Bio begon toch met de PI van dit topic?quote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef o.us het volgende:
Biogarde begon met de 7.gif, Zeroku niet.
Meneer denkt het even beter te weten.quote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef o.us het volgende:
Biogarde begon met de 7.gif, Zeroku niet.
Klopt voor geen flikker.quote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Het lijkt een ware hype te worden onder abonnement houders, het instellen van de 7.gif als standaard. De trendsetter is natuurlijk Zeroku geweest die als crew eerder over de nieuwe lay beschikte in vergelijking met abonnement houders.
Het zou natuurlijk geen probleem zijn als je de 14.gif als standaard instelde, maar niet de 7.gif. Misschien dat deze mensen zich van geen schuld bewust zijn, maar de 7.gif is de meest hatelijke, meedogenloze, uit de hoogte doende, verafschuwende, moordende, schijt aan iedereen hebbende, treinen verpletterende, matige PI uit het hele rijtje.
Daarom zou ik al de mensen die de 7.gif hebben ingesteld, indien ze niet willen dat ik hen als kutuser beschouw, willen vragen de standaard baggerPI of een van de andere PI's in het rijtje in te stellen als standaard PI, maar niet de 7.gif.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
kloptquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar jij staat er niet om bekend
dacht ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eigenlijk is Bio toch [ afbeelding ]+[ afbeelding ]?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef mattttPUNTnl het volgende:
TS heeft nog maar een jaar een account op fok, die weet niks.
Ja.quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eigenlijk is Bio toch [ afbeelding ]+[ afbeelding ]?
Het gaat erom dat je de PI op de juiste momenten inzet. Als men in een discussie is zal de 7.gif veel gebruikt worden, maar dan mag het ook. Aangezien de 7.gif er op duid dat jij het beter weet. Echter, als je de PI gebruikt wanneer je iemand lieflijk een kusje toewerpt, zal dit kusje in geen geval in goeie grond belanden, daar de combinatie een verkapte doodsverwenzing is.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Dynames het volgende:
Ben ik de enige die geen ene kut van dit topic snapt ?
quote:
Neequote:
De teloorgang van de PI.quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Dynames het volgende:
Ben ik de enige die geen ene kut van dit topic snapt ?
Naar je eigen topic linken, sletquote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De teloorgang van de PI.
Oké, ik zal m met verstand gebruiken. Maar welke moet ik dan als standaard instellen? Geen voetbal, want geen WK meer. Geen zonnebril, want geen zon. Geen pijltje, want niet alles is belangrijk.quote:Op maandag 13 september 2010 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je de PI op de juiste momenten inzet. Als men in een discussie is zal de 7.gif veel gebruikt worden, maar dan mag het ook. Aangezien de 7.gif er op duid dat jij het beter weet. Echter, als je de PI gebruikt wanneer je iemand lieflijk een kusje toewerpt, zal dit kusje in geen geval in goeie grond belanden, daar de combinatie een verkapte doodsverwenzing is.
Een goed topic blijft een goed topic, ook al heb je het zelf geschreven.quote:
Ik aanbid je topic, lieve schat, sterker nog, ik heb er een uitbreiding op geschreven (die weliswaar gefaald is) maar goed. Aanvulling op 'De teloorgang van de PI'quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een goed topic blijft een goed topic, ook al heb je het zelf geschreven.
Een blije PI voor een blije egel? Of superman? Of je gaat gewoon elke post na welke PI je het beste kan gebruiken.quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, ik zal m met verstand gebruiken. Maar welke moet ik dan als standaard instellen? Geen voetbal, want geen WK meer. Geen zonnebril, want geen zon. Geen pijltje, want niet alles is belangrijk.
Ja maar soms vergeet ik dat! Aaah! Vroeger wist ik gewoon niet dat ik m kon veranderen, veel makkelijker.quote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een blije PI voor een blije egel? Of superman? Of je gaat gewoon elke post na welke PI je het beste kan gebruiken.
Dan zet je hem toch gewoon weer op de baggerPIquote:Op maandag 13 september 2010 16:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja maar soms vergeet ik dat! Aaah! Vroeger wist ik gewoon niet dat ik m kon veranderen, veel makkelijker.
Agh, wanneer mensen een reactie als "gecondoliflapstaart" posten, kan ik me wel voorstellen dat je de 14.gif als PI gebruikt.quote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef jogy het volgende:
De 14.gif is altijd ok, behalve in condoleancetopics natuurlijk.
Ik dacht de meid van conflict.quote:Op maandag 13 september 2010 16:40 schreef jogy het volgende:
Was cellofaanboy niet met de standaard [ afbeelding ] begonnen?.
Wie is die Zeroku eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wat maakt het nou uit wie er met de fucking 7.gif is begonnen als standaard in te stellen. Het gaat om het idee en daarnaast is Zeroku het bekenste voorbeeld van iemand die die PI als standaard heeft ingesteld.
Dat je af en toe die verachtelijke PI gebruikt, ik gebruik hem immers ook, maar iedere post met een 7.gif zorgt niet echt voor een leuk gesprek.
Waar historie?quote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef jogy het volgende:
Wie zijn historie niet leert is verdoemd deze te herhalen!
Sport?quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een of ander crewlid van de redactie sport
Zit je nou je eigen topic te spemmen, vuile slet?quote:Op maandag 13 september 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik aanbid je topic, lieve schat, sterker nog, ik heb er een uitbreiding op geschreven (die weliswaar gefaald is) maar goed. Aanvulling op 'De teloorgang van de PI'
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zit je nou je eigen topic te spemmen, vuile slet?
Dat dus.quote:
Hihi, boefje.quote:
Doe niet zo moeilijk, post gewoon: "Dan weet je dus ook dat hijquote:Op maandag 13 september 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Dan weet je dus ook dat hij 7.gif als standaard heeft.
quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, post gewoon: "Dan weet je dus ook dat hij [ afbeelding ] als standaard heeft."
Mallerd.:').quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef RitseB het volgende:
Doe niet zo moeilijk, post gewoon: "Dan weet je dus ook dat hij [ afbeelding ] als standaard heeft."
Vier feest.quote:
En de 7.gif is voor betweters.quote:Op maandag 13 september 2010 18:29 schreef Aestivate het volgende:
Ik gebruik hem meestal. Mijn post valt dan namelijk niet onder één van de andere PI's, en de standaard PI gebruiken is voor noobs.
Nee.quote:Op maandag 13 september 2010 18:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En de 7.gif is voor betweters.
ik vindt lagen kei leuk!!!!! Ze noemen me niks voor niets een malle meid hHihihquote:Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
hoi ritseb
vind jij lachen ook zo leuk
ik wel ;-))))))))))))
Zo is het maar net.quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een goed topic blijft een goed topic, ook al heb je het zelf geschreven.
Dat zou tof zijn, een klein egeltje ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef Roolio het volgende:
Vroegah had je ook nog een tijdje dat je op een of andere manier je custom PI's kon gebruiken!
Ja toen is die superman erbij gekomen toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef Roolio het volgende:
Vroegah had je ook nog een tijdje dat je op een of andere manier je custom PI's kon gebruiken!
Dat weet ik niet meer, maar toen had je wel de Yvonne-PI en de Danny-PI en cookie monster geloof ik en nog veel meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja toen is die superman erbij gekomen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |