Lekker schoonlikken met al die prut in je navelquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef pl4kkie het volgende:
Bloedje geil. Zeker als ze beetje met der tong er doorheen gaat.
Gewoon douchen, schone navel danquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Lekker schoonlikken met al die prut in je navel
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef pl4kkie het volgende:
Bloedje geil. Zeker als ze beetje met der tong er doorheen gaat.
Daar proef ik nix van. Als ze daarna wil zoenen bedank ik der daar vriendelijk voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Lekker schoonlikken met al die prut in je navel
Hou gewoon niet van behaard overal... daaromquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Annnet het volgende:
Ik moet een beetje kotsen.
Heb je daarom een kaalgeschoren buik TS?
Heb je wel wenkbrauwen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef FokR het volgende:
[..]
Hou gewoon niet van behaard overal... daarom
als er niets erotisch is aan een navel, waarom accentueren de dames deze dan dikwijls met een opzichtige navelpiercing?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:03 schreef wendy79 het volgende:
he gatver.. nee niks erotisch aan een navel hoor
Omdat navels wel erotisch kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:15 schreef herzberg het volgende:
[..]
als er niets erotisch is aan een navel, waarom accentueren de dames deze dan dikwijls met een opzichtige navelpiercing?
Jij Navel-fetisjistquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat navels wel erotisch kunnen zijn
Omdat je heel sneaky mijn navelfoto hebt weten te bemachtigen ..quote:Op zondag 12 september 2010 00:09 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou nou... alleen omdat ik navels geil vind?
En dat vond je erg? Je buikje met navel jaquote:Op zondag 12 september 2010 00:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Omdat je heel sneaky mijn navelfoto hebt weten te bemachtigen ..![]()
Navelsquote:Op zondag 12 september 2010 00:11 schreef FokR het volgende:
[..]
En dat vond je erg? Je buikje met navel ja
Beetje teasenquote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef pasopikbijt het volgende:
Maar een beetje eromheen spelen is natuurlijk niks mis mee
quote:Op zondag 12 september 2010 15:16 schreef Serientje het volgende:
Ik word ook wel opgewonden als ze aan mijn navel zitten
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Niemand komt aan mijn navel, daar kan ik dus echt niet tegen
En toch word ik er niet opgewonden van als iemand in mijn navel gaat porren. Het doet eerder pijn omdat het heel irritant gevoelig is daarbinnen (ja, ook als je zachtjes doet). Ik vind alleen eromheen leuk, maar hoeft ook niet persé. Gewoon over mn buik heb ik liever.quote:Op zondag 12 september 2010 17:36 schreef FokR het volgende:
Toch is het een erogene zone:
5) Haar navel
De navel en de clitoris hebben heel wat gemeen: in de baarmoeder groeien deze namelijk uit hetzelfde weefsel, wat ze neurologisch verbonden maakt. Of om het simpel te zeggen: als je je navel aanraakt, kan je dat voelen in je geslachtsdelen.
Hoe? Stimulatie van de navel met de tong of een (tedere) vinger, lijkt logisch maar het kan al té intens zijn. In dat geval, ga je over tot strelen van de buik, een paar centimeter onder de navel. Dat gebied wordt ook wel 'de energiezee' genoemd, en is verbonden met plezier én vruchtbaarheid.
http://seksandbody.blogsp(...)e-erogene-zones.html
Gevoelige navelquote:Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef pasopikbijt het volgende:
Weet ook niet hoe dat komt, maar heb het altijd al gehad.
Dat is juist dat fijne gevoelquote:Op zondag 12 september 2010 22:31 schreef pasopikbijt het volgende:
Ja het is niet zozeer mn navel wat ik dan voel, maar het gedeelte erachter in mijn buik. Het voelt heel irritant en echt niet fijn.
Ben ik blij dat mijn vriendin het wel lekker vind en het haar opwindtquote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk, maar mijn vriendin reageert daar echt panisch op
Ik mag d'r niet eens naar kijken
in de boekwinkel bedoel je?quote:
Komt een scene in voor waarbij de hoofdpersoon suiker uit de navel likt. Heb even gekeken op Youtube, maar kon de scene niet vinden. Hier maar even een korte samenvattingquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Tussendoortje het volgende:
Als ik niet misselijk ben vind ik het soms best wel heel erg geil om door m'n navel gelikt te worden, het voelt erotisch en het is een soort voorbereiding op wat hoogst waarschijnlijk dan komen gaat
Klinkt alsof je regelmatig, vaak en op dinsdag misselijk bent..quote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Tussendoortje het volgende:
Als ik niet misselijk ben vind ik het soms best wel heel erg geil om door m'n navel gelikt te worden, het voelt erotisch en het is een soort voorbereiding op wat hoogst waarschijnlijk dan komen gaat
Klinkt alsof ik gewoon misselijk ben na het eten, 'een beetje' en dat ik dan niet de hoefde hebt dat er iemand in mijn navel gaat zitten purken.quote:Op maandag 13 september 2010 07:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt alsof je regelmatig, vaak en op dinsdag misselijk bent..
Ja en toch vind ik het niet fijn en doet het pijnquote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Dat is juist dat fijne gevoel
Het bijzondere aan de navel is dat hier minder zenuwuiteinden zitten dan in andere lichaamsdelen. Hierdoor voelt men geen echte pijn als men aan de navel pulkt, maar ervaart men meer een trekkerig gevoel
Stinkt je navel dan?quote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Luxuria het volgende:
Nee, dan moet je die toch ook wel iedere dag goed wassen.
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.quote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Luxuria het volgende:
Nee, dan moet je die toch ook wel iedere dag goed wassen.
als je heel dik bent er allemaal vetkwabben overheen hangen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.
Nog nooit gehoord dat iemand zijn of haar navel stinkt.
Dan kun je toch nog steeds je navel wassen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
als je heel dik bent er allemaal vetkwabben overheen hangen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
dit dus.. Kijken mag, maar aanraken no wayquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Alleen kijken naar je navel is ook zo saaiquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dit dus.. Kijken mag, maar aanraken no way
ag als je graag een stomp wil, kun je het wel proberenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Alleen kijken naar je navel is ook zo saai
Nouja bij mij is het gewoon een gat die in het midden bij elkaar komt. Ik was het elke dag en het stinkt ook niet. Maar ik zou er niet helemaal in gaan met een tong ofzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.
Nog nooit gehoord dat iemand zijn of haar navel stinkt.
Een gat die in het midden bij elkaar komt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja bij mij is het gewoon een gat die in het midden bij elkaar komt. Ik was het elke dag en het stinkt ook niet. Maar ik zou er niet helemaal in gaan met een tong ofzo..
Wat vind je een mooie navel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef artelligence het volgende:
Ik vind een mooie navel bij een sexy buikje wel wat hebben![]()
Navelpiercings zijn zo 2008quote:
Eerder 1998, maar goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat vind je een mooie navel?
[..]
Navelpiercings zijn zo 2008
Wat voor navel had zij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn ex vond (en vind) ik mooi. Maar daar ga ik geen foto van posten
Dat is dat ding dat achterop je hoofd zitquote:
Heb ik niet/ken ik niet..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Dat gat dat in je buik zit... check maar ff
Nee een gat in je buik dan, das normaalquote:
Uh... ja... vrij normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef MissyN het volgende:
[..]
Nee een gat in je buik dan, das normaal
Welquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:15 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zo interessant zijn navels nou ook weer niet
Agree.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat (sommige) navels sexy kunnen zijn.
Ow? Welke?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:33 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik ken bepaalde navels, die niet mis zijn.
hinthinthint
Noh, ben je nou serieus vergeten dat ik iets van 10 foto's van die van jou heb, inclusief closeup ^^?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:33 schreef FokR het volgende:
[..]
Ow? Welke?
En nogmaals, die op je avatar is mooi.
Echt zoveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:34 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Noh, ben je nou serieus vergeten dat ik iets van 10 foto's van die van jou heb, inclusief closeup ^^?
Dankjewel, maar dat heb je eerder gezegd.
Why?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef Tinos85 het volgende:
Navel... Eigenlijk best een raar woord.
Wat is de definitie van een sexy navel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat (sommige) navels sexy kunnen zijn.
Gewoon een moie buik met een sexy rond kuiltje als navelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een sexy navel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:07 schreef Loodje het volgende:
Jep heerlijk als mijn navel gevoeld word of gelikt:)
quote:Is dat ook waarom ik als in ongesteld ben kramp voel in mn navelOp zondag 12 september 2010 17:36 schreef FokR het volgende:
Toch is het een erogene zone:
5) Haar navel
De navel en de clitoris hebben heel wat gemeen: in de baarmoeder groeien deze namelijk uit hetzelfde weefsel, wat ze neurologisch verbonden maakt. Of om het simpel te zeggen: als je je navel aanraakt, kan je dat voelen in je geslachtsdelen.
Hoe? Stimulatie van de navel met de tong of een (tedere) vinger, lijkt logisch maar het kan al té intens zijn. In dat geval, ga je over tot strelen van de buik, een paar centimeter onder de navel. Dat gebied wordt ook wel 'de energiezee' genoemd, en is verbonden met plezier én vruchtbaarheid.
http://seksandbody.blogsp(...)e-erogene-zones.html
quote:Dat zou best kunnen, omdat de navel en de vagina min of meer met elkaar vebonden zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is dat ook waarom ik als in ongesteld ben kramp voel in mn navel
De rijksdaalder (lees kwartje) moes ff vallen bij derquote:
Wat versta jij onder een strakke navel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef babe27 het volgende:
Nou ik ben het er mee eens.
Een navel is zeker wel opwindend als iemand eraan zit.
Als mij vriend em streelt wind ik er wel van op.
Of een navel inspectie even er lekkkr in kijken, ik hou van strakke navels eventueel klein bobbeltje erin.
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef babe27 het volgende:
nou op een mooie platte buik he een navel die je wel ziet. Niet zoeen blubber weet je.
Heb ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef babe27 het volgende:
nou op een mooie platte buik he een navel die je wel ziet.
PICS!!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef babe27 het volgende:
En volgends mij zijn er best meer mensen die een navel wel geil vinden. Meiden moeten er tog een beetje gevoel in hebben maar miss durven ze er niet voor uit te komen. Als mijn vriend in me navel likt en met ze vinger zachtjes wrijft kan dat tot orgasme lijden. En zo gek is dat niet want je navel is uit het zelfde bindweefsel gemaakt als de clitorus dusss. Navelen maaaaaar
het startpunt bij mijn vrouw en ik als we bezig zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een gevoelige navel?
En raakt er iemand opgewonden bij het aanraken of likken van de navel?
Ik kom niet klaar als iemand aan/in me navel zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:47 schreef babe27 het volgende:
zie je wel en komt zei klaar van het navel likken of erin peuteren
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef babe27 het volgende:
nou op een mooie platte buik he een navel die je wel ziet. Niet zoeen blubber weet je.
quote:
En tjah, kan het niet laten.quote:
kankerhomo!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een gevoelige navel?
En raakt er iemand opgewonden bij het aanraken of likken van de navel?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef babe27 het volgende:
manne wel die kunnen navel neuken hahaha als ze het lekker vinden. Ben zelf een vrouw. val niet op vrouwen maar heb wel wat met navels. Vind het ook fijn als iemand eraan zit en em streelt is echt opwindend
Dat past toch nooit als je niet heul dik bentquote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef babe27 het volgende:
manne wel die kunnen navel neuken hahaha als ze het lekker vinden.
Nee niet echt.quote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
iiieeeuuwwwvind je DAT nou geil?
Nee idd, moet je echt een hele dikke pens hebben met een hele diepe navel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat past toch nooit als je niet heul dik bent
Volgens de gemiddelde fokker ben ik een vadsig hangbuikzwijn met mn maat 42 en bij mij past er nog geen duim in.quote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef FokR het volgende:
Nee idd, moet je echt een hele dikke pens hebben met een hele diepe navel.
Wel 's geprobeerd?
Nou nou, dat zal toch wel meevallen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens de gemiddelde fokker ben ik een vadsig hangbuikzwijn met mn maat 42 en bij mij past er nog geen duim in.
Ik heb het getest omdat ik een operatie moest aan mn navel en ik was benieuwd of ie achteraf kleiner zou zijn. Dat was trouwens niet zo. Het is wel een onwijs rottige plek om pijn aan te hebben trouwens, had liever een extra litteken op mn buik gehad dan die klote hechtingen in mn navel (dat doen ze omdat het dan minder opvalt, niet vanwege waar ze moeten zijn in je buik).quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef FokR het volgende:
Nou nou, dat zal toch wel meevallen.
Je hebt het dus wel 's mez je dzuim geprobeerd?
Hoezo moest je navel geopereerd worden?quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb het getest omdat ik een operatie moest aan mn navel en ik was benieuwd of ie achteraf kleiner zou zijn. Dat was trouwens niet zo. Het is wel een onwijs rottige plek om pijn aan te hebben trouwens, had liever een extra litteken op mn buik gehad dan die klote hechtingen in mn navel (dat doen ze omdat het dan minder opvalt, niet vanwege waar ze moeten zijn in je buik).
Navelfetisjistquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef babe27 het volgende:
om em er geiler te later uitzien denk ik om lekkere navelsex te hebben hahaha
Niet als je d'r kip nuggets in bewaard natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lon3 het volgende:
WTF? Ik dacht dat het een extra plekje was om mijn kip nuggets in te bewaren!? Daar ga je toch niet in likken!
Wow dat is echt ranzig, ik hoop dat jij je douched voordat je seks hebt. Het feit dat je uberhaupt al zo'n sarcastische opmerking in gedachte hebtquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lon3 het volgende:
WTF? Ik dacht dat het een extra plekje was om mijn kip nuggets in te bewaren!? Daar ga je toch niet in likken!
Haha neen, ik heb helemaal niet zo een grote navel. Past geen kip nugget in. Pinda nootjes denk ik wel btwquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loodje het volgende:
[..]
Wow dat is echt ranzig, ik hoop dat jij je douched voordat je seks hebt. Het feit dat je uberhaupt al zo'n sarcastische opmerking in gedachte hebt
I love belly buttons. Het klinkt veel liever in het Engels
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loodje het volgende:
[..]
I love belly buttons. Het klinkt veel liever in het Engels
Dat moest ie dus niet, ze moesten in mn buik kijken, maar dan doen ze die gaatjes waar ze die camera doorheen drukken doen ze in je navel en net boven je schaamhaar zodat de littekens niet opvallen. En dan gaan ze met die camera gewoon zo even het hoekje om naar waar ze kijken willen, zodat je niet allemaal rare littekens midden op je onderbuik hebt.quote:
Wtf! Een camera door je navel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat moest ie dus niet, ze moesten in mn buik kijken, maar dan doen ze die gaatjes waar ze die camera doorheen drukken doen ze in je navel en net boven je schaamhaar zodat de littekens niet opvallen. En dan gaan ze met die camera gewoon zo even het hoekje om naar waar ze kijken willen, zodat je niet allemaal rare littekens midden op je onderbuik hebt.
Alleen schoot bij mij een wondklem los dus dr zit alsnog een enorme streep
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Dipkip het volgende:
Ja als de chirurg heel zn hoofd naar binnen moet steken plus een zaklamp dan hebben ze een veel groter gat nodig he.
Dus jij hebt schaamhaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat moest ie dus niet, ze moesten in mn buik kijken, maar dan doen ze die gaatjes waar ze die camera doorheen drukken doen ze in je navel en net boven je schaamhaar zodat de littekens niet opvallen.
Nou en?quote:
Haha wat vind je een lieve navel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ze vindt het wel lekker als ik even rondom haar navel gamaar dan heeft ze ook een sexy buik inclusief lieve navel
Maar ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn navel is wel lief vind ik. Hahaha, hij bijt in ieder geval niet.
Ja? Wat is er lief aan je navel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn navel is wel lief vind ik. Hahaha, hij bijt in ieder geval niet.
Aah dat lijkt me idd een lieve navel dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:56 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Hij is zacht en er zit helemaal geen knobbeltje in ofzo.
Jij ook dus.quote:Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA EEN VROUW MET SCHAAMHAAR OMG!!!!!
Gaat je geen donder aan of ik me scheer of niet. Wat boeit het in godsnaam, je gaat toch nooit van je leven bij mijn al dan niet onthaarde vulva in de buurt komenquote:
En wat heeft dat te maken met dit topic?quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef mrkos het volgende:
Ik val op vrouwen met een strakke buik.. normaal vallen mannen vaker op borsten of op billen maar ik niet;)
En wat heeft dat te maken met dit topic?quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gaat je geen donder aan of ik me scheer of niet. Wat boeit het in godsnaam, je gaat toch nooit van je leven bij mijn al dan niet onthaarde vulva in de buurt komen
Idd!quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met dit topic?
Dat vraag ik me ook af, waarom ga jij offtopic in je eigen topic?quote:Op maandag 22 november 2010 00:16 schreef FokR het volgende:
Nouhouuu dat een navel deel uitmaakt van een buik toch? en ja vind navels ook sexy en sommige vrouwen worden er idd opgewonden vanquote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ja maar een strakke buik kan ook een afgrijselijke navel hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef mrkos het volgende:
[..]
Nouhouuu dat een navel deel uitmaakt van een buik toch? en ja vind navels ook sexy en sommige vrouwen worden er idd opgewonden van
Ik wil niemand beledigen maar dit is naar mijn mening een lelijke navel;quote:
Haha hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:02 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik wil niemand beledigen maar dit is naar mijn mening een lelijke navel;
Geen kuiltje te bekennen, alleen een dikke knobbel waar allemaal dikke zwarte haren uitgroeien.
Zoiets
Een meisje bij mij op de basisschool had dat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef FokR het volgende:
[..]
Haha hoe kom je daar bij?
Ooit zoiets gezien?
Stel m'n mening nu wel bij nu ik dit hoor.
Wtf... een meisje met dikke zwarte haren die uit haar navel komen!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Een meisje bij mij op de basisschool had dat.
EEN MEISJE
Jup...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef FokR het volgende:
[..]
Wtf... een meisje met dikke zwarte haren die uit haar navel komen!!
Eng gevoel?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:05 schreef Månouk het volgende:
iej nee aan mijn navel moet je niet komen.
dan word ik echt gek. zo'n eng gevoel gaat er dan door mn buik.
nee blijf er maar liever af
Net als knop, kool, deur, wang, en elk ander woord waar je te lang over nadenkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Navels, seriously wtf is dát voor een woord. Napels, maar anders.
Ofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Net als knop, kool, deur, wang, en elk ander woord waar je te lang over nadenkt.
PiemelDat woord heb ik echt nooit begrepen.
Het begon als een spook acountje, tot die ander gebanned werdquote:
Naar voor je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het begon als een spook acountje, tot die ander gebanned werd
Navels? Klinkt wel goed toch...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Navels, seriously wtf is dát voor een woord. Napels, maar anders.
Hoezo vind je die niet mooi dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, dat vind ik geen mooie navel, eigenlijk.
Dat heeft iedereen volgens mij, en een gevoelige navel ook, als ik dat zo hier lees.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:11 schreef utopie het volgende:
neen. totaal nietmijn voeten integendeel. Ik heb écht gevoelige voeten
Dat is geen mooie navel. Een navel moet verticaal iets langer zijn en smal en diep.quote:
Zoals die van jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dat is geen mooie navel. Een navel moet verticaal iets langer zijn en smal en diep.
Wat heb je liever, gelijk het echte werk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb niks met navels, vind het ook niet bijzonder ofzo als ze me daar strelen of likken..
voor mij zijn navels compleet nutteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Countess het volgende:
navelsinaasappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Tuurlijk wel, piercing opzij schuiven en vinger erin.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef groovy-cat het volgende:
Ik heb er een piercing dus in mijn navel kan niemand wroeten.![]()
Jongen met een navelpiercing?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb ook een piercing maar mijn navel is wel nog vrij
Dacht al, is zeldzaam, een jongen met een navelpiercing.quote:
Wow echte navel fetisjist.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef babe27 het volgende:
iedereen die juist een gevoelige navel heb kan op den duur het fijn gaan vinden! Tis gewoon een ombekend iets maar ja je heb er wat mee of niet. Ik dus wel, navel zien er leuk uit niet alle maar gewoon kijk maar eens goed naar een navel kijk er maar diep in in alle plooien en knopjes graaf er maar in is echt interessant
Ja gelukkig wel, dat is echt het toppunt van niet-sexyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef FokR het volgende:
[..]
Dacht al, is zeldzaam, een jongen met een navelpiercing.
Van mij is ook nog vrij.
Whahaha!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, dat is echt het toppunt van niet-sexy![]()
Ik was laatst in een piercingshop en daar was een man van 50 ofzo die net zijn navel had laten piercen
quote:
Ik heb een innie navelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een outie (uitpuilende) en wie heeft er een innie (gat)?
Wat zijn dat nou weer voor woordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een outie (uitpuilende) en wie heeft er een innie (gat)?
Ik heb ook een innie navel, de meeste mensen hebben dat trouwens.quote:
Google maar innie/outie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor woorden
En dan kom ik bij de viva enzo terecht zeker.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik heb ook een innie navel, de meeste mensen hebben dat trouwens.
[..]
Google maar innie/outie.
Nopequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan kom ik bij de viva enzo terecht zeker.
Ze kunnen amper Nederlands, die drolhoofden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef marjo1981 het volgende:
http://opwindendenavels.hyves.nl/ voor mensen met navel fetish!!!!
Mijn navel is van nature te gevoeligquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Velma het volgende:
Mijn navel is gevoelig, maar op de negatieve manier. Ik heb een navelpiercing gehad, en het litteken daarvan is niet bepaald mooi geheeld vind ik zelf. Dat litteken doet zeer als je eraan komt
Waarrom haal je je vinger door je navel in de douche?quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mijn navel is van nature te gevoeligAls ik bijv ff mn vinger er doorheen haal in de douche moet ik dat echt zachtjes doen anders voelt het alsof er iemand op de binnenkant van mn buik staat ofzo, moeilijk te omschrijven maar het is een hele nare druk iig.
Om ff schoon te maken..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef FokR het volgende:
[..]
Waarrom haal je je vinger door je navel in de douche?
Dat past toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal met een washandje.
Dat vind je dan weer wel erg.quote:
Was sarcastischquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
net zei je nog dat je m mooi vond
Ja zo'n (diep) gaatje is toch mooier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vind je dan weer wel erg.
wist niet dat dat kon veranderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ik vind uitpuil navels niet mooi, ik had vroeger ook zo'n navel, nu gelukkig niet meer
Nee wist ik ook niet, dacht je hebt een uitpuilende of een gaatjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Rasmussen het volgende:
[..]
wist niet dat dat kon veranderen.vind t ook niet zo mooi, maar geen ramp
Straks gaat ie van mij ineens uitpuilenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee wist ik ook niet, dacht je hebt een uitpuilende of een gaatje
Die is toch veel te diep, die van jou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Straks gaat ie van mij ineens uitpuilen
Ow, dat lijkt me niet leuk, gaat ie daarna wel weer terug dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Die is toch veel te diep, die van jou?
Mss als je zwanger bent, dan wel
Haha, ja hoor, hij gaat gewoon weer terug, en heb je je diepe krater als navel weer terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me niet leuk, gaat ie daarna wel weer terug dan?
*prik* in je navelquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef BananaPancake het volgende:
Poe gelukkig maar, anders kan je er niet eens meer in prikken
Welke navelsitequote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef marjo1981 het volgende:
lekker naveltje prikken super sexie die navel site!
Lekker toch, sensitive?quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn navel is te sensitive en daar komt niemand aan
Wat versta jij onder een mooie navel dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, dat vind ik geen mooie navel, eigenlijk.
Dit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Hoezo hoe je navel eruit ziet?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef DeBiekseBeuker het volgende:
Navels! Super sexy![]()
Zowel bloot als met een piercing![]()
Met piercing hangt het er een beetje vanaf hoe je navel er uit ziet
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Rare mensen, maar als je er geil van worde moet je het gewoon doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |