiltreerd hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hier ben ik mee eens.
Het plaatje is groter dat wat er om "ons" heen gebeurd.
De waarheid staat aan mijn kant, God bestaatquote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Zie je hoe makkelijk het is anderen te schofferen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |