Maar zonder onderbouwing, want dat met die vogels is net weerlegd?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik er na heel lang wikken en wegen van overtuigd ben dat er geen vliegtuigen waren.
Dan moet je het vorige deel nog maar eens goed lezen. Ik heb genoeg onderbouwd waarom ik denk dat er sprake is van fakery.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar zonder onderbouwing, want dat met die vogels is net weerlegd?
Zijn ze ook, alleen zijn deze van zoals ze zeggen een jet liner gevuld met mensen?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Lijkt mij meer reden om te geloven dat dat naar beneden is gevallen?
Omdat ik het niet weet hoe de vliegtuigen gevlogen zijn, en waar de twin towers precies stondenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom doe je dat zelf niet?
Oh, zo.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
Omdat ik het niet weet hoe de vliegtuigen gevlogen zijn, en waar de twin towers precies stonden
(Ja i know, ik ben slecht)
Jij bent toch zo overtuigd dat het islamitische terroristen waren.. waarom behandel je dan de verdwijning van New York niet?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet. Simpel gesteld, de voorste delen slaan een gat, en komen daarna voornamelijk kantoorspullen tegen voor de kern weer wat stevigere weerstand bied. Er is dan niet echt iets waarvan je zou verwachten dat het een vliegtuig in zo'n korte afstand tegen kan houden.
Goed bezig man.. ik ga meteen ff checken!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
Zo heb de kaart er ff op gelegt:
[ afbeelding ]
Nou mogen jullie deze filmpjes eens bekijken.
Ik heb onderzocht / gekeken vanuit welk gebouw het gefilmt is.
En dat is het hoge gebouw helemaal rechts bovenin op de kaart.
Als je kijkt naar het beeld wat ik erop geplakt heb, en de hoek bekijkt dan zou je toch een vliegtuig gezien moeten hebben bij de 2e inslag?
Graag jullie reactie.
Waarom niet, kijk maar eens wat dit vliegtuigje in 2002 aanrichtte in de Pirelli Tower in Milaan en bedenk dan dat de WTC vliegtuigen een stuk groter waren en veel meer snelheid hadden.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... klopt maar ook een deel niet:
[ afbeelding ]
Gaan vleugeltjes daar zo makkelijk doorheen? Denk je dat echt?![]()
Maar er is geknipt.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
Zo heb de kaart er ff op gelegt:
[ afbeelding ]
Nou mogen jullie deze filmpjes eens bekijken.
Ik heb onderzocht / gekeken vanuit welk gebouw het gefilmt is.
En dat is het hoge gebouw helemaal rechts bovenin op de kaart.
Als je kijkt naar het beeld wat ik erop geplakt heb, en de hoek bekijkt dan zou je toch een vliegtuig gezien moeten hebben bij de 2e inslag?
Graag jullie reactie.
Of dichter bij huis, de bijlmerramp...quote:Op woensdag 15 september 2010 17:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Waarom niet, kijk maar eens wat dit vliegtuigje in 2002 aanrichtte in de Pirelli Tower in Milaan en bedenk dan dat de WTC vliegtuigen een stuk groter waren en veel meer snelheid hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie theorie, ik ben blij dat de beelden dit niet ondersteunen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, zo zie ik het:
[ afbeelding ]
Twee camera's de één iets hoger dan de ander (400 om 200 meter bijvoorbeeld). Eén in een helikopter, licht naar beneden gedraaid (de doorgetrokken lijnen), de ander op een gebouw, iets omhoog gedraaid (stippellijnen).
Van een grote afstand krijg je bijna hetzelfde beeld, de borstwering van het dak (die je in beide gevallen prima kunt zien, net als de antenne) wordt onterecht aangezien voor dak.
Grote verschil in de beelden is inderdaad de achtergrond, vanuit de helikopter zul je achtergrond zien, vanuit het lagere standpunt niet.
Beter en simpeler kan ik het niet uitleggen.
Ja, mooie theorie, maar ik heb allang aangetoond dat het niet dezelfde beelden zijn die naast elkaar worden geplaatst:quote:Op woensdag 15 september 2010 18:02 schreef Ticker het volgende:
Mooie theorie, ik ben blij dat de beelden dit niet ondersteunen.
Blijf je nou volhouden? De beelden zijn hier NOGMAALS voor jou over elkaar heen geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet je trouwens niet een belangrijke referentie?
Het vliegtuig is op het plaatje hierboven alsnog van boven zichtbaar
Waar is de grond???! Gebouwen? Water????
[ afbeelding ]
Weet je wat nu het erge is, dat ik jullie begin te verdenken van moedwillig mee doen met dit complot.
Ik kan namelijk niet geloven dat jullie zo halstarrig een eigen perceptie hiervan hebben, totaal buiten de realiteit.
JONGEN DIE BEELDEN ZIJN TOCH GEDRAAIDquote:Op woensdag 15 september 2010 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, mooie theorie, maar ik heb allang aangetoond dat het niet dezelfde beelden zijn die naast elkaar worden geplaatst:
[ afbeelding ]
en over elkaar heen:
[ afbeelding ]
Klopt, dat had ik eerder ook al eens geconstateerd. Knipwerk dus. Later in het 2de filmpje zie je dikke rook aan de voet van de toren (5:14) daarna is er weer geknipt en stort de toren in... en dan die gast op de achtergrond .. heel relaxed "The building is collapsingggg"quote:Op woensdag 15 september 2010 17:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar er is geknipt.
je hebt het over video 2, 2minuut 55?
Er ineens de inslag met 'oh my god' van de dames op de achtergrond.
Op 2:54 zitten ze op een ander tijdstip.
Ja, inderdaad, de gedraaide beelden zijn van een ander(e) camera(standpunt) dan de niet gedraaide.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:06 schreef Ticker het volgende:
JONGEN DIE BEELDEN ZIJN TOCH GEDRAAID
Het zijn ook juist de beelden zonder achtergrond die een schuine toren laten zien. Ja omdat ze zo werden getoond door NBC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee dat mag niet. edit
Hier nogmaals dezelfde beelden over elkaar heenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, mooie theorie, maar ik heb allang aangetoond dat het niet dezelfde beelden zijn die naast elkaar worden geplaatst:
[ afbeelding ]
en over elkaar heen:
[ afbeelding ]
Het zijn niet dezelfde beelden, dus kun je niet zeggen waarom op de ene wél en de andere niet de achtergrond New York is.
Je kan het met berekeningen maken:quote:Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, zo zie ik het:
[ afbeelding ]
Twee camera's de één iets hoger dan de ander (400 om 200 meter bijvoorbeeld). Eén in een helikopter, licht naar beneden gedraaid (de doorgetrokken lijnen), de ander op een gebouw, iets omhoog gedraaid (stippellijnen).
Van een grote afstand krijg je bijna hetzelfde beeld, de borstwering van het dak (die je in beide gevallen prima kunt zien, net als de antenne) wordt onterecht aangezien voor dak.
Grote verschil in de beelden is inderdaad de achtergrond, vanuit de helikopter zul je achtergrond zien, vanuit het lagere standpunt niet.
Beter en simpeler kan ik het niet uitleggen.
NEEEE DAT IS GEEDIT VIDEO BEWERKING je kan immers niet exact dezelfde beelden van een gebouw hebben als je uit 2 andere posities filmt.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, de gedraaide beelden zijn van een ander(e) camera(standpunt) dan de niet gedraaide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |