abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86214380
Hallo,

Ik en mijn vriendin hebben nu iets meer dan een half jaar iets, erg gelukkig en blij met elkaar.
Maaar..., Mijn vriendin wilt mij niet vertrouwen, ze blijft rare dingen over mij en andere meisjes denken die volkomen niet waar zijn, als ze één keer hoort dat ik met mijn vrienden was, en daar was toevallig ook een meisje of twee bij, denkt ze meteen de gekste dingen.
Ze zegt dat ze het moeilijk vind jongens te vertrouwen, aan de ene kant snap ik het wel als ik hoor wat haar exen haar geflikt hebben.. maar hoe maak ik haar duidelijk dat ik anders ben, dat ik die dingen niet doe? Ik heb hier dan ook echt geen behoefte aan want ben hardstikke blij met mijn vriendin en wil dit niet kapot maken door vreemd te gaan.
Iemand tips??? Ik wil gewoon dat ze me vertrouwt en zich niet elke dag kut voelt omdat ze rare dingen denkt als ik niet bij haar ben, ze zegt dat ze er niet meer tegen kan omdat ze steeds dingen blijft denken, ik kan op haar in blijven praten en doen, maar ze blijft het denken.. :?

Alvast bedankt!
pi_86214424
Claimend gedrag. Leg haar 1 keer goed uit hoe het zit, als het door blijft gaan heb je maar 1 optie. Jaloezie is een relatiekiller. De zwaarste relatiekiller.
Lambo of Rekt
pi_86214461
Praat met haar.
Praat met haar.
Praat met haar.

Werkt niet?
Meer praten.

Heb je haar dit allemaal al verteld, hoe reageerde ze erop, wat zegt ze nog meer?
  woensdag 8 september 2010 @ 19:21:16 #4
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_86214462
Haar je post laten lezen denk ik zo...
pi_86214494
Ik zou iemand die 'zij wilt' schrijft ook niet vertrouwen.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_86214667
Praten helpt naar mijn mening niet, elke keer zie ik gewoon dat er iets is, dan vraag ik wat het is, en dan zegt ze zoiets van; Hou je echt nog wel van me? heb je een ander? of ik blijf maar rare dingen denken..
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik kan praten wat ik wil en dan is het weer even goed, maar een week later ofzo is het weer precies hetzelfde..
pi_86214773
claimend gedrag/minderwaardigheidscomplex/verlatings angst/onzeker.

Veel,héél veel praten.
Een relatie bestaat wel uit vertrouwen, en dat 'moet' van twee kanten komen.
Komt vertrouwen niet van twee kanten, dan kan het op latere duur nog wel is een moeilijke relatie worden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 8 september 2010 @ 19:28:33 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86214784
Zeggen dat ze moet kappen met die flauwekul omdat ze je daarmee echt wegjaagt/afschrikt. Helpt dat niet... afbreken, want het zal alleen nog maar erger worden.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86214797
Neuk een andere chick en neem dit op. Daarna moet je dit aan haar tonen en zeggen dat je dit dus niet doet wanneer je met vrienden uitgaat of chillt.
pi_86214803
Kansloos wijf. Praten. Zo niet? Dan maak je het maar mooi uit. dan zal we wel 'veranderen'.
pi_86214840
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
Neuk een andere chick en neem dit op. Daarna moet je dit aan haar tonen en zeggen dat je dit dus niet doet wanneer je met vrienden uitgaat of chillt.
'De-dingen-die-ik-nooit-doe-tapes.'
HÆLP.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:31:17 #12
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_86214884
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef Omniaer het volgende:
Praten helpt naar mijn mening niet, elke keer zie ik gewoon dat er iets is, dan vraag ik wat het is, en dan zegt ze zoiets van; Hou je echt nog wel van me? heb je een ander? of ik blijf maar rare dingen denken..
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik kan praten wat ik wil en dan is het weer even goed, maar een week later ofzo is het weer precies hetzelfde..
Volgens mij is er maar 1 optie: anale seks met haar hebben.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_86214951
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef beelz het volgende:

[..]

Volgens mij is er maar 1 optie: anale seks met haar hebben.
Eens.
pi_86215016
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Haar je post laten lezen denk ik zo...
Daar dacht ik ook meteen aan
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86215049
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Eens.
Please, grow up.. :O
pi_86215130
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook meteen aan
En hoe moet ik dit brengen dan, oh kijk schatje ik heb een account op een forum aangemaakt en heb het daar over jou :P
Dit lijkt mij persoonlijk een beetje raar idee..
pi_86215161
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Omniaer het volgende:

[..]

En hoe moet ik dit brengen dan, oh kijk schatje ik heb een account op een forum aangemaakt en heb het daar over jou :P
Overschrijven op kladblok, met een magneetje aan de koelkast.
HÆLP.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:38:39 #18
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_86215200
quote:

[..]

Daarom anale seks met haar hebben. Het is namelijk duidelijk dat ze uit haar kont praat, anale seks voorkomt dat.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_86215219
Dumpen.
pi_86215235
quote:

[..]

De PC 'per ongeluk' aan laten staan zodat ze het kan lezen wanneer ze de kamer binnen komt lopen. ;)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86215254
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

De PC 'per ongeluk' aan laten staan zodat ze het kan lezen wanneer ze de kamer binnen komt lopen. ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_86217752
Zeggen dat ze je niet kwijt zal raken door vreemdgaan, maar wel door haar gezeur en geclaim als ze zo door gaat.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:52:44 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86218783
Neuk een ander en zeg dat je het noooit meer zal doen.

Wat zegt ze trouwens als je het serieus voorlegt bij haar?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_86238419
KLinkt als standaard gedrag voor een 15-17 jarig meisje, komt over als zorgelijk voor een 20 plusser.

Als je in de eerste catogorie valt, lekker zijn beloop laten, en misschien de hint droppen dat vertrouwen voor de meeste toch wel de basis voor een goede relatie is.

Als ze 20+ is, dan word je er niet vrolijk van, en zal het je alleen maar meer irriteren. Praten werkt ook niet altijd jammer genoeg.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  donderdag 9 september 2010 @ 17:24:24 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86248139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Praat met haar.
Praat met haar.
Praat met haar.

Werkt niet?
Meer praten.

Heb je haar dit allemaal al verteld, hoe reageerde ze erop, wat zegt ze nog meer?
Dat praten houdt een keer op hoor :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')