lijkt me sterk dat het de komende 6 uur nonstop blijft regenenquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Ze kunnen ook om 2.30 NL tijd nog starten imo.
Nogal, weinig zin om paar keer de wekker te zettenquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef Norrage het volgende:
Ja..maar het blijft voorlopig regenen...Laten we hopen dat het vandaag nog gespeeld wordt! (voor mij)..voor jullie is het waarschijnlijk relaxed als het morgen wordt
Vind je dat nou werkelijk zo bijzonder? Wel leuk voor zo'n meisje, maar I couldnt care lessquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ook nog even hier
Esther Vergeer![]()
[ afbeelding ]
Voor Djokovic ook..quote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef Norrage het volgende:
Ja..maar het blijft voorlopig regenen...Laten we hopen dat het vandaag nog gespeeld wordt! (voor mij)..voor jullie is het waarschijnlijk relaxed als het morgen wordt
Onder welke steen heb jij gezeten de afgelopen 2 wekenquote:
Wel leuk, ze geven er best veel aandacht aan! Ze noemen haar regelmatig gewoon tijdens de wedstrijden en zo..Nog geen beelden gezien uiteraard, mar wel aandacht. Erg veel respectquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ook nog even hier
Esther Vergeer![]()
[ afbeelding ]
Ok, ze verplaatsen de vrouwen dubbel dus iig, gunstig.quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef kevin_ het volgende:
Based on the latest official weather report from the US Open Meteorologist, the forecast calls for 45 to 60 minutes of light rain after which we expect to dry the courts and begin the Men's Singles Final in Arthur Ashe Stadium as well as complete the Women's Doubles Final in Louis Armstrong Stadium
dacht dat ze dat ook gingen onderzoeken of er op het louis armstrong een dak kon.quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef Norrage het volgende:
Nu krijgen alle GS een dak, maar de USO nog niet
Dat hadden ze al van tevoren gepland, dat als het ook maar even ging regenen dat hun wedstrijd dan verplaatst zou worden naar Amstrong..en dat vonden de dames prima..quote:Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, ze verplaatsen de vrouwen dubbel dus iig, gunstig.
Wow.quote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ook nog even hier
Esther Vergeer![]()
[ afbeelding ]
Dat is de oorspronkelijke begintijd hoor.quote:
Ze sloegen wss alles op haar partner...als ze alleen die dubbel had gespeeld had ze denk ik gewonnen.quote:
RG ook?quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef Norrage het volgende:
Nu krijgen alle GS een dak, maar de USO nog niet
Oké, dat scheelt.quote:
Volgens mij hadden ze daar toch ook onlangs de knoop doorgehakt?quote:
Da's goed nieuws.quote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar toch ook onlangs de knoop doorgehakt?
Dit jaar niet nee, maar het is vaak genoeg gebeurd hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Outlined het volgende:
US Open en regen, kan me niet herinneren dat ik dat eerder meegemaakt hebt.
Hoe oud ben je dan, 1?quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Outlined het volgende:
hmm vorig jaar finale op maandagquote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Outlined het volgende:
Heb natuurlijk niet alle 15 * 10 = 150 toernooidagen gekeken de afgelopen 10 jaar. Misschien 75% gemist en van die overige 25% kan ik me dus niet herinneren dat het regende.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
Heb natuurlijk niet alle 15 * 10 = 150 toernooidagen gekeken de afgelopen 10 jaar. Misschien 75% gemist en van die overige 25% kan ik me dus niet herinneren dat het regende.
Maar dat de finale 2 jaar op rij naar maandag is verplaatst weet je toch nog wel?quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
Heb natuurlijk niet alle 15 * 10 = 150 toernooidagen gekeken de afgelopen 10 jaar. Misschien 75% gemist en van die overige 25% kan ik me dus niet herinneren dat het regende.
nee, voor de dubbels zeker ?quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dat de finale 2 jaar op rij naar maandag is verplaatst weet je toch nog wel?
gelukkig begint het zo laat, anders zou ik veels te vroeg in slaap gevallen zijnquote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Blijkbaar begint het nu om 23.30 uur. hopelijk blijft het droog, want ik wil morgen graag nog iets van energie hebben.
quote:
Welke humor?quote:
heb net die 5e set gezien, gelukkig...gisteren dus gemist..maar Fed had veel heel veel grote missers zeg...erg slechtquote:
Ja, zeg dat wel.quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
heb net die 5e set gezien, gelukkig...gisteren dus gemist..maar Fed had veel heel veel grote missers zeg...erg slecht
Omdat het gewoon zondag was namelijkquote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke humor?Voel je je een beetje verneukt dat je geheugen niet zo goed meer is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/US_Open_2009_(tennis)quote:Op zondag 12 september 2010 23:08 schreef Outlined het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zondag was namelijk
quote:Op zondag 12 september 2010 23:22 schreef Outlined het volgende:
US Open en regen, ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder meegemaakt hebt.
Nee, Comedy Central heeft de rechtenquote:
Waarom post je dit opnieuw? Heeft niet zoveel zin lijkt me. Het is trouwens ik heb.quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Outlined het volgende:
Dat is juist de grap ff, dat hoeven we jou toch niet uit te leggen?quote:Op zondag 12 september 2010 23:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Waarom post je dit opnieuw? Heeft niet zoveel zin lijkt me. Het is trouwens ik heb.
Dat is wel vaak zo geweest bij ATP-toernooien.quote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ze zenden alles uit, behalve de finale.
Gaan jullie nu een uur slapen?quote:
haha ok. ik kijk normaal wel veel maar us open zit niet in mijn systeem. ik zet hem op 18 straks!quote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, Comedy Central heeft de rechten
Ja, je moet maar even zien op welk net je hem kijkt.quote:Op zondag 12 september 2010 23:32 schreef jakees het volgende:
[..]
haha ok. ik kijk normaal wel veel maar us open zit niet in mijn systeem. ik zet hem op 18 straks!
hij had een een of andere geile atlete, maar die is weg geloof ik...quote:Op zondag 12 september 2010 23:36 schreef Salamando het volgende:
Heeft Djoko eigenlijk een vriendin / vrouw? Je krijgt alleen maar die ouders te zien namelijk
quote:Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef mitt het volgende:
Gelukkig.
Ik wil m'n uurtje boomstamhakken niet missen.
Geen goed idee?quote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens een idee. Als er iemand is die op blijft, zou die dan naar mensne die hun mobiele nummer naam hem PM'en een sms'je willen sturen als de partij begint. Dat ljkt mij wel een idee.
Daar heeft hij nooit wat mee gehad... Hij heeft al jaren een relatie met Jelena Ristic.quote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
hij had een een of andere geile atlete, maar die is weg geloof ik...
Wat fijn trouwens, die kutbroertjes heb ik nog bijna niet gezien..daarom speelt djoko volgens mij zo goed
Ik hoop echt dat het maandag wordt. Maar vind je het iet zonde om ruim een uur te missen als ze om 00.40 beginnen?quote:Op zondag 12 september 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok erop dat het niet droog wordt, voor de zekerheid wekker om 02.00u, dan is het iig nog niet klaar. Als ze dan nog niet spelen, zal het wel maandag worden.
Ja, zeker. En ook wel voor de wedstrijd denk ik. Als ze morgen spelen hebben ze beiden een extra dag rust en kunnen ze weer helemaal fit zijn lijkt me.quote:Op zondag 12 september 2010 23:44 schreef Norrage het volgende:
Op zich wel goed voor Djoko natuurlijk dit...
Nee, ze verwachten om te beginnen dat het over een uur droog is, voordat ze dan eenmaal de baan droog hebben en ingespeeld hebben is het al 1 uur, dus dan mis ik (iets meer dan) 1 set. Dan heb ik er toch vast 2 uur slaap opzitten in plaats van straks de kans om om 02.00 pas te beginnen met slapen zonder een seconde tennisquote:Op zondag 12 september 2010 23:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het maandag wordt. Maar vind je het iet zonde om ruim een uur te missen als ze om 00.40 beginnen?
Goeie uitleg.quote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten om te beginnen dat het over een uur droog is, voordat ze dan eenmaal de baan droog hebben en ingespeeld hebben is het al 1 uur, dus dan mis ik (iets meer dan) 1 set. Dan heb ik er toch vast 2 uur slaap opzitten in plaats van straks de kans om om 02.00 pas te beginnen met slapen zonder een seconde tennis.
Denk het niet, aangezien het daar nu regentquote:Op maandag 13 september 2010 00:03 schreef Outlined het volgende:
Is de planning nog steeds 0:30 beginnen ?
nope, volgens mij gaan ze het altijd met sponsjes droogmaken, en met veels te kleine handdoekjes...quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Outlined het volgende:
Ligt er eigenlijk een zeil over die baan?
Je had ze in Wit-Rusland moeten zien, dat hardcourt droogmakenquote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
nope, volgens mij gaan ze het altijd met sponsjes droogmaken, en met veels te kleine handdoekjes...
Bladblazers hebben ze volgens mij.quote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
nope, volgens mij gaan ze het altijd met sponsjes droogmaken, en met veels te kleine handdoekjes...
Gelukkig maar, dan kan ik een beetje op tijd naar bedquote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Unstoppable het volgende:
Mensen melden op usopen.org dat het morgen word. Nog geen officiële mededeling.
http://www.skysports.com/(...),26496,19243,00.html
Morgen 22:00
Ja ik ook..bah, echt zo balen dit....nu moet ik morgen vroeger naar huis vanaf werk, en deze hele zondag had ik relaxed vrijquote:Op maandag 13 september 2010 00:57 schreef Outlined het volgende:
Uitgesteld naar morgen, 22:00 Nederlandse tijd. Balen, had me er echt op ingesteld.
quote:Op maandag 13 september 2010 02:27 schreef Norrage het volgende:
De weersverwachting voor morgen is hetzelfde als voor vandaag, dat is dan wel jammer.
Ook is het zo dat het nu droog is in New York, maar dat die Amerikanen natuurlijk niet deze wedstrijd in de avond konden zetten vanwege college football..Zo pathetic is dat hier..Daarom kon ik vorige week vanaf 15.00 ook geen tennis meer zien hier
Dat zal toch wel ergens op zijn geweestquote:Op maandag 13 september 2010 02:27 schreef Norrage het volgende:
De weersverwachting voor morgen is hetzelfde als voor vandaag, dat is dan wel jammer.
Ook is het zo dat het nu droog is in New York, maar dat die Amerikanen natuurlijk niet deze wedstrijd in de avond konden zetten vanwege college football..Zo pathetic is dat hier..Daarom kon ik vorige week vanaf 15.00 ook geen tennis meer zien hier
Nope ik heb hier 300 zenders en op geen enkele zender was het. Ok, je hebt de tennis channel maar daar betaal je nogal veel voor. Was zeer opvallendquote:Op maandag 13 september 2010 02:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zal toch wel ergens op zijn geweestVoor die interviews op de baan moesten ze ook regelmatig wachten totdat de break voorbij was, dat is niet nodig als het niet live is lijkt me.
quote:Nadal scowled and seemed genuinely unhappy. As he was packing up his rackets, he was asked about the decision.
"I can't believe they didn't wait until 8 or 9 o'clock," Nadal said.
Ja, op zich best begrijpelijk, maar kom op zeg. Je hebt zelf een redelijk eenvoudige halve finale en je tegenstander moet een Federer in goede vorm verslaan. Je wilt toch niet een titel winnen met geluk alleenquote:Op maandag 13 september 2010 08:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe, Nadal niet blij dat de partij uitgesteld is waardoor Djokovic meer rust heeft.
[..]
Precies, misschien moest hij maandag wel bij de tandarts zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat Nadal baalt van de uitstel omdat Djokovic dan meer rust krijgt is maar een interpretatie..
Of had hij een hele dure hoer geregeldquote:Op maandag 13 september 2010 10:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Precies, misschien moest hij maandag wel bij de tandarts zijn.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of had hij een hele dure hoer geregeld
is maar zeer de vraag....quote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef Outlined het volgende:
Vraag is, gaat het vanavond door ?!?!?
Ok hoe laat verwacht jij dat ze gaan beginnen? Dan kan ik om 9 uur zelf een paar uur tennissenquote:Op maandag 13 september 2010 17:15 schreef Norrage het volgende:
De weersverwachting is hetzelfde als gisteren...het verschil is dat ze vandaag wel door zullen gaan tot het bittere eind, want gister hadden ze gewoon 's avonds (VS tijd) kunnen spelen want de rest van de dag was het droog.
kan me niet herinneren dat DAT ooit gebeurd isquote:Op maandag 13 september 2010 17:41 schreef Szura het volgende:
Zou wel kut zijn als het weer een dag verplaatst moet worden
Als Djoko speelt zoals zaterdag mag Nadal blij zijn als ie kans heeft om ook maar een set te winnen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:01 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop gewoon vanavond om 22.00 uur aan 1 stuk door. Rafa is duidelijk favoriet. Als Djoko een superdag heeft kan hij misschien winnen, anders had die beter zaterdagavond naar huis kunnen vliegen.
Naja, het is niet voor het eerst dat Djoko in een GS-finale staat, hij heeft al een hardcourt-titel in Melbourbe. Hij heeft net zo'n beetje de beste wedstrijd uit zijn carrière achter de rug en weet dat het voor Nadal ook zijn eerste finale is in NY. Genoeg redenen om totaal niet bang van hem te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 18:17 schreef Norrage het volgende:
Ja, in principe wel, maar in een GS finale heeft Rafa denk ik wel een enorme mentale edge...Het is een beetje de vraag hoeveel van die edge Rafa verliest doordat dit ook voor hem misschien een ontzettend groot moment is.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:26 schreef Jedi_Pimp het volgende:
In de Eurosport programmering staat niks over tennis. Ik neem aan dat het wel wordt uitgezonden op ES?
Als hij gespeeld wordt dan ga ik natuurlijk kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Nalbandian het volgende:
Gaat iemand vanavond naar de finale kijken?
Op deze ondergrond is de track record van Nole duidelijk beter dan die van Rafa.quote:Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, het is niet voor het eerst dat Djoko in een GS-finale staat, hij heeft al een hardcourt-titel in Melbourbe. Hij heeft net zo'n beetje de beste wedstrijd uit zijn carrière achter de rug en weet dat het voor Nadal ook zijn eerste finale is in NY. Genoeg redenen om totaal niet bang van hem te zijn.
Als Nole in de vorm van zaterdag zit, dan mag hij blij zijn als ie kans maakt op 1 set van Rafa. Rafa is een totaal andere speler dan Fed. Rafa is veel defensiever ingesteld, dus maakt ook veel minder fouten dan Fed. Op de vraag of het mooi tennis is om te kijken is mijn antwoord:quote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef Outlined het volgende:
[..]
Op deze ondergrond is de track record van Nole duidelijk beter dan die van Rafa.
Inderdaad, al die master-series finales voorafgaand aan Roland Garros 2009. Fantastische potjes waren datquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:
Feit is wel dat partijen tussen Rafa en Nole altijd ergens leuk zijn om te zien! Vooral die krakers die ze op gravel hebben gespeeld (en waarvan Nole er toch echt eens eentje had moeten winnen)
de matchup met Nadal is er een die veel makkelijker is voor Djokovic dan die met Federer, juist omdat Nadal defensiever speelt. Door Federer zijn aanvallende spel moet Djokovic veel meer verdedigen wat zijn spel nietten goede komt.quote:Op maandag 13 september 2010 19:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als Nole in de vorm van zaterdag zit, dan mag hij blij zijn als ie kans maakt op 1 set van Rafa. Rafa is een totaal andere speler dan Fed. Rafa is veel defensiever ingesteld, dus maakt ook veel minder fouten dan Fed. Op de vraag of het mooi tennis is om te kijken is mijn antwoord:.
GSM King/Shevdova, voor wat het waard is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Outlined het volgende:
[..]
geef ook meteen effe de stand, wil je
Ik haal mijn bak met popcorn weer even tevoorschijnquote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Outlined het volgende:
[..]
geef ook meteen effe de stand, wil je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |