Toen je hem van de week tegenkwam, dat hij je tegemoet liep oid, zei hij toen eigenlijk niets tegen je? Hield hij je niet even staande?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef cappufrappuccino het volgende:
Putverduuuurie... Nog geen reactie![]()
Ben benieuwd of ik hem vanavond nog spot in de stad.
Hij was met z'n tribe, dus dan doe je dat niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Toen je hem van de week tegenkwam, dat hij je tegemoet liep oid, zei hij toen eigenlijk niets tegen je? Hield hij je niet even staande?
Nah. Ik zou hem al niet meer hoeven als ik TS was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was met z'n tribe, dus dan doe je dat niet.
Reactie volgt waarschijnlijk, alleen weet hij zelf nog niet wat te zeggen en vraagt hij het nu aan zijn matties (van het corps) wat zij zouden doen.
Joh, laat die gozert even.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Nah. Ik zou hem al niet meer hoeven als ik TS was.
Hij houdt haar aan het lijntje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, laat die gozert even.
Hij is misschien net zo in de war als de TS.
Chill, relax, jij bent 'haar' niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Hij houdt haar aan het lijntje.
Graag of niet, zou ik hebben als ik haar was.
Nee, maar ze wil toch onze mening horen?quote:
Hahaha jij ben grappig... en een tikje wanhopigquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef cappufrappuccino het volgende:
Toen ik hem tegenkwam fietste ik hard voorbij dus nee, hij is me niet achterna gerend om me staande te houden
Mare... Geeen reactie!! Ik ben er wel een beetje klaar meehet idee was leuk, maar goed als het zo moeilijk moet dan laat maar zitten
Binnen 2 dagen reageren zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Denk dan ook niet dat die reactie nog komt APK... Maar bedankt voor je stralende optimisme
. Ik sluit me dus bij deze volledig bij Greys aan!
okee tenzij hij vandaag nog reageert...
Vast... Als hij morgen reageert spring jij net zo snel weer in zijn bed...quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef cappufrappuccino het volgende:
Toen ik hem tegenkwam fietste ik hard voorbij dus nee, hij is me niet achterna gerend om me staande te houden
Mare... Geeen reactie!! Ik ben er wel een beetje klaar meehet idee was leuk, maar goed als het zo moeilijk moet dan laat maar zitten
Binnen 2 dagen reageren zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Denk dan ook niet dat die reactie nog komt APK... Maar bedankt voor je stralende optimisme
. Ik sluit me dus bij deze volledig bij Greys aan!
okee tenzij hij vandaag nog reageert...
Alleen als de nood heel hoog isquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Vast... Als hij morgen reageert spring jij net zo snel weer in zijn bed...
Wat zit je nu te zeiken eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Alleen als de nood heel hoog is![]()
Het is gewoon zo jaaaammer! Ik heb best een lange wish-list wat betreft kerels (ja, ook voor scharrels ja)...Dus als een kerel daaraan voldoet en de seks is goed dan zet ik dat graag voort. Dus een tikkeltje wanhopig word ik hier wel van ja
![]()
Oooh domperquote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef cappufrappuccino het volgende:
Neee, geen reactie gehad![]()
Jammer maar helaas, iig bedankt voor jullie hulp
Jammer.quote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef cappufrappuccino het volgende:
Neee, geen reactie gehad![]()
Jammer maar helaas, iig bedankt voor jullie hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wil een man alleen seks, is het niet goed. Wil hij het niet, is het weer niet goed.quote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een eikelige sukkel.
Een droplullerige sukkel, dat ook.
More power to ya! Duidelijkheid voor alles en negen van de tien keer ben ik zelf ook niet op zoek naar een relatie. Maar wil ik wel de lusten botvieren.quote:Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb een vrouw versiert, seks mee gehad. Maar ik wil nog een tijdje wel de lusten maar niet de lasten.
Kijken hoe de vrouwen hier dan reageren.
Ik wil jou wel een keer ontmoetenquote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
More power to ya! Duidelijkheid voor alles en negen van de tien keer ben ik zelf ook niet op zoek naar een relatie. Maar wil ik wel de lusten botvieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |