Zij gaat zonder haar vriend naar een feest waar een jongen speciaal voor haar naartoe komt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef Nosh het volgende:
Ja man, lekker haar niet die ruimte gunnen en nooit zonder jou de deur uit laten, dat is de manier waarop een relatie gezond blijft.
Graag gedaan, je OP is nu spel- en taalfoutenvrij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Omniaer het volgende:
Hallo.
Mijn vriendin wil vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo. Ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben. Deze jongen heeft nu gezegd dat hij vrijdagavond speciaal voor mijn vriendin komt.
Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch...
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat? Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen even die jongen op van haar msn, maar door omstandigheden (lees: volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet.![]()
Alvast bedankt, groetjes.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken.
Zeg dan gewoon direct laat haar met iemand anders neukenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef rimidalw het volgende:
Pff laat haar gewoon gaan. Als ze wilt vreemdgaan vind ze toch wel een manier, ze gaat gewoon uit voor de gezelligheid. Je kan haar beter wat vrijheid laten anders wordt ze je terecht zat.
Wist niet dat je pas 16 bent, dan sta je nog wat minder stevig in je schoenen, komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze hetanders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
Gast, jij bent echt een softie. En hoezo een kater, mensen die altijd drinkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze hetanders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
Sneaky wegsluipen gaat niet aangezien ik dan nooit op tijd terug ben om het me ouders niet te laten merken, ik woon in een stad, zei in een dorp 25km verderop, moet dus eerst met fiets na station, dan met trein..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef Shicago het volgende:
[..]
Gast, jij bent echt een softie. En hoezo een kater, mensen die altijd drinkenlaat me raden, zeker ook nog bier
En anders sluip je sneeky weg, anders kun je kiezen uit:
1. Je vriendin gaat vreemd
2: Je vriendin gaat vreemd
3: Je vreindin gaat vreemd
Kom op, als die jongen haar wil versieren, is het obvious dat hij opstap aan haar gaat zitten. Wil je dat zo graag?
En anders verbied je het maar, ik heb het beste met je voor. Heb dit zelf ook al moeten meemaken, en mijn vriendin(ex) ging wel vreemd. Heb haar lekker daarna 10x erger teruggepakt =)
Als dat zo is dan moet je überahupt serieus aan je vriendin twijfelen en het misschien meteen maar uitmaken. Lul niet zo stom kerel. Je vriendin is er toch zelf ook bij? Als die niet wil gebeurt er toch niets, wat zo'n MSN glijer ook probeert.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef Omniaer het volgende:
[..]
Sneaky wegsluipen gaat niet aangezien ik dan nooit op tijd terug ben om het me ouders niet te laten merken, ik woon in een stad, zei in een dorp 25km verderop, moet dus eerst met fiets na station, dan met trein..
En zoals jij er over denkt, denk ik er dus ook over.. die jongen kan denk ik niet van haar afblijven, en ik ben dan machteloos als ik 30km verderop thuis zit... dan is het al te laat.
Als ze dat wil doet ze het toch wel...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef Shicago het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon direct laat haar met iemand anders neuken
Ach hou je mond toch man. Slappe smoezen zoals die van jou. Achteraf zegt ze: Te veel gedronken ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als dat zo is dan moet je überahupt serieus aan je vriendin twijfelen en het misschien meteen maar uitmaken. Lul niet zo stom kerel. Je vriendin is er toch zelf ook bij? Als die niet wil gebeurt er toch niets, wat zo'n MSN glijer ook probeert.
Leg het je ouders uit ofzo, of verzin een smoesje om toch te gaan.. Ben je echt zo slecht in liegen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef Omniaer het volgende:
[..]
Sneaky wegsluipen gaat niet aangezien ik dan nooit op tijd terug ben om het me ouders niet te laten merken, ik woon in een stad, zei in een dorp 25km verderop, moet dus eerst met fiets na station, dan met trein..
En zoals jij er over denkt, denk ik er dus ook over.. die jongen kan denk ik niet van haar afblijven, en ik ben dan machteloos als ik 30km verderop thuis zit... dan is het al te laat.
Gast hoe oud ben je, 16?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:36 schreef Shicago het volgende:
[..]
Ach hou je mond toch man. Slappe smoezen zoals die van jou. Achteraf zegt ze: Te veel gedronken ofzo
Hoe oud ben jij kan ik eerder vragen.quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig hoe oud jij bent.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Shicago het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij kan ik eerder vragen.
Nog geloven in de smoezen zoals '' VERTROUWEN '',
1. Je bent nog 14 en moet nog een relatie krijgen
2. Je bent lelijk en hebt daardoor nooit een relatie gehad
3. Je bent zo lelijk dat je vriendin vreemdgaat en het mag van jou
TS... Kies maarquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:19 schreef Musyn het volgende:
"Zoals de waard is vertrouwt die zijn gasten" gaat voor jullie beiden op.Jullie hebben allebei (afgaande van jouw twee topics) problemen met elkaar vertrouwen, en laat vertrouwen nu net een fundamenteel gegeven zijn waarop een gezonde relatie is gebaseerd.
Verder geen tips, maar als je haar nu gaat 'stalken' dan geef jij haar het teken dat jij net zo jaloers en wantrouwig bent als zij is en dat zij gelijk heeft om je zo te wantrouwen, want jij doet het immers ook wanneer je in dezelfde situatie geplaatst wordt. Is dat nu wel het signaal dat je aan haar wilt geven?
Met alle respect, maar als je vindt dat iemand zijn/haar partner bij het handje moet vastnemen omdat die zo bang bent dat die anders iets fouts doet, dan is het wel heel erg gesteld met zo'n relatie, hoe kan die dan nog uberhaupt een relatie met iemand hebben als dat vertrouwen er niet is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:39 schreef Shicago het volgende:
[..]
TS... Kies maar
1. laten gaan... Kans dat je vriendin vreemdgaat, of juist niet.
2. Zelf mee gaan en het kunnen voorkomen.
Ik snap je reactie best, maar luister eens.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef Musyn het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je vindt dat iemand zijn/haar partner bij het handje moet vastnemen omdat die zo bang bent dat die anders iets fouts doet, dan is het wel heel erg gesteld met zo'n relatie, hoe kan die dan nog uberhaupt een relatie met iemand hebben als dat vertrouwen er niet is?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:39 schreef Shicago het volgende:
[..]
TS... Kies maar
1. laten gaan... Kans dat je vriendin vreemdgaat, of juist niet.
2. Zelf mee gaan en het kunnen voorkomen. Meegaan en haar, hoe goedbedoeld je intenties ook mogen wezen, in de weg lopen. Als je in termen als 'voorkomen' gaat praten is je relatie al kapot.
Mja, wie zegt er dat zij er op zit te wachten of zijn intenties zo leest? Ik ben, tijdens mijn huidige relatie, ook eens met een oude ex (was 6 jaar geleden dat we iets hadden op het moment dat ik met hem uitging) in de namiddag iets gaan drinken. Niets gebeurd (de intentie was er niet van mijn kant), gewoon wat bijgepraat, maar achteraf kwam die me wel vertellen dat die meer wou, waarop mijn vriend zei "dat zag je toch aankomen". Dit, terwijl ik, zo naief als ik was, het helemaal niet doorhad en er niets achterzocht.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:14 schreef Shicago het volgende:
[..]
Ik snap je reactie best, maar luister eens.
Dit is niet zomaar een 'uitgaansdag' , die jongen komt speciaal voor haar et.
Dit heb ik eerlijk gezegd ook wel, het geeft gewoon het gevoel dat ze écht van je houdt en je niet kwijt wil vind ikquote:denk ik, ik ervaar het namelijk als prettig als m'n vriendin mij duidelijk maakt dat ze jaloers is op een ander meisje)
Over een slappe smoes gesproken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:36 schreef Shicago het volgende:
[..]
Ach hou je mond toch man. Slappe smoezen zoals die van jou. Achteraf zegt ze: Te veel gedronken ofzo
Denk jij echt dat iedereen alleen maar als levensdoel heeft om vreemd te gaan? En dat dat dus ook direct gebeurt als je iemand zijn of haar eigen gang laat gaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Shicago het volgende:
[..]
Watvoor beeld dan precies?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:12 schreef Maanvis het volgende:
Hoi TS, ik heb even je posthistory doorgekeken en door je andere topiques te zien krijg ik echt een heel raar beeld van jullie 'relatie'. Dat wou ik effe zeggen. En een oplossing weet ik ook niet.
Kijk hem blij zijn. Totdat zijn vrouw weer eens zonder hem op pad gaat. En dan zegt de volgende man 'Zo heb ik mijn vrouw ontmoet, haar ex-man is nog steeds aan het balen dat hij niet mee ging'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo'n beeldje van 50 cent.quote:
Inderdaad, het is toch ook niet meer dan normaal dat je allebei je eigen vrienden/vriendinnen hebt waar je mee op stap gaat? Mijn vriendin en ik gaan eigenlijk nooit samen uit, dat geeft alleen maar frustratiequote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef Alouette het volgende:
Ik heb momenteel dan geen vriend, maar als ik een vriend heb en ik wil uit met mijn vriendinnen, dan zou ik het echt vervelend vinden als hij me dat zou verbieden! Je hebt het wat mij betreft goed gedaan door te zeggen wat je vind, maar het niet te verbieden.Een beetje jaloezie kan geen kwaad, maar pas op dat het niet te ver gaat.
Op welk moment heeft ze die kerel gezegd dat ze met jou gaat en hij dus niets hoeft te hopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Omniaer het volgende:
Hallo....
Myn vriendin wilt vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo, ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben... deze jongen heeft nu gezegt dat hij vrijdag avond speciaal voor mijn vriendin komt..
Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch..
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat?
Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen ff die jongen op van haar msn.. maar door omstandigheden (lees volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet![]()
Alvast bedankt, groetjess...
Hoe verbitterd kun je zijn als 16 jarige? Een gezonde relatie is gebasseerd op wederzijds respect en vertrouwen. Je moet wel eindeloos onzeker zijn wil je je vriendin overal in de gaten houden, en in ieder geval blind als je denkt dat zulk controlerend gedrag je relatie ten goede komt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Shicago het volgende:
[..]
nee, 16 dacht ik ergens te lezenquote:
En dan al zulke problemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
appie is geen bedrijf?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Sparklehorse het volgende:
Hoe kan je op je 16e al bij een bedrijf werken? Ik zat op school en verdiende minimumloon bij de Appie:')
Je wil wel graag volwassen zijn maar je relatie is echt nog een puberrelatie..
oooh ik heb het helemaal verkeerd opgevat dan. Ik dacht dat TS al klaar was met school en meteen ging werken ofzo, maar het leek me vreemd dat hij dan was aangenomen bij een bedrijf:Pquote:
Dat dus! TS antwoord eensquote:Op donderdag 16 september 2010 11:50 schreef Rpol het volgende:
Waarom vraagt niemand zich af hoe die msnboi69 weet waar zijn vriendin aankomende vrijdag op stap gaat? Zal je vriendinnetje wel zelf tegen hem gezegd hebben.
En je bijbaantje bij Jumbootje, ja toch relaxt weet je, zal je echt niet kwijt zijn als je een keer met een kater komt werken.
Omdat er in dat dorp nooit feest is, laatste keer jaar of 5 geleden, dus dan is het duidelijk dat iedereen er heen gaat en zo doende wist die ''msnboi'' dat.quote:
en jij dat je getrouwd bent met haar? hehequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mannen moet je aan de ketting houden!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen jongen, die moet je aan de ketting houden
Krijg je vast nog wel een keer terug op je bord...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef Omniaer het volgende:
[..]
Omdat er in dat dorp nooit feest is, laatste keer jaar of 5 geleden, dus dan is het duidelijk dat iedereen er heen gaat en zo doende wist die ''msnboi'' dat.
En ik werk niet bij de Jumbo![]()
Werk bij schadebedrijf voor duurdere personenauto's.
Maarja, het is al goed, ze zei dat ze thuisblijft dus ik zei nee als je graag wilt, ga je, klaar!
Toen zei ze nee ik blijf thuis want ik geef veel om jou en nog wat dingen..![]()
Klaaaar, opgelost
behoorlijk triest als dit je een voldaan gevoel oplevertquote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef Omniaer het volgende:
[..]
Omdat er in dat dorp nooit feest is, laatste keer jaar of 5 geleden, dus dan is het duidelijk dat iedereen er heen gaat en zo doende wist die ''msnboi'' dat.
En ik werk niet bij de Jumbo![]()
Werk bij schadebedrijf voor duurdere personenauto's.
Maarja, het is al goed, ze zei dat ze thuisblijft dus ik zei nee als je graag wilt, ga je, klaar!
Toen zei ze nee ik blijf thuis want ik geef veel om jou en nog wat dingen..![]()
Klaaaar, opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |