Die gast gaat haar minstens 24 uur laten wachten.quote:
Mannen die hard to get spelenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die gast gaat haar minstens 24 uur laten wachten.
Dat weet je dus niet hè....quote:
Dit vind ik dus echt niet duideljk op sex wijzen, het is meer een gewoon casual berichtje alsof je meer van hem wilt/hem leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Ehm iets in de trend van, vond het gezellig, wat vond je van de foto's, kom je nog naar [voer kroeg in] deze week
Lijkt me best duidelijk... Als hij nou antwoordt dat hij nog komt deze week, dan gaat 't wel goedkomen![]()
Maar goed we'll see!! Hou jullie op de hoogte
Of misschien ligt zijn telefoon nog in de keuken.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet hè....
Misschien is het momenteel wel hard for him to get to his facebook account.
Of is zijn batterij leeg..quote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Of misschien ligt zijn telefoon nog in de keuken.
Idem... Ik zou hier als ontvanger niet direct 'vrouw biedt zich aan voor casual sex' uit concluderen. Hopelijk doet hij dat wel. Had je trouwens de indruk dat hij jou meer dan leuk vond die avond?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet duideljk op sex wijzen, het is meer een gewoon casual berichtje alsof je meer van hem wilt/hem leuk vindt.
Je had de adviezen hier op moeten volgen!
Sorry voor de late update, ik was de hele dag weg vandaagquote:Op woensdag 15 september 2010 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Idem... Ik zou hier als ontvanger niet direct 'vrouw biedt zich aan voor casual sex' uit concluderen. Hopelijk doet hij dat wel. Had je trouwens de indruk dat hij jou meer dan leuk vond die avond?
Ben benieuwd of hij reageert (eigenlijk gewoon een ordinaire tvp dus).
Ik ben niet dik, noch trol, heb nimmer klachten over bedkwaliteiten gehad en ben qua persoonlijkheid naar mijn weten nog nooit geassocieerd met een bos uien of vergelijkbare groenten.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als TS een dikke trol is, die als een strijkplank in bed lig, hem al het werk laat doen en een persoonlijkheid van een bos uien heeft, dan gaat hij er echt niet nog een keer overheen (waarom hij dan in de eerste plaats het heeft gedaan...).
Punt is, wij weten niks van de TS af. Kan best zijn dat die jongen iets had van, och, 1x erover heen.
Goeie tipquote:Op woensdag 15 september 2010 13:41 schreef Sparklehorse het volgende:
Kon je dat niet tijdens die nacht zelf voorstellen? Dat deed ik altijd, als het erg leuk was zei ik dat we elkaar best vaker konden zien... zijn vaak scharrels van een maand of 2 uit voortgekomen:)
When a key opens a lot of locks, it's a masterkey, but when a lock gets opened by a lot of keys, it's just a shitty lock!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Als mannen dit doen, mag het, en als een vrouw dit wil is het een slet...
Beetje onzin naar mijn idee, maargoed
TS, veel plezier de komende weken![]()
Stiekem vindt ze hem heus wel iets leuker dan alleen fuckbuddy materiaal.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Essentieel bij een fuckbuddy relatie is ook door niet binnen 6 uur te reageren. Doordat je druk bent enzo. Als je snel gaat reageren krijg je reactie en leer je de persoon beter kennen. Dat is in geen geval de bedoeling.
Klopt. Daarom kan je beter met vage vrienden fuckbuddyen, zo kan je altijd nog terug naar de vriendfase en je weet zeker dat je alleen seks en plezier wil omdat je al bijvoorbaat geen lovermateriaal bent.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze hem heus wel iets leuker dan alleen fuckbuddy materiaal.
Dat merk je aan alles
Dat is totaal niet duidelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Ehm iets in de trend van, vond het gezellig, wat vond je van de foto's, kom je nog naar [voer kroeg in] deze week
Lijkt me best duidelijk... Als hij nou antwoordt dat hij nog komt deze week, dan gaat 't wel goedkomen![]()
Maar goed we'll see!! Hou jullie op de hoogte
Inderdaad, niet bepaald duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat is totaal niet duidelijk.
Ik zou iig nooit begrijpen dat je ermee bedoelt: wil je mijn neukertje zijn?
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef APK het volgende:
Of gewoon morgenavond "Val dan lekker dood, slome" op zijn facebook posten.
Ben inmiddels terug van mijn avondje stappen. De meneer in kwestie ben ik niet tegengekomenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Inderdaad, niet bepaald duidelijk.
Ik zou gewoon wat een ander hier eerder al zei nog een berichtje er achter aan gooien van dat je wel zin heb om de avond nog een keer over te doen voor je weggaat.. Wie weet hapt ie dan wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |