Kijk hem blij zijn. Totdat zijn vrouw weer eens zonder hem op pad gaat. En dan zegt de volgende man 'Zo heb ik mijn vrouw ontmoet, haar ex-man is nog steeds aan het balen dat hij niet mee ging'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken.
Zo'n beeldje van 50 cent.quote:
Inderdaad, het is toch ook niet meer dan normaal dat je allebei je eigen vrienden/vriendinnen hebt waar je mee op stap gaat? Mijn vriendin en ik gaan eigenlijk nooit samen uit, dat geeft alleen maar frustratiequote:Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef Alouette het volgende:
Ik heb momenteel dan geen vriend, maar als ik een vriend heb en ik wil uit met mijn vriendinnen, dan zou ik het echt vervelend vinden als hij me dat zou verbieden! Je hebt het wat mij betreft goed gedaan door te zeggen wat je vind, maar het niet te verbieden.Een beetje jaloezie kan geen kwaad, maar pas op dat het niet te ver gaat.
Op welk moment heeft ze die kerel gezegd dat ze met jou gaat en hij dus niets hoeft te hopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Omniaer het volgende:
Hallo....
Myn vriendin wilt vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo, ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben... deze jongen heeft nu gezegt dat hij vrijdag avond speciaal voor mijn vriendin komt..
Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch..
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat?
Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen ff die jongen op van haar msn.. maar door omstandigheden (lees volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet![]()
Alvast bedankt, groetjess...
Hoe verbitterd kun je zijn als 16 jarige? Een gezonde relatie is gebasseerd op wederzijds respect en vertrouwen. Je moet wel eindeloos onzeker zijn wil je je vriendin overal in de gaten houden, en in ieder geval blind als je denkt dat zulk controlerend gedrag je relatie ten goede komt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Shicago het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij kan ik eerder vragen.
Nog geloven in de smoezen zoals '' VERTROUWEN '',
1. Je bent nog 14 en moet nog een relatie krijgen
2. Je bent lelijk en hebt daardoor nooit een relatie gehad
3. Je bent zo lelijk dat je vriendin vreemdgaat en het mag van jou
nee, 16 dacht ik ergens te lezenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken.
En dan al zulke problemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze hetanders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
appie is geen bedrijf?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Sparklehorse het volgende:
Hoe kan je op je 16e al bij een bedrijf werken? Ik zat op school en verdiende minimumloon bij de Appie:')
Je wil wel graag volwassen zijn maar je relatie is echt nog een puberrelatie..
oooh ik heb het helemaal verkeerd opgevat dan. Ik dacht dat TS al klaar was met school en meteen ging werken ofzo, maar het leek me vreemd dat hij dan was aangenomen bij een bedrijf:Pquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |