Doe niet zo moeilijk, post gewoon: "Dan weet je dus ook dat hijquote:Op maandag 13 september 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Dan weet je dus ook dat hij 7.gif als standaard heeft.
als standaard heeft."
quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, post gewoon: "Dan weet je dus ook dat hij [ afbeelding ] als standaard heeft."
Mallerd.:').quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef RitseB het volgende:
Doe niet zo moeilijk, post gewoon: "Dan weet je dus ook dat hij [ afbeelding ] als standaard heeft."
Vier feest.quote:
En de 7.gif is voor betweters.quote:Op maandag 13 september 2010 18:29 schreef Aestivate het volgende:
Ik gebruik hem meestal. Mijn post valt dan namelijk niet onder één van de andere PI's, en de standaard PI gebruiken is voor noobs.
Nee.quote:Op maandag 13 september 2010 18:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En de 7.gif is voor betweters.
ik vindt lagen kei leuk!!!!! Ze noemen me niks voor niets een malle meid hHihihquote:Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
hoi ritseb
vind jij lachen ook zo leuk
ik wel ;-))))))))))))
Zo is het maar net.quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een goed topic blijft een goed topic, ook al heb je het zelf geschreven.
Dat zou tof zijn, een klein egeltje ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef Roolio het volgende:
Vroegah had je ook nog een tijdje dat je op een of andere manier je custom PI's kon gebruiken!
Ja toen is die superman erbij gekomen toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef Roolio het volgende:
Vroegah had je ook nog een tijdje dat je op een of andere manier je custom PI's kon gebruiken!
Dat weet ik niet meer, maar toen had je wel de Yvonne-PI en de Danny-PI en cookie monster geloof ik en nog veel meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja toen is die superman erbij gekomen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |