Ja ik heb ook al een verjaardagquote:Op donderdag 4 november 2010 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn broertje is morgen jarig. Denk dus dat ik toch maar naar ff naar mijn ouders afreis
quote:Gewonden Delft door luchtbuks
AMSTERDAM - De politie in Delft onderzoekt de aangiften van vier mensen die de afgelopen week in het centrum van de prinsenstad met een luchtbuks zijn beschoten.
Twee slachtoffers raakten hierbij lichtgewond aan hun rug, zo meldde de politie donderdag.
Twee schietpartijen vonden woensdagavond plaats. De slachtoffers, een 17-jarige jongen en een 22-jarige vrouw uit Delft, verklaarden een knal te hebben gehoord, gevolgd door een pijnlijk gevoel aan hun rug.
Hun kleding bleek beschadigd en zij hadden een blauwe plek en bult op hun rug. Maandag en dinsdag hadden zich al twee andere slachtoffers gemeld met een soortgelijk verhaal.
Nondeju zeg, dat wordt oppassenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig heb ik geen sociaal leven![]()
![]()
Delft is gevaarlijk trouwens!
http://district8.net/poli(...)n-met-luchtbuks.html
http://www.nu.nl/binnenland/2371360/gewonden-delft-luchtbuks.html
[..]
Ik ben niet bang hoor. 1x dreigen met mijn neppistool en niemand durft meer op mij te schieten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju zeg, dat wordt oppassen
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor. 1x dreigen met mijn neppistool en niemand durft meer op mij te schieten.
Klinkt tofquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
De museumnacht was erg leuk gisteren, jullie hebben wat gemist! We zijn begonnen met een tocht met de rondvaartboot inclusief accordionmuziek aan boord. Hoop gezelligheid, lekker kneuterig meezingen met het kleine cafe aan de haven. Daarna door de kromstraat gelopen, waar ze zoals gewoonlijk weer heel erg hun best hadden gedaan, maar het toch niet helemaal uit de verf kwam. (hoewel we de kussengevechten gemist hebben
). Daarna is het gelukt een tuktuk aan te houden
. Wij vol blijheid daarin, rondje de stad door (omdat wij geen idee hadden waar we heen wilden) en uiteindelijk uitgestapt bij Silly-thai en daar wat gedronken (het is een restaurant is, maar wel met een goede rookruimte
). Daarna het prinsenhof meegepakt. Er waren daar rondleidingen over de betekenis van voedsel in de kunst en we konden daar nog even het laatste stukje van meepikken (wat interessant was, maar dat ene stukje was wel genoeg).
Toen zijn we nog even naar de Koornmarkt gelopen naar Kadmium. Had ik nog nooit gehoord, is een expositieruimte voor kunstenaars en vooral hele mooie lokatie. Mooie dingen gezien, erg leuk.
Geslaagde avond, ondanks de regen. Delft is leuk!![]()
![]()
![]()
oei.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Hyver met neppistool aangehouden
Kom er maar in, wie was het?
En bedankt kudt!quote:
Neinquote:
Is dat voorwaarde om in Gouda te mogen wonen?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef warrel het volgende:
God neeOf all things..
Heb je een buschauffeur bedreigd of wat?![]()
![]()
De automaten zijn ook weg. Nu is er geen enkele mogelijkheid meer om de cassières strategisch te ontwijken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De zelfscankassa's bij de c1000 zijn weg!!![]()
![]()
![]()
De cassieres daar irriteren mij zo mateloos. Vond de zelfscan echt heerlijk..
*gaat in de rouw*
Idd, ik walg ervanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
De automaten zijn ook weg. Nu is er geen enkele mogelijkheid meer om de cassières strategisch te ontwijken.
Neuh!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De zelfscankassa's bij de c1000 zijn weg!!![]()
![]()
![]()
De cassieres daar irriteren mij zo mateloos. Vond de zelfscan echt heerlijk..
*gaat in de rouw
Ook in Gouda?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Mwah ik vind die albert heijn een klotesupermarkt. Veel te krap enzo en ze hebben er maar heel weinig. Maar de caissières zijn wel neukbaarder inderdaad.
Pinnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik maar denken dat ik zo'n zeikerd was, maar de c1000-cassieres zijn algemeen gehaat.
Naast dat de cassieres daar vaak onmogelijk traag zijn, heb ik altijd het gevoel dat ik in de weg sta van hun sociale leven als ik m'n brood kom afrekenen.
Gisteren bij die hippe nieuwe balie sigaretten gehaald. Eerste cassiere negeerde me volledig, toen kwam collega maar even bij me kijken. Zodra ik gezegd had wat ik wilde heeft ze me letterlijk niet meer aangekeken en geen woord meer tegen me gezegd. Bon heb ik ook maar laten zitten.
Het enige voordeel dat ik nu nog aan de c1000 kan bedenken is dat het groot is en de studenten-aanbiedingen. Plus dat ze blikjes sloebercola van 33cc hebben, die van de ah zijn 250ml.
De helft van de kassa's zijn nu trouwens kassa's waar je alleen kan pinnen..
21 fucking maanden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef seventhseagulll het volgende:
Nu is er echter iets wat bijkans nóg kutter is dan de verbouwing van de c1000, namelijk het dichtgooien van de tunnel bij de abtswoudseweg/mercuriusweg voor een absurd lange tijd.![]()
Wedden dat het uitloopt?quote:
Ja, de hele EduP <-> TU route is totaal naar de klote nuquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef seventhseagulll het volgende:
Nu is er echter iets wat bijkans nóg kutter is dan de verbouwing van de c1000, namelijk het dichtgooien van de tunnel bij de abtswoudseweg/mercuriusweg voor een absurd lange tijd.![]()
Hopelijk zijn de werkzaamheden bij het Legermuseum en bij Julianalaan dan wel klaar, nu kan je vanaf het station daar ook niet echt lekker naar TU fietsen. Ik ging nu dus altijd via die tunnel en Rotterdamseweg, maar dat kan straks ook niet meer... Bahquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef seventhseagulll het volgende:
Als je vanaf het station komt hoef je toch niet door die tunnel?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de werkzaamheden bij het Legermuseum en bij Julianalaan dan wel klaar, nu kan je vanaf het station daar ook niet echt lekker naar TU fietsen. Ik ging nu dus altijd via die tunnel en Rotterdamseweg, maar dat kan straks ook niet meer... BahDan maar fiets op Delft Zuid zetten
Alhowevel ik op dit moment niet in Delft woon blijf ik trouwens wel de komende 4 jaar in Delft werken
Jawel, via de Industriestraat; dat was de snelste weg tot nu toe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je vanaf het station komt hoef je toch niet door die tunnel?
Exact.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)83,0.030084&t=h&z=15
Als je vóór de irenetunnel bij de stoplichten de weg en trambaan oversteekt, kun je zelfs binnendoor naar het perron. Dat is echt de kortste route. Alleen is daar niet echt een fietsenstalling (al staan er genoeg fietsen gewoon langs het pad)
Haha, een van die caissières is een vriendin van mijn vrouw.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik maar denken dat ik zo'n zeikerd was, maar de c1000-cassieres zijn algemeen gehaat.
Naast dat de cassieres daar vaak onmogelijk traag zijn, heb ik altijd het gevoel dat ik in de weg sta van hun sociale leven als ik m'n brood kom afrekenen.
Gisteren bij die hippe nieuwe balie sigaretten gehaald. Eerste cassiere negeerde me volledig, toen kwam collega maar even bij me kijken. Zodra ik gezegd had wat ik wilde heeft ze me letterlijk niet meer aangekeken en geen woord meer tegen me gezegd. Bon heb ik ook maar laten zitten.
Het enige voordeel dat ik nu nog aan de c1000 kan bedenken is dat het groot is en de studenten-aanbiedingen. Plus dat ze blikjes sloebercola van 33cc hebben, die van de ah zijn 250ml.
De helft van de kassa's zijn nu trouwens kassa's waar je alleen kan pinnen..
Helaas niet echt een fijne oplossing als je elke dag je fiets daar moet laten staan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)83,0.030084&t=h&z=15
Als je vóór de irenetunnel bij de stoplichten de weg en trambaan oversteekt, kun je zelfs binnendoor naar het perron. Dat is echt de kortste route. Alleen is daar niet echt een fietsenstalling (al staan er genoeg fietsen gewoon langs het pad)
Consider it done!quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef henkde_j het volgende:
Wie stuurt dit even door naar de C1000
Hoe laat was dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 06:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
rellen in Delft!
Trouwens, was maandag bij de c1000 en zowel bij de gewone kassa als bij de hippe balie werd hallo gezegd, werd gezegd hoeveel ik moest betalen, werd ik aangekeken en werd me een prettige dag gewenst. Nog nooit zoveel gecommuniceerd in de c1000!![]()
Zouden ze dit topic toch lezen?
Ergens tussen 5 en 6quote:Op woensdag 8 december 2010 08:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe laat was dat?Toen ik er was gister zat er alleen zo'n oververveelde vrouw die bij elk gescand artikel en diepe zucht slaakte
Bij de gamma?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ergens tussen 5 en 6gisteren was ik er ook rond die tijd, toen waren alle pinkassa's dicht
Trouwens, weet iemand waar ze in de stad kerstbomen verkopen? Ik dacht dat ze altijd op de brabantse turfmarkt stonden, maar heb ze daar niet gezien.
En hebben ze dan ook kleine kerstboompjes? Ik hoef niet zo'n grote..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |