Zowwww, gaafffffquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan het einde van de week
uurtje of 3 give or take
gaat Led er eens goed voor zitten
om een beetje op Summers te gaan vitten
Summers, gewend als ze is aan esoterische zaken
laat zich door Led niet raken
Zij heeft haar ervaringen, en denkt: what the heck
als hij zo doorgaat sla ik hem op zijn bek.
Volgens Sint zijn ze stiekem gek op elkaar![]()
en vliegen elkaar daarom wekelijks in het haar.
Een saaie vrijdagmiddag is er niet meer bij
dankzij Led en Summers, die zorgen voor stampij.
Sint wil jullie bedanken voor dit vrijdagmiddaggenoegen
en wil graag dat Led zich in Spanje komt vervoegen.
Summers mag thuisblijven, die krijgt niet met de roe
Led wellekker puh boehoehoe
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
uurtje of 3 give or take
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Flammie het volgende:
Eigen mening = troll
Weten we dat ook weer
Jawel, je hebt natuurlijk gelijk, maar probeer het in context te zien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Er zit nogal een verschil tussen reacties plaatsen in allemaal topics gaat die gaan over onderwerpen waar je niet eens in gelooft, en dan niet gewoon een keer je mening komen verkondigen, maar op iedereen gaan reageren die het niet met je eens is en ze voor gek verklaren, en je mening verkondigen.
Kon je dat nou niet zelf bedenken?![]()
Dank u sinterklaasje !quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
uurtje of 3 give or take
Valide punt in zijn ogen zegt niks , de enige dwang die we voelen en volgen is bij onszelf te blijven .quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, je hebt natuurlijk gelijk, maar probeer het in context te zien.
Door de reacties van Led wordt men gedwongen om met valide punten te komen, en dat maakt de discussie in feite pittiger.
En als hij te ver gaat wordt hij heus wel tot de orde geroepen zoals je eerder in dit topic hebt kunnen zien.
Gompie, anders word je meteen helemaal woest ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Er zit nogal een verschil tussen reacties plaatsen in allemaal topics gaat die gaan over onderwerpen waar je niet eens in gelooft, en dan niet gewoon een keer je mening komen verkondigen, maar op iedereen gaan reageren die het niet met je eens is en ze voor gek verklaren, en je mening verkondigen.
Ach gut, is het weer je tijd van de maand ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Volstrekt respectloze reactie, zoals altijd. Alleen hierom al hoop ik dat je er een keer uitgebonjourd wordt. Jouw reacties schrikken mij af en met mij waarschijnlijk wel meer mensen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ach gut, is het weer je tijd van de maand ?
quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Dit is een onverklaarbare gebeurtenis. _Led_ is helderziend, want bij mij is het inderdaad die-tijd-van-de-maandquote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef _Led_ het volgende:
Omdat je exact een maand geleden geband bentquote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit is een onverklaarbare gebeurtenis. _Led_ is helderziend, want bij mij is het inderdaad die-tijd-van-de-maand.
Hoe wist je dat, _Led_?
Inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier was ik al bang voor: ervaringen worden belachelijk gemaakt en geen hond die meer post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |