Dat dus! TS antwoord eensquote:Op donderdag 16 september 2010 11:50 schreef Rpol het volgende:
Waarom vraagt niemand zich af hoe die msnboi69 weet waar zijn vriendin aankomende vrijdag op stap gaat? Zal je vriendinnetje wel zelf tegen hem gezegd hebben.
En je bijbaantje bij Jumbootje, ja toch relaxt weet je, zal je echt niet kwijt zijn als je een keer met een kater komt werken.
Omdat er in dat dorp nooit feest is, laatste keer jaar of 5 geleden, dus dan is het duidelijk dat iedereen er heen gaat en zo doende wist die ''msnboi'' dat.quote:
en jij dat je getrouwd bent met haar? hehequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken.
Mannen moet je aan de ketting houden!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen jongen, die moet je aan de ketting houden
Krijg je vast nog wel een keer terug op je bord...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef Omniaer het volgende:
[..]
Omdat er in dat dorp nooit feest is, laatste keer jaar of 5 geleden, dus dan is het duidelijk dat iedereen er heen gaat en zo doende wist die ''msnboi'' dat.
En ik werk niet bij de Jumbo![]()
Werk bij schadebedrijf voor duurdere personenauto's.
Maarja, het is al goed, ze zei dat ze thuisblijft dus ik zei nee als je graag wilt, ga je, klaar!
Toen zei ze nee ik blijf thuis want ik geef veel om jou en nog wat dingen..![]()
Klaaaar, opgelost
behoorlijk triest als dit je een voldaan gevoel oplevertquote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef Omniaer het volgende:
[..]
Omdat er in dat dorp nooit feest is, laatste keer jaar of 5 geleden, dus dan is het duidelijk dat iedereen er heen gaat en zo doende wist die ''msnboi'' dat.
En ik werk niet bij de Jumbo![]()
Werk bij schadebedrijf voor duurdere personenauto's.
Maarja, het is al goed, ze zei dat ze thuisblijft dus ik zei nee als je graag wilt, ga je, klaar!
Toen zei ze nee ik blijf thuis want ik geef veel om jou en nog wat dingen..![]()
Klaaaar, opgelost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |