abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 september 2010 @ 15:50:26 #176
163650 Greys
pi_86639010
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef bioloogje het volgende:

[..]

[..]

Wil een man alleen seks, is het niet goed. Wil hij het niet, is het weer niet goed. :')
Ik zou eens als man een soortgelijk topic hebben moeten openen...

Ik heb een vrouw versiert, seks mee gehad. Maar ik wil nog een tijdje wel de lusten maar niet de lasten.
Kijken hoe de vrouwen hier dan reageren. :D
Als je er duidelijk over bent dat dat het enige is dat je van haar wilt, is het toch prima?
Als jij in de schoenen van TS had gestaan, had gezegd dat je zeer binnenkort voor lange tijd naar het buitenland vertrekt maar dat ene nachtje nog wel eens over wilt doen, kan the object of your affectionlust ook niet achteraf piepen dat ze dacht dat je met haar wilde trouwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86639654
[romantica] Ja, nou ja, misschien zag hij haar wel als meer dan neukmateriaal en wil hij haar niet meer zien, juist omdát ze naar het buitenland vertrekt! O+ [/romantica]

Nee hè? ;(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 september 2010 @ 16:19:14 #178
163650 Greys
pi_86640099
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef conleche het volgende:
[romantica] Ja, nou ja, misschien zag hij haar wel als meer dan neukmateriaal en wil hij haar niet meer zien, juist omdát ze naar het buitenland vertrekt! O+ [/romantica]

Nee hè? ;(
Waar heb jij Co gelaten? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 september 2010 @ 16:52:13 #179
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_86641437
Wat een lullig einde zeg.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_86641566
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar heb jij Co gelaten? :o
Kweenie :{ Ik wil d'r wel terug. ;(
pi_86642113
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef conleche het volgende:
Wat een mooie gedachte. Maar in deze wereld niet echt op z'n plaats.
Ja, ik generaliseer.
pi_86643450
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:52 schreef VeerEli het volgende:
Wat een lullig einde zeg.
Ik had ook gehoopt dat ik dit verhaal tot een spannender eind had kunnen brengen :D

Enne, ik denk dat ik het andersom ook wel zou kunnen waarderen hoor, als een kerel eerlijk zegt dat 'ie alleen voor 'n tijdelijk pleziertje wil gaan ;) dat is misschien ff slikken als je die kerel meer dan 'gewoon leuk' vindt, maar in ieder geval wel lekker eerlijk! Beter dan dat je als kerel een meisje versiert onder het mom van "ik vind je zo leuk" en vervolgens niks meer laat horen :s)
pi_86644268
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef cappufrappuccino het volgende:
Enne, ik denk dat ik het andersom ook wel zou kunnen waarderen hoor, als een kerel eerlijk zegt dat 'ie alleen voor 'n tijdelijk pleziertje wil gaan ;) dat is misschien ff slikken als je die kerel meer dan 'gewoon leuk' vindt, maar in ieder geval wel lekker eerlijk!
Maar zou je dan wel of niet seks met hem hebben?
Ja, ik generaliseer.
pi_86645564
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Maar zou je dan wel of niet seks met hem hebben?
Ligt er een beetje aan natuurlijk :) als ik zelf ook op zoek zou zijn naar iets dat ongedwongen en niet te serieus was, zeker. Als ik stapelverliefd zou zijn en hij zou meteen vertellen dat het alleen voor de seks is, dan zou ik er wel een keertje extra over nadenken ja. En misschien dat mannen daarom doen alsof ze iets geinteresseerder zijn dan daadwerkelijk het geval is ;) .
pi_86647366
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:41 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ligt er een beetje aan natuurlijk :) als ik zelf ook op zoek zou zijn naar iets dat ongedwongen en niet te serieus was, zeker. Als ik stapelverliefd zou zijn en hij zou meteen vertellen dat het alleen voor de seks is, dan zou ik er wel een keertje extra over nadenken ja. En misschien dat mannen daarom doen alsof ze iets geinteresseerder zijn dan daadwerkelijk het geval is ;) .
Nou, je geeft het antwoord zelf al ja. Eerlijk zijn levert niets op.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')