abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 15 september 2010 @ 01:17:01 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86448901
Star Trek was oorspronkelijk een door Gene Roddenberry bedachte Amerikaanse sciencefiction-televisieserie die tussen 1966 tot 1969 werd uitgezonden. Uiteindelijk groeide het Star Trek-universum uit tot een succesvolle media-franchise met vijf televisieseries, een animatieserie, tien speelfilms, tientallen computerspellen en honderden boeken, stripboeken, technische handleidingen en encyclopedieën. Verder bestaat er sinds 1998 in Las Vegas een Star Trek-attractiepark, genaamd Star Trek: The Experience en worden er over de hele wereld regelmatig Star Trek-conventions georganiseerd: grote bijeenkomsten voor fans (de 'trekkies'), waar vaak acteurs uit de series te gast zijn. In de Verenigde Staten is er minstens elk weekend een ST convention.

Roddenberry bedacht een utopische toekomstwereld, waarin een verenigde Aarde de meeste moderne wereldproblemen heeft opgelost: vervuiling, honger, armoede en conflicten tussen mensen onderling behoren grotendeels tot het verleden. Door uitvindingen als synthetische replicators en sneller dan licht-technologie heeft de mensheid, met hulp van buitenaardse volken, in het Melkwegstelsel koloniën gesticht. De mensheid heeft samen met enkele buitenaardse volken een overkoepelende organisatie van werelden opgericht: de Verenigde Federatie van Planeten. De verhalen in de diverse Star Trek-media volgen vooral de officieren en burgers in dienst van Starfleet, de militaire onderzoeksinstelling van de Federatie die met haar ruimtevloot vooral diplomatieke en onderzoeksmissies uitvoert en tevens de krijgsmacht vormt.

De avonturen van de verschillende televisieseries en films spelen zich hoofdzakelijk af in de 23e en 24e eeuw, enkele tijdreizen uitgezonderd. Men is bekend met een aanzienlijk deel van de Melkweg, die is verdeeld in vier kwadranten. In het Alfa-kwadrant bevinden zich grote delen van de Federatie en het Cardassiaanse Rijk, in het Beta-kwadrant bevinden zich onder andere het Klingonrijk en het Romulaanse Rijk, het Gamma-kwadrant, dat via het Bajoraanse wormgat met het Alfa-kwadrant is verbonden, wordt geregeerd door de Dominion en het Delta-kwadrant, waarin de Voyager jarenlang rondzwierf, herbergt onder andere de Kazon, Ocampa en Hirogen. Ook de Borg komen uit het Delta-kwadrant.

Star Trek werd voor het eerst uitgezonden in 1966. Sindsdien zijn er zes series gemaakt door Gene Roddenberry en zijn opvolgers. Sommige daarvan waren een groot succes, andere wat minder.

The Original Series (TOS) - Dit is de door Gene Roddenberry geschreven serie, met de naam Star Trek. Het is het verhaal van het ruimteschip USS Enterprise NCC-1701 (kortweg: Enterprise), dat driehonderd jaar in de toekomst, vanaf het jaar 2265, op een vijfjarige missie is om het heelal te verkennen. De serie sprak oorspronkelijk maar een kleine groep kijkers aan en stond naar verluidt jaarlijks op de nominatie om geschrapt te worden. Toen bleek dat deze kleine groep kijkers behoorde tot een erg selecte doelgroep (hoger opgeleiden), werd de serie interessant voor adverteerders.

The Animated Series (TAS) - Na het stoppen van de oorspronkelijke serie bleek die in de herhaling steeds populairder te worden. Dit was in 1973 een van de redenen voor het maken van een tekenfilmserie, waarbij de stemmen van de vaste personages gedaan werden door de acteurs die ze in de oorspronkelijke serie ook gespeeld hadden. De serie ging verder waar het verhaal van de oorspronkelijke serie ophield. Dat wil zeggen dat de laatste twee jaar van de missie ingevuld werden.

The Next Generation (TNG) - Deze nieuwe serie speelde zich honderd jaar later af, in het jaar 2364, rond een nieuwe Enterprise met een nieuwe bemanning. Hoewel het eerste seizoen van The Next Generation kritiek kreeg, onder andere omdat de afleveringen te zoet zouden zijn, was dit eerste seizoen goed genoeg om de serie te prolongeren. Met nieuw materiaal, en met beduidend meer middelen dan de oorspronkelijke serie uit de jaren '60, werd The Next Generation uiteindelijk een enorm succes. Er werden in de periode 1987-1994 in 7 seizoenen 177 afleveringen van uitgezonden. In 1991 overleed Gene Roddenberry.

Deep Space Nine (DS9) - Zoals de oorspronkelijke serie een missieduur van vijf jaar had, zo was het ook duidelijk dat de succesvolle serie The Next Generation niet altijd maar door kon blijven draaien. Daarom werd een volgende serie opgezet, met een ander thema. In plaats van een ruimteschip dat bij planeten langsging werd het centrale thema een ruimtestation ver in de ruimte, op een plaats waar veel ruimteschepen langskwamen.

Voyager (VOY) - Dit schip raakt op haar eerste missie door toedoen van het wezen Caretaker (verzorger) verzeild in het Delta-kwadrant, 70.000 lichtjaar van de Aarde. Voyager kent een sterke rode draad, namelijk de lange thuisreis van het ruimteschip Voyager, en de zoektocht naar mogelijkheden deze reis te verkorten.

Enterprise (ENT) - Deze serie gaat over een eerdere Enterprise, van 2151. Deze tijd, meer dan honderd jaar gesitueerd voor de oorspronkelijke serie, is de tijd waarin de mensheid begint aan het onderzoeken van de ruimte met ruimteschepen die sneller dan het licht kunnen vliegen, nu zij schepen ontwikkeld heeft die 'Warp 5' halen. Het is het begin van Starfleet, en in deze tijd worden de technieken en protocollen ontwikkeld die in de latere series algemeen bekend zijn. In het eerste jaar was dat ook meteen de zwakke plek van de serie, omdat de karakters nog veel moesten leren, maar de kijkers veel minder. In de volgende seizoenen heeft de serie echter duidelijk meer vaart gekregen. De serie is begonnen in 2001, en heeft in totaal vier seizoenen en 98 afleveringen gedraaid.

Overzichtje in uitzendvolgorde:
TOS, James Kirk (William Shatner)
TAS, James Kirk (William Shatner)
TNG, Jean Luc Picard (Patrick Stewart)
DS9, Benjamin Sisko (Avery Brooks)
VOY, Kathryn Janeway (Kate Mulgrew)
ENT, Jonathan Archer (Scott Bakula)

Poll: Wat is de beste ST serie?
TOS
TNG
DS9
VOY
ENT
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is de beste captain?
Kirk
Picard
Sisko
Janeway
Archer
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke serie zag je het eerst?
TOS
TNG
DS9
VOY
ENT
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe oud ben je?
Jonger dan 20
Tussen 20-30
Ouder dan 30
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat is je geslacht?
Vrouw
Man
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste VOY character?
Janeway
Chakotay
Tuvok
Kim
Torres
Paris
Neelix
Kes
Seven
Doctor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste DS9 character?
Sisko
Jadzia Dax
Quark
Kira
Worf
O´Brien
Rom
Bashir
Jake
Odo
Ezri Dax
Nog
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste TNG character?
Picard
Worf
O´Brien
Data
Riker
Yar
Troi
Beverly Crusher
Pulaski
Wesley Crusher
LaForge
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste ENT character?
Archer
T´Pol
Tucker
Reed
Maywheather
Sato
Phlox
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste TOS character?
Kirk
Spock
McCoy
Scott
Chekov
Uhura
Sulu
Chapel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste VOY character?
Janeway
Chakotay
Tuvok
Kim
Torres
Paris
Neelix
Kes
Seven
Doctor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste DS9 character?
Sisko
Jadzia Dax
Quark
Kira
Worf
O´Brien
Rom
Bashir
Jake
Odo
Ezri Dax
Nog
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste TNG character?
Picard
Worf
O´Brien
Data
Riker
Yar
Troi
Beverly Crusher
Pulaski
Wesley Crusher
LaForge
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste ENT character?
Archer
T´Pol
Tucker
Reed
Maywheather
Sato
Phlox
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste TOS character?
Kirk
Spock
McCoy
Scott
Chekov
Uhura
Sulu
Chapel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

***Deze openingspost is hier te vinden!***
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 15 september 2010 @ 01:17:36 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86448906
Van alle series (heb intussen alles gezien :$) blijf ik de laatste seizoenen van DS9 regelmatig terugkijken. Geweldig plot, goede karakters en regelmatig een inzicht in de 'donkere' kant ("in the pale moonlight") van het anders zo utopische ST-universum.

Oh, en als we het over karakters hebben. Garak is de absolute baas van de serie als je het mij vraagt:

Stukje uit 'in the pale moonlight'. Wat een aflevering is dat _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86448915
Inderdaad mooie aflevering *O*
Heb DS9 pas veel later gekeken, maar dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen :P
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 15 september 2010 @ 01:26:38 #4
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_86448983

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_86448990
*Trekkie meldt*

DS9 was de eerste serie die ik helemaal zag, en inmiddels heb ik alle andere series (behalve TOS) ook gezien maar DS9 is nog steeds mijn favoriet. O+ Binnenkort begin ik gewoon weer bij het begin.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 15 september 2010 @ 01:35:09 #6
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86449065
Kan die poll in de OP niet op 1 of andere manier worden aangepast dat Garak ook meedoet voor best DS9 karakter?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 15 september 2010 @ 01:36:13 #7
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86449078
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86449122
ds9 vind ik eigenlijk niets aan, al dat gezeur over ferengis

voy en tng waren toch wel de beste series. ent was ook wel mooi, alleen jammer dat het zo is afgerafeld. het lijkt me sterk als er binnen 5 jaar nog een nieuwe serie begint, voornamelijk vanwege die tegenvallende kijkcijfers.
  woensdag 15 september 2010 @ 02:15:48 #9
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86449302
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:42 schreef Synthesist het volgende:
ds9 vind ik eigenlijk niets aan, al dat gezeur over ferengis

voy en tng waren toch wel de beste series. ent was ook wel mooi, alleen jammer dat het zo is afgerafeld. het lijkt me sterk als er binnen 5 jaar nog een nieuwe serie begint, voornamelijk vanwege die tegenvallende kijkcijfers.
Denk zelf dat ST voorlopig doorgaat als filmreeks.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:41:06 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86451774
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:42 schreef Synthesist het volgende:
ds9 vind ik eigenlijk niets aan, al dat gezeur over ferengis

voy en tng waren toch wel de beste series. ent was ook wel mooi, alleen jammer dat het zo is afgerafeld. het lijkt me sterk als er binnen 5 jaar nog een nieuwe serie begint, voornamelijk vanwege die tegenvallende kijkcijfers.
"gezeur over ferengis" :')

Hij heeft echt geen idee :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86451806
Woohoo! Ik sta bovenaan een poll *O* ;)
  woensdag 15 september 2010 @ 10:23:03 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86452652
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86453271
Ik wil binnenkort toch eens de hele TOS gaan kijken, dat is de enige (naast Enterprise, daar vond ik niet zoveel aan) die ik niet volledig gezien heb. Nu nog tijd er voor hebben :P
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 15 september 2010 @ 12:51:07 #14
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_86457190
^
Wat heb je precies van Enteprise gezien? Zoals de meeste mensen zou ik seizoen drie en vier (vooral vier) toch wel aanraden.

Oh en schaam je dat je TOS nooit helemaal hebt gezien.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  woensdag 15 september 2010 @ 12:59:24 #15
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86457474
Ik zou seizoen 4 van ENT kijken tot en met de één-na-laatste aflevering.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:13:31 #16
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86457929
Ja inderdaad. Die laatste aflevering is echt een blamage.
Ik heb zelf TOS nooit gezien ( wel de films ) :@
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86458068
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef jpg97 het volgende:
Ja inderdaad. Die laatste aflevering is echt een blamage.
Ik heb zelf TOS nooit gezien ( wel de films ) :@
Geen blamage, de aflevering laat gewoon zien dat de makers nog allerlei plannen hadden voor de serie. Het is meer een afronding voor hen dan voor de fans.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  woensdag 15 september 2010 @ 13:45:23 #18
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86459042
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Geen blamage, de aflevering laat gewoon zien dat de makers nog allerlei plannen hadden voor de serie. Het is meer een afronding voor hen dan voor de fans.
Het is overduidelijk een statement van Braga. En dat vind ik erg matig, want het gaat over de ruggen van de karakters, de fans en de acteurs.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86459089
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef HalloweenJack het volgende:
^
Wat heb je precies van Enteprise gezien? Zoals de meeste mensen zou ik seizoen drie en vier (vooral vier) toch wel aanraden.

Oh en schaam je dat je TOS nooit helemaal hebt gezien.
Ben inderdaad ergens in het eerste seizoen van Enterprise blijven hangen. Misschien de latere seizoenen maar eens kijken. Is dat een beetje leuk om te kijken zonder de eerste twee seizoenen gezien te hebben?

Heb denk ik wel zo'n driekwart van TOS gezien, maar zo lang geleden dat ik er niks meer van herinner.
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 15 september 2010 @ 14:08:54 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86460047
Dat hele Xindi-verhaal in ENT vind ik wel top trouwens (seizoen 3) :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86463743
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Het is overduidelijk een statement van Braga. En dat vind ik erg matig, want het gaat over de ruggen van de karakters, de fans en de acteurs.
Vooral de karakters en de acteurs inderdaad. :{ De fans vinden zo'n cameo misschien nog wel grappig (hoewel beide acteurs er niet op vooruit gegaan waren :X) maar het doet geen recht aan de mensen die die serie droegen.
Ik had van tevoren al gehoord dat Enterprise beter werd na het begin dus zou ik sowieso wel doorgekeken hebben, maar ik vond de eerste seizoenen ook best vermakelijk. :) De eerste seizoenen van TNG vond ik trouwens weer niet erg boeiend.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 15 september 2010 @ 16:08:19 #22
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86464389
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vooral de karakters en de acteurs inderdaad. :{ De fans vinden zo'n cameo misschien nog wel grappig (hoewel beide acteurs er niet op vooruit gegaan waren :X) maar het doet geen recht aan de mensen die die serie droegen.
Ik had van tevoren al gehoord dat Enterprise beter werd na het begin dus zou ik sowieso wel doorgekeken hebben, maar ik vond de eerste seizoenen ook best vermakelijk. :) De eerste seizoenen van TNG vond ik trouwens weer niet erg boeiend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86466816
Ben nu bezig met Voyager, tvp..
pi_86468588
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef star_gazer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, dat was ik alweer vergeten. :o Inderdaad...

Men, nu heb ik echt zin om DS9 weer te kijken. :D
Are you pondering what I'm pondering?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 19:39:47 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_86471656
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Kan die poll in de OP niet op 1 of andere manier worden aangepast dat Garak ook meedoet voor best DS9 karakter?
Helemaal mee eens, Garak schopt nog meer kont dan alle andere DS9 personages bij elkaar :)
Nog immer bezig met herkijken van Voyager, seizoen 1. Voor vrouwlief voor het eerst dat ze Voyager kijkt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_86471895
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef star_gazer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee inderdaad :o


vond het in het 4e seizoen ook juist tof worden dat er een tweede ruimteschip kwam, nu zou er dan eindelijk echt vaart achter de exploration gezet kunnen worden..
Meer verhalen over de nx01 en nx02, beter uitdiepen van de romulans.. snif
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_86476161
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef star_gazer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de boeken leest van Enterprise, die zich na seizoen 4 afspelen, dan slaat het opzich nog wel ergens op :P
pi_86483939
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Garak schopt nog meer kont dan alle andere DS9 personages bij elkaar :)
Nog immer bezig met herkijken van Voyager, seizoen 1. Voor vrouwlief voor het eerst dat ze Voyager kijkt
Kunnen we ophouden over Garak? :@
Heb heel DS9 een eindeloze tijd geleden gezien maar ben vergeten hoe het einde was.
Zit nu aan het eind van seizoen 3. Ik kan niet wachten op seizoen worr.. eh... 4.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_86485898
Net weer krom gelegen om een droog DS9 moment:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:31:53 #30
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86502598
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:28 schreef Henno het volgende:
Net weer krom gelegen om een droog DS9 moment:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 20 september 2010 @ 15:13:19 #31
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86637655
Gisteren nog een aantal filler eps. gekeken van DS9 waarvan 1 wel vermakelijk was; "business as usual".

Daarin krijg je te zien dat Quark toch niet zo'n gewetenloze, winstbeluste ferengi is als hij zich doet voorkomen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 20 september 2010 @ 15:31:30 #32
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86638312
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren nog een aantal filler eps. gekeken van DS9 waarvan 1 wel vermakelijk was; "business as usual".

Daarin krijg je te zien dat Quark toch niet zo'n gewetenloze, winstbeluste ferengi is als hij zich doet voorkomen.
Is dat die met die wapenhandelaar?

"Who Mourns for Morn" is ook een leuke filler by the way.

Minder filler, maar ook erg mooi, is "the duet" uit seizoen 1.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 20 september 2010 @ 15:55:27 #33
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86639199
Ja inderdaad met die wapenhandelaar.
Overigens was de EP. daarvoor ook een filler, over Odo die verliefd wordt op een vrouw, maar die niet is wie ze zegt te zijn....

Die vond ik dan weer minder.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 20 september 2010 @ 17:06:48 #34
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86642180
"The magnificent Ferengi" is ook een geinige filler, met Iggy Pop als de Vorta Yelgrun :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 20 september 2010 @ 17:45:38 #35
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86643634
Ik vind dat de Ferengi in de loop van de tijd erg veranderd zijn.. van een stel wilde barbaren met zwepen naar geslepen, geldbeluste criminelen....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86644542
Behoorlijk ja. Was wel schrikken toen ik TNG opnieuw aan het kijken was. De eerste keer dat ze Ferengi tegenkomen lijken het net een stel mongolen. Terwijl ze aan het eind zelfs Picard een keer mind-controllen.
pi_86647328
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Neelix het volgende:
Behoorlijk ja. Was wel schrikken toen ik TNG opnieuw aan het kijken was. De eerste keer dat ze Ferengi tegenkomen lijken het net een stel mongolen. Terwijl ze aan het eind zelfs Picard een keer mind-controllen.
Ik ben blij dat ze zo veranderd zijn, in het begin vroeg ik me steeds af hoe zulke domme barbaren het uberhaupt voor elkaar kregen om hun planeet af te komen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:35:52 #38
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86661439
Het was ook het plan om van de Ferengi de nieuwe aartsrivalen te maken van de federatie... maar dat is er, thank God nooit van gekomen...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 21 september 2010 @ 01:00:15 #39
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86661860
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:35 schreef jpg97 het volgende:
Het was ook het plan om van de Ferengi de nieuwe aartsrivalen te maken van de federatie... maar dat is er, thank God nooit van gekomen...
Over aartsrivalen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:33:20 #40
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86668294
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Over aartsrivalen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zwijg ik nog maar over Species 8472 :X
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86669189
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Over aartsrivalen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ook zo teleurstellend aan het einde van Voyager.
Tijdens de serie ging het nog best aardig, zeker in het begin was het spannend als ze de borg tegenkwamen.

8472 vond ik ook nog wel redelijk, al blijft het niet helemaal bevredigend dat ze weer vrolijk in hun eigen domein teruggegaan zijn en niet meer terugkomen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:58:16 #42
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86679480
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dan zwijg ik nog maar over Species 8472 :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86681003
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef star_gazer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm ja, die had ik even uit mijn herinneringen verdrongen...en bedankt. ;)
pi_86688919
Heb nu de eerste 8 afleveringen van ENT er op zitten en ik vind het best tof. Snap niet zo goed waar de haat vandaan komt. Wellicht omdat uit m'n versie de intro geknipt is? :P
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_86699331
Wat een baas is Morn toch ook _O- (en hij houdt echt nooit z'n bek die gozer)
pi_86699596
quote:
Op woensdag 22 september 2010 02:33 schreef Henno het volgende:
Wat een baas is Morn toch ook _O- (en hij houdt echt nooit z'n bek die gozer)
Die running gag in DS9 is echt geweldig. _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 september 2010 @ 08:13:38 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_86700261
Inderdaad erg goed gedaan. Vooral wat er over hem wordt gezegd door iedereen (Kira, Odo, Quark, Dax)
Bijvoorbeeld Odo die het heeft over Morn die schreeuwend "We're all doomed" de promenade opstormt :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_86700968
quote:
Op woensdag 22 september 2010 04:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Die running gag in DS9 is echt geweldig. _O-
Trouwens wel grappig is dat ie in de allereerste DS9 aflevering voor het eerst te zien is aan de bar op de achtergrond....terwijl hij een levendige conversatie aan het houden is! :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:46:33 #49
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_87287473
*kick*
Ik had de episode "The Die is Cast" ( DS9 ) nog niet gezien.. gisteren deel 1 gekeken en vind het wel een goeie aflevering _O_
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_87298465
Ben nu bij einde van seizoen 2 van Voyager,

wat is de dokter een baas zeg haha
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 20:51:58 #51
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_87300246
Wat grappig, ook wij hebben net Basics pt. 1 gezien :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:19:43 #52
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_87301657
Net necessary evil (DS9 02x08) gezien. Topaflevering _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:27:28 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87302069
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Toevallig deze aflevering vandaag gezien, ik lag slap van het lachen.
Resistance is futile.
pi_87313271
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat grappig, ook wij hebben net Basics pt. 1 gezien :)
En wij hebben net Resolutions gezien en gaan door na Basics :D
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_87400580
Zo, de laatste DS9 aflevering zit erop O+
(je hebt altijd zo'n leeg gevoel na een serie als je beseft dat het toch echt afgelopen is :P)
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:38:40 #56
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_87401903
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Henno het volgende:
Zo, de laatste DS9 aflevering zit erop O+
(je hebt altijd zo'n leeg gevoel na een serie als je beseft dat het toch echt afgelopen is :P)
Irritant he. Het gevoel hebben dat er meer te vertellen is... Maargoed, ik zit nu DS9 opnieuw te kijken en ontdek toch kleine dingetjes die me voorheen niet waren opgevallen :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_87404508
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:42 schreef Synthesist het volgende:
ds9 vind ik eigenlijk niets aan, al dat gezeur over ferengis

voy en tng waren toch wel de beste series. ent was ook wel mooi, alleen jammer dat het zo is afgerafeld. het lijkt me sterk als er binnen 5 jaar nog een nieuwe serie begint, voornamelijk vanwege die tegenvallende kijkcijfers.
Het nadeel van DS9 is dat je echt de hele serie moet volgen. Bij TNG en Voy kun je tenminste gewoon de afzonderlijke afleveringen kijken.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:15:00 #58
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_87554787
Lol. Net weer een aflevering gezien met Garak. Die ene waarin Kira wordt omgebouwd tot cardassian. Heerlijk hoe droog die kerel is _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_87555469
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:15 schreef star_gazer het volgende:
Lol. Net weer een aflevering gezien met Garak. Die ene waarin Kira wordt omgebouwd tot cardassian. Heerlijk hoe droog die kerel is _O_
Garak is dan ook de eindbaas en het meest interessante figuur van deze serie... een eenvoudige kleermaker die eigenlijk alles behalve een eenvoudige kleermaker is, zowel onbetrouwbaar als loyaal is en smerige acties niet schuwt, onmisbaar, en in de meest hachelijke situaties nog steeds die bijdehante smoel trekt :')
De verpersoonlijking van ironie :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:26:26 #60
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_87623959
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:32 schreef Henno het volgende:

[..]

Garak is dan ook de eindbaas en het meest interessante figuur van deze serie... een eenvoudige kleermaker die eigenlijk alles behalve een eenvoudige kleermaker is, zowel onbetrouwbaar als loyaal is en smerige acties niet schuwt, onmisbaar, en in de meest hachelijke situaties nog steeds die bijdehante smoel trekt :')
De verpersoonlijking van ironie :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_88106527
Nog steeds jammer dat er maar 4 seizoenen ENT zijn ja. Ik vond het namelijk wel leuk te kijken. Eerste seizoen moeten ze er nog wel even inkomen en tweede ook nog wel, maar dat was ook bij alle andere Star Trek series. Derde seizoen vond ik wel sterk (maar ze mochten van mij wel iets eerder van het Xindi verhaal afstappen) en seizoen 4 was ook best wel sterk met goede afleveringen vind ik (behalve de allerlaatste aflevering).
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:33:30 #62
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_88107810
Die allerlaatste had je ook niet moeten kijken.
Dat was echt een regelrechte belediging van alles en iedereen die ook maar iets met Star-Trek heeft. :r
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:44:32 #63
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_88146036
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef jpg97 het volgende:
Die allerlaatste had je ook niet moeten kijken.
Dat was echt een regelrechte belediging van alles en iedereen die ook maar iets met Star-Trek heeft. :r
Inderdaad :r En dan te bedenken dat dat het laatste stukje star trek (serie) is wat er bestaat :(

Iemand enig idee over een nieuwe serie of gaat ST nu verder als filmserie?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_88344472
Die Archer heeft ook echt het acteervermogen van een dweil, pffff.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 4 november 2010 @ 23:23:41 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_88348139
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Die Archer heeft ook echt het acteervermogen van een dweil, pffff.
dat is nog heldenwerk in vergelijking met kes en neelix :r
ik kan niet wachten tot we bij seizoen 4 zijn en seven of nine in de serie komt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:30:59 #66
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_88348416
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]



dat is nog heldenwerk in vergelijking met kes en neelix :r
ik kan niet wachten tot we bij seizoen 4 zijn en seven of nine in de serie komt
T'Pol :r
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 2010 @ 09:29:10 #67
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_88354090
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]



dat is nog heldenwerk in vergelijking met kes en neelix :r
ik kan niet wachten tot we bij seizoen 4 zijn en seven of nine in de serie komt
Kes is in S3 al stukken beter :)
Warlord en Before And After bijvoorbeeld
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_88354189
Neelix is strontirritant maar geen slecht acteur, imo. Kes was inderdaad wel vaak kromme tenen werk.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_88357175
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef jpg97 het volgende:
Die allerlaatste had je ook niet moeten kijken.
Dat was echt een regelrechte belediging van alles en iedereen die ook maar iets met Star-Trek heeft. :r
Was idnerdaad een uitermate slechte aflevering.
Hoewel ik het stuk waar Archer de zaal in wil lopen om de mensen, eh, wezens toe te spreken die deel uit gaan maken van de federation, toch wel weer mooi vond :Y .
Maar daar stopt dan net weer de aflevering, en krijg je niks van die speech. Blijft dan wel weer genoeg over voor de fantasie, maar toch is het jammer..
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 8 november 2010 @ 11:53:35 #70
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_88467376
quote:
4s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

T'Pol O+
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 11 november 2010 @ 14:29:18 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_88595061
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Kes is in S3 al stukken beter :)
Warlord en Before And After bijvoorbeeld
we hebben gister Before and After gekeken. Toen het begon dacht ik " :X Kesaflevering :X :r " zeker met die make-up in de eerste scènes. Maar het werd zowaar steeds beter! Wow, nooit gedacht dat het mogelijk was. Alleen het einde was dan weer een beetje jammer...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2010 @ 14:33:37 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_88595238
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]



we hebben gister Before and After gekeken. Toen het begon dacht ik " :X Kesaflevering :X :r " zeker met die make-up in de eerste scènes. Maar het werd zowaar steeds beter! Wow, nooit gedacht dat het mogelijk was. Alleen het einde was dan weer een beetje jammer...
Ze houdt wel voorlopig haar nieuwe haarstijl nav deze aflevering. Ook een hele verbetering :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:00:56 #73
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_88613992
Heb net Trials and Tribble-ations (DS9) gekeken :D Leuk gedaan, die aflevering :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_88626897
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef star_gazer het volgende:
Heb net Trials and Tribble-ations (DS9) gekeken :D Leuk gedaan, die aflevering :D
Dat vind ik echt een van de meest briljante Star Trek episodes ever.
Echt geweldig hoe ze daar met de issues van de Klingons (voorhoofdribbels en de ruzie met Tribbles) omgaan. En de gemengde scenes met TOS zijn ook erg leuk gedaan.
pi_88643821
Gister Voyager 'Message In A Bottle' gekeken,

erg coole aflevering.
  zaterdag 13 november 2010 @ 05:50:03 #76
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_89266371
Ik woon in Engeland en hier worden allemaal Star Trek series op tv herhaald. Vandaag weer 5 afleveringen TNG gezien, dat blijft toch wel met afstand de beste serie.
pi_89272429
T'pol is vaal behoorlijk emotioneel voor een vulcan. Voyager haalde voor mij de lol van de borg behoorlijk weg en het lijkt erop dat ENT dat voor de vulcans doet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 28 november 2010 @ 21:45:52 #79
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89274810
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef LostFormat het volgende:
T'pol is vaal behoorlijk emotioneel voor een vulcan. Voyager haalde voor mij de lol van de borg behoorlijk weg en het lijkt erop dat ENT dat voor de vulcans doet.
Wat is er mis met de Borg in Voyager? (behalve dan de laatste aflevering)
pi_89275086
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Wat is er mis met de Borg in Voyager? (behalve dan de laatste aflevering)
Ze zijn daar watjes geworden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 28 november 2010 @ 23:03:27 #81
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89279685
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ze zijn daar watjes geworden.
Ik vind het anders best meevallen. Ze vallen veel aan, maar door 7of9 heeft Voyager een strategisch voordeel. En door Kess komen ze door het grootste deel van het territory heen.
  maandag 29 november 2010 @ 12:28:22 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_89292818
Ben nu bij seizoen 7 van DS9 (alweer)..
toch is die Nicole de Boer als Ezri best cute :@
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 29 november 2010 @ 13:07:39 #83
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_89294171
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Ben nu bij seizoen 7 van DS9 (alweer)..
toch is die Nicole de Boer als Ezri best cute :@
Ja, het karakter is alleen bar irritant :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 29 november 2010 @ 15:35:41 #84
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_89300129
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja, het karakter is alleen bar irritant :P
Klopt, des te meer krijg ik de neiging om haar mond ergens mee te snoeren ~O>
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 29 november 2010 @ 17:22:03 #85
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_89304976
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Klopt, des te meer krijg ik de neiging om haar mond ergens mee te snoeren ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_89446435
Natuurlijk ook in ENT weer een western aflevering. Is dat verplicht ofzo?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 17:46:41 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95266738
whoei ik ben nu bij seizoen 5 van VOY heb dan TNG, DS9 en VOY achter elkaar gekeken dan denk ik TOS en daarna ben ik klaar voor ENT.

Ik zou eigenlijk nu graag wel een nieuwe serie zien die zich een paar honderd jaar na VOY afspeelt maarja dat zal wel niet gebeuren.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_95266943
En welke vond je de beste?
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 18:04:04 #89
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95267435
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef thabit het volgende:
En welke vond je de beste?
Van TNG, DS9 en VOY denk ik toch dat ik TNG het beste vond gevolgd door VOY ik vond DS9 eigenlijk het minst. Die oorlog met de dominion is best wel leuk maar die prophets hè en dan een de 'goede' prophets en de 'slechte' prophets.. nee dan liever de meer explorerende star treks voor mij :)

VOY is dicht bij TNG maar daar irriteerde ik me als moleculair bioloog een klein beetje aan het feit dat er zoveel uit de biologie geput en minder uit de natuurkunde. Echt overal komen bacteriophagen voor, virussen, als je het DNA van iemand verandert veranderd zn hele lijf, nanobots die rode bloedcellen aanvallen, mitose wordt besproken alsof het iets magisch en nieuws is :D etc.. Maar opzich wel leuk maar soms iets te simplistisch neergezet ik had het idee dat TNG betere science writers had voor de tech babble :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_95275177
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Van TNG, DS9 en VOY denk ik toch dat ik TNG het beste vond gevolgd door VOY ik vond DS9 eigenlijk het minst.
Eensch :Y DS9 is geen echte trek meer, veel te donker. Gene zou zich omdraaien in z'n graf :X
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 21:10:15 #91
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95275374
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Eensch :Y DS9 is geen echte trek meer, veel te donker. Gene zou zich omdraaien in z'n graf :X
Ook nogal statisch qua locatie een space station al kwam daar later natuurlijk wel de defiant bij maar toch altijd terug naar ds9
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:31:10 #92
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_95276298
Ik heb een paar afleveringen van de eerste afleveringen uit TOS gezien die op zich wel leuk zijn, maar weinig doorlopend verhaal lijken te hebben.
Waarschijnlijk heb ik nog niet het beste van star trek gezien.
Jesus hates you.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:06:36 #93
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95277826
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Eensch :Y DS9 is geen echte trek meer, veel te donker. Gene zou zich omdraaien in z'n graf :X
Dat vond ik juist het mooie aan DS9.
Dat hele utopische Federation blijkt dus onderlaags helemaal niet zo braaf te zijn en zelfs genocide schuwen ze niet.

Ik vond DS9 verreweg de beste serie. TNG vond ik ook heel sterk, maar aan VOY ergerde ik me soms dood, vooral die domme beslissingen van Janeway :r :r en het irritant vrolijke voorkomen van Neelix :r :r :r
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 22:11:02 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95278015
Nouja in ds9 zit ook wel heel erg de wij zijn goed en zij zijn slecht, en dat gaan we ze maar eens even mooi laten zien. Terwijl in VOY janeway zichzelf vaak genoeg in twijfel trekt en laat zien dat de medaille altijd 2 kanten heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef toe dat het ook wel een beetje in DS9 zit maar die spelen toch veel meer met goed tegen kwaad.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 22:14:25 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_95278156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van de eerste afleveringen uit TOS gezien die op zich wel leuk zijn, maar weinig doorlopend verhaal lijken te hebben.
Waarschijnlijk heb ik nog niet het beste van star trek gezien.
TOS zijn bijna allemaal op zichzelf staande afleveringen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 10 april 2011 @ 00:14:39 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95284003
Volgende serie zou imho toch moeten gaan over een splitsing in de Federation.
Resistance is futile.
  zondag 10 april 2011 @ 01:29:23 #97
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_95287188
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:

[..]

TOS zijn bijna allemaal op zichzelf staande afleveringen.
Ik heb een paar afleveringen van seizoen 1 van TOS gezien, maar ik vind het denk ik toch te saai. Is TNG spannender?
Jesus hates you.
  zondag 10 april 2011 @ 11:16:29 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95293067
TOS is het enige dat ik nog niet gezien heb. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van?
Resistance is futile.
  zondag 10 april 2011 @ 11:40:55 #99
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_95293793
DS9 _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_95294438
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Ik heb een paar afleveringen van seizoen 1 van TOS gezien, maar ik vind het denk ik toch te saai. Is TNG spannender?
Ja, TNG is spannender, al is het eerste seizoen wat minder.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 april 2011 @ 13:46:05 #101
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_95298013
TOS heeft 3 seizoenen, maar dat was ook de stijl van die tijd, dat saaie langzame. Maar er zitten best goede afleveringen tussen.
TNG is heel anders. Inderdaad een minder eerste seizoen, maar daarna echt een goede serie.

Overigens ben ik het totaal oneens met de algemene mening over DS9. Die serie kende een goede personage-ontwikkeling die ik in TOS en TNG mistte. Voyager ging wat dat betreft wel beter. Daarbij een grote secundaire cast, met veel interactie. Het gaat niet alleen om die 8 a 9 hoofdrolspelers.
In TOS, TNG en Voyager had je ze ook wel een beetje: Nurse Chapel, Q, Lwaxana. Maar niet zo sterk als in DS9. En het gaf ruimte om rassen uit te diepen ipv een kort bezoek. De Bajorans, Ferengi, Cardassians, Klingons kregen meer en meer diepgang. Tenslotte komt er een grote barst in een utopische wereld en zie je hoe men daarmee omgaat. Ik vond het erg sterk neer gezet, van begin tot het eind met een erg goede doorlopende verhaallijn.
Ja, afwijkend van de rest van Star Trek (misschien komt het 3e seizoen van Enterprise nog in de buurt), maar ik heb genoten.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 22:12:40 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96317644
Net de reginald barclay aflevering van voyager gezien _O_ ^O^ erg leuke aflevering.

Samen met trials and tribble-ations één van mijn favoriete afleveringen van star trek. (vind het altijd wel tof als oude cast meedoet)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:19:14 #103
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_96318136
Kan ik bij TNG dat eerste seizoen dan overslaan of mis ik dan echt iets? Welke afleveringen moet ik dan echt kijken omdat ze leuk zijn?
Tot nu toe vond ik alleen de pilot echt goed eigenlijk, vooral vanwege die gast met die hoed.
Jesus hates you.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 22:24:19 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96318476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef Hondenbrokken het volgende:
Kan ik bij TNG dat eerste seizoen dan overslaan of mis ik dan echt iets? Welke afleveringen moet ik dan echt kijken omdat ze leuk zijn?
Tot nu toe vond ik alleen de pilot echt goed eigenlijk, vooral vanwege die gast met die hoed.
Gewoon alles kijken is imo samen met voyager de beste star trek die er is.

afleveringen die ik de moeite waard vond (na even door mn directories gebrowsed te hebben)

Time's arrow
ship in a bottle (misschien leuk om de eerste aflevering met sherlock holmes' nemesis (ben zn naam kwijt) ook te kijken)
Alle Q afleveringen zijn ook top!

maar eigenlijk gewoon alles
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:46:44 #105
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_96320067
Ik ben ook maar eens begonnen om te kijken of ik vroeger ooit afleveringen op Nederland 1 of BBC2 gemist had, alles tot en met seizoen 6 heb ik ooit gezien en er is volgens mij maar 1 aflevering van seizoen 7 die ik nog nooit gezien heb 8)7

DS9 staat al klaar :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:33:04 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96322661
Een van mijn favoriete afleveringen weer gezien vannacht: Message in a bottle van VOY. man man, wat een briljant acteur is Robert Picardo toch.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 10:20:43 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96331872
Ik vind alleen dat ge-opera van de docter niet altijd even leuk. (gelukkig de rest van de voy crew ook niet :D )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_96336288
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef Seven. het volgende:
Een van mijn favoriete afleveringen weer gezien vannacht: Message in a bottle van VOY. man man, wat een briljant acteur is Robert Picardo toch.
die vond ik ook erg sterk, zie paar posts van mij hierboven ;)
pi_96364140
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef Seven. het volgende:
Een van mijn favoriete afleveringen weer gezien vannacht: Message in a bottle van VOY. man man, wat een briljant acteur is Robert Picardo toch.
Mijn vriend is Robert Picardo weleens tegengekomen in de trein, toen heeft hij even met hem gekletst en hem de hand geschud. Daar heeft hij het nu nog over. :D

Ik ben DS9 weer vanaf het begin aan het kijken nu. O+
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:38:30 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96446300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn vriend is Robert Picardo weleens tegengekomen in de trein, toen heeft hij even met hem gekletst en hem de hand geschud. Daar heeft hij het nu nog over. :D

Ik ben DS9 weer vanaf het begin aan het kijken nu. O+
Jaloers!
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 12 mei 2011 @ 11:40:09 #111
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96690968
Het verbaasd me telkens hoeveel biologie er in voyager zit, allemaal net verkeert gebruikt :P

The phage, space vacuoles, DNA reshuffling, hoe vaak het woord mitochondrial wel niet voorkomt of celmembrane. Er moet gewoon een moleculair bioloog bij de schrijvers gezeten hebben :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:59:00 #112
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96691709
"REVERSE THE POLARITY!!!1"
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator donderdag 12 mei 2011 @ 12:02:18 #113
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96691835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:59 schreef jpg97 het volgende:
"REVERSE THE POLARITY!!!1"
Dat zat ook al in star wars zag ik gisteren :P

Maar echt vergeleken bij TNG en DS9 zit er in VOY heel veel moleculaire biologie. Misschien dat ik het daarom ook wel zo leuk vond/vind...

Trouwens iedereen is zo anti kes en ik heb net de aflevering Fury gezien en die vond ik wel okay :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97060863
Vandaag weer eens First Contact gekeken.
Ik blijf het toch (een van) de beste star trek film vinden die er is gemaakt :Y

..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 03:41:29 #115
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_97061887
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 01:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag weer eens First Contact gekeken.
Ik blijf het toch (een van) de beste star trek film vinden die er is gemaakt :Y

[ afbeelding ]
Moet je de mirror aflevering van Star Trek enterprise kijken. Daar hebben ze een leuke twist op deze scene gemaakt :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator vrijdag 20 mei 2011 @ 09:47:23 #116
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97064498
VOY is klaar heb nu dus TNG DS9 en VOY gezien en twijfel nu nog wat eerst TOS of ENT (heb al wel 3 afleveringen gezien van TOS en het is wel traag maar natuurlijk ook wel het begin natuurlijk :D )

Als ik alles gezien heb ga ik de films kijken :)

Die laatste alfevering VOY is er wel weer één waar janeway hoofdpijn van zou krijgen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97065146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 03:41 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Moet je de mirror aflevering van Star Trek enterprise kijken. Daar hebben ze een leuke twist op deze scene gemaakt :D
Die ken ik ook ja :9
Wel leuk hoe ze dat bedacht hebben :D .
Hoewel ik altijd wat moeite heb met die verschillende tijdlijnen/dimensies..
..non est vivere sed valere vita est ..
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 11:23:39 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97111539
Het is TOS geworden, gisteren de eerste aflevering gezien waarin romulans voor het eerst zichtbaar waren.

Echt grappig omdat ik TGN DS9 en VOY al heb gezien is het net of je naar een geschiedenis serie aan het kijken bent :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 23 mei 2011 @ 09:36:33 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97189282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind alleen dat ge-opera van de docter niet altijd even leuk. (gelukkig de rest van de voy crew ook niet :D )
Het past trouwens wel perfect in zijn personage. Net zoals Neelix ook oprecht irritant is.
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 26 mei 2011 @ 10:54:29 #120
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97329636
Net "The Squire of Gothos" gezien van TOS dat is echt gewoon Q. ze zeggen dat hij het met machines doet maar het moet Q wel zijn :P

(of ze hebben de afleveringen met Q goed gekeken naar deze episode)

Ah ben niet de enige

quote:
It is to be noted that the Q character bears more than a passing resemblance to Trelane, the alien encountered in Star Trek episode The Squire of Gothos. The abilities of Q and Trelane are very similar, a point made explicit in Peter David's novel Q Squared, which (non-canonically) establishes that Trelane is a member of the Q Continuum.
(ben trouwens dus TOS aan het kijken en tussendoor de films, heb the search for spock gezien.)

Wat vinden jullie hier van de nieuwe film (ik heb nog niet gezien dus niet teveel spoileren) ik weet dat ze een hele andere tijdlijn starten (opzich jammer) maar hoe is de film verder?

[ Bericht 19% gewijzigd door Bosbeetle op 26-05-2011 11:38:29 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 mei 2011 @ 12:45:12 #121
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_97333735
De film haakt in op de oude tijdlijn en ziet er qua actie/SFX etc zeer gelikt uit. Ook leuk verhaal
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator donderdag 26 mei 2011 @ 13:02:33 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97334482
Ah cool, ik heb nog 7 films te gaan dus dan zie ik het wel gebeuren. (Al is het denk ik handig als ik eerst TOS en ENT heb gezien voordat ik de laatste film zie)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97334560
De film is zeker prima te kijken. Het verhaal vind ik zelf goed, en de sfx doen een sf-nerd (wat wij hier toch allemaal zijn :+ ) watertanden.

Shots van de enterprise zoals je die nog nooit had gezien ,leuk leuk.

Alleen idd die nieuwe tijdlijn. Erg jammer vind ik dat, en weet nog niet of ik me ook daadwerkelijk kan inleven in verdere films/series als het wordt doorgezet..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_97334607
ENT heeft weinig met de film te maken hoor, afgezien van een paar grapjes die je misschien niet snapt.
..non est vivere sed valere vita est ..
  Moderator donderdag 26 mei 2011 @ 13:05:54 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97334629
Nummer 12 staat voor 2012 gepland toch ?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 26 mei 2011 @ 13:07:21 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97334702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ENT heeft weinig met de film te maken hoor, afgezien van een paar grapjes die je misschien niet snapt.
Ik zie wel waar ik eerder beland, ben nu ook de TOS films aan het kijken zonder TOS gezien te hebben. (en ik denk dat ik nooit TAS ga kijken :') iemand hier trouwens wel TAS gekeken?) Heb inmiddels bijna 1 seizoen van TOS gezien, en het tempo begint te wennen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:13:18 #127
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_97337585
Ik zit nu Voyager te kijken en hetgeen waar ik me het meeste aan erger is niet Neelix en Kes (Kes O+), de biologie-babble of het ge-opera van de dokter maar die opmerkingen van Janeway altijd om dingen uit te leggen aan de kijker: "like putting the X in the Y" "like a needle from a compas" "like a blabla". Had wel weggelaten mogen van mij.
De laatste film is geweldig maar je moet sowieso alles kijken (hoewel ik me ook nog niet aan TAS heb gewaagd). Ik had eerst mijn twijfels over de reboot en hoewel ik ook graag post-Voyager materiaal had gezien moet ik zeggen dat ze het heel aardig hebben gedaan. Ze maken ruimte voor nieuwe verhalen terwijl het wel helemaal Star Trek blijft. (En minstens één mooie ENT grap.)
Verder wou ik Q Squared (die hierboven werd vermeld) aanraden als iemand aan boeken wil beginnen, weet nog dat ik hem erg vet vond. Wel alleen als je geen koppijn krijgt van tijdlijnen en alternate universa.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Moderator donderdag 26 mei 2011 @ 14:19:25 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97337852
Ze hadden best naar 2400s kunnen gaan, komt tenslotte ook al voor in VOY. Volgensmij kun je best leuk de temporale prime directive uitwerken, en waar het gedeeltelijk bij sci-fi ook om draait natuurlijk nieuwe technologie introduceren.

Dan zullen ze toch wel van de neural gel-packs af zijn, zijn mobile emittors gewoon maakbaar, etc etc. Of misschien zelf een tijd na de federation, of aftakelende federation (om ze een keer in de underdog positie te plaatsen, nog wat meer als in DS9 )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 4 juni 2011 @ 00:14:40 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97682215
Heb nu ook de eerste afleveringen van ENT gekeken, maar wat een zaad intro, ik mis het "tu tu du tuuuu tu te duuuu" :P

Heb nu TNG. DS9, VOY, 1ste seizoen van TOS gezien en de films t/m 10 :) niet zo heel veel meer te gaan dus.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97682618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb nu ook de eerste afleveringen van ENT gekeken, maar wat een zaad intro, ik mis het "tu tu du tuuuu tu te duuuu" :P

Heb nu TNG. DS9, VOY, 1ste seizoen van TOS gezien en de films t/m 10 :) niet zo heel veel meer te gaan dus.
Het lied valt wat tegen idd, maar de pictures vind ik juist mooi. Allemaal oude enterprises, en de groei naar de ruimte. Erg goed weergegeven :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
  Moderator zaterdag 4 juni 2011 @ 00:56:52 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97684077
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Het lied valt wat tegen idd, maar de pictures vind ik juist mooi. Allemaal oude enterprises, en de groei naar de ruimte. Erg goed weergegeven :Y
Dat weer wel ja :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97822935
Zouden jullie Tom Paris nog herkennen als je hem op straat tegenkwam?

  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:04:57 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97828026


Zij heeft ook een hoog spookgehalte gekregen.

Of deze:



Beter bekend als:









Fantastische rollen, stuk voor stuk.
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 10:21:08 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97830554
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef thabit het volgende:
Zouden jullie Tom Paris nog herkennen als je hem op straat tegenkwam?

[ afbeelding ]
:o die is dik geworden :o (daarbij valt zelfs william shatner nog mee)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97831021
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:04 schreef Seven. het volgende:


Zij heeft ook een hoog spookgehalte gekregen.


Zoek de verschillen.
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 10:40:26 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97831075
Zo spokig vind ik haar nog niet, nouja marijke helwegen natuurlijk wel :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 10:45:33 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97831197


Blijkt trouwens flink in de goot beland te zijn toen ze na 8 afleveringen te spannend bevonden werd (ze dachten de er te veel 'vonk' was tussen haar en kirks karakter)

quote:
Uh-oh, theyre getting too close. This is getting too hot. We have to remove her because hes going to look like hes cheating when he falls in love with other women on other planets. So if shes waiting for him on the ship and hes out there cheating, Yeoman Rand would be the sympathetic part on the ship and hed look like a cad. So they said, Why dont we just remove the yeoman. Of course, this went on behind the scenes.
Wel weer uit de goot gekrabbelt en meegedaan met 3 star trek films



En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 11:00:19 #138
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97831577
:o en diana troi is ook een duckface ;(

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:15:06 #139
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_97833810
en herkennen julie deze nog nog nog nog
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_97833883
Tuurlijk, gewoon picard, toen ie nog britse dingen deed :9

Heeft natuurlijk ook een erg herkenbaar hoofd :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:19:52 #141
244933 trovey
Nachtoele
pi_97833942
Hoe heb ik dit topic over het hoofd kunnen zien? :|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 12:22:44 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97834006
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tuurlijk, gewoon picard, toen ie nog britse dingen deed :9

Heeft natuurlijk ook een erg herkenbaar hoofd :)
Mr shakespear :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 12:23:28 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97834022
(trouwens dit topic moet nodig verreekst worden)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97834141
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mr shakespear :P
Speaking about that;


Is vast al wel eens eerder gepost, maar ach
:9
..non est vivere sed valere vita est ..
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 12:29:18 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97834194
tis wel tof :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:44:02 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97834571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:19 schreef trovey het volgende:
Hoe heb ik dit topic over het hoofd kunnen zien? :|W
*O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
:o en diana troi is ook een duckface ;(

[ afbeelding ]
:X
Resistance is futile.
pi_97839850
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:04 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Zij heeft ook een hoog spookgehalte gekregen.
Tjee, ik herkende haar niet eens. :o
Are you pondering what I'm pondering?
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 15:18:33 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97840390
Iets zegt me dat het bij t'pol ook niet lang gaat duren voordat dit soort fotos voorbij komen, ik hou niet zo van die huidige opgeblazen lippen look
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:32:37 #149
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_97843310
En herkennen jullie deze?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:33:41 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97843367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef jpg97 het volgende:
En herkennen jullie deze?
[ afbeelding ]
Kirsten Dunst, was een leuke aflevering!
Resistance is futile.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:35:03 #151
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_97843429
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kirsten Dunst, was een leuke aflevering!
Mwoa, ik vind die Lxwana Troi irritant
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:42:13 #152
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_97843779




Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 17:22:09 #153
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97845570



Vader en zoon in het echt en in de serie :D

trouwens is Q ook niet meer zo slank

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 8 juni 2011 @ 05:31:46 #154
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_97874848
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vader en zoon in het echt en in de serie :D

trouwens is Q ook niet meer zo slank

[ afbeelding ]
Holy shit, wat is er met John de Lancie gebeurd :o
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 8 juni 2011 @ 05:33:58 #155
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_97874852
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 10:28:56 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97877877
Het is wel grappig dat je op bijna alle fotos kunt zien dat ze op star trek conventions genomen zijn, volgensmij heb je na star trek niet zoveel leven meer :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:52:23 #157
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_97878579
Zelfs Famke Janssen heeft in Star-Trek TNG gespeeld :P
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 08:55:44 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97970161
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97972719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 05:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Holy shit, wat is er met John de Lancie gebeurd :o
Wat dikker, warme zweterige ruimte waar de foto genomen is, en hij is natuurlijk al 63 jaar oud inmiddels :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Son-Goku op 10-06-2011 10:47:08 ]
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 21:04:59 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98480725
jeumig zag ik nou net een huilende t'pol, emotionele vulcan zeg pff :{
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 21:24:05 #161
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98482058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
jeumig zag ik nou net een huilende t'pol, emotionele vulcan zeg pff :{
oh het is terillium d oid want dat hadden ze niet in hun hull zitten en toch heeft ze er last van :?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 26 juni 2011 @ 03:08:21 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98669072
Ik zag net de aflevering waarin Tasha en Data de koffer induiken. What. The. Fuck.
Resistance is futile.
  zondag 26 juni 2011 @ 04:39:13 #163
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_98670027
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:08 schreef Seven. het volgende:
Ik zag net de aflevering waarin Tasha en Data de koffer induiken. What. The. Fuck.
Tasha is sowieso meh :{ Vooral die aflevering waarin ze dood gaat :') :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 26 juni 2011 @ 05:41:14 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98670161
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 04:39 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Tasha is sowieso meh :{ Vooral die aflevering waarin ze dood gaat :') :')
Haar vechtskills :')
Resistance is futile.
  zondag 26 juni 2011 @ 05:48:48 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98670168
Trouwens, Tasha had wel het lekkerste lijf van TNG.

Crusher had van die enorme O benen en dan Troi.. ai. Wat een bizar figuur heeft dat mens eigenlijk. Ik stoor me ook enorm aan haar spraakgebrek trouwens.
Resistance is futile.
  zondag 26 juni 2011 @ 09:00:38 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98670573
OK, weer wat feitjes boven water gehaald:

Lwaxana Troi was tevens nurse Chapel in TOS, the computer in VOY, in het echte leven getrouwd met Gene Roddenberry. The First Lady of Star Trek werd ze ook wel genoemd. Bewonderenswaardige dame, overleden in 2008.
Resistance is futile.
  zondag 26 juni 2011 @ 09:07:05 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98670611
Hey, zij en Gene worden volgend jaar de ruimte in geknald! Zou tof zijn als we over 500 jaar zelf zo ver zijn als in Star Trek en dán hun overblijfselen terugvinden.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 09:47:26 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98670924
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:07 schreef Seven. het volgende:
Hey, zij en Gene worden volgend jaar de ruimte in geknald! Zou tof zijn als we over 500 jaar zelf zo ver zijn als in Star Trek en dán hun overblijfselen terugvinden.
Maar dan zou hun aanwezigheid in space wel de crew van een enterprise in gevaar brengen wat dan net optijd wordt opgelost door de kapitein die daarmee aantoont hoe goed 'humanity' wel niet is :D

Ben trouwens bij seizoen 4 van ENT en die vind ik weer een stuk leuker dan het xindi gebeuren. Al met al vind ik ENT eigenlijk best goed, erg leuk allerlei dingen uitgewerkt bijvoorbeeld het feit dat ze de romulans nooit zien, en hoe de vulcans hun levenstijl nog ontwikkelen etc.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 26 juni 2011 @ 17:47:12 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98684643
Ik snap de relatie tussen Dr. Crusher en Picard niet.
Resistance is futile.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:03:12 #170
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_98685116
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef Seven. het volgende:
Ik snap de relatie tussen Dr. Crusher en Picard niet.
Dan moet je alle 7 seizoen van TNG maar eerst kijken :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 26 juni 2011 @ 18:08:18 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98685310
Ik zit in seizoen 1. Ze flirten constant met elkaar :') . Ik vind Beverly trouwens wel een overtuigende actrice maar het personage is zóóóó irritant.
Resistance is futile.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:21:15 #172
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_98685784
Wordt minder, alleen die zoon van haar, dat wordt alleen maar erger...
  maandag 27 juni 2011 @ 09:52:10 #173
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98709786
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wordt minder, alleen die zoon van haar, dat wordt alleen maar erger...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment wordt Crusher ook vervangen door Dr. Polanski
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 27 juni 2011 @ 09:54:20 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98709842
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef jpg97 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment wordt Crusher ook vervangen door Dr. Polanski
Dat vond ik een supertof wijf.
Resistance is futile.
  maandag 27 juni 2011 @ 09:57:53 #175
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_98709950
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:00 schreef Seven. het volgende:
the computer in VOY
Niet alleen in VOY, ook in TNG en DS9.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juni 2011 @ 10:13:42 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_98710371
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef jpg97 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment wordt Crusher ook vervangen door Dr. Polanski
Dat was maar voor 1 seizoen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_98835447
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat was maar voor 1 seizoen
Gelukkig, toch goede actie zo, Crusher lijkt meteen een stuk minder irritant. Gaar wijf met d'r transporter fobie.
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 20:46:58 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98836109
Ik hoef nu alleen nog maar 2 seizoenen van TOS te kijken en dan heb ik alles gezien incl. de films.

Ik vond trouwens de nieuwe film wel wat irritant met de hele tijd die lensflare (of wat het ook is) in beeld, de hele tijd de neiging om het scherm schoon te maken of het gordijn dicht te doen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 20:49:00 #179
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98836203
dit soort dingen







de hele film zit er vol mee.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_98836864
Ik had gelezen dat ze express voor die effectjes gekozen hebben. Weet de precieze reden zo 123 niet meer, maar het voegde 'echt iets toe' volgens de makers :{
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:11:11 #181
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_98837573
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik had gelezen dat ze express voor die effectjes gekozen hebben. Weet de precieze reden zo 123 niet meer, maar het voegde 'echt iets toe' volgens de makers :{
Een berg irritatie :Y
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 21:19:02 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98838078
Er zat veel meer chaos in als normaal in star trek :P door elkaar heen praten enzo niet dat kalme wat ze normaal hebben dat alles zich langzaam ontvouwt :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_98870363
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik had gelezen dat ze express voor die effectjes gekozen hebben. Weet de precieze reden zo 123 niet meer, maar het voegde 'echt iets toe' volgens de makers :{
Ik zat toevallig gisteren nog de extra's van de DVD te bekijken, en het idee was geloof ik dat het er dan allemaal zoveel echter/tastbaarder uitzag. Ze stonden zelfs expres met lampen in de camera te schijnen om die effecten te krijgen, en ook aan de CGI waren ze later nog toegevoegd. :+
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:44:29 #184
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98871389
Ik vond het maar irritant. Als ik Epilepsie wil kijk ik wel naar de usericon van Bosbeetle.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:44:58 #185
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98871411
hihihihihi " USS Epilipsie" hihihihihi

:@
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:38:11 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98885665
Moet je voor de grap eens luisteren naar deze 'parel' van een monoloog. Ladies and gentlemen, I present you: Tasha's funeraaaaaaaaaaaaaaaaal!

Resistance is futile.
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:42:57 #187
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_98889544
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Seven. het volgende:
Moet je voor de grap eens luisteren naar deze 'parel' van een monoloog. Ladies and gentlemen, I present you: Tasha's funeraaaaaaaaaaaaaaaaal!

Windows XP style :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:34:25 #188
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_98893267
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Seven. het volgende:
Moet je voor de grap eens luisteren naar deze 'parel' van een monoloog. Ladies and gentlemen, I present you: Tasha's funeraaaaaaaaaaaaaaaaal!

:') Serieus
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:13:36 #189
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98905272
-snif- ;(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:15:17 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98961562
Teri Hatcher aka Lois Lane aka Susan Mayer had een rolletje in TNG S2!
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 21:25:58 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98961880
Net als sara silverman in VOY



:P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 21:27:40 #192
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98961943
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:58:03 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99071336
Hahaha, Eddy Murphy in TNG! Geen tekst, in die aflevering waarin ze een human colony vinden.
Resistance is futile.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:00:46 #194
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_99071474
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Seven. het volgende:
Hahaha, Eddy Murphy in TNG! Geen tekst, in die aflevering waarin ze een human colony vinden.
:D welke ep. is dat?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:05:56 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99071716

Hehe, uitstekend staaltje acteerwerk, met name rond 5:00. Die koppen, ik blijf er om lachen!
Resistance is futile.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:06:51 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99071767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef jpg97 het volgende:

[..]

:D welke ep. is dat?
2x18, Up the long ladder!
Resistance is futile.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2011 @ 18:53:31 #197
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99076625
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

2x18, Up the long ladder!
Is niet Murphy
http://memory-alpha.org/wiki/Unnamed_Mariposans#Triplets
Floyd, Lloyd en Troy Weaver
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:37:59 #198
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99078428
:{
Resistance is futile.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:16:21 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99238116
Ik zag net in TNG de aflevering met de onderhandelingen over de wormhole. Twee ferengi stranden in Delta quadrant, in VOY heb je een aflevering over hoe het die 2 vergaat volgens mij!
Resistance is futile.
pi_99238459
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef Seven. het volgende:
Ik zag net in TNG de aflevering met de onderhandelingen over de wormhole. Twee ferengi stranden in Delta quadrant, in VOY heb je een aflevering over hoe het die 2 vergaat volgens mij!
de voyager aflevering:
http://en.wikipedia.org/wiki/False_Profits

klopt idd!
  woensdag 13 juli 2011 @ 00:44:28 #201
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_99396525
De overgang van seizoen 3 naar 4 van DS9 _O_

Alleen dacht ik net zoals de eerste keer dat ik die aflevering zag dat Sisko een kankerpatiëntje was en Quark mist ineens een hoop Ferengi uitstraling :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 13 juli 2011 @ 03:28:43 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99399695
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:44 schreef Prowl het volgende:
De overgang van seizoen 3 naar 4 van DS9 _O_

Alleen dacht ik net zoals de eerste keer dat ik die aflevering zag dat Sisko een kankerpatiëntje was en Quark mist ineens een hoop Ferengi uitstraling :{
Hoe, hij mist uitstraling?
Resistance is futile.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:03:44 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99546745
http://memory-alpha.org/wiki/Famke_Janssen

Hahaha, Famke heeft de rol van Jadzia Dax afgeslagen!

En verder heeft Jadzia haar vlekken te danken aan de rol die Famke eerder speelde in TNG. In een latere aflevering werden die gekke Trill heel anders voorgesteld, in DS9 hebben ze er uiteindelijk dan Trill van gemaakt zoals ze het bekendst zijn. Good job trouwens.
Resistance is futile.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:07:18 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99546928
Ik word trouwens een beetje gestoord van ál die Klingon afleveringen in TNG. Uggh.
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 16 juli 2011 @ 17:46:23 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99548802
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:07 schreef Seven. het volgende:
Ik word trouwens een beetje gestoord van ál die Klingon afleveringen in TNG. Uggh.
Achja tgn heeft de klingon, ds9 de ferengi voy de borg en ent de vulcans (niet allemaal tegenstanders maar wel die rassen waarmee je doodgegooid wordt)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 17 juli 2011 @ 02:22:36 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99568283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Achja tgn heeft de klingon, ds9 de ferengi voy de borg en ent de vulcans (niet allemaal tegenstanders maar wel die rassen waarmee je doodgegooid wordt)
Ik heb persoonlijk het liefste afleveringen met Romulans, Borg, Vulcans, Cardassians, Bajorans, Ferengi, Trill, Andorians etc.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 12:35:42 #207
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99574480
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk het liefste afleveringen met Romulans, Borg, Vulcans, Cardassians, Bajorans, Ferengi, Trill, Andorians etc.
Ik vind bajorans altijd vervelend met hun profets
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_99582203
Bij DS9 gingen ze gewoon echt te ver met het geloof ja.

Ik ben nu begonnen met TNG. De rest, met uitzondering van TOS al gezien (TOS maar gedeeltelijk, vind ik niet zo heel bijzonder). Eerste seizoen is niet bijzonder sterk, maar dat was ook met de andere Star Trek series. Ik denk dat seizoen 2 ook nog niet ijzersterk is, en je pas vanaf seizoen 3 een goede basis hebt. Meest irritante karakter is Deanna Troi. Tasha Yar vind ik ook niet een ijzersterk karakter. Wesley Crusher vind ik niet echt een slecht karakter. Beter dan Troi.

Is er al iets bekend over een eventuele nieuwe Star Trek serie? Want Star Trek is nu bij wijze van spreken gecancelled en net als een paar jaar voor TNG komen er weer wat films. Na het succes van die films kwam er weer een nieuwe Star Trek serie. Ik denk dat als de Star Trek film volgend jaar een succes wordt, we een nieuwe Star Trek serie kunnen verwachten.

[ Bericht 29% gewijzigd door WSquater op 17-07-2011 16:48:36 ]
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 16:46:15 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99582351
Opzich vind ik het wel erg jammer dat ze ENT nooit af hebben mogen maken, Alle andere star treks hadden hun sterkste seizoenen aan het einde en ik heb het gevoel dat dat ook bij ENT zo had kunnen zijn.

Nieuwe serie zal wel op zich laten wachten ze zijn wel bezig met de 12de film die in 2012 uit zou moeten komen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 16:51:05 #210
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99582512
Picardo doet tegenwoordig aan filmpjes op een social media site : http://www.vmsplay.com/Broadcasts/Profile.aspx?pid=203120
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_99805208
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Opzich vind ik het wel erg jammer dat ze ENT nooit af hebben mogen maken, Alle andere star treks hadden hun sterkste seizoenen aan het einde en ik heb het gevoel dat dat ook bij ENT zo had kunnen zijn.

Nieuwe serie zal wel op zich laten wachten ze zijn wel bezig met de 12de film die in 2012 uit zou moeten komen.
Mee eens. Ik denk 2012 de film. Als dat een succes is plannen voor een nieuwe serie die op z'n vroegst in 2013 begint.

Blij dat trouwens dat Tasha Yar de serie heeft verlaten bij TNG.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2011 @ 19:10:18 #212
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99808262
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef WSquater het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk 2012 de film. Als dat een succes is plannen voor een nieuwe serie die op z'n vroegst in 2013 begint.

Blij dat trouwens dat Tasha Yar de serie heeft verlaten bij TNG.
Jup, en juist door het verlaten van de serie en haar 'terugkeer' (wat een geniale zet was) is ze een sterker personage geworden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_99808379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jup, en juist door het verlaten van de serie en haar 'terugkeer' (wat een geniale zet was) is ze een sterker personage geworden
Maar ze had zelf toch ontslag genomen? Ze voelde toch niet zoveel voor Star Trek ofzo (totdat het later zo'n populaire serie werd dat de cast een gigantisch salaris kreeg :P).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2011 @ 20:23:36 #214
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99811095
Geen idee, maar Yesterday's Enterprise was erg goed, en de daarop volgende Sela verhaallijn misschien nog wel meer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:41:24 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99822097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jup, en juist door het verlaten van de serie en haar 'terugkeer' (wat een geniale zet was) is ze een sterker personage geworden
In de terugkeer waren haar acteerprestaties matiger dan ooit!

De verhaallijn was ineens een stuk interessanter maar zij was ook op dat punt nog een uiterst belabberd actrice.
Resistance is futile.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 08:37:32 #216
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99829232
Ik heb het niet over haar acteerprestaties, wat dat betreft had ze het bij Red Shoes Diaries moeten houden denk ik :D
Maar het personage Tasha Yar, die an sich, in het eerste seizoen veel potentie had, maar wat er net niet uitkwam, heeft flink meer diepgang gekregen door Yesterday's Enterprise en het vervolg daarop. Tasha Yar was zo geen dichtgeslagen hoofdstuk, wat Pulaski bijvoorbeeld wel is (over haar wordt geen woord meer gerept)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 24 juli 2011 @ 09:04:55 #217
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99868211
Hebben jullie de eerste series van Star Trek gekeken? Ik ben zelf destijds met The Next Generation begonnen, maar heb het gevoel dat ik de original series toch niet kan overslaan, vooral niet omdat ik er inmiddels ook een action figure van heb.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:18:05 #218
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_99869090
Nope, een paar jaar terug heeft Net5 (meen ik) de originele series uitgezonden en daar heb ik een paar afleveringen van gezien. En dat is traaaaaaaaaaaaaagggg.
De films heb ik wel allemaal gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2011 @ 12:41:30 #219
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99872266
Ja hoor, ik heb ze allemaal gezien. Het is echt oud spul, maar er zitten wel een aantal goede afleveringen tussen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:49:28 #220
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_99872462
Bij TNG had ik ook al het gevoel dat het een oude serie was :P

Toen iedereen op zo'n pad rammen en nu heeft iedereen een ipad :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 24 juli 2011 @ 14:20:22 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99875931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 08:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het niet over haar acteerprestaties, wat dat betreft had ze het bij Red Shoes Diaries moeten houden denk ik :D
Maar het personage Tasha Yar, die an sich, in het eerste seizoen veel potentie had, maar wat er net niet uitkwam, heeft flink meer diepgang gekregen door Yesterday's Enterprise en het vervolg daarop. Tasha Yar was zo geen dichtgeslagen hoofdstuk, wat Pulaski bijvoorbeeld wel is (over haar wordt geen woord meer gerept)
Ik zie de meerwaarde er echt niet van in. Ik hoefde Yar ook domweg niet terug te zien omdat het toch een kutpersonage was waarin elke diepgang al verkracht was. Achterlijke verhaallijn over haar jeugd ook, opgegroeid in een kolonie alwaar ze zich op 5 jarige leeftijd ineens alleen wist te redden en noem maar op. Een andere actrice had er misschien iets moois van kunnen maken. Net zoals Kes ook zo nodig terug moest komen in een x aantal afleveringen in VOY, overbodig.

Pulaski hadden ze echter wel terug mogen laten komen, ik vond haar personage echt een toevoeging voor TNG. Veel beter dan Dr. Crusher bijvoorbeeld, ook qua acteerprestaties. Let maar op hoe slecht Beverly blijkt te acteren als ze ineens boos moet worden of zo. Zij kan alleen dat fucking 'geheimzinnige' (lees nerveus) lachje leuk neerzetten. Beverly is zo'n fucking zeikmoeder, echt geen aanwinst. Met haar komt de nutteloze tranentrekker van Jacks overlijden en dat kutjoch Wesley. Al dat gezeik hadden we niet moeten doorstaan als die rooie tak van een Beverly Crusher nooit bedacht was.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 22:28:19 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99898770
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja hoor, ik heb ze allemaal gezien. Het is echt oud spul, maar er zitten wel een aantal goede afleveringen tussen
Zelfde hier :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:02:51 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100010795
Ik ben eindelijk begonnen aan TOS. En eerlijk gezegd valt het me enorm mee na 2 afleveringen. Spock, Kirk en Sulu zijn goedgekeurd. Uhuru en Scotty nog lang niet. Special effects zijn nog helemaal niet gek voor zulke oude opnamen! Verhaallijnen zijn tot zover leuk, maar is moeilijk in te schatten of het interessant blijft.

Die broeken die ze dragen: :')
Begintune: bijna net zo slecht als ENT :P
Acteerwerk: nog een beetje houterig, ze zitten geen van allen al echt goed in hun rol maar ik heb goede hoop dat dat tegen het einde van seizoen 1 een stuk beter is.
Kirk is sexy! Hehe, moet je die Shatner nu zien.
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:04:54 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100010876
Hehe, ik zal niet meer haten op Beverly Crusher, ok?
Resistance is futile.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2011 @ 17:24:42 #225
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_100011585
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:04 schreef Seven. het volgende:
Hehe, ik zal niet meer haten op Beverly Crusher, ok?
Want? McCoy? Chapel?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 17:53:31 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100012519
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

McCoy?
My god man!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:41:20 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100014128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Want? McCoy? Chapel?
Weet ik nog niet. Maar het is gewoon ook niet zo sympathiek om te haten.
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:42:28 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100014175
My god Jim, the man is dead !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:44:37 #229
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100014261
Iemand een idee waarom er op aflevering 1 James R. Kirk op die grafsteen stond of zou dat teveel van de plot verraden?
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:45:06 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100014281
Het is toch James T. Kirk?
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:46:37 #231
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100014341
Ja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:46:56 #232
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_100014351
T voor Tiberius.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:47:31 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100014370
Dacht ik ook.
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:57:17 #234
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100014757
Wordt Voyager ergens uitgezonden momenteel? Wacht er al jaren op, gedownload kijk ik toch niet zo snel als wanneer het op tv komt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:58:03 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100014780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Wordt Voyager ergens uitgezonden momenteel? Wacht er al jaren op, gedownload kijk ik toch niet zo snel als wanneer het op tv komt.
Niet dat ik weet.. Je kunt ook streamen.
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:59:14 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100014829
Ik heb ze trouwens allemaal op DVD (gebrand), doe er niks mee. Af te halen in Warnsveld, vlakbij Zutphen.
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:05:48 #237
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100015052
Zutphen is nogal een eind weg (ik kom uit regio Breda) anders had ik wel interesse gehad. Streamen is vaak lage kwaliteit en de afleveringen die ik gedownload had, staan al een eeuwigheid te wachten :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 19:06:21 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100015077
Het is zo raar gevoel als je alles gezien hebt dan is er gewoon niet meer .... of ik moet echt desperate worden en TAS nog gaan kijken :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:18:10 #239
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_100015536
Er zijn altijd nog de DVD extras, documentaires zoals Trekkies 1&2, waarin Tasha fans interviewt en (net uit) The Captains waarin Shatner met alle captains praat (zie http://www.epixhd.com/the-captains/) en fan producties zoals http://startrekofgodsandmen.com/main/ met enkele oudgedienden.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 19:31:24 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100016110
zo'n trekkie ben ik nou ook weer niet al klinkt 'the captains' wel tof :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:50:48 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100025050
Dit topic zou ook heel anders zijn als er een nieuwe serie zou lopen nu.

Maar hey, al 6 topics over een TV serie die al bijna 10 jaar niet meer uitgezonden wordt... niet slecht!
Resistance is futile.
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:59:26 #242
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100025494
http://www.sbs.nl/publiek(...)n-veronica-tv#faq_81

Wanneer zijn de sciencefictionseries Battlestar Galactica, Stargate SG-1, Stargate Atlantis, Startrek Voyager en Startrek Enterprise weer te zien?
Het is momenteel niet bekend of en wanneer de sf-series terugkeren. Houd veronicatv.nl in de gaten voor het laatste nieuws.

Er is zelfs een veelgestelde vraag aan gewijd :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100039336
Het verbaast me dat niemand dit nog niet genoemd heeft hier

http://trekmovie.com/2011(...)-ray-coming-in-2012/

quote:
Report: TNG in HD coming in 2012 w/ test in 2011

For years CBS has been talking about remastering Star Trek: The Next Generation in HD like they did for the original Star Trek series. In May our friends at Digital Bits reported that CBS was starting to gear up to give TNG in HD a shot. TrekMovie later confirmed that the talk inside CBS had increased on this project, but that there are technical challenges to this process. Now Digital Bits reports that sources at Comic Con confirmed that the first effort for TNG in HD will be a test to come out in 2012:

Multiple sources I spoke with at Comic-Con have also confirmed our report from earlier this year that CBS is hard at work on Star Trek: The Next Generation – Remastered for Blu-ray release starting sometime in 2012. The latest word is that 4 test episodes are currently being worked on for release as a sampler/demo BD disc of the project, and that sampler disc will somehow be available to fans by the end of this year.

It is worth noting that 2012 is the 25th anniversary of Star Trek: The Next Generation. The remastered project for the Star Trek was released in 2006, just in time for the 40th anniversary.

TrekMovie will continue to monitor this very exciting project and provide updates when possible.
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  Moderator zondag 7 augustus 2011 @ 14:31:42 #245
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100422681
quote:
_O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_100543349
Star Trek krijgt eigen pretpark in Jordanië
In 2014 opent in de Jordaanse stad Aqaba 'Red Sea Astrarium', een pretpark volledig gewijd aan de serie Star Trek.



In het park zullen vier hotels en verschillende attracties in het thema van Star Trek gebouwd worden, waardonder eentje die een ervaring in een ruimteschip simuleert. Naast attracties zullen er shows, restaurant en winkels in het Star Trek-thema te bezoeken zijn. Echte fans kunnen er collector's items en andere merchandising op de kop tikken.

Het project zal naar verluidt ongeveer een miljard euro kosten, een bedrag dat grotendeels uit fondsen van koning Abdullah II van Jordanië komt. Hij is een grote fan van Star Trek en speelde zelfs ooit een bijrolletje in de serie.
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 13:08:47 #247
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100548139
Toen ik jordanie las dacht ik gelijk aan die gast die ooit een rolletje gespeeld heeft. Wel tof :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:34:54 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100549075
Hail to Abdullah II.
Resistance is futile.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:35:19 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100549092
En ik heb van TOS nu serieus de smaak te pakken, wat leuk om die serie te zien zeg!
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 10 augustus 2011 @ 13:41:14 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100549317
Ik heb seizoen 1 gezien bij seizoen 2 afgehaakt maar misschien dat ik deze week een paaar keer weer wat op zet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:16:31 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102801729
Seizoen 1 TOS achter de rug nu. Goede serie hoor, maar ik word wel een beetje flauw van de zoveelste kolonie waarin alle bewoners doordraaien.
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:26:38 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102803672
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:16 schreef Seven. het volgende:
Seizoen 1 TOS achter de rug nu. Goede serie hoor, maar ik word wel een beetje flauw van de zoveelste kolonie waarin alle bewoners doordraaien.
Een kolonie bestaande uit 12 mannen en 1 bloedmooie vrouw :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:28:52 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102803746
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Een kolonie bestaande uit 12 mannen en 1 bloedmooie vrouw :D
Hehehe, ja standaard! En Kirk legt het dan aan met de betreffende dame. Bovendien gillen die vrouwen altijd héél hard en dan is het Kirk to the rescue. :P .

Ik mis in TOS the sience babble. :'(
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:31:09 #254
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102803820
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehehe, ja standaard! En Kirk legt het dan aan met de betreffende dame. Bovendien gillen die vrouwen altijd héél hard en dan is het Kirk to the rescue. :P .

Ik mis in TOS the sience babble. :'(
Die zit er wel degelijk in alleen heeft de echte science het ingehaald, ik denk dat men in 66 best onder de indruk was van "memory banks" "schakende computers" "silicon based lifeforms" en "a force unknown to man"
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:36:30 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102803998
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die zit er wel degelijk in alleen heeft de echte science het ingehaald, ik denk dat men in 66 best onder de indruk was van "memory banks" "schakende computers" "silicon based lifeforms" en "a force unknown to man"
Nou ja, wat ik gewoon zo fantastisch vond aan VOY bijvoorbeeld is dat ze echt andere rassen uitlichten en veel natuurfenomenen encounteren. Dat mis ik bij TOS wel een beetje.

Evengoed: TOS is cool en door TOS kan ik bepaalde dingen uit Star Trek wel beter plaatsen. McCoy blijft trouwens wel een sukkel ;( . Uhura en Sulu zijn OK bevonden.
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:50:00 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102804438
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, wat ik gewoon zo fantastisch vond aan VOY bijvoorbeeld is dat ze echt andere rassen uitlichten en veel natuurfenomenen encounteren. Dat mis ik bij TOS wel een beetje.

Evengoed: TOS is cool en door TOS kan ik bepaalde dingen uit Star Trek wel beter plaatsen. McCoy blijft trouwens wel een sukkel ;( . Uhura en Sulu zijn OK bevonden.
Toen ik voy terugkeek dacht ik vooral tjonge daar heeft een moleculair bioloog gezeten die sommige dingen niet helemaal begrepen heeft. :o this species has fused mitochondria :o in het eerste jaar moleculiare biologie leer je al dat dat een eigenschap is van alle spiercellen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102804518
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Toen ik voy terugkeek dacht ik vooral tjonge daar heeft een moleculair bioloog gezeten die sommige dingen niet helemaal begrepen heeft. :o this species has fused mitochondria :o in het eerste jaar moleculiare biologie leer je al dat dat een eigenschap is van alle spiercellen :D
Net als tv-reclames over wasmiddelen met vetoplossers zeg maar?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:53:45 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102804557
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Toen ik voy terugkeek dacht ik vooral tjonge daar heeft een moleculair bioloog gezeten die sommige dingen niet helemaal begrepen heeft. :o this species has fused mitochondria :o in het eerste jaar moleculiare biologie leer je al dat dat een eigenschap is van alle spiercellen :D
Mja, ok, snap ik. Maar voor de simpele ziel zoals ik klinkt VOY heel aannemelijk.
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:54:01 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102804569
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:52 schreef thabit het volgende:

[..]

Net als tv-reclames over wasmiddelen met vetoplossers zeg maar?
Shampoo met co-enzym of DNAge :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:56:34 #260
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102804651
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja, ok, snap ik. Maar voor de simpele ziel zoals ik klinkt VOY heel aannemelijk.
Ze pakken heel veel dingen die zo uit een moleculair biologisch textboek kunnen komen en veranderen er 1 of 2 dingetjes aan waardoor het buitenaards wordt. Alleen waar ze de mist in gaan is wat die verandering teweeg zouden brengen. Het is dus pure technobabble, klinkt ingewikkeld maar slaat de plank finaal mis.

Ze hebben ook een handje om sommige bacteriele dingen gewoon 10000x te vergroten en als nieuwe species presenteren :P 2 meter grote bacteriophagen die precies werken als bacteriophagen.

Best leuk hoor alleen ik merk dat ik een beetje te veel weet om het heel bijzonder te vinden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102804773
Maar goed, Star Trek is natuurlijk gewoon een random gestrooi met wetenschappelijke termen. Zo gaan mijn wenkbrauwen altijd fronzen als er weer eens iets "isomorphic" wordt genoemd.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:08:23 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102805087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef thabit het volgende:
Maar goed, Star Trek is natuurlijk gewoon een random gestrooi met wetenschappelijke termen. Zo gaan mijn wenkbrauwen altijd fronzen als er weer eens iets "isomorphic" wordt genoemd.
Evolutie gebruiken ze nooit correct maar altijd voor mega snelle veranderingen. De dingen die de docter kan zijn altijd ongelovelijk maar het is altijd heel moeilijk om een klein ding te doen wat men tegenwoordig ook gewoon al kan. "we can't synthesize this antibody!" terwijl hij vlak daarvoor het beenmerg van een klingon heeft getransformeerd naar een menselijke hersenstam. :P bijvoorbeeld
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:46:25 #263
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_102808124
" REVERSE THE POLARITY!! "

:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:35:10 #264
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102814062
Ik heb laatst DS9 helemaal uitgekeken. Het einde van DS9 voelt toch echt wel als het einde van het hele Star Trek verhaal. Er zijn nog wel wat openingen, maar ze hebben alle rollen eigenlijk wel een einde gegeven. Toch jammer.

Maar op zich vond ik het best een sterk einde, van best een aardige serie.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:11:52 #265
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_102817713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:35 schreef Neelix het volgende:
Ik heb laatst DS9 helemaal uitgekeken. Het einde van DS9 voelt toch echt wel als het einde van het hele Star Trek verhaal. Er zijn nog wel wat openingen, maar ze hebben alle rollen eigenlijk wel een einde gegeven. Toch jammer.

Maar op zich vond ik het best een sterk einde, van best een aardige serie.
Hoezo einde voor heel Star Trek?
Was een einde voor DS9, inclusief Worf.
Maar voor Picard, Data, Riker, Crusher, Troi en LaForge wordt toch niets in de weg gelegd?

Overigens had het aardig wat openingen naar mijn mening:
-Kira blijft alleen achter, zonder Odo, niet wetend wanneer hij terugkomt
-Kassidy Yates blijft zwanger achter met Jake Sisko op DS9, wachtend op Ben Sisko
-Bashir en Ezri, nu bij elkaar, blijven ook achter op DS9
-Quark blijft ook op DS9
De rest zwaait af, Odo, Sisko, O'Brien, Worf,zelfs Garak en Rom
Dus de DS9 familie valt wel uit elkaar, echter, genoeg openingen over.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_102819181
Voor de liefhebbers (iedereen die dit topic volgt dus :P ): straks komt om 20.30u op RTL5 een Star Trek film :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:56:23 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102819521
Ik ben een echte Star Trek fan. Ik heb alle series meerdere keren gekeken en uiteraard ook alle films. Maar DS9 vind ik verschrikkelijk! Enkel en alleen door het gebrek aan acteertalent bij Sisco.
Ik erger me kapot als die man gaat praten.
Zo zonde van de serie!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:01:43 #268
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102819783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Hoezo einde voor heel Star Trek?
Was een einde voor DS9, inclusief Worf.
Maar voor Picard, Data, Riker, Crusher, Troi en LaForge wordt toch niets in de weg gelegd?

Overigens had het aardig wat openingen naar mijn mening:
-Kira blijft alleen achter, zonder Odo, niet wetend wanneer hij terugkomt
-Kassidy Yates blijft zwanger achter met Jake Sisko op DS9, wachtend op Ben Sisko
-Bashir en Ezri, nu bij elkaar, blijven ook achter op DS9
-Quark blijft ook op DS9
De rest zwaait af, Odo, Sisko, O'Brien, Worf,zelfs Garak en Rom
Dus de DS9 familie valt wel uit elkaar, echter, genoeg openingen over.
Picard, Data en de hele TNG crew werd al afgebonjourd in de films.

Je hebt inderdaad gelijk dat er wel wat openingen blijven, maar het voelde voor mij meer als een afsluiting dan dat ze het open lieten.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:14:23 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102820379
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
Ik ben een echte Star Trek fan. Ik heb alle series meerdere keren gekeken en uiteraard ook alle films. Maar DS9 vind ik verschrikkelijk! Enkel en alleen door het gebrek aan acteertalent bij Sisco.
Ik erger me kapot als die man gaat praten.
Zo zonde van de serie!
Agreed, ik heb het al eerder gezegd in deze topics. Ik vind hem vooral als vader niet overtuigend, de rest vind ik nog meevallen. Ik vind er wel meer acteurs inzitten die minder overtuigend zijn. Eigenlijk vind ik alleen Quark écht goed en overtuigend, de rest begon ik pas te waarderen toen ik DS9 voor de tweede keer ging kijken.
Resistance is futile.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:18:08 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102820539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Neelix het volgende:

[..]

Picard, Data en de hele TNG crew werd al afgebonjourd in de films.

Je hebt inderdaad gelijk dat er wel wat openingen blijven, maar het voelde voor mij meer als een afsluiting dan dat ze het open lieten.
Eh, in welke film dan? -O-

Ik weet wel dat Data de pijp uit gaat :{
Resistance is futile.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:53:28 #271
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102821997
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eh, in welke film dan? -O-

Ik weet wel dat Data de pijp uit gaat :{
In generations waren ze allemaal oud en kwamen ze met moeite van hun reet af om het universum nog eens te redden.
pi_102823073
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:53 schreef Neelix het volgende:

[..]

In generations waren ze allemaal oud en kwamen ze met moeite van hun reet af om het universum nog eens te redden.
In generations al?
Terwijl dat bij lange na nog niet de laatste star trek film was waarin zij speelden. Lijkt me dus sterk dat ze daarin al afgebonjourd werden :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:17:27 #273
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102826372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:35 schreef Neelix het volgende:
Ik heb laatst DS9 helemaal uitgekeken. Het einde van DS9 voelt toch echt wel als het einde van het hele Star Trek verhaal. Er zijn nog wel wat openingen, maar ze hebben alle rollen eigenlijk wel een einde gegeven. Toch jammer.

Maar op zich vond ik het best een sterk einde, van best een aardige serie.
ik vond DS9 veel te veel good vs evil... kom op evil prophets en good prophets dat is toch geen star trek.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:30:21 #274
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102827181
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

In generations al?
Terwijl dat bij lange na nog niet de laatste star trek film was waarin zij speelden. Lijkt me dus sterk dat ze daarin al afgebonjourd werden :)
Nee je hebt gelijk, maar het werd wel een beetje het thema van de films, dat ze allemaal met dingen bezig zijn, van hun plek getrokken worden om het universum weer te redden. Dat werd op een gegeven moment ook wat saai. ;)

quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik vond DS9 veel te veel good vs evil... kom op evil prophets en good prophets dat is toch geen star trek.
Het 'probleem' met DS9 werd dat het af en toe wat langslepende verhalen werden, met teveel drama en weinig actie.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:30:34 #275
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_102827192
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Evengoed: TOS is cool en door TOS kan ik bepaalde dingen uit Star Trek wel beter plaatsen. McCoy blijft trouwens wel een sukkel ;( . Uhura en Sulu zijn OK bevonden.
Bones is juist super door zijn tegendraadsheid en gortdroge humor. Maar zo heeft ieder zijn voorkeuren voor bepaalde karakters uit de serie.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:00:29 #276
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_102836218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Neelix het volgende:

[..]

Picard, Data en de hele TNG crew werd al afgebonjourd in de films.

Nemesis kwam zowel qua productie, als qua in galaxy volgorde na de laatste aflevering van DS9 (en ook na Voyager)
Maar als je Nemesis eerder hebt gezien, kan ik inderdaad begrijpen dat je er zo tegenaan kijkt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:09:39 #277
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_102836256
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:53 schreef Neelix het volgende:

[..]

In generations waren ze allemaal oud en kwamen ze met moeite van hun reet af om het universum nog eens te redden.
Wat een onzin.
Generations is een jaar na de laatste TNG aflevering gemaakt.
Kirk en kornuiten mochten 10! jaar na het aflopen van TOS weer opdraven. Als je naar VI kijkt, the Undiscovered Country, dan zijn ze ook echt oud geworden.
Wel is het zo dat ook de TNG crew gedurende de films flink wat ouder wordt. Pas bij Insurrection en Nemesis kreeg ik het idee dat ze weer eens opgetrommeld werden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:30:38 #278
137949 Disana
pi_102855181
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers (iedereen die dit topic volgt dus :P ): straks komt om 20.30u op RTL5 een Star Trek film :Y
Wij hebben hem vanavond gekeken en verveelden ons ongeveer vanaf de helft een beetje. Er was te veel geknok en Spock ging ook vervelen, er was weinig vernieuwends aan. Wel jammer, ik had me erop verheugd en ben altijd Spockfan geweest.
pi_102859162
Ik heb de film van gister ook gezien en ondanks dat 't de 4e of 5e keer was heb ik elke seconde zitten genieten ervan. Wat een meesterwerk was 't, vooral als je de originele series beleefd hebt.
IJzersterk !
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_103475723
Zo, ik heb nu ook TNG, DS9 en VOY helemaal gekeken. Ik zal even een korte recensie geven.

TNG is duidelijk het best, heeft de meeste echt goede afleveringen, de beste captain. Veel afleveringen zetten een krachtig verhaal neer; 't is elke keer weer een ander verhaal, waardoor je een hoop verschillende dingen te zien krijgt.

DS9 heeft als voordeel dat er van kop tot staart meer samenhang in zit vanwege de situering op een ruimtestation. Maar door al die spirituele mumbo jumbo, ontzettend traag ontwikkelende verhaallijnen en slecht acterende excuusnegers is het toch duidelijk minder goed dan TNG.

En bij VOY hadden de schrijvers geen inspiratie meer.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:35:59 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103477740
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Wij hebben hem vanavond gekeken en verveelden ons ongeveer vanaf de helft een beetje. Er was te veel geknok en Spock ging ook vervelen, er was weinig vernieuwends aan. Wel jammer, ik had me erop verheugd en ben altijd Spockfan geweest.
Deze Spock is trouwens uit de kast!
Resistance is futile.
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:56:10 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103488165
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
Ik ben een echte Star Trek fan. Ik heb alle series meerdere keren gekeken en uiteraard ook alle films. Maar DS9 vind ik verschrikkelijk! Enkel en alleen door het gebrek aan acteertalent bij Sisco.
Ik erger me kapot als die man gaat praten.
Zo zonde van de serie!
:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:32:54 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103497085
Kun je wel :') doen maar er zijn vele Trekkers en Trekkies die dat ook vinden. Ik persoonlijk vind hem pas laat in zijn rol komen, als vader van Jake vind ik hem zelfs nooit overtuigen. Er straalde altijd iets geacteerds vanaf en dat is nou net niet de bedoeling van acteren.
Resistance is futile.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:41:10 #284
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103499889
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Kun je wel :') doen maar er zijn vele Trekkers en Trekkies die dat ook vinden. Ik persoonlijk vind hem pas laat in zijn rol komen, als vader van Jake vind ik hem zelfs nooit overtuigen. Er straalde altijd iets geacteerds vanaf en dat is nou net niet de bedoeling van acteren.
Ieder zijn/haar mening. Ik vind Avery Brooks juist wel een goede acteur. Bijvoorbeeld in episodes als "The Visitor" en "Far beyond the stars" vond ik hem geweldig.

Veel beter dan Kate Mulgrew bijvoorbeeld. Maar dat is mijn mening.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_103502554
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ieder zijn/haar mening. Ik vind Avery Brooks juist wel een goede acteur. Bijvoorbeeld in episodes als "The Visitor" en "Far beyond the stars" vond ik hem geweldig.

Veel beter dan Kate Mulgrew bijvoorbeeld. Maar dat is mijn mening.
Far beyond the stars, wat een kutaflevering is dat zeg. Het aankaarten van problemen in de Amerikaanse maatschappij, en daarmee impliciet een beeld van het universum neer te zetten waarvan Amerika het centrum is, heeft helemaal niets met Star Trek te maken.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:00:48 #286
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103503175
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef thabit het volgende:

[..]

Far beyond the stars, wat een kutaflevering is dat zeg. Het aankaarten van problemen in de Amerikaanse maatschappij, en daarmee impliciet een beeld van het universum neer te zetten waarvan Amerika het centrum is, heeft helemaal niets met Star Trek te maken.
Zo kun je het interpreteren.
Ikzelf zie het als een aflevering die laat zien hoe ver de maatschappij gegroeid is sinds de jaren '50 en hoever die nog kan groeien in de toekomst.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:50:15 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103554083
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ieder zijn/haar mening. Ik vind Avery Brooks juist wel een goede acteur. Bijvoorbeeld in episodes als "The Visitor" en "Far beyond the stars" vond ik hem geweldig.

Veel beter dan Kate Mulgrew bijvoorbeeld. Maar dat is mijn mening.
Meningen kunnen verschillen. De rol van Kate Mulgrew is dan wel een irritant karakter maar zij zat wel direct in haar rol.

De geniaalste acteurs waren naar mening Robert Picardo, Data en natuurlijk Q. En Neelix, geniaal irritant mannetje!
Resistance is futile.
pi_103557520
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:50 schreef Seven. het volgende:

[..]De geniaalste acteurs waren naar mening Robert Picardo, Data en natuurlijk Q. En Neelix, geniaal irritant mannetje!
Je vergeet Patrick Stewart :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:07:40 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103560931
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Je vergeet Patrick Stewart :)
Nee, maar we vergeten wel Shran/Weyoun.. Jeffrey Combs hoort ook zeker in het rijtje geniaal thuis. En van Garak wil ik weten hoe goed hij een slechterik neer kan zetten, zoals ik ook van Dukat wil weten of hij een zachte rol met verve neer kan zetten. Hun personages boden helaas niet zoveel ruimte op dat gebied, ik zou ze eigenlijk aan het werk willen zien in andere films of zo, maar nog niet aan toegekomen. Die laatste twee beschouw ik als potentieel geniaal.

Het karakter Picard was dan misschien wel erg goed maar ik kan acteurs bedenken die het even goed hadden gedaan als Stewart. Van de acteurs die ik zelf opsom denk ik niet dat een ander het even goed of beter had kunnen doen. Stewart geeft door zijn uiterlijk overigens wel een bepaalde autoriteit aan het karakter Picard. Maar ik denk dat bijvoorbeeld John Malkovich zijn schoenen had kunnen vullen. Zo vind ik Jonathan Frakes ook een uitstekende acteur maar zijn rol had ook door iemand anders ingevuld kunnen worden. De mensen als Tom Paris, Chakotay, Dax, O'Brien etc. etc. vallen wat mij betreft ook in die categorie.

Maar ach, we zijn bezig over details. Er zaten een paar zwakke acteurs tussen, ik vond Avery Brooks daar één van. Marina Sirtis vond ik ook zwak. Verder kan ik me zo geen acteurs bedenken die ik écht niet zo geweldig vond. Maar vergelijken we dit met het acteerkunst in zijn algemeenheid, dan denk ik dat Star Trek het qua alle series echt wel uitstekend doet.
Resistance is futile.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:09:38 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103561061
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Zo kun je het interpreteren.
Ikzelf zie het als een aflevering die laat zien hoe ver de maatschappij gegroeid is sinds de jaren '50 en hoever die nog kan groeien in de toekomst.
Daar is heel Star Trek op gebaseerd zelfs. Mij spreekt het aan, al geloof ik dat we nooit daadwerkelijk zover zullen komen met de mensheid.
Resistance is futile.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:17:55 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103561523
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef jpg97 het volgende:

Veel beter dan Kate Mulgrew bijvoorbeeld. Maar dat is mijn mening.
Hey trouwens, je vond haar toch irritant? Dat komt omdat ze uitstekend acteerwerk neerzet, het karakter Janeway was dan ook geschreven als een sentimenteel bevlogen zeikwijf.

En zie hier wie ze eerst gecast hebben, een Canadese:

Resistance is futile.
pi_103563035
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hey trouwens, je vond haar toch irritant? Dat komt omdat ze uitstekend acteerwerk neerzet, het karakter Janeway was dan ook geschreven als een sentimenteel bevlogen zeikwijf.

En zie hier wie ze eerst gecast hebben, een Canadese:

Hoe is het mogelijk dat ze zo iemand casten? Dat wijf spreekt nauwelijks Engels!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:51:34 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103566375
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef thabit het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat ze zo iemand casten? Dat wijf spreekt nauwelijks Engels!
Dat wijf is genomineerd voor een Academy Award en heeft een Golden Globe gewonnen. Ze haakte tijdens de opnamen van de eerste aflevering al af, daar ze niet om kon gaan met de lange dagen die een televisie acteur maakt in vergelijking met theaterwerk en films, en ze had geen zin in interviews. Vandaag de dag doet ze ook alleen nog maar werk voor een onafhankelijke productiemaatschappij.

Geneviève Bujold

Kate Mulgrew is wel genomineerd maar wist enkel de Saturn binnen te halen. Maar ook zij heeft een indrukwekkende bijdrage geleverd aan de theaterwereld en veel gedaan voor de Star Trek franchise, Ryan's Hope :') en allerlei andere TV series.
Resistance is futile.
pi_103584032
Ik heb een site gevonden waar je alle starttrek afleveringen kan zien. Ook de films, van tos tot enterprise! pak wel een goede virussscanner!

http://allstepisodes.com/

Oh nee de films niet

Ik vond dianna troy altijd zo goed in haar rol zitten.

ik heb een tijd geleden alle Q afleveringen nog bekeken van startrek, echt geinig. In Tos kwam die nog niet voor, wel iets wat er op leek de squire of ghotos. In tng kwam q bijna elk seizoen voor, in ds9 2 keer en in voy 4x geloof ik.

YEAR OF HELL(VOY) heeft ook alleen maar een plot die je bij startrek tegenkomt

[ Bericht 9% gewijzigd door picardmike op 26-10-2011 15:38:18 ]
UITGESCHREVEN
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:39:42 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103587211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je alle starttrek afleveringen kan zien. Ook de films, van tos tot enterprise! pak wel een goede virussscanner!

http://allstepisodes.com/

Oh nee de films niet

Ik vond dianna troy altijd zo goed in haar rol zitten.

ik heb een tijd geleden alle Q afleveringen nog bekeken van startrek, echt geinig. In Tos kwam die nog niet voor, wel iets wat er op leek de squire of ghotos. In tng kwam q bijna elk seizoen voor, in ds9 2 keer en in voy 4x geloof ik.

YEAR OF HELL(VOY) heeft ook alleen maar een plot die je bij startrek tegenkomt
Wat dacht je van ze nog eens bekijken als je ze download via torrents?

En Marina Sirtis vind ik een zwakke actrice, met name omdat ze alleen maar overtuigend was in de invoelende kant van haar karakter. Als je dat vergelijkt met Kes bijvoorbeeld: die kon met met aardig wat verve een slechterik neerzetten (aflevering Warlord).
Resistance is futile.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 oktober 2011 @ 17:04:46 #296
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_103588362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef picardmike het volgende:

Ik vond dianna troy altijd zo goed in haar rol zitten.

ik heb een tijd geleden alle Q afleveringen nog bekeken van startrek, echt geinig. In Tos kwam die nog niet voor, wel iets wat er op leek de squire of ghotos. In tng kwam q bijna elk seizoen voor, in ds9 2 keer en in voy 4x geloof ik.
Q zat 1x in DS9, 3x in Voyager. Maar de afleveringen waren altijd erg vermakelijk inderdaad. Hoewel het gespar met Picard beter uit de verf kwam dan met Sisko (I'm not Picard!) en Janeway.

Deanna Troi/Sirtis, inderdaad weinig diepgang. Maar helemaal afbranden is ook niet waar. Het is ook deels de rol, schuld van de schrijvers. Afleveringen die erg Troi-gericht zijn komen soms aardig uit de verf., bijvoorbeeld de TNG aflevering Disaster.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_103659992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Q zat 1x in DS9, 3x in Voyager. Maar de afleveringen waren altijd erg vermakelijk inderdaad. Hoewel het gespar met Picard beter uit de verf kwam dan met Sisko (I'm not Picard!) en Janeway.

Deanna Troi/Sirtis, inderdaad weinig diepgang. Maar helemaal afbranden is ook niet waar. Het is ook deels de rol, schuld van de schrijvers. Afleveringen die erg Troi-gericht zijn komen soms aardig uit de verf., bijvoorbeeld de TNG aflevering Disaster.
Het zal haar sexy engelse elisabeth hurley accent wel zijn. Maar haar rol moest ook niet groter worden vind ik, maar ze hadden idd wel wat meer diepgang in haar betazed/mens afkomst geven.

Ik vond het wel cool dat sisko Q, een klap gaf in die aflevering.
UITGESCHREVEN
  woensdag 9 november 2011 @ 12:16:59 #298
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_104156866
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, maar we vergeten wel Shran/Weyoun/Brunt.. Jeffrey Combs hoort ook zeker in het rijtje geniaal thuis.

Mee eens inderdaad. Speelde ook een verdienstelijke rol in The 4400 ( tip! ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 16 november 2011 @ 12:36:01 #299
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_104431974
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar ach, we zijn bezig over details. Er zaten een paar zwakke acteurs tussen, ik vond Avery Brooks daar één van. Marina Sirtis vond ik ook zwak. Verder kan ik me zo geen acteurs bedenken die ik écht niet zo geweldig vond. Maar vergelijken we dit met het acteerkunst in zijn algemeenheid, dan denk ik dat Star Trek het qua alle series echt wel uitstekend doet.
Ik vond Avery Brooks juist prima. Vooral in Far Beyond the Stars doet hij het echt goed.

Garak is wat mij betreft trouwens nog steeds de eindbaas.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_104567635
Iemand trouwens enig idee of ze nog een nieuwe serie gaan maken in de nieuwe of oude setting?

Momenteel voor de 34543 keer DS9 aan het kijken, blijft een goede serie al moest ik wel huilen om de aflevering:Move Along Home :') omg wat is werkelijk alles aan de ep triest |:(
pi_104568577
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of ze nog een nieuwe serie gaan maken in de nieuwe of oude setting?

Momenteel voor de 34543 keer DS9 aan het kijken, blijft een goede serie al moest ik wel huilen om de aflevering:Move Along Home :') omg wat is werkelijk alles aan de ep triest |:(
Nee, startrek de beste serie ooit is van de buis gehaald omdat de schrijvers geen inspiratie meer hadden. Ook niet zo verwonderlijk bij elk dingetje wat ze opnieuw verzonnen spraken ze hun eigen verhaallijn tegen. Tja je kan zeggen het is onmogelijk een serie jarenlang nog technisch kloppend te laten. Maar het lag eigenlijk gewoon aan het geld wat er voor vrijgegeven was.

De laatste low budget poging was enterprise maar die moest plots stoppen omdat de fans vol afschuw begonnen te schreeuwen op amerikaanse internetfora(ik ook en ben er trots op, want het was startrek onwaardig).

Er komt nog wel een nieuwe film ook een verkrachte versie maar misschien een begin voor een hele nieuwe serie of filmreeks. Iets is beter dan niets. Het is wachten op startrek 12.

Ik kijk ook serieus geen tv meer sinds startrek er van af is.
UITGESCHREVEN
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')