Oh, sorry, denk ik weer te resultaatgericht? Tsja, man he...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Welnee. De uitvoering is ook schattig.
Juist omdát knullig en naïef
Klopt, klopt... Leuke scharrel voor vertrek, OK. Maar elke keer in de kroeg een andere kerel oppikken, dat gaat me effe wat te verquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil de TS niet zomaar straalbezopen met een rijtje willekeurige mannen het bed in voor ze naar het buitenland vertrekt.
Ik vind het wel schattig eigenlijk.
Ik zou het idd iets directer spelen, anders denk ik dat hij je verkeerd begrijpt. (en dat was wel duidelijk in zn antwoordquote:Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef Tegan het volgende:
Je steekt er echt teveel moeite in met concept-berichtjes enzo maken. Gewoon smsen 'Neuken?' morgenavond. Klaar.
Misschien is het wel een heel verlegen en romantische jongen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Ik zou het idd iets directer spelen, anders denk ik dat hij je verkeerd begrijpt. (en dat was wel duidelijk in zn antwoord)
Jeetje, hetzelfde rijmniveau als Eddy met Take Me Outquote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Sar2007 het volgende:
"Mijn poesje is vochtig, mijn poesje is nauw, indien gij nog wilt neuken, kom dan gauw!"
Ik heb even getwijfeld of ik deze zou gebruiken vanwege de briljante rijm... Maar uiteindelijk heb ik een kort berichtje gestuurd en afgesloten met:quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Sar2007 het volgende:
"Mijn poesje is vochtig, mijn poesje is nauw, indien gij nog wilt neuken, kom dan gauw!"
Wat heb je voor die afsluiting geschreven is dan de vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
uiteindelijk heb ik een kort berichtje gestuurd en afgesloten met:
Vond vrijdag een geslaagd nachtje trouwens. Xtje overdoen..?
Ja, want als je daarvoor hebt geschreven "Lieve X, ik ben tot over mijn oren verliefd op je en ik wil met je trouwen als ik terug ben van mijn reis!" dan verandert dat de zaak natuurlijk enigzinsquote:Op vrijdag 17 september 2010 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je voor die afsluiting geschreven is dan de vraag.
Dan kom je wel aan de 300quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon duidelijk zijn.
Ik hou totaal niet van het eromheen gedraai, ik ben zelf altijd erg duidelijk en ik merk dat dat ook het beste werkt! Zo is het bij mij begonnen met verschillende scharrels, jongens/mannen waar ik niets mee had, maar die ik op het oog had
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Sar2007 het volgende:
How did you guess?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ja, want als je daarvoor hebt geschreven "Lieve X, ik ben tot over mijn oren verliefd op je en ik wil met je trouwen als ik terug ben van mijn reis!" dan verandert dat de zaak natuurlijk enigzins.
Alle gekheid op een stokje: ik ben benieuwd naar zijn reactie!
Als ik nou heel vergezocht zou overanalyseren zou ik kunnen zeggen dat hij nu denkt dat hij ook een van je vrienden is die jij nog een keer wil zien voor je weggaat... vriendschappelijk dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef cappufrappuccino het volgende:
Nee, heb alleen geschreven dat ik druk bezig ben om al mn vrienden nog een keer te zien voor ik wegga over 3 weken (ik ga over 4 weken maar bivakkeer een klein weekje bij mijn ouders dus over 3 weken weg uit studentenstad), dus dat rustig aandoen er voor mij niet inzit(hij schreef namelijk dat hij het rustig aan wilde doen blabla) en dat ik vanavond naar een feestje ga van iemand die hij ook wel kent (maar helaas niet goed genoeg om uitgenodigd te worden
)..
De duidelijke afsluiter staat iets verder naar boven ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Northside het volgende:
Maar dat zou vergezocht zijn. En overanalyseren. En hij is een man. Neuk ze.
Nu hopen dat hij niet (weer) reageert met 'Vrijdag? Nachtje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
De duidelijke afsluiter staat iets verder naar boven ...
"Wat was er afgelopen vrijdag dan? Ik had zoveel gezopen, ik weet niets meer van die avond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Nu hopen dat hij niet (weer) reageert met 'Vrijdag? Nachtje?'.
In dat geval:quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Northside het volgende:
[..]
"Wat was er afgelopen vrijdag dan? Ik had zoveel gezopen, ik weet niets meer van die avond."
quote:
't Was geen smsje... Maar goed heel lang was het berichtje niet. We'll seequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Tegan het volgende:
Wel gevaarlijk hoor, dat je er een lang smsje van hebt gemaakt. Nu is het meteen weer iets om op de hele sms te reageren. Je had beter alleen die afsluiter kunnen smsen. Boeiend dat er niet gereageerd werd op dat oudere berichtje, hij kan daar wel tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |