het startpunt bij mijn vrouw en ik als we bezig zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een gevoelige navel?
En raakt er iemand opgewonden bij het aanraken of likken van de navel?
Ik kom niet klaar als iemand aan/in me navel zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:47 schreef babe27 het volgende:
zie je wel en komt zei klaar van het navel likken of erin peuteren
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef babe27 het volgende:
nou op een mooie platte buik he een navel die je wel ziet. Niet zoeen blubber weet je.
quote:
En tjah, kan het niet laten.quote:
kankerhomo!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een gevoelige navel?
En raakt er iemand opgewonden bij het aanraken of likken van de navel?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef babe27 het volgende:
manne wel die kunnen navel neuken hahaha als ze het lekker vinden. Ben zelf een vrouw. val niet op vrouwen maar heb wel wat met navels. Vind het ook fijn als iemand eraan zit en em streelt is echt opwindend
Dat past toch nooit als je niet heul dik bentquote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef babe27 het volgende:
manne wel die kunnen navel neuken hahaha als ze het lekker vinden.
Nee niet echt.quote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
iiieeeuuwwwvind je DAT nou geil?
Nee idd, moet je echt een hele dikke pens hebben met een hele diepe navel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat past toch nooit als je niet heul dik bent
Volgens de gemiddelde fokker ben ik een vadsig hangbuikzwijn met mn maat 42 en bij mij past er nog geen duim in.quote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef FokR het volgende:
Nee idd, moet je echt een hele dikke pens hebben met een hele diepe navel.
Wel 's geprobeerd?
Nou nou, dat zal toch wel meevallen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens de gemiddelde fokker ben ik een vadsig hangbuikzwijn met mn maat 42 en bij mij past er nog geen duim in.
Ik heb het getest omdat ik een operatie moest aan mn navel en ik was benieuwd of ie achteraf kleiner zou zijn. Dat was trouwens niet zo. Het is wel een onwijs rottige plek om pijn aan te hebben trouwens, had liever een extra litteken op mn buik gehad dan die klote hechtingen in mn navel (dat doen ze omdat het dan minder opvalt, niet vanwege waar ze moeten zijn in je buik).quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef FokR het volgende:
Nou nou, dat zal toch wel meevallen.
Je hebt het dus wel 's mez je dzuim geprobeerd?
Hoezo moest je navel geopereerd worden?quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb het getest omdat ik een operatie moest aan mn navel en ik was benieuwd of ie achteraf kleiner zou zijn. Dat was trouwens niet zo. Het is wel een onwijs rottige plek om pijn aan te hebben trouwens, had liever een extra litteken op mn buik gehad dan die klote hechtingen in mn navel (dat doen ze omdat het dan minder opvalt, niet vanwege waar ze moeten zijn in je buik).
Navelfetisjistquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef babe27 het volgende:
om em er geiler te later uitzien denk ik om lekkere navelsex te hebben hahaha
Niet als je d'r kip nuggets in bewaard natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lon3 het volgende:
WTF? Ik dacht dat het een extra plekje was om mijn kip nuggets in te bewaren!? Daar ga je toch niet in likken!
Wow dat is echt ranzig, ik hoop dat jij je douched voordat je seks hebt. Het feit dat je uberhaupt al zo'n sarcastische opmerking in gedachte hebtquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lon3 het volgende:
WTF? Ik dacht dat het een extra plekje was om mijn kip nuggets in te bewaren!? Daar ga je toch niet in likken!
Haha neen, ik heb helemaal niet zo een grote navel. Past geen kip nugget in. Pinda nootjes denk ik wel btwquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Loodje het volgende:
[..]
Wow dat is echt ranzig, ik hoop dat jij je douched voordat je seks hebt. Het feit dat je uberhaupt al zo'n sarcastische opmerking in gedachte hebt
I love belly buttons. Het klinkt veel liever in het Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |