Klinkt alsof ik gewoon misselijk ben na het eten, 'een beetje' en dat ik dan niet de hoefde hebt dat er iemand in mijn navel gaat zitten purken.quote:Op maandag 13 september 2010 07:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt alsof je regelmatig, vaak en op dinsdag misselijk bent..
Ja en toch vind ik het niet fijn en doet het pijnquote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Dat is juist dat fijne gevoel
Het bijzondere aan de navel is dat hier minder zenuwuiteinden zitten dan in andere lichaamsdelen. Hierdoor voelt men geen echte pijn als men aan de navel pulkt, maar ervaart men meer een trekkerig gevoel
Stinkt je navel dan?quote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Luxuria het volgende:
Nee, dan moet je die toch ook wel iedere dag goed wassen.
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.quote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Luxuria het volgende:
Nee, dan moet je die toch ook wel iedere dag goed wassen.
als je heel dik bent er allemaal vetkwabben overheen hangen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.
Nog nooit gehoord dat iemand zijn of haar navel stinkt.
Dan kun je toch nog steeds je navel wassen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
als je heel dik bent er allemaal vetkwabben overheen hangen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
dit dus.. Kijken mag, maar aanraken no wayquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Niemand komt aan mijn navel, daar kan ik dus echt niet tegen
Alleen kijken naar je navel is ook zo saaiquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dit dus.. Kijken mag, maar aanraken no way
ag als je graag een stomp wil, kun je het wel proberenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Alleen kijken naar je navel is ook zo saai
Nouja bij mij is het gewoon een gat die in het midden bij elkaar komt. Ik was het elke dag en het stinkt ook niet. Maar ik zou er niet helemaal in gaan met een tong ofzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.
Nog nooit gehoord dat iemand zijn of haar navel stinkt.
Een gat die in het midden bij elkaar komt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja bij mij is het gewoon een gat die in het midden bij elkaar komt. Ik was het elke dag en het stinkt ook niet. Maar ik zou er niet helemaal in gaan met een tong ofzo..
Wat vind je een mooie navel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef artelligence het volgende:
Ik vind een mooie navel bij een sexy buikje wel wat hebben![]()
Navelpiercings zijn zo 2008quote:
Eerder 1998, maar goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat vind je een mooie navel?
[..]
Navelpiercings zijn zo 2008
Wat voor navel had zij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn ex vond (en vind) ik mooi. Maar daar ga ik geen foto van posten
Dat is dat ding dat achterop je hoofd zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |