'De-dingen-die-ik-nooit-doe-tapes.'quote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
Neuk een andere chick en neem dit op. Daarna moet je dit aan haar tonen en zeggen dat je dit dus niet doet wanneer je met vrienden uitgaat of chillt.
Volgens mij is er maar 1 optie: anale seks met haar hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef Omniaer het volgende:
Praten helpt naar mijn mening niet, elke keer zie ik gewoon dat er iets is, dan vraag ik wat het is, en dan zegt ze zoiets van; Hou je echt nog wel van me? heb je een ander? of ik blijf maar rare dingen denken..
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik kan praten wat ik wil en dan is het weer even goed, maar een week later ofzo is het weer precies hetzelfde..
Eens.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 optie: anale seks met haar hebben.
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Haar je post laten lezen denk ik zo...
En hoe moet ik dit brengen dan, oh kijk schatje ik heb een account op een forum aangemaakt en heb het daar over jouquote:
Overschrijven op kladblok, met een magneetje aan de koelkast.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Omniaer het volgende:
[..]
En hoe moet ik dit brengen dan, oh kijk schatje ik heb een account op een forum aangemaakt en heb het daar over jou![]()
Dit lijkt mij persoonlijk een beetje raar idee..
Daarom anale seks met haar hebben. Het is namelijk duidelijk dat ze uit haar kont praat, anale seks voorkomt dat.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Omniaer het volgende:
[..]
En hoe moet ik dit brengen dan, oh kijk schatje ik heb een account op een forum aangemaakt en heb het daar over jou![]()
De PC 'per ongeluk' aan laten staan zodat ze het kan lezen wanneer ze de kamer binnen komt lopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Omniaer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
De PC 'per ongeluk' aan laten staan zodat ze het kan lezen wanneer ze de kamer binnen komt lopen.
Dat praten houdt een keer op hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Praat met haar.
Praat met haar.
Praat met haar.
Werkt niet?
Meer praten.
Heb je haar dit allemaal al verteld, hoe reageerde ze erop, wat zegt ze nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |