quote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
Hij schreef [exact 24 uur nadat ik hem een bericht stuurde] het volgende: "Hey!
Haha, ja, mooie foto's. We staan er weer lekker opFoto's in de [kroeg] weet ik nog wel, daarna.. :S
Rustig aan deze week en denk ook het weekend, moet mezelf nog een beetje heel houden! Jij dan?
x
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef APK het volgende:
Die gast gaat haar minstens 24 uur laten wachten.
Haha, ja die is leuk! En vergeet dequote:Op donderdag 16 september 2010 06:30 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Misschien terugsturen dat je niet van plan was hem (wederom?) te slopen en dat jullie deze keer de 'drugs en de rock 'n roll' ook gewoon over kunnen slaan?
Ik zei ook niet dat je dat was. Ik noemde enkel wat redenen op waarom hij het bij één keer zou kunnen houdenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:10 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ik ben niet dik, noch trol, heb nimmer klachten over bedkwaliteiten gehad en ben qua persoonlijkheid naar mijn weten nog nooit geassocieerd met een bos uien of vergelijkbare groenten.
Dus hij zegt eigenlijk dat hij zich van wat er ná de kroeg gebeurde weinig kan herinneren?quote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
Haha, ja, mooie foto's. We staan er weer lekker opFoto's in de [kroeg] weet ik nog wel, daarna.. :S
Rustig aan deze week en denk ook het weekend, moet mezelf nog een beetje heel houden! Jij dan?
x
Als je hem überhaupt nog wilt antwoorden na zo'n opmerking kan je misschien sturen dat je zijn klaarblijkelijk slechte kortetermijngeheugen nog wel even wilt opfrissenquote:Wat vinden jullie dat ik moet antwoorden?
'Maar dan denkt ie dat ik een slet ben boehoe'quote:Op donderdag 16 september 2010 11:21 schreef HansvD het volgende:
het is zo simpel:
Hee (naam)
ik vond het super geil en lekker dit weekend met je, ik ben niet opzoek naar een relatie maar wil je nog wel een paar keer in mijn lichaam voelen.
Dus als jij ook zin hebt, bel me!
Zoiets, luid en duidelijk!
Hihi... blijkbaar heb je toch niet zo'n indruk gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
x
"Doe deze week maar rustig aan ja, want ik wil je dit weekend zien".quote:Okee, dit is iets te veel small-talk en bullshit naar mijn zin. Wat vinden jullie dat ik moet antwoorden?
Leg het eerst maar even aan de deskundigen hier op Fok voor, want wat vrouwen soms "echt heel duidelijk!" vinden...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ik beloof bij deze plechtig dat het duidelijke taal gaat zijn!!!
haha ja, ik zal het aan de deskundige jury voorleggenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Leg het eerst maar even aan de deskundigen hier op Fok voor, want wat vrouwen soms "echt heel duidelijk!" vinden...
Ja idd, gewoon duidelijk zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:20 schreef eleusis het volgende:
Waarom zeggen mensen niet gewoon wat ze willen? Zo inefficiënt dit...
Misschien speelt de kerel wel helemaal niet hard-to-get maar houdt hij het beleefd omdat TS's berichtje te tam was. Misschien dit dat misschien van alles wat
Ja, gewoon iets van.. 'Vond het een gezellig avondje met je, wat mij betreft voor herhaling vatbaar voor ik weg ga..wat zeg je er van?' Ofzo. Dan is de hint wel duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 16 september 2010 04:13 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
[..]
Ben inmiddels terug van mijn avondje stappen. De meneer in kwestie ben ik niet tegengekomen.. Maar heb ondertussen wel een berichtje terug gehad. Het is me iets te veel oppervlakkig / van 'blabla'-niveau, wat dus eigenlijk betekent dat hij mijn berichtje zeker niet heeft opgevat als 'hoi, neuken?' . Achteraf ook wel logisch, dat berichtje was veel te algemeen.
x
Okee, dit is iets te veel small-talk en bullshit naar mijn zin. Wat vinden jullie dat ik moet antwoorden? Iets in de trend van, ik wil vrijdag nog wel een keer overdoen?Hij zegt dus dat hij niet gaat stappen deze week, in de kroeg zal ik 'm dus niet tegenkomen...
Tijd om te slapen, trusten!
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:30 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Misschien terugsturen dat je niet van plan was hem (wederom?) te slopen en dat jullie deze keer de 'drugs en de rock 'n roll' ook gewoon over kunnen slaan?
Volgens mij wil de TS niet zomaar straalbezopen met een rijtje willekeurige mannen het bed in voor ze naar het buitenland vertrekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp echt geen hol van dit soort topics
Een vrouw kan altijd neuken, behalve misschien als je echt hondslelijk bent. En zelfs dan kom je ook nog wel aan de bak na toevoegen van wat alcohol.
De intentie is schattig. De uitvoering is een beetje knullig en naief.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef APK het volgende:
Volgens mij wil de TS niet zomaar straalbezopen met een rijtje willekeurige mannen het bed in voor ze naar het buitenland vertrekt.
Ik vind het wel schattig eigenlijk.
Welnee. De uitvoering is ook schattig.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De intentie is schattig. De uitvoering is een beetje knullig en naief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |