SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
quote:Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Denk zelf dat ST voorlopig doorgaat als filmreeks.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:42 schreef Synthesist het volgende:
ds9 vind ik eigenlijk niets aan, al dat gezeur over ferengis
voy en tng waren toch wel de beste series. ent was ook wel mooi, alleen jammer dat het zo is afgerafeld. het lijkt me sterk als er binnen 5 jaar nog een nieuwe serie begint, voornamelijk vanwege die tegenvallende kijkcijfers.
"gezeur over ferengis"quote:Op woensdag 15 september 2010 01:42 schreef Synthesist het volgende:
voy en tng waren toch wel de beste series. ent was ook wel mooi, alleen jammer dat het zo is afgerafeld. het lijkt me sterk als er binnen 5 jaar nog een nieuwe serie begint, voornamelijk vanwege die tegenvallende kijkcijfers.
Geen blamage, de aflevering laat gewoon zien dat de makers nog allerlei plannen hadden voor de serie. Het is meer een afronding voor hen dan voor de fans.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef jpg97 het volgende:
Ja inderdaad. Die laatste aflevering is echt een blamage.
Ik heb zelf TOS nooit gezien ( wel de films )
Het is overduidelijk een statement van Braga. En dat vind ik erg matig, want het gaat over de ruggen van de karakters, de fans en de acteurs.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Geen blamage, de aflevering laat gewoon zien dat de makers nog allerlei plannen hadden voor de serie. Het is meer een afronding voor hen dan voor de fans.
Ben inderdaad ergens in het eerste seizoen van Enterprise blijven hangen. Misschien de latere seizoenen maar eens kijken. Is dat een beetje leuk om te kijken zonder de eerste twee seizoenen gezien te hebben?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef HalloweenJack het volgende:
^
Wat heb je precies van Enteprise gezien? Zoals de meeste mensen zou ik seizoen drie en vier (vooral vier) toch wel aanraden.
Oh en schaam je dat je TOS nooit helemaal hebt gezien.
Vooral de karakters en de acteurs inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het is overduidelijk een statement van Braga. En dat vind ik erg matig, want het gaat over de ruggen van de karakters, de fans en de acteurs.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vooral de karakters en de acteurs inderdaad.De fans vinden zo'n cameo misschien nog wel grappig (hoewel beide acteurs er niet op vooruit gegaan waren
) maar het doet geen recht aan de mensen die die serie droegen.
Ik had van tevoren al gehoord dat Enterprise beter werd na het begin dus zou ik sowieso wel doorgekeken hebben, maar ik vond de eerste seizoenen ook best vermakelijk.De eerste seizoenen van TNG vond ik trouwens weer niet erg boeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]Oh ja, dat was ik alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad...
Men, nu heb ik echt zin om DS9 weer te kijken.
Are you pondering what I'm pondering?
Helemaal mee eens, Garak schopt nog meer kont dan alle andere DS9 personages bij elkaarquote:Op woensdag 15 september 2010 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Kan die poll in de OP niet op 1 of andere manier worden aangepast dat Garak ook meedoet voor best DS9 karakter?
[..]nee inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vond het in het 4e seizoen ook juist tof worden dat er een tweede ruimteschip kwam, nu zou er dan eindelijk echt vaart achter de exploration gezet kunnen worden..
Meer verhalen over de nx01 en nx02, beter uitdiepen van de romulans.. snif..non est vivere sed valere vita est ..
[..]Als je de boeken leest van Enterprise, die zich na seizoen 4 afspelen, dan slaat het opzich nog wel ergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we ophouden over Garak?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Garak schopt nog meer kont dan alle andere DS9 personages bij elkaar
Nog immer bezig met herkijken van Voyager, seizoen 1. Voor vrouwlief voor het eerst dat ze Voyager kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 02:28 schreef Henno het volgende:
Net weer krom gelegen om een droog DS9 moment:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is dat die met die wapenhandelaar?quote:Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren nog een aantal filler eps. gekeken van DS9 waarvan 1 wel vermakelijk was; "business as usual".
Daarin krijg je te zien dat Quark toch niet zo'n gewetenloze, winstbeluste ferengi is als hij zich doet voorkomen.
Ik ben blij dat ze zo veranderd zijn, in het begin vroeg ik me steeds af hoe zulke domme barbaren het uberhaupt voor elkaar kregen om hun planeet af te komen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Neelix het volgende:
Behoorlijk ja. Was wel schrikken toen ik TNG opnieuw aan het kijken was. De eerste keer dat ze Ferengi tegenkomen lijken het net een stel mongolen. Terwijl ze aan het eind zelfs Picard een keer mind-controllen.
Over aartsrivalen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:35 schreef jpg97 het volgende:
Het was ook het plan om van de Ferengi de nieuwe aartsrivalen te maken van de federatie... maar dat is er, thank God nooit van gekomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Over aartsrivalen...Dan zwijg ik nog maar over Species 8472SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Over aartsrivalen...Dat vind ik dus ook zo teleurstellend aan het einde van Voyager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens de serie ging het nog best aardig, zeker in het begin was het spannend als ze de borg tegenkwamen.
8472 vond ik ook nog wel redelijk, al blijft het niet helemaal bevredigend dat ze weer vrolijk in hun eigen domein teruggegaan zijn en niet meer terugkomen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan zwijg ik nog maar over Species 8472
-
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]Ehm ja, die had ik even uit mijn herinneringen verdrongen...en bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die running gag in DS9 is echt geweldig.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:33 schreef Henno het volgende:
Wat een baas is Morn toch ook(en hij houdt echt nooit z'n bek die gozer)
Trouwens wel grappig is dat ie in de allereerste DS9 aflevering voor het eerst te zien is aan de bar op de achtergrond....terwijl hij een levendige conversatie aan het houden is!quote:Op woensdag 22 september 2010 04:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die running gag in DS9 is echt geweldig.
quote:Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig deze aflevering vandaag gezien, ik lag slap van het lachen.Resistance is futile.
En wij hebben net Resolutions gezien en gaan door na Basicsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat grappig, ook wij hebben net Basics pt. 1 gezien
Irritant he. Het gevoel hebben dat er meer te vertellen is... Maargoed, ik zit nu DS9 opnieuw te kijken en ontdek toch kleine dingetjes die me voorheen niet waren opgevallenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Henno het volgende:
Zo, de laatste DS9 aflevering zit erop
(je hebt altijd zo'n leeg gevoel na een serie als je beseft dat het toch echt afgelopen is)
Het nadeel van DS9 is dat je echt de hele serie moet volgen. Bij TNG en Voy kun je tenminste gewoon de afzonderlijke afleveringen kijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:42 schreef Synthesist het volgende:
Garak is dan ook de eindbaas en het meest interessante figuur van deze serie... een eenvoudige kleermaker die eigenlijk alles behalve een eenvoudige kleermaker is, zowel onbetrouwbaar als loyaal is en smerige acties niet schuwt, onmisbaar, en in de meest hachelijke situaties nog steeds die bijdehante smoel trektquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:15 schreef star_gazer het volgende:
Lol. Net weer een aflevering gezien met Garak. Die ene waarin Kira wordt omgebouwd tot cardassian. Heerlijk hoe droog die kerel is
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:32 schreef Henno het volgende:
[..]
Garak is dan ook de eindbaas en het meest interessante figuur van deze serie... een eenvoudige kleermaker die eigenlijk alles behalve een eenvoudige kleermaker is, zowel onbetrouwbaar als loyaal is en smerige acties niet schuwt, onmisbaar, en in de meest hachelijke situaties nog steeds die bijdehante smoel trekt
De verpersoonlijking van ironie
-
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef jpg97 het volgende:
Die allerlaatste had je ook niet moeten kijken.
Dat was echt een regelrechte belediging van alles en iedereen die ook maar iets met Star-Trek heeft.
dat is nog heldenwerk in vergelijking met kes en neelixquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef LostFormat het volgende:
Die Archer heeft ook echt het acteervermogen van een dweil, pffff.
T'Polquote:Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat is nog heldenwerk in vergelijking met kes en neelix
ik kan niet wachten tot we bij seizoen 4 zijn en seven of nine in de serie komt
Kes is in S3 al stukken beterquote:Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat is nog heldenwerk in vergelijking met kes en neelix
ik kan niet wachten tot we bij seizoen 4 zijn en seven of nine in de serie komt
Was idnerdaad een uitermate slechte aflevering.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef jpg97 het volgende:
Die allerlaatste had je ook niet moeten kijken.
Dat was echt een regelrechte belediging van alles en iedereen die ook maar iets met Star-Trek heeft.
quote:
we hebben gister Before and After gekeken. Toen het begon dacht ik "quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kes is in S3 al stukken beter
Warlord en Before And After bijvoorbeeld
Ze houdt wel voorlopig haar nieuwe haarstijl nav deze aflevering. Ook een hele verbeteringquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
we hebben gister Before and After gekeken. Toen het begon dacht ik "Kesaflevering
![]()
" zeker met die make-up in de eerste scènes. Maar het werd zowaar steeds beter! Wow, nooit gedacht dat het mogelijk was. Alleen het einde was dan weer een beetje jammer...
Dat vind ik echt een van de meest briljante Star Trek episodes ever.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef star_gazer het volgende:
Heb net Trials and Tribble-ations (DS9) gekekenLeuk gedaan, die aflevering
Wat is er mis met de Borg in Voyager? (behalve dan de laatste aflevering)quote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef LostFormat het volgende:
T'pol is vaal behoorlijk emotioneel voor een vulcan. Voyager haalde voor mij de lol van de borg behoorlijk weg en het lijkt erop dat ENT dat voor de vulcans doet.
Ze zijn daar watjes geworden.quote:Op zondag 28 november 2010 21:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Borg in Voyager? (behalve dan de laatste aflevering)
Ik vind het anders best meevallen. Ze vallen veel aan, maar door 7of9 heeft Voyager een strategisch voordeel. En door Kess komen ze door het grootste deel van het territory heen.quote:
Ja, het karakter is alleen bar irritantquote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Ben nu bij seizoen 7 van DS9 (alweer)..
toch is die Nicole de Boer als Ezri best cute
Klopt, des te meer krijg ik de neiging om haar mond ergens mee te snoerenquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, het karakter is alleen bar irritant
quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klopt, des te meer krijg ik de neiging om haar mond ergens mee te snoeren
-
Van TNG, DS9 en VOY denk ik toch dat ik TNG het beste vond gevolgd door VOY ik vond DS9 eigenlijk het minst. Die oorlog met de dominion is best wel leuk maar die prophets hè en dan een de 'goede' prophets en de 'slechte' prophets.. nee dan liever de meer explorerende star treks voor mijquote:
Eenschquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van TNG, DS9 en VOY denk ik toch dat ik TNG het beste vond gevolgd door VOY ik vond DS9 eigenlijk het minst.
Ook nogal statisch qua locatie een space station al kwam daar later natuurlijk wel de defiant bij maar toch altijd terug naar ds9quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
EenschDS9 is geen echte trek meer, veel te donker. Gene zou zich omdraaien in z'n graf
Dat vond ik juist het mooie aan DS9.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
EenschDS9 is geen echte trek meer, veel te donker. Gene zou zich omdraaien in z'n graf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geef toe dat het ook wel een beetje in DS9 zit maar die spelen toch veel meer met goed tegen kwaad.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
TOS zijn bijna allemaal op zichzelf staande afleveringen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van de eerste afleveringen uit TOS gezien die op zich wel leuk zijn, maar weinig doorlopend verhaal lijken te hebben.
Waarschijnlijk heb ik nog niet het beste van star trek gezien.
Ik heb een paar afleveringen van seizoen 1 van TOS gezien, maar ik vind het denk ik toch te saai. Is TNG spannender?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
TOS zijn bijna allemaal op zichzelf staande afleveringen.
Ja, TNG is spannender, al is het eerste seizoen wat minder.quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik heb een paar afleveringen van seizoen 1 van TOS gezien, maar ik vind het denk ik toch te saai. Is TNG spannender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |