abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86466838
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oké, en wat voegt dit toe?
Er staat een nieuwe... die ik per toeval tegen kwam. Zelf niet kunnen zien nog.
pi_86466843
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ik er na heel lang wikken en wegen van overtuigd ben dat er geen vliegtuigen waren.
Maar zonder onderbouwing, want dat met die vogels is net weerlegd?
Dit, dus.
pi_86467056
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar zonder onderbouwing, want dat met die vogels is net weerlegd?
Dan moet je het vorige deel nog maar eens goed lezen. Ik heb genoeg onderbouwd waarom ik denk dat er sprake is van fakery.
pi_86467146
Er zijn dus 3 manieren (denk ik) waardoor het WTC ingestort is.

1. Alleen explosieven

Al lijkt dit me toch een beetje onrealistisch aangezien er door mensen vliegtuigen gezien zijn, ook bij elk filmpje een vliegtuig te zien, de vliegtuigen echt gekaapt zijn (waar zijn die anders gebleven incl. passagiers?) er door mensen lucht van kerosine geroken is, er foto's zijn van onderdelen van wrakstukken (dit kan gephotoshopt zijn, hoeft niet zo te zijn)

2. 2 vliegtuigen

Dit is heel de wereld wijs gemaakt en overal op beelden te zien. ( ookal zijn het vaak onduidelijke beelden )
Kan z'on vliegtuig echt door een stalen karkas?
Stort het WTC dan echt recht naar beneden in?
Mij lijkt het meer aannemelijk dat hij dan op andere gebouwen valt.

Maar toch in de beelden of foto's is het elke keer een ander vliegtuig en is er ook sprake van video en imagefakery.

3. Vliegtuigen en explosieven?
(de optie die mij het aannemelijkst lijkt)

Misschien is het maar 1 vliegtuig geweest?
Om mensen te doen denken dat het echt vliegtuigen waren en ze bewijsstukken hebben van wrakstukken en dergelijke.
Immers is het WTC recht naar beneden ingestort.

Welke optie vinden jullie het meest aannemelijk?
En waarom?
pi_86467256
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Lijkt mij meer reden om te geloven dat dat naar beneden is gevallen?
Zijn ze ook, alleen zijn deze van zoals ze zeggen een jet liner gevuld met mensen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86467281
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand?

S.V.P. :)
Waarom doe je dat zelf niet?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86467341
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waarom doe je dat zelf niet?
Omdat ik het niet weet hoe de vliegtuigen gevlogen zijn, en waar de twin towers precies stonden :)

(Ja i know, ik ben slecht :') )
pi_86467410
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef pgrferrari het volgende:

Omdat ik het niet weet hoe de vliegtuigen gevlogen zijn, en waar de twin towers precies stonden :)

(Ja i know, ik ben slecht :') )
Oh, zo. :'), ik wil het best voor je shoppen, maar dan zou ik ook alleen maar dat kaartje wat ik postte over die hogeresolutiefoto leggen, dat voegt dan niet zoveel toe.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:35:23 #59
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86467568
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik dat niet. Simpel gesteld, de voorste delen slaan een gat, en komen daarna voornamelijk kantoorspullen tegen voor de kern weer wat stevigere weerstand bied. Er is dan niet echt iets waarvan je zou verwachten dat het een vliegtuig in zo'n korte afstand tegen kan houden.
Jij bent toch zo overtuigd dat het islamitische terroristen waren.. waarom behandel je dan de verdwijning van New York niet?
Ik snap het niet, je zit hier toch met een intentie om informatie in te winnen? Of is je standpunt al ingenomen en reageer je gewoon niet meer op de dingen die niet kloppen? Behalve dingen die weg te wuiven zijn?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86467917
Zo heb de kaart er ff op gelegt:

Nou mogen jullie deze filmpjes eens bekijken.

Ik heb onderzocht / gekeken vanuit welk gebouw het gefilmt is.
En dat is het hoge gebouw helemaal rechts bovenin op de kaart.

Als je kijkt naar het beeld wat ik erop geplakt heb, en de hoek bekijkt dan zou je toch een vliegtuig gezien moeten hebben bij de 2e inslag?

Graag jullie reactie.
pi_86468074
Ok, zo zie ik het:

Twee camera's de één iets hoger dan de ander (400 om 200 meter bijvoorbeeld). Eén in een helikopter, licht naar beneden gedraaid (de doorgetrokken lijnen), de ander op een gebouw, iets omhoog gedraaid (stippellijnen).
Van een grote afstand krijg je bijna hetzelfde beeld, de borstwering van het dak (die je in beide gevallen prima kunt zien, net als de antenne) wordt onterecht aangezien voor dak.
Grote verschil in de beelden is inderdaad de achtergrond, vanuit de helikopter zul je achtergrond zien, vanuit het lagere standpunt niet.
Beter en simpeler kan ik het niet uitleggen.
pi_86468097
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef pgrferrari het volgende:

[ afbeelding ]

Als je kijkt naar het beeld wat ik erop geplakt heb, en de hoek bekijkt dan zou je toch een vliegtuig gezien moeten hebben bij de 2e inslag?

Graag jullie reactie.
Goed bezig man.. ik ga meteen ff checken! ^O^
pi_86468124
Voor Oompa als je thuis bent en je wilt zien hoe de trotse amerikanen hun twin towers hebben opgetrokken.
Zit best dik staal tussen.. :o

pi_86468141
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja... klopt maar ook een deel niet:

[ afbeelding ]

Gaan vleugeltjes daar zo makkelijk doorheen? Denk je dat echt? :D
Waarom niet, kijk maar eens wat dit vliegtuigje in 2002 aanrichtte in de Pirelli Tower in Milaan en bedenk dan dat de WTC vliegtuigen een stuk groter waren en veel meer snelheid hadden.

woensdag 15 september 2010 @ 17:58:28 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468246
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef pgrferrari het volgende:

[ afbeelding ]

Graag jullie reactie.
Maar er is geknipt.
je hebt het over video 2, 2minuut 55?
Er ineens de inslag met 'oh my god' van de dames op de achtergrond.
Op 2:54 zitten ze op een ander tijdstip.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 15 september 2010 @ 17:59:06 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86468263
Leuk dat plaatje in de OP meteen :)
The truth was in here.
  Moderator woensdag 15 september 2010 @ 18:00:53 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86468312
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Waarom niet, kijk maar eens wat dit vliegtuigje in 2002 aanrichtte in de Pirelli Tower in Milaan en bedenk dan dat de WTC vliegtuigen een stuk groter waren en veel meer snelheid hadden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Of dichter bij huis, de bijlmerramp...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 15 september 2010 @ 18:02:22 #68
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468362
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, zo zie ik het:
[ afbeelding ]
Twee camera's de één iets hoger dan de ander (400 om 200 meter bijvoorbeeld). Eén in een helikopter, licht naar beneden gedraaid (de doorgetrokken lijnen), de ander op een gebouw, iets omhoog gedraaid (stippellijnen).
Van een grote afstand krijg je bijna hetzelfde beeld, de borstwering van het dak (die je in beide gevallen prima kunt zien, net als de antenne) wordt onterecht aangezien voor dak.
Grote verschil in de beelden is inderdaad de achtergrond, vanuit de helikopter zul je achtergrond zien, vanuit het lagere standpunt niet.
Mooie theorie, ik ben blij dat de beelden dit niet ondersteunen.
Blijf je nou volhouden? De beelden zijn hier NOGMAALS voor jou over elkaar heen geplaatst

Vergeet je trouwens niet een belangrijke referentie?
Het vliegtuig is op het plaatje hierboven alsnog van boven zichtbaar

Waar is de grond???! Gebouwen? Water????

Weet je wat nu het erge is, dat ik jullie begin te verdenken van moedwillig mee doen met dit complot.
Ik kan namelijk niet geloven dat jullie zo halstarrig een eigen perceptie hiervan hebben, totaal buiten de realiteit.
pi_86468455
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:02 schreef Ticker het volgende:
Mooie theorie, ik ben blij dat de beelden dit niet ondersteunen.
Blijf je nou volhouden? De beelden zijn hier NOGMAALS voor jou over elkaar heen geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet je trouwens niet een belangrijke referentie?
Het vliegtuig is op het plaatje hierboven alsnog van boven zichtbaar

Waar is de grond???! Gebouwen? Water????

[ afbeelding ]

Weet je wat nu het erge is, dat ik jullie begin te verdenken van moedwillig mee doen met dit complot.
Ik kan namelijk niet geloven dat jullie zo halstarrig een eigen perceptie hiervan hebben, totaal buiten de realiteit.
Ja, mooie theorie, maar ik heb allang aangetoond dat het niet dezelfde beelden zijn die naast elkaar worden geplaatst:

en over elkaar heen:

Het zijn niet dezelfde beelden, dus kun je niet zeggen waarom op de ene wél en de andere niet de achtergrond New York is.
  woensdag 15 september 2010 @ 18:06:46 #70
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468482
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, mooie theorie, maar ik heb allang aangetoond dat het niet dezelfde beelden zijn die naast elkaar worden geplaatst:
[ afbeelding ]
en over elkaar heen:
[ afbeelding ]
JONGEN DIE BEELDEN ZIJN TOCH GEDRAAID
Het zijn ook juist de beelden zonder achtergrond die een schuine toren laten zien. Ja omdat ze zo werden getoond door NBC! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
pi_86468502
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar er is geknipt.
je hebt het over video 2, 2minuut 55?
Er ineens de inslag met 'oh my god' van de dames op de achtergrond.
Op 2:54 zitten ze op een ander tijdstip.
Klopt, dat had ik eerder ook al eens geconstateerd. Knipwerk dus. Later in het 2de filmpje zie je dikke rook aan de voet van de toren (5:14) daarna is er weer geknipt en stort de toren in... en dan die gast op de achtergrond .. heel relaxed "The building is collapsingggg"
pi_86468536
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:06 schreef Ticker het volgende:
JONGEN DIE BEELDEN ZIJN TOCH GEDRAAID
Het zijn ook juist de beelden zonder achtergrond die een schuine toren laten zien. Ja omdat ze zo werden getoond door NBC! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Oh nee dat mag niet. edit
Ja, inderdaad, de gedraaide beelden zijn van een ander(e) camera(standpunt) dan de niet gedraaide.
  woensdag 15 september 2010 @ 18:09:03 #73
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468551
quote:

[..]

[ afbeelding ]
en over elkaar heen:
[ afbeelding ]
Het zijn niet dezelfde beelden, dus kun je niet zeggen waarom op de ene wél en de andere niet de achtergrond New York is.
Hier nogmaals dezelfde beelden over elkaar heen

Dit begint echt net sesamstraat te worden.
:')
pi_86468575
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, zo zie ik het:
[ afbeelding ]
Je kan het met berekeningen maken:

1. The World Trade Center twin towers of New York City ranked fifth and sixth (at 1,368 ft and 1,362 ft) on this list until their destruction on Sept. 11, 2001.

Hoogste gebouw na de twin towers is de empire state building... Empire State Building, New York
meters :381 Ft: 1,250
  woensdag 15 september 2010 @ 18:10:09 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468590
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, de gedraaide beelden zijn van een ander(e) camera(standpunt) dan de niet gedraaide.
NEEEE DAT IS GEEDIT VIDEO BEWERKING je kan immers niet exact dezelfde beelden van een gebouw hebben als je uit 2 andere posities filmt.

:O
pi_86468620
quote:

[..]

[ afbeelding ]
en over elkaar heen:
[ afbeelding ]
Ja dus.. die hele achtergrond verdwijnt als je de camera ietwat scheef houdt? :D
  woensdag 15 september 2010 @ 18:11:22 #77
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468627
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Je kan het met berekeningen maken:

1. The World Trade Center twin towers of New York City ranked fifth and sixth (at 1,368 ft and 1,362 ft) on this list until their destruction on Sept. 11, 2001.

Hoogste gebouw na de twin towers is de empire state building... Empire State Building, New York
meters :381 Ft: 1,250
Is note bene al behandeld in dit filmpje, echt treurig gewoon.. diep diep diep treurig

woensdag 15 september 2010 @ 18:11:44 #78
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86468636
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja dus.. die hele achtergrond verdwijnt als je de camera ietwat scheef houdt? :D
|:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7
pi_86468690
Enhen...staat de empire state building wel in die lijn als de helicopter heeft gevlogen...?
pi_86468705
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

|:( 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7
Net als die wandelende brug normaal is. Geen trucage een technieken :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 18:14:49 ]
pi_86468707
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
Er zijn dus 3 manieren (denk ik) waardoor het WTC ingestort is.

1. Alleen explosieven

Al lijkt dit me toch een beetje onrealistisch aangezien er door mensen vliegtuigen gezien zijn, ook bij elk filmpje een vliegtuig te zien, de vliegtuigen echt gekaapt zijn (waar zijn die anders gebleven incl. passagiers?) er door mensen lucht van kerosine geroken is, er foto's zijn van onderdelen van wrakstukken (dit kan gephotoshopt zijn, hoeft niet zo te zijn)

2. 2 vliegtuigen

Dit is heel de wereld wijs gemaakt en overal op beelden te zien. ( ookal zijn het vaak onduidelijke beelden )
Kan z'on vliegtuig echt door een stalen karkas?
Stort het WTC dan echt recht naar beneden in?
Mij lijkt het meer aannemelijk dat hij dan op andere gebouwen valt.

Maar toch in de beelden of foto's is het elke keer een ander vliegtuig en is er ook sprake van video en imagefakery.

3. Vliegtuigen en explosieven?
(de optie die mij het aannemelijkst lijkt)

Misschien is het maar 1 vliegtuig geweest?
Om mensen te doen denken dat het echt vliegtuigen waren en ze bewijsstukken hebben van wrakstukken en dergelijke.
Immers is het WTC recht naar beneden ingestort.

Welke optie vinden jullie het meest aannemelijk?
En waarom?
Ik quote mezelf ff :)
pi_86468896
Beetje klein plaatje dit, maaruh let even op:

In hindsight, we can only wonder why so few questioned the absurd TV coverage proposed by all the major networks. The picture at left shows a moment (at 8:59AM) of the four synchronized TV broadcasts of ABC, CBS, NBC and FOX: yet another indication that the 9/11 TV "LIVE" broadcasts were managed by one single, centralized studio.

Dan even de plattegrond van pgrferrari er bij:

Van waar zou deze shot genomen kunnen zijn? Heli of gebouw?

En hier dan wat diverse amateur beelden:

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 18:39:19 ]
pi_86469048

Sorry maar dit zijn duidelijk niet dezelfde opnames maar twee verschillende opnames uit andere posities

- kijk naar de impact van flight 175, links zie je zowel explosie aan voorkant en zijkant van WTC2 maar rechts zie je alleen de explosie aan de voorkant dus genomen van andere positie
- kijk naar de rook die rechtsboven uit WTC1 (voorste toren) komt, links zie je alleen de donkere rook aan de achterkant maar rechts zie je ook een dikke streek rook aan de rechterkant van WTC1 dus shot genomen van andere positie
- kijk naar de bovenkant van de rook kolom recht boven WTC2 net links van het topje van de antenne, links zie je een een stuk schaduw bovenop de rook door de linker punt in de rook maar in het rechter filmpje zie je die hele schaduw niet oftewel de beelden aan de rechterkant zijn van een lager punt genomen.

Conclusie:
Linker filmpje is een van een hoger punt en stukje meer naar links genomen dan de rechter video.

Maar ik vond meer, hier de originele NBC night news uitzending met beide beelden:
Linker filmpje is vanaf 3:50
Rechter filmpje is vanaf 8:50
Kijk in hetzelfde filmpje dan nu naar 2:11 voor een shot van WTC torens + Empire state building. Kijk vooral naar de horizon, valt het kleurverschil (de paarse band) op? Waar hebben we die eerste gezien? Precies onderin het rechter filmpje! Het lijkt er dus sterk op dat het rechter filmpje een ingezoomde versie is van het shot op 2:11 en dat shor is duidelijk genomen is van het Rockerfeller centre en laat daar nou NBC in zitten (de uitzending van night news begint zelfs op het dak...)

Ik denk als iemand een snapshot neemt van 2:11 en dan in gaat zoemen opde WTC torens je zal zien dat New York zomaar zal verdwijnen. Dus niks fakery maar gewoon erg slechte research van de mensen die het conspirancy filmpje hebben gemaakt en degenen die het filmpje lopen te verdedigen.
pi_86469232
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:25 schreef mouzzer het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry maar dit zijn duidelijk niet dezelfde opnames maar twee verschillende opnames uit andere posities

- kijk naar de impact van flight 175, links zie je zowel explosie aan voorkant en zijkant van WTC2 maar rechts zie je alleen de explosie aan de voorkant dus genomen van andere positie
Lijkt me dat de rook recht wegvalt tegen de achtergrond die dezelfde kleur heeft.

quote:
- kijk naar de rook die rechtsboven uit WTC1 (voorste toren) komt, links zie je alleen de donkere rook aan de achterkant maar rechts zie je ook een dikke streek rook aan de rechterkant van WTC1 dus shot genomen van andere positie
Die streep rook zie ik links ook als je goed kijkt. Dit heeft gewoon met kleurverschil te maken.

quote:
- kijk naar de bovenkant van de rook kolom recht boven WTC2 net links van het topje van de antenne, links zie je een een stuk schaduw bovenop de rook door de linker punt in de rook maar in het rechter filmpje zie je die hele schaduw niet oftewel de beelden aan de rechterkant zijn van een lager punt genomen
Ook hier kan ik nagenoeg geen verschil ontdekken. Mogelijk verschil in calibratie tussen onze monitoren?

quote:
Conclusie:
Linker filmpje is een van een hoger punt en stukje meer naar links genomen dan de rechter video.

Maar ik vond meer, hier de originele NBC night news uitzending met beide beelden:
Linker filmpje is vanaf 3:50
Rechter filmpje is vanaf 8:50
Kijk in hetzelfde filmpje dan nu naar 2:11 voor een shot van WTC torens + Empire state building. Kijk vooral naar de horizon, valt het kleurverschil (de paarse band) op? Waar hebben we die eerste gezien? Precies onderin het rechter filmpje! Het lijkt er dus sterk op dat het rechter filmpje een ingezoomde versie is van het shot op 2:11 en dat shor is duidelijk genomen is van het Rockerfeller centre en laat daar nou NBC in zitten (de uitzending van night news begint zelfs op het dak...)

Ik denk als iemand een snapshot neemt van 2:11 en dan in gaat zoemen opde WTC torens je zal zien dat New York zomaar zal verdwijnen. Dus niks fakery maar gewoon erg slechte research van de mensen die het conspirancy filmpje hebben gemaakt en degenen die het filmpje lopen te verdedigen.
De rest moet ik nog ff bekijken.
  woensdag 15 september 2010 @ 18:33:12 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86469245
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hier nogmaals dezelfde beelden over elkaar heen
[ afbeelding ]

Dit begint echt net sesamstraat te worden.
:')
Misschien moet je daarom even de overload aan informatie laten inwerken.. en dan later terugkomen? :)
The truth was in here.
pi_86469415
Zullen we deze ook nog even afzonderlijk behandelen, of is het hier wel duidelijk genoeg? :)

pi_86469465

Hmmm, dat komt wel erg dichtbij....
  woensdag 15 september 2010 @ 18:49:17 #88
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_86469732
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmm, dat komt wel erg dichtbij....
Dat ziet er toch onwijs fake uit? :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_86469787
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Dat ziet er toch onwijs fake uit? :')
Oh ja?
Wat zie jij wat ik niet zie dan? :o

GVD, bijna was ik overtuigd dat het gedebunked was... :{
pi_86470092
kijk hier eens naar:

En nu over elkaar....rappapa.... simsalabim..:

Zijn we het nu eens? :o

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 19:09:06 ]
pi_86471018
Hmm, ik vind dat dakje in de tweede foto wel wat groter....
pi_86471232
Nee, dit kan gewoon...
Ben het dus niet eens.
pi_86471334
Wat is dit nu weer? Er vliegt een object tussen de torens door. Lijkt wel op een AUV (drone) o.i.d.:

@ 4:45: Lijkt wel of redactie het ook ziet en dan snel ruis toepast en uitzoomt.

Het wordt steeds lijper! 8)7
pi_86471411
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is dit nu weer? Er vliegt een object tussen de torens door. Lijkt wel op een AUV (drone) o.i.d.:

[ afbeelding ]

@ 4:45: Lijkt wel of redactie het ook ziet en dan snel ruis toepast en uitzoomt.

Het wordt steeds lijper! 8)7
Waar precies?

Ik zie het ff niet op de foto.
pi_86471448
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Nee, dit kan gewoon...
Ben het dus niet eens.
Kijk eens naar stand van de torens... exact hetzelfde. Hoe kan het Empire State Building dan op de een links staan en op de ander rechts?
pi_86471484
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Waar precies?

Ik zie het ff niet op de foto.
Beetje onderaan de linker toren. Dat zwarte streepje echt tegen de rand van de toren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 19:35:20 ]
pi_86471571
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Beetje onderaan de linker toren. Dat zwarte streepje echt tegen de rand van de toren.
Het lijkt me een helikopter die voorbij vliegt.
pi_86471585
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eens naar stand van de torens... exact hetzelfde. Hoe kan het Empire State Building dan op de een links staan en op de ander rechts?
Omdat de helicopter eromheen draait...

Kijk eens wat ik heb gedaan...
http://www.360cities.net/(...)ity#200.01,0.79,33.1

Je hebt zicht vanaf het empire state building richting de towers, die er nu dus niet meer staan, helaas...

Maar naar dit plaatje zou ik wel willen zoeken dat ze er dus wel staan.
pi_86471632
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Het lijkt me een helikopter die voorbij vliegt.
Dat dacht ik eerst ook, maar is het niet veel te klein voor zo'n ding en zie jij hem op de andere beelden net na de explosie?
pi_86471676
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Omdat de helicopter eromheen draait...

Kijk eens wat ik heb gedaan...
http://www.360cities.net/(...)ity#200.01,0.79,33.1

Je hebt zicht vanaf het empire state building richting de towers, die er nu dus niet meer staan, helaas...

[ afbeelding ]

Maar naar dit plaatje zou ik wel willen zoeken dat ze er dus wel staan.
Stel dat dat zo is, moeten de twintowers en overige gebouwen dan ook niet van positie veranderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')