abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86450395
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:18 schreef Chowi het volgende:

[..]

Watvoor beeld dan precies?
16:9.
Feyenoord Rotterdam
pi_86450401
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken. :D
Kijk hem blij zijn. Totdat zijn vrouw weer eens zonder hem op pad gaat. En dan zegt de volgende man 'Zo heb ik mijn vrouw ontmoet, haar ex-man is nog steeds aan het balen dat hij niet mee ging'.
  woensdag 15 september 2010 @ 08:27:02 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86450475
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:18 schreef Chowi het volgende:

[..]

Watvoor beeld dan precies?
Zo'n beeldje van 50 cent.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86451755
je kan ook gewoon zelf op stap. Wel even netjes tegen dr melden, vindt ze vast niet erg.
pi_86453186
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zo'n beeldje van 50 cent.
O+
  woensdag 15 september 2010 @ 11:29:18 #56
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_86454573
Ik heb momenteel dan geen vriend, maar als ik een vriend heb en ik wil uit met mijn vriendinnen, dan zou ik het echt vervelend vinden als hij me dat zou verbieden! Je hebt het wat mij betreft goed gedaan door te zeggen wat je vind, maar het niet te verbieden. :) Een beetje jaloezie kan geen kwaad, maar pas op dat het niet te ver gaat.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:37:03 #57
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86454846
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:29 schreef Alouette het volgende:
Ik heb momenteel dan geen vriend, maar als ik een vriend heb en ik wil uit met mijn vriendinnen, dan zou ik het echt vervelend vinden als hij me dat zou verbieden! Je hebt het wat mij betreft goed gedaan door te zeggen wat je vind, maar het niet te verbieden. :) Een beetje jaloezie kan geen kwaad, maar pas op dat het niet te ver gaat.
Inderdaad, het is toch ook niet meer dan normaal dat je allebei je eigen vrienden/vriendinnen hebt waar je mee op stap gaat? Mijn vriendin en ik gaan eigenlijk nooit samen uit, dat geeft alleen maar frustratie :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:41:04 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86454963
Goeie redenatie ook!

Ik vertrouw haar wel, maar de rest niet! :(

Je hoeft de rest toch ook niet te vertrouwen, je moet haar vertrouwen. En als je bang bent dat degene die jij zegt te vertrouwen onder grote druk/ aanhoudend proberen van diegene die je zegt niet te vertrouwen toch dingen doet die je niet vertrouwd dan vertrouw je dus eigenlijk degene die je zegt te vertrouwen ook niet! O+

Toch?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_86455689
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Omniaer het volgende:
Hallo....

Myn vriendin wilt vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo, ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben... deze jongen heeft nu gezegt dat hij vrijdag avond speciaal voor mijn vriendin komt..
Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch..
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat?
Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen ff die jongen op van haar msn.. maar door omstandigheden (lees volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet :(

Alvast bedankt, groetjess...
Op welk moment heeft ze die kerel gezegd dat ze met jou gaat en hij dus niets hoeft te hopen?
  woensdag 15 september 2010 @ 12:08:12 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86455849
Je vertrouwt je vriendin wel, maar de jongens niet, ze heeft een jongen die al een half jaar aangeeft dat hij haar wil als vriendin op msn en komt nu ook speciaal omdat zij daarheen gaat en jij wilt niet dat ze gaat.
Nee, dat gaat lekker.

Vraag je zelf eerst eens af waarom ze die jongen nog steeds op MSN heeft, vraag je daarnaast eens af of je wel zo zeker bent dat je je vriendin vertrouwd want je OP zegt toch echt iets anders en je vriendin verbieden om uit te gaan omdat je zelf bang bent dat er iets gebeurd kan natuurlijk ook gewoon niet.
pi_86455933
Ik denk dat je vriendin zo'n gozer op zijn minst duidelijk kan maken dat ze een relatie heeft en niet gediend is van zijn avances.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:39:33 #62
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86458829
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Shicago het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij kan ik eerder vragen.
Nog geloven in de smoezen zoals '' VERTROUWEN '',

1. Je bent nog 14 en moet nog een relatie krijgen
2. Je bent lelijk en hebt daardoor nooit een relatie gehad
3. Je bent zo lelijk dat je vriendin vreemdgaat en het mag van jou
Hoe verbitterd kun je zijn als 16 jarige? Een gezonde relatie is gebasseerd op wederzijds respect en vertrouwen. Je moet wel eindeloos onzeker zijn wil je je vriendin overal in de gaten houden, en in ieder geval blind als je denkt dat zulk controlerend gedrag je relatie ten goede komt.

Angst is een slechte raadgever.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_86458972
Wat een jaloerse mensen de laatste tijd op Fok :{w

En als je je echt zo druk maakt, dan maakt een dagje moe zijn toch niet zoveel uit?
pi_86459019
Ben je 15 ofzo, tering! }:|
  woensdag 15 september 2010 @ 14:22:57 #65
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_86460595
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Sparklehorse het volgende:
Ben je 15 ofzo, tering! }:|
nee, 16 dacht ik ergens te lezen ;)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_86469713
idd, 16 :')
Die jongen weet dondersgoed dat ze van mij is, maar toch probeert die het, waarschijnlijk omdat die weet dat hij mij nooit toevallig zou tegenkomen o.i.d omdat hij ergens in een gat woont ik weet niet waar... mijn vriendin heeft hem nu ook wel geblokt, maar waarschijnlijk komt die wel...
& ach wat maakt het ook uit eigenlijk, hoorde vandaag dat vrienden van mij die ook in haar dorp wonen ook gaan, dus als er iets gebeurd hoor ik het heus wel, alleen is het dan al te laat.. :(
Zaterdagavond uit mijn werk ga ik naar haar toe dus dan hoor ik wel hoe het was, áls ze gaat..
pi_86470638
Gast...jij maakt je echt onnodig druk zeg!

Vorige week had mijn vriendinnetje een etentje bij een vriend van haar thuis... die vriend had zich helemaal uitgesloofd....super uitgebreid gekookt enzovoorts..daarna hoorde hij pas dat mijn vriendin al bezet was...hij was daar nog niet van op de hoogte :p is ook pas sinds kort.

Ja goed...daar kan je je dan ook wel helemaal druk over maken...maar als je je vriendin gewoon vertrouwd dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Wel kun je zeggen dat ze misschien even duidelijk aan kan geven dat ze niet gediend is van verdere avances. Maar dan moet je vertrouwen dat ze daar zelf ook goed de grens in stelt..

Je maakt je anders druk om niks en uiteindelijk wordt je ergste scenario werkelijkheid ;)
pi_86483390
Echt. Als ze een sletje is dat met elke jongen flirt dan kan je haar beter dumpen, waarom zou je haar zo graag willen houden? En als ze dat niet is kan je haar gewoon vertrouwen.
  donderdag 16 september 2010 @ 00:06:08 #69
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_86483551
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken. :D
_O-
pi_86490704
Wat maakt het uit of die jongens wel of niet te vertrouwen zijn, het gaat er okm of je je vriendin kan vertrouwen.
Er zullen namelijk altijd wel gegadigde in de wacht staan, en sommige wachten niet eens netjes, maar het is aan je vriendin of ze daar iets mee doet ja of nee.
Ik ga ook wel eens alleen stappen met vriendinnen, en ja dan heb ik ook sjans, maar doe er niks mee hoor.

Dus maak je niet zo druk, ga je vriendin geen schuldgevoel aanpraten dat ze wil stappen en laat haar genieten van een avondje uit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 16 september 2010 @ 10:58:47 #71
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86490838
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze het :( anders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
En dan al zulke problemen.

_O-

Kind.
pi_86492627
Waarom vraagt niemand zich af hoe die msnboi69 weet waar zijn vriendin aankomende vrijdag op stap gaat? Zal je vriendinnetje wel zelf tegen hem gezegd hebben.

En je bijbaantje bij Jumbootje, ja toch relaxt weet je, zal je echt niet kwijt zijn als je een keer met een kater komt werken.
Geen dank voor mijn genade.
pi_86492669
Hoe kan je op je 16e al bij een bedrijf werken? Ik zat op school en verdiende minimumloon bij de Appie:')
Je wil wel graag volwassen zijn maar je relatie is echt nog een puberrelatie..
pi_86492718
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Sparklehorse het volgende:
Hoe kan je op je 16e al bij een bedrijf werken? Ik zat op school en verdiende minimumloon bij de Appie:')
Je wil wel graag volwassen zijn maar je relatie is echt nog een puberrelatie..
appie is geen bedrijf? :D
Geen dank voor mijn genade.
pi_86492892
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Rpol het volgende:

[..]

appie is geen bedrijf? :D
oooh ik heb het helemaal verkeerd opgevat dan. Ik dacht dat TS al klaar was met school en meteen ging werken ofzo, maar het leek me vreemd dat hij dan was aangenomen bij een bedrijf:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')