SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
ik denk dat die jongen een gat in de lucht zal springen bij het horen van die vraag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ja kijk, hij is wel potentieel date-materiaal, maar over 4 weken vertrek ik dus erg veel zin heeft het niet om nog serieus te gaan daten. Maar niks mis mee om het nog een paar weken leuk te hebben![]()
Ik snap dat ik het direct op die manier kan vragen, maar dat vind ik wat stom overkomen...
Weinig mannen die daar problemen mee hebben hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ja kijk, hij is wel potentieel date-materiaal, maar over 4 weken vertrek ik dus erg veel zin heeft het niet om nog serieus te gaan daten. Maar niks mis mee om het nog een paar weken leuk te hebben![]()
Ik snap dat ik het direct op die manier kan vragen, maar dat vind ik wat stom overkomen...
Tja, de seks was goed, dat was wel duidelijk...quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik denk dat die jongen een gat in de lucht zal springen bij het horen van die vraag.
sterker nog, ik weet het. tenzij je slecht bevallen bent, natuurlijk.
omdat hij dacht dat het een one night stand was natuurlijk. of sms jij altijd de dag erna met de scharrel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:52 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Tja, de seks was goed, dat was wel duidelijk...
Maar hij laat verder niet echt iets van zich horen momenteel, en dan komt toch de vrouwelijke onzekerheid weer bovendrijven he...
Nope... Dus, wat vinden jullie? Berichtje sturen in duidelijke taal?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat hij dacht dat het een one night stand was natuurlijk. of sms jij altijd de dag erna met de scharrel?
Dan staat hij misschien met een andere cappufrappuccino te tongen, dus je zou een berichtje in semi-duidelijke taal kunnen sturen om te peilen hoe hij het vond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:02 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Nope... Dus, wat vinden jullie? Berichtje sturen in duidelijke taal?of quasi-toevallig in de kroeg tegenkomen
dit dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:52 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen kunnen makkelijk een scharrel krijgen, gewoon uitnodigen en zeggen dat je iets leuks wilt doenals het goed is staat ie dezelfde dag nog op je stoep
Zo simpel is het inderdaad. Doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:52 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen kunnen makkelijk een scharrel krijgen, gewoon uitnodigen en zeggen dat je iets leuks wilt doenals het goed is staat ie dezelfde dag nog op je stoep
Selectieve emancipatiequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ik heb uiteraard liever dat het contact zoeken van zijn kant afkomt, maar dat is momenteel dus niet zo.
Berichtje sturen met de melding dat je niet op zoek bent naar een relatie, maar dat je het wel leuk zou vinden hem wat vaker te zien. Zou na zijn reacties pas concreet iets voorstellen. En wat iedereen hierboven al zegt: het is een vent he... die gaat daar echt geen probleem van makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ben blij dat de meningen gelijkgestemd zijndat wordt ff een paar uurtjes moed verzamelen en dan maar eens een berichtje sturen... En toch heb ik nog het gevoel dat ik iets te verliezen heb
terwijl dat feitelijk allemaal wel meevalt natuurlijk.
Ja, mee eens... Daar zat ik ook al over te denken. Hoewel hij natuurlijk wel weet dat ik binnenkort wegga.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie hier een fiks aantal reactie's waar ik het gedeeltelijk mee eens ben. Maar er moet zeer zeker wel de toevoeging: niet voor iets vasts of zo bij.
Als die jongen de TS ook wel leuk vind voor FWB's en zij zegt dat het gezellig was en wel voor herhaling vatbaar. Dan leest hij: ze wil evt. een relatie. Als hij geen relatie wil, zal lang niet elke man dat gaan doen. Onder het mom: ah nee he, weer zo'n klef wijf dat gelijk een relatie wil, geef mijn portie maar aan fikkie.
Alsof elke vent alleen maar seks wil en verder niks .......quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Berichtje sturen met de melding dat je niet op zoek bent naar een relatie, maar dat je het wel leuk zou vinden hem wat vaker te zien. Zou na zijn reacties pas concreet iets voorstellen. En wat iedereen hierboven al zegt: het is een vent he... die gaat daar echt geen probleem van maken
Als hij meer had gewild, had hij inmiddels wel wat van zich laten horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:28 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Alsof elke vent alleen maar seks wil en verder niks .......
Uhm, hierom:quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:17 schreef JohnDDD het volgende:
TS, waarom vraag je hem niet gewoon uit voor een drankje ofzo?
Ik wil niet dat hij denkt dat ik naar iets heel serieus op zoek ben. Heb net de foto's van dat diner (waarmee het allemaal begonquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie hier een fiks aantal reactie's waar ik het gedeeltelijk mee eens ben. Maar er moet zeer zeker wel de toevoeging: niet voor iets vasts of zo bij.
Als die jongen de TS ook wel leuk vind voor FWB's en zij zegt dat het gezellig was en wel voor herhaling vatbaar. Dan leest hij: ze wil evt. een relatie. Als hij geen relatie wil, zal lang niet elke man dat gaan doen. Onder het mom: ah nee he, weer zo'n klef wijf dat gelijk een relatie wil, geef mijn portie maar aan fikkie.
Wie zegt dat hij dat denkt? Hiermee maak je het jezelf ook moeilijk hè, door van alles voor hem in te vullen. "Als ik dit doe, vindt hij het vast dat" etc.. Moet je dus niet doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Uhm, hierom:
[..]
Ik wil niet dat hij denkt dat ik naar iets heel serieus op zoek ben. Heb net de foto's van dat diner (waarmee het allemaal begon) online gezet, dus dat kan op zich wel een reden zijn voor een klein FB-berichtje, waarin ik gelijk kan zetten dat we t misschien 'n keer over kunnen doen.. Maar toch is het makkelijker om hem vrijdag te sms'en tijdens het stappen of hij ook in de stad is, daar valt ook niet veel verkeerd aan te interpreteren toch? (booty call....
).
Bah, ik haat die onzekerheidJullie hebben helemaal gelijk dat er weinig fout kan gaan, maar toch blijf ik twijfelen!
Die opmerking over selectieve emancipatie klopt idd helemaal...
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Pinterman het volgende:
Volgens mij vind je 'm veel leuker dan je voordoet - waarom zou je anders zo nerveus zijn? En, als dat het geval is, kun je misschien beter niet meer met hem aanpappen, omdat je anders over 4 weken verliefd naar het buitenland gaat.
Dit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Pinterman het volgende:
Volgens mij vind je 'm veel leuker dan je voordoet - waarom zou je anders zo nerveus zijn? En, als dat het geval is, kun je misschien beter niet meer met hem aanpappen, omdat je anders over 4 weken verliefd naar het buitenland gaat.
Of hij dacht: "als ik dan toch op een datediner ben, de drank gratis is, en etiquette min of meer vereist dat ik 'r tong kan ik 'r net zo goed naaien als ze daar niet al te moeilijk over doet."quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als hij meer had gewild, had hij inmiddels wel wat van zich laten horenEn nee, niet elke vent. Maar deze duikt op de eerste avond met haar het bed in, dus mijn gok is dat ie dat best nog een keer zou doen, of twee keer, of drie etc.
Hm, ik maak me vooral zo druk omdat ik afwijzing wil voorkomen, I guess. Deuk in ego, gekrenkt zieltje, dat idee. Zelfs al is die kans heel klein, omdat ik al 'ns bij hem geslapen heb en 't een erg leuke nacht wasquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Pinterman het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat denkt? Hiermee maak je het jezelf ook moeilijk hè, door van alles voor hem in te vullen. "Als ik dit doe, vindt hij het vast dat" etc.. Moet je dus niet doen
Haha het ergste dat kan gebeuren is dat hijquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef GotC het volgende:
TS, wat is het ergste dat er kan gebeuren?
So what als hij nee zegt, dan vind je vast wel een andere leuke scharrel in het buitenland
Die kans is inderdaad aanwezig alhoewel ik daar uiteraard liever niet vanuit gaquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Of hij dacht: "als ik dan toch op een datediner ben, de drank gratis is, en etiquette min of meer vereist dat ik 'r tong kan ik 'r net zo goed naaien als ze daar niet al te moeilijk over doet."
Vervolgens werd hij nuchter wakker en besloot niets meer van zich te laten horen.
Ik speculeer maar even, gewoon om TS dwars te zitten.
Pciesquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:03 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad aanwezig alhoewel ik daar uiteraard liever niet vanuit gamaar bedankt voor de speculatie.... Guess there's only one way to find out!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Vraag aan hem of hij geïnteresseerd is in een vriendschapsrelatie waarbij jij hem af en toe zijn leuter in jou laat hangen.
Jij bent vaaaaaaallllllllsssssssssquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Of hij dacht: "als ik dan toch op een datediner ben, de drank gratis is, en etiquette min of meer vereist dat ik 'r tong kan ik 'r net zo goed naaien als ze daar niet al te moeilijk over doet."
Vervolgens werd hij nuchter wakker en besloot niets meer van zich te laten horen.
Ik speculeer maar even, gewoon om TS dwars te zitten.
Zolang het niet gedaan is met het krikken en opvegen :3quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef cappufrappuccino het volgende:
Nou, heb 'm een berichtje gestuurd.. Ben benieuwd. 't Is nu in ieder geval gedaan met dat wikken en wegen
Wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef cappufrappuccino het volgende:
Nou, heb 'm een berichtje gestuurd.. Ben benieuwd. 't Is nu in ieder geval gedaan met dat wikken en wegen
Ehm iets in de trend van, vond het gezellig, wat vond je van de foto's, kom je nog naar [voer kroeg in] deze weekquote:
Fuck, en dat hebben ze nog door ook, dit wordt nog meer misbruikt dan Wilders in een Jihadkamp.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad. Doen!
Slet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef cappufrappuccino het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik samen met een groep vriendinnen een blind-date diner gehad. De kerel die ze voor me hadden uitgezocht ken ik al een aantal jaren oppervlakkig, maar bleek tijdens de avond heel wat leuker dan verwacht. Toen we na het eten de kroeg in gingen heeft hij me gezoend, waarna het allemaal nog een heel stuk gezelliger werdenfin, long story short, ik ben met hem naar huis gegaan.
Nu zit ik een beetje in dubio. Ik ben niet op zoek naar een relatie (ga namelijk over een paar weken voor langere periode naar het buitenland), maar vond afgelopen keer wel voor herhaling vatbaar. Ik heb alleen contact met hem via Facebook. Heb alleen niet het idee dat hij overduidelijk en/of actief contact zoekt. Dus misschien zit hij er wel niet op te wachten... Kan ik op een normale manier duidelijk maken dat ik het wel zie zitten een paar weken te scharrelen?Ik heb uiteraard liever dat het contact zoeken van zijn kant afkomt, maar dat is momenteel dus niet zo.
Nee, 4 weken voor je een half jaar naar het buitenland gaat een 'relatie' (tussen haakjes, want dat is het nog niet na 4 weken) beginnen en dan een half jaar niks doen in het buitenland is lekker gezond.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:24 schreef jaha het volgende:
Het buitenland is ook een zeldzaam slechte smoes. Ik heb een half jaar geleden ook een soort beslissing genomen om niet met een date verder te gaan omdat ik nu in het buitenland woon. Ik heb er nog altijd spijt van... (vooral omdat ik natuurlijk geen contactgegevens als een tel. nr, of mailadres heb).
quote:Jij bent vaaaaaaallllllllsssssssss
Eens, hoewel andersom natuurlijk ook kan. Zo zat er een Nederlandse dude in mijn gang tijdens mijn Erasmus. Die was dus wel een 'relatie' aangegaan. Die gast heeft meer in zijn kamer zitten skypen met zijn vriendin dan dat 'ie wat van zijn uitwisseling meegemaakt heeft. Ook zuur, kun je de mooiste tijd van je leven hebben, wil je naar huis..quote:Op woensdag 15 september 2010 07:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 4 weken voor je een half jaar naar het buitenland gaat een 'relatie' (tussen haakjes, want dat is het nog niet na 4 weken) beginnen en dan een half jaar niks doen in het buitenland is lekker gezond.
Hoezo dat nou weer?quote:
Hier de reden waarom je ongelijk hebt:quote:Op woensdag 15 september 2010 08:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Als mannen dit doen, mag het, en als een vrouw dit wil is het een slet...
Beetje onzin naar mijn idee, maargoed
TS, veel plezier de komende weken![]()
Uhmm... duid je nou op dat filmpje van mij? Was maar voor de grap ennuhh.. ik wist niet wat SUC betekende dus heb 't maar ff gegoogled... Hij is geen rapper fyiquote:Op woensdag 15 september 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
Omdat een of andere butt ugly 'SUC' het zegt?
Right.
hoe dom van me... maar je hebt echt niet al m'n vragen beantwoord...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Stand Up Comedian.
Dat beantwoordt meteen al je vragen.
Klopt klopt.. ik moet ook niet zo bijdehand doen...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Je weet nu wat een SUC is en je weet dat ik jou niet bedoelde met butt ugly. Dat waren toch al je vragen aan mij?
Uhhh... sorry, maar dat is niet echt mijn 'scene'quote:Op woensdag 15 september 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Een rapcrew, ofwel click, screwed up on sizzurp.
Da's toch niet zo moeilijk?
Dat is sowieso geen optie.. Ik ga niet op Erasmus/exchange. Ben een jaar weg, weet niet eens of ik terugkom.. Maar ben het met je eens dat dit geen gezond moment is om een relatie te beginnen. Geloof me, lange afstand is al lastig genoeg als je elkaar wél goed kentquote:Op woensdag 15 september 2010 07:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 4 weken voor je een half jaar naar het buitenland gaat een 'relatie' (tussen haakjes, want dat is het nog niet na 4 weken) beginnen en dan een half jaar niks doen in het buitenland is lekker gezond.
Hmm laten we die optie maar even bewaren nog... Ik zou graag nog even geloven dat 'n vent bij mij niet compleet van het padje hoeft te zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef HansvD het volgende:
Mannen willen meestal wel sex, helemaal als er genoeg gezopen is en een vrouw is gewillig.
Mannen hebben 's ochtens ook wel eens spijt.
Dus voer hem gewoon weer met drank, heb je in elk geval weer sex.
Tja, we zullen snel zien of je gelijk hebt.. Hoop het uiteraard niet!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:01 schreef Murmeli het volgende:
Als ii een vent was die geen relatiegezeik wil maar wel wil peuken zou ik neil krijgen van het bericht dat je hebt gestuurd.
Ik had echt iets gestuurd dat meer op sex zinspeelt.
Nu noem je ook wat bar en boos, Lil' -wanker- Wayne wanker. Ik hou ook van rock, het een sluit het ander niet uit. En sizzurp is een andere benaming voor het in dat wiki-artikel genoemde purple drink. En idd, Wu Tang kun je een crew noemen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Uhhh... sorry, maar dat is niet echt mijn 'scene'![]()
Ik heb daarom ook geen flauw idee wat sizzurp is... en een rapcrew? Is dat zoiets als Wu Tang Clan?
Ik ben meer van de rock... Liever Queens of the Stone Age dan Lil' Wayne
Zie nu pas dat mijn bericht zowat onleesbaar was. Ik bedoelde stress krijgen geloof ik. Hahaha...quote:Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen optie.. Ik ga niet op Erasmus/exchange. Ben een jaar weg, weet niet eens of ik terugkom.. Maar ben het met je eens dat dit geen gezond moment is om een relatie te beginnen. Geloof me, lange afstand is al lastig genoeg als je elkaar wél goed kentdaar begin ik niet nog eens aan..
[..]
Hmm laten we die optie maar even bewaren nog... Ik zou graag nog even geloven dat 'n vent bij mij niet compleet van het padje hoeft te zijn![]()
![]()
[..]
Tja, we zullen snel zien of je gelijk hebt.. Hoop het uiteraard niet!
Ligt er wel aan hoe de TS er uit ziet, hoe ze in bed is, wat haar persoonlijkheid is, etc. etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:39 schreef Id_do_her het volgende:
Hij reageert natuurlijk wel positief als je vraagt of hij lust zonder last wil.
Daar niet van uitgaande.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe de TS er uit ziet, hoe ze in bed is, wat haar persoonlijkheid is, etc. etc.
Tenminste, als hij een niet al te hopeloos figuur is.
Moet wel echt een mongool van een vent zijn als hij haar verzoek afwijst.. of het is een of andere radicale christenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe de TS er uit ziet, hoe ze in bed is, wat haar persoonlijkheid is, etc. etc.
Tenminste, als hij een niet al te hopeloos figuur is.
Als TS een dikke trol is, die als een strijkplank in bed lig, hem al het werk laat doen en een persoonlijkheid van een bos uien heeft, dan gaat hij er echt niet nog een keer overheen (waarom hij dan in de eerste plaats het heeft gedaan...).quote:Op woensdag 15 september 2010 12:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Moet wel echt een mongool van een vent zijn als hij haar verzoek afwijst.. of het is een of andere radicale christen
Die gast gaat haar minstens 24 uur laten wachten.quote:
Mannen die hard to get spelenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die gast gaat haar minstens 24 uur laten wachten.
Dat weet je dus niet hè....quote:
Dit vind ik dus echt niet duideljk op sex wijzen, het is meer een gewoon casual berichtje alsof je meer van hem wilt/hem leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Ehm iets in de trend van, vond het gezellig, wat vond je van de foto's, kom je nog naar [voer kroeg in] deze week
Lijkt me best duidelijk... Als hij nou antwoordt dat hij nog komt deze week, dan gaat 't wel goedkomen![]()
Maar goed we'll see!! Hou jullie op de hoogte
Of misschien ligt zijn telefoon nog in de keuken.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet hè....
Misschien is het momenteel wel hard for him to get to his facebook account.
Of is zijn batterij leeg..quote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Of misschien ligt zijn telefoon nog in de keuken.
Idem... Ik zou hier als ontvanger niet direct 'vrouw biedt zich aan voor casual sex' uit concluderen. Hopelijk doet hij dat wel. Had je trouwens de indruk dat hij jou meer dan leuk vond die avond?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet duideljk op sex wijzen, het is meer een gewoon casual berichtje alsof je meer van hem wilt/hem leuk vindt.
Je had de adviezen hier op moeten volgen!
Sorry voor de late update, ik was de hele dag weg vandaagquote:Op woensdag 15 september 2010 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Idem... Ik zou hier als ontvanger niet direct 'vrouw biedt zich aan voor casual sex' uit concluderen. Hopelijk doet hij dat wel. Had je trouwens de indruk dat hij jou meer dan leuk vond die avond?
Ben benieuwd of hij reageert (eigenlijk gewoon een ordinaire tvp dus).
Ik ben niet dik, noch trol, heb nimmer klachten over bedkwaliteiten gehad en ben qua persoonlijkheid naar mijn weten nog nooit geassocieerd met een bos uien of vergelijkbare groenten.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als TS een dikke trol is, die als een strijkplank in bed lig, hem al het werk laat doen en een persoonlijkheid van een bos uien heeft, dan gaat hij er echt niet nog een keer overheen (waarom hij dan in de eerste plaats het heeft gedaan...).
Punt is, wij weten niks van de TS af. Kan best zijn dat die jongen iets had van, och, 1x erover heen.
Goeie tipquote:Op woensdag 15 september 2010 13:41 schreef Sparklehorse het volgende:
Kon je dat niet tijdens die nacht zelf voorstellen? Dat deed ik altijd, als het erg leuk was zei ik dat we elkaar best vaker konden zien... zijn vaak scharrels van een maand of 2 uit voortgekomen:)
When a key opens a lot of locks, it's a masterkey, but when a lock gets opened by a lot of keys, it's just a shitty lock!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Als mannen dit doen, mag het, en als een vrouw dit wil is het een slet...
Beetje onzin naar mijn idee, maargoed
TS, veel plezier de komende weken![]()
Stiekem vindt ze hem heus wel iets leuker dan alleen fuckbuddy materiaal.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Essentieel bij een fuckbuddy relatie is ook door niet binnen 6 uur te reageren. Doordat je druk bent enzo. Als je snel gaat reageren krijg je reactie en leer je de persoon beter kennen. Dat is in geen geval de bedoeling.
Klopt. Daarom kan je beter met vage vrienden fuckbuddyen, zo kan je altijd nog terug naar de vriendfase en je weet zeker dat je alleen seks en plezier wil omdat je al bijvoorbaat geen lovermateriaal bent.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze hem heus wel iets leuker dan alleen fuckbuddy materiaal.
Dat merk je aan alles
Dat is totaal niet duidelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Ehm iets in de trend van, vond het gezellig, wat vond je van de foto's, kom je nog naar [voer kroeg in] deze week
Lijkt me best duidelijk... Als hij nou antwoordt dat hij nog komt deze week, dan gaat 't wel goedkomen![]()
Maar goed we'll see!! Hou jullie op de hoogte
Inderdaad, niet bepaald duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat is totaal niet duidelijk.
Ik zou iig nooit begrijpen dat je ermee bedoelt: wil je mijn neukertje zijn?
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef APK het volgende:
Of gewoon morgenavond "Val dan lekker dood, slome" op zijn facebook posten.
Ben inmiddels terug van mijn avondje stappen. De meneer in kwestie ben ik niet tegengekomenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Inderdaad, niet bepaald duidelijk.
Ik zou gewoon wat een ander hier eerder al zei nog een berichtje er achter aan gooien van dat je wel zin heb om de avond nog een keer over te doen voor je weggaat.. Wie weet hapt ie dan wel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
Hij schreef [exact 24 uur nadat ik hem een bericht stuurde] het volgende: "Hey!
Haha, ja, mooie foto's. We staan er weer lekker opFoto's in de [kroeg] weet ik nog wel, daarna.. :S
Rustig aan deze week en denk ook het weekend, moet mezelf nog een beetje heel houden! Jij dan?
x
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef APK het volgende:
Die gast gaat haar minstens 24 uur laten wachten.
Haha, ja die is leuk! En vergeet dequote:Op donderdag 16 september 2010 06:30 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Misschien terugsturen dat je niet van plan was hem (wederom?) te slopen en dat jullie deze keer de 'drugs en de rock 'n roll' ook gewoon over kunnen slaan?
Ik zei ook niet dat je dat was. Ik noemde enkel wat redenen op waarom hij het bij één keer zou kunnen houdenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:10 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ik ben niet dik, noch trol, heb nimmer klachten over bedkwaliteiten gehad en ben qua persoonlijkheid naar mijn weten nog nooit geassocieerd met een bos uien of vergelijkbare groenten.
Dus hij zegt eigenlijk dat hij zich van wat er ná de kroeg gebeurde weinig kan herinneren?quote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
Haha, ja, mooie foto's. We staan er weer lekker opFoto's in de [kroeg] weet ik nog wel, daarna.. :S
Rustig aan deze week en denk ook het weekend, moet mezelf nog een beetje heel houden! Jij dan?
x
Als je hem überhaupt nog wilt antwoorden na zo'n opmerking kan je misschien sturen dat je zijn klaarblijkelijk slechte kortetermijngeheugen nog wel even wilt opfrissenquote:Wat vinden jullie dat ik moet antwoorden?
'Maar dan denkt ie dat ik een slet ben boehoe'quote:Op donderdag 16 september 2010 11:21 schreef HansvD het volgende:
het is zo simpel:
Hee (naam)
ik vond het super geil en lekker dit weekend met je, ik ben niet opzoek naar een relatie maar wil je nog wel een paar keer in mijn lichaam voelen.
Dus als jij ook zin hebt, bel me!
Zoiets, luid en duidelijk!
Hihi... blijkbaar heb je toch niet zo'n indruk gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
x
"Doe deze week maar rustig aan ja, want ik wil je dit weekend zien".quote:Okee, dit is iets te veel small-talk en bullshit naar mijn zin. Wat vinden jullie dat ik moet antwoorden?
Leg het eerst maar even aan de deskundigen hier op Fok voor, want wat vrouwen soms "echt heel duidelijk!" vinden...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ik beloof bij deze plechtig dat het duidelijke taal gaat zijn!!!
haha ja, ik zal het aan de deskundige jury voorleggenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Leg het eerst maar even aan de deskundigen hier op Fok voor, want wat vrouwen soms "echt heel duidelijk!" vinden...
Ja idd, gewoon duidelijk zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:20 schreef eleusis het volgende:
Waarom zeggen mensen niet gewoon wat ze willen? Zo inefficiënt dit...
Misschien speelt de kerel wel helemaal niet hard-to-get maar houdt hij het beleefd omdat TS's berichtje te tam was. Misschien dit dat misschien van alles wat
Ja, gewoon iets van.. 'Vond het een gezellig avondje met je, wat mij betreft voor herhaling vatbaar voor ik weg ga..wat zeg je er van?' Ofzo. Dan is de hint wel duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
[..]
Ben inmiddels terug van mijn avondje stappen. De meneer in kwestie ben ik niet tegengekomen.. Maar heb ondertussen wel een berichtje terug gehad. Het is me iets te veel oppervlakkig / van 'blabla'-niveau, wat dus eigenlijk betekent dat hij mijn berichtje zeker niet heeft opgevat als 'hoi, neuken?' . Achteraf ook wel logisch, dat berichtje was veel te algemeen.
x
Okee, dit is iets te veel small-talk en bullshit naar mijn zin. Wat vinden jullie dat ik moet antwoorden? Iets in de trend van, ik wil vrijdag nog wel een keer overdoen?Hij zegt dus dat hij niet gaat stappen deze week, in de kroeg zal ik 'm dus niet tegenkomen...
Tijd om te slapen, trusten!
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:30 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Misschien terugsturen dat je niet van plan was hem (wederom?) te slopen en dat jullie deze keer de 'drugs en de rock 'n roll' ook gewoon over kunnen slaan?
Volgens mij wil de TS niet zomaar straalbezopen met een rijtje willekeurige mannen het bed in voor ze naar het buitenland vertrekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp echt geen hol van dit soort topics
Een vrouw kan altijd neuken, behalve misschien als je echt hondslelijk bent. En zelfs dan kom je ook nog wel aan de bak na toevoegen van wat alcohol.
De intentie is schattig. De uitvoering is een beetje knullig en naief.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef APK het volgende:
Volgens mij wil de TS niet zomaar straalbezopen met een rijtje willekeurige mannen het bed in voor ze naar het buitenland vertrekt.
Ik vind het wel schattig eigenlijk.
Welnee. De uitvoering is ook schattig.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De intentie is schattig. De uitvoering is een beetje knullig en naief.
Oh, sorry, denk ik weer te resultaatgericht? Tsja, man he...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Welnee. De uitvoering is ook schattig.
Juist omdát knullig en naïef
Klopt, klopt... Leuke scharrel voor vertrek, OK. Maar elke keer in de kroeg een andere kerel oppikken, dat gaat me effe wat te verquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil de TS niet zomaar straalbezopen met een rijtje willekeurige mannen het bed in voor ze naar het buitenland vertrekt.
Ik vind het wel schattig eigenlijk.
Ik zou het idd iets directer spelen, anders denk ik dat hij je verkeerd begrijpt. (en dat was wel duidelijk in zn antwoordquote:Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef Tegan het volgende:
Je steekt er echt teveel moeite in met concept-berichtjes enzo maken. Gewoon smsen 'Neuken?' morgenavond. Klaar.
Misschien is het wel een heel verlegen en romantische jongen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Ik zou het idd iets directer spelen, anders denk ik dat hij je verkeerd begrijpt. (en dat was wel duidelijk in zn antwoord)
Jeetje, hetzelfde rijmniveau als Eddy met Take Me Outquote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Sar2007 het volgende:
"Mijn poesje is vochtig, mijn poesje is nauw, indien gij nog wilt neuken, kom dan gauw!"
Ik heb even getwijfeld of ik deze zou gebruiken vanwege de briljante rijm... Maar uiteindelijk heb ik een kort berichtje gestuurd en afgesloten met:quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Sar2007 het volgende:
"Mijn poesje is vochtig, mijn poesje is nauw, indien gij nog wilt neuken, kom dan gauw!"
Wat heb je voor die afsluiting geschreven is dan de vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
uiteindelijk heb ik een kort berichtje gestuurd en afgesloten met:
Vond vrijdag een geslaagd nachtje trouwens. Xtje overdoen..?
Ja, want als je daarvoor hebt geschreven "Lieve X, ik ben tot over mijn oren verliefd op je en ik wil met je trouwen als ik terug ben van mijn reis!" dan verandert dat de zaak natuurlijk enigzinsquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je voor die afsluiting geschreven is dan de vraag.
Dan kom je wel aan de 300quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon duidelijk zijn.
Ik hou totaal niet van het eromheen gedraai, ik ben zelf altijd erg duidelijk en ik merk dat dat ook het beste werkt! Zo is het bij mij begonnen met verschillende scharrels, jongens/mannen waar ik niets mee had, maar die ik op het oog had
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Sar2007 het volgende:
How did you guess?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ja, want als je daarvoor hebt geschreven "Lieve X, ik ben tot over mijn oren verliefd op je en ik wil met je trouwen als ik terug ben van mijn reis!" dan verandert dat de zaak natuurlijk enigzins.
Alle gekheid op een stokje: ik ben benieuwd naar zijn reactie!
Als ik nou heel vergezocht zou overanalyseren zou ik kunnen zeggen dat hij nu denkt dat hij ook een van je vrienden is die jij nog een keer wil zien voor je weggaat... vriendschappelijk dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef cappufrappuccino het volgende:
Nee, heb alleen geschreven dat ik druk bezig ben om al mn vrienden nog een keer te zien voor ik wegga over 3 weken (ik ga over 4 weken maar bivakkeer een klein weekje bij mijn ouders dus over 3 weken weg uit studentenstad), dus dat rustig aandoen er voor mij niet inzit(hij schreef namelijk dat hij het rustig aan wilde doen blabla) en dat ik vanavond naar een feestje ga van iemand die hij ook wel kent (maar helaas niet goed genoeg om uitgenodigd te worden
)..
De duidelijke afsluiter staat iets verder naar boven ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Northside het volgende:
Maar dat zou vergezocht zijn. En overanalyseren. En hij is een man. Neuk ze.
Nu hopen dat hij niet (weer) reageert met 'Vrijdag? Nachtje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
De duidelijke afsluiter staat iets verder naar boven ...
"Wat was er afgelopen vrijdag dan? Ik had zoveel gezopen, ik weet niets meer van die avond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Nu hopen dat hij niet (weer) reageert met 'Vrijdag? Nachtje?'.
In dat geval:quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Northside het volgende:
[..]
"Wat was er afgelopen vrijdag dan? Ik had zoveel gezopen, ik weet niets meer van die avond."
quote:
't Was geen smsje... Maar goed heel lang was het berichtje niet. We'll seequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Tegan het volgende:
Wel gevaarlijk hoor, dat je er een lang smsje van hebt gemaakt. Nu is het meteen weer iets om op de hele sms te reageren. Je had beter alleen die afsluiter kunnen smsen. Boeiend dat er niet gereageerd werd op dat oudere berichtje, hij kan daar wel tegen.
Toen je hem van de week tegenkwam, dat hij je tegemoet liep oid, zei hij toen eigenlijk niets tegen je? Hield hij je niet even staande?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef cappufrappuccino het volgende:
Putverduuuurie... Nog geen reactie![]()
Ben benieuwd of ik hem vanavond nog spot in de stad.
Hij was met z'n tribe, dus dan doe je dat niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Toen je hem van de week tegenkwam, dat hij je tegemoet liep oid, zei hij toen eigenlijk niets tegen je? Hield hij je niet even staande?
Nah. Ik zou hem al niet meer hoeven als ik TS was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was met z'n tribe, dus dan doe je dat niet.
Reactie volgt waarschijnlijk, alleen weet hij zelf nog niet wat te zeggen en vraagt hij het nu aan zijn matties (van het corps) wat zij zouden doen.
Joh, laat die gozert even.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Nah. Ik zou hem al niet meer hoeven als ik TS was.
Hij houdt haar aan het lijntje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, laat die gozert even.
Hij is misschien net zo in de war als de TS.
Chill, relax, jij bent 'haar' niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Hij houdt haar aan het lijntje.
Graag of niet, zou ik hebben als ik haar was.
Nee, maar ze wil toch onze mening horen?quote:
Hahaha jij ben grappig... en een tikje wanhopigquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef cappufrappuccino het volgende:
Toen ik hem tegenkwam fietste ik hard voorbij dus nee, hij is me niet achterna gerend om me staande te houden
Mare... Geeen reactie!! Ik ben er wel een beetje klaar meehet idee was leuk, maar goed als het zo moeilijk moet dan laat maar zitten
Binnen 2 dagen reageren zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Denk dan ook niet dat die reactie nog komt APK... Maar bedankt voor je stralende optimisme
. Ik sluit me dus bij deze volledig bij Greys aan!
okee tenzij hij vandaag nog reageert...
Vast... Als hij morgen reageert spring jij net zo snel weer in zijn bed...quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef cappufrappuccino het volgende:
Toen ik hem tegenkwam fietste ik hard voorbij dus nee, hij is me niet achterna gerend om me staande te houden
Mare... Geeen reactie!! Ik ben er wel een beetje klaar meehet idee was leuk, maar goed als het zo moeilijk moet dan laat maar zitten
Binnen 2 dagen reageren zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Denk dan ook niet dat die reactie nog komt APK... Maar bedankt voor je stralende optimisme
. Ik sluit me dus bij deze volledig bij Greys aan!
okee tenzij hij vandaag nog reageert...
Alleen als de nood heel hoog isquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Vast... Als hij morgen reageert spring jij net zo snel weer in zijn bed...
Wat zit je nu te zeiken eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Alleen als de nood heel hoog is![]()
Het is gewoon zo jaaaammer! Ik heb best een lange wish-list wat betreft kerels (ja, ook voor scharrels ja)...Dus als een kerel daaraan voldoet en de seks is goed dan zet ik dat graag voort. Dus een tikkeltje wanhopig word ik hier wel van ja
![]()
Oooh domperquote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef cappufrappuccino het volgende:
Neee, geen reactie gehad![]()
Jammer maar helaas, iig bedankt voor jullie hulp
Jammer.quote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef cappufrappuccino het volgende:
Neee, geen reactie gehad![]()
Jammer maar helaas, iig bedankt voor jullie hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wil een man alleen seks, is het niet goed. Wil hij het niet, is het weer niet goed.quote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een eikelige sukkel.
Een droplullerige sukkel, dat ook.
More power to ya! Duidelijkheid voor alles en negen van de tien keer ben ik zelf ook niet op zoek naar een relatie. Maar wil ik wel de lusten botvieren.quote:Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb een vrouw versiert, seks mee gehad. Maar ik wil nog een tijdje wel de lusten maar niet de lasten.
Kijken hoe de vrouwen hier dan reageren.
Ik wil jou wel een keer ontmoetenquote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
More power to ya! Duidelijkheid voor alles en negen van de tien keer ben ik zelf ook niet op zoek naar een relatie. Maar wil ik wel de lusten botvieren.
Als je er duidelijk over bent dat dat het enige is dat je van haar wilt, is het toch prima?quote:Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
[..]
Wil een man alleen seks, is het niet goed. Wil hij het niet, is het weer niet goed.![]()
Ik zou eens als man een soortgelijk topic hebben moeten openen...
Ik heb een vrouw versiert, seks mee gehad. Maar ik wil nog een tijdje wel de lusten maar niet de lasten.
Kijken hoe de vrouwen hier dan reageren.
Waar heb jij Co gelaten?quote:Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef conleche het volgende:
[romantica] Ja, nou ja, misschien zag hij haar wel als meer dan neukmateriaal en wil hij haar niet meer zien, juist omdát ze naar het buitenland vertrekt![/romantica]
Nee hè?![]()
Wat een mooie gedachte. Maar in deze wereld niet echt op z'n plaats.quote:Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef conleche het volgende:
[romantica] Ja, nou ja, misschien zag hij haar wel als meer dan neukmateriaal en wil hij haar niet meer zien, juist omdát ze naar het buitenland vertrekt![/romantica]
Ik had ook gehoopt dat ik dit verhaal tot een spannender eind had kunnen brengenquote:
Maar zou je dan wel of niet seks met hem hebben?quote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef cappufrappuccino het volgende:
Enne, ik denk dat ik het andersom ook wel zou kunnen waarderen hoor, als een kerel eerlijk zegt dat 'ie alleen voor 'n tijdelijk pleziertje wil gaandat is misschien ff slikken als je die kerel meer dan 'gewoon leuk' vindt, maar in ieder geval wel lekker eerlijk!
Ligt er een beetje aan natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar zou je dan wel of niet seks met hem hebben?
Nou, je geeft het antwoord zelf al ja. Eerlijk zijn levert niets op.quote:Op maandag 20 september 2010 18:41 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ligt er een beetje aan natuurlijkals ik zelf ook op zoek zou zijn naar iets dat ongedwongen en niet te serieus was, zeker. Als ik stapelverliefd zou zijn en hij zou meteen vertellen dat het alleen voor de seks is, dan zou ik er wel een keertje extra over nadenken ja. En misschien dat mannen daarom doen alsof ze iets geinteresseerder zijn dan daadwerkelijk het geval is
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |