Ergens tussen 5 en 6quote:Op woensdag 8 december 2010 08:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe laat was dat?Toen ik er was gister zat er alleen zo'n oververveelde vrouw die bij elk gescand artikel en diepe zucht slaakte

Bij de gamma?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ergens tussen 5 en 6gisteren was ik er ook rond die tijd, toen waren alle pinkassa's dicht
Trouwens, weet iemand waar ze in de stad kerstbomen verkopen? Ik dacht dat ze altijd op de brabantse turfmarkt stonden, maar heb ze daar niet gezien.
En hebben ze dan ook kleine kerstboompjes? Ik hoef niet zo'n grote..

het moet op de fiets of lopend mee naar de vrijeban, dus ik vind de gamma wat te ver..quote:Op woensdag 8 december 2010 17:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij de gamma?
Normaalgesproken staan ze ook op de BTM inderdaad...

Ja, dat mag ik toch hopen onderhand!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:34 schreef warrel het volgende:
Zoekt een kamer. Maar nu echt. Ik ben vrolijk en gezellig doch zelfstandig
Nietquote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ergens tussen 5 en 6gisteren was ik er ook rond die tijd, toen waren alle pinkassa's dicht
Trouwens, weet iemand waar ze in de stad kerstbomen verkopen? Ik dacht dat ze altijd op de brabantse turfmarkt stonden, maar heb ze daar niet gezien.
En hebben ze dan ook kleine kerstboompjes? Ik hoef niet zo'n grote..

Ik snap er ook geen fuck van.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
leg uit, dit is zo cryptisch! Wat hebben ze gedaan? Ik kom te weinig op het station tegenwoordig, vanaf m'n vorige huis had ik er uitzicht op (als ik goed m'n best deed)

Ik ook!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
leg uit, dit is zo cryptisch! Wat hebben ze gedaan? Ik kom te weinig op het station tegenwoordig, vanaf m'n vorige huis had ik er uitzicht op (als ik goed m'n best deed)

quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Bravebart
SeaOfLove
Autoreply
mcDavid
admiraal_anaal
warrel
Originele_Naam
seekfaM
chromosoompje
m-kay
sheonlydreams86
Cageon
dvunz
Areyoutalkingtome
KomtTijd...
Houniet
respectmyauthority
Nachtdier
NielsTriple
DeHovenier
Biancavia
just me
freud
Koningin
Agiath
mirelia
Nagelschaartje
Minnie_
Metal666
Quoi
Jodelaar
qltel
double_d_dennis
cinnamongirl
Hapertje
Lidl
dagwaarde
zoeperzazke
Vicky
Teardrop-nl
DarkElf
bietelboer
FutureFairytale
Pietverdriet
Miwe
Buurvrouw_Rietman
Bupatih
Luni
Pheno
fathank

Ik sta er 2x in!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:28 schreef Ienepien het volgende:
Ik hou mijn forumvriendjes blijkbaar graag in de buurt:
[..]

Ik woonde hiervoor op de Westvest.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Waren wij buren?
Ja, ze hebben nóg een slinger gemaakt in DelftIk moet nu zo onderhand 3 slingers nemen om bij een plek in Delft te komen
Als je vroeger van de Westvest aan kwam fietsen naar het station reed je recht op de ING pinautomaat af en boog je naar rechts, onder het tunneltje door. Nu moet je net over de trambaan al naar rechts
Maar dat had ik vanmorgen maar half door

Mag je blij zijn dat je daar nu weg bent ja:Pquote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor op de Westvest.
Ik hoor dat ik het niet erg hoef te vinden dat ik niet vaak meer op het station ben. Hoewel ik van die randstadrail ook niet blij wordt

quote:Op donderdag 9 december 2010 13:28 schreef Ienepien het volgende:
Ik hou mijn forumvriendjes blijkbaar graag in de buurt:
[..]

Zag hem vanmorgen staan op de Ezelveldslaan, stond naast de achteruitgang van de c1000. Was met geen mogelijkheid omheen te fietsenquote:Delftse politie onderzoekt herkomst rode blokken
Delft Sinds enige dagen staan her en der in het centrum van Delft enorme rode blokken met het cijfer 15 erop. Donderdagmorgen stond een van de blokken op het fietspad aan de Ezelveldslaan. agenten hebben het blok door de gemeente laten verwijderen. Naar de herkomst van de blokken is een onderzoek gestart. De politie heeft op dit moment geen idee wie de eigenaar van de rode blokken is. Naar verwachting zullen alle blokken op last van de politie worden verwijderd.

Nieuwe vestiging van Dirk van der Broek die in Delft komt (Nummer 15)quote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die hier meer van weet trouwens?
http://district8.net/delf(...)st-rode-blokken.html
[..]
Zag hem vanmorgen staan op de Ezelveldslaan, stond naast de achteruitgang van de c1000. Was met geen mogelijkheid omheen te fietsen.
Volgens mij heb ik er woensdagavond ook 1 zien staan ergens in de stad. Leuke is dat ik er niet eens van opkeek, voor dit soort acties zijn altijd wel logische verklaringen in Delft

Ja, ik zag een paar dagen terug ook al zo'n unit bij Zuidpoort staan, bijna tegenaan geredenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die hier meer van weet trouwens?
http://district8.net/delf(...)st-rode-blokken.html
[..]
Zag hem vanmorgen staan op de Ezelveldslaan, stond naast de achteruitgang van de c1000. Was met geen mogelijkheid omheen te fietsen.
Volgens mij heb ik er woensdagavond ook 1 zien staan ergens in de stad. Leuke is dat ik er niet eens van opkeek, voor dit soort acties zijn altijd wel logische verklaringen in Delft

Waarom wel voor hem en niet voor mij?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, want dat had ik geregeld, jatogjonguuuh

Tja...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom wel voor hem en niet voor mij?

Ik zit ook bij die huisartsenpost, alleen een andere arts.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit bij dokter Hartel, gevestigd achter de Bieslandhof. Ga zelden naar de huisarts, maar als ik er ben, wordt ik serieus genomen (wat ik niet kan zeggen van mijn vorige huisarts). Ben dus erg tevreden. Geen idee of ze nieuwe patiënten aannemen.

Zit ik ook bij, Hartel is ok, olé olé!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit bij dokter Hartel, gevestigd achter de Bieslandhof. Ga zelden naar de huisarts, maar als ik er ben, wordt ik serieus genomen (wat ik niet kan zeggen van mijn vorige huisarts). Ben dus erg tevreden. Geen idee of ze nieuwe patiënten aannemen.

Jeej Hartel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Zit ik ook bij, Hartel is ok, olé olé!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |