Lekker schoonlikken met al die prut in je navelquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef pl4kkie het volgende:
Bloedje geil. Zeker als ze beetje met der tong er doorheen gaat.
Gewoon douchen, schone navel danquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Lekker schoonlikken met al die prut in je navel
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef pl4kkie het volgende:
Bloedje geil. Zeker als ze beetje met der tong er doorheen gaat.
Daar proef ik nix van. Als ze daarna wil zoenen bedank ik der daar vriendelijk voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Lekker schoonlikken met al die prut in je navel
Hou gewoon niet van behaard overal... daaromquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Annnet het volgende:
Ik moet een beetje kotsen.
Heb je daarom een kaalgeschoren buik TS?
Heb je wel wenkbrauwen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef FokR het volgende:
[..]
Hou gewoon niet van behaard overal... daarom
als er niets erotisch is aan een navel, waarom accentueren de dames deze dan dikwijls met een opzichtige navelpiercing?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:03 schreef wendy79 het volgende:
he gatver.. nee niks erotisch aan een navel hoor
Omdat navels wel erotisch kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:15 schreef herzberg het volgende:
[..]
als er niets erotisch is aan een navel, waarom accentueren de dames deze dan dikwijls met een opzichtige navelpiercing?
Jij Navel-fetisjistquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat navels wel erotisch kunnen zijn
Omdat je heel sneaky mijn navelfoto hebt weten te bemachtigen ..quote:Op zondag 12 september 2010 00:09 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou nou... alleen omdat ik navels geil vind?
En dat vond je erg? Je buikje met navel jaquote:Op zondag 12 september 2010 00:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Omdat je heel sneaky mijn navelfoto hebt weten te bemachtigen ..![]()
Navelsquote:Op zondag 12 september 2010 00:11 schreef FokR het volgende:
[..]
En dat vond je erg? Je buikje met navel ja
Beetje teasenquote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef pasopikbijt het volgende:
Maar een beetje eromheen spelen is natuurlijk niks mis mee
quote:Op zondag 12 september 2010 15:16 schreef Serientje het volgende:
Ik word ook wel opgewonden als ze aan mijn navel zitten
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Niemand komt aan mijn navel, daar kan ik dus echt niet tegen
En toch word ik er niet opgewonden van als iemand in mijn navel gaat porren. Het doet eerder pijn omdat het heel irritant gevoelig is daarbinnen (ja, ook als je zachtjes doet). Ik vind alleen eromheen leuk, maar hoeft ook niet persé. Gewoon over mn buik heb ik liever.quote:Op zondag 12 september 2010 17:36 schreef FokR het volgende:
Toch is het een erogene zone:
5) Haar navel
De navel en de clitoris hebben heel wat gemeen: in de baarmoeder groeien deze namelijk uit hetzelfde weefsel, wat ze neurologisch verbonden maakt. Of om het simpel te zeggen: als je je navel aanraakt, kan je dat voelen in je geslachtsdelen.
Hoe? Stimulatie van de navel met de tong of een (tedere) vinger, lijkt logisch maar het kan al té intens zijn. In dat geval, ga je over tot strelen van de buik, een paar centimeter onder de navel. Dat gebied wordt ook wel 'de energiezee' genoemd, en is verbonden met plezier én vruchtbaarheid.
http://seksandbody.blogsp(...)e-erogene-zones.html
Gevoelige navelquote:Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef pasopikbijt het volgende:
Weet ook niet hoe dat komt, maar heb het altijd al gehad.
Dat is juist dat fijne gevoelquote:Op zondag 12 september 2010 22:31 schreef pasopikbijt het volgende:
Ja het is niet zozeer mn navel wat ik dan voel, maar het gedeelte erachter in mijn buik. Het voelt heel irritant en echt niet fijn.
Ben ik blij dat mijn vriendin het wel lekker vind en het haar opwindtquote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk, maar mijn vriendin reageert daar echt panisch op
Ik mag d'r niet eens naar kijken
in de boekwinkel bedoel je?quote:
Komt een scene in voor waarbij de hoofdpersoon suiker uit de navel likt. Heb even gekeken op Youtube, maar kon de scene niet vinden. Hier maar even een korte samenvattingquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Tussendoortje het volgende:
Als ik niet misselijk ben vind ik het soms best wel heel erg geil om door m'n navel gelikt te worden, het voelt erotisch en het is een soort voorbereiding op wat hoogst waarschijnlijk dan komen gaat
Klinkt alsof je regelmatig, vaak en op dinsdag misselijk bent..quote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Tussendoortje het volgende:
Als ik niet misselijk ben vind ik het soms best wel heel erg geil om door m'n navel gelikt te worden, het voelt erotisch en het is een soort voorbereiding op wat hoogst waarschijnlijk dan komen gaat
Klinkt alsof ik gewoon misselijk ben na het eten, 'een beetje' en dat ik dan niet de hoefde hebt dat er iemand in mijn navel gaat zitten purken.quote:Op maandag 13 september 2010 07:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt alsof je regelmatig, vaak en op dinsdag misselijk bent..
Ja en toch vind ik het niet fijn en doet het pijnquote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Dat is juist dat fijne gevoel
Het bijzondere aan de navel is dat hier minder zenuwuiteinden zitten dan in andere lichaamsdelen. Hierdoor voelt men geen echte pijn als men aan de navel pulkt, maar ervaart men meer een trekkerig gevoel
Stinkt je navel dan?quote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Luxuria het volgende:
Nee, dan moet je die toch ook wel iedere dag goed wassen.
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.quote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Luxuria het volgende:
Nee, dan moet je die toch ook wel iedere dag goed wassen.
als je heel dik bent er allemaal vetkwabben overheen hangen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.
Nog nooit gehoord dat iemand zijn of haar navel stinkt.
Dan kun je toch nog steeds je navel wassen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
als je heel dik bent er allemaal vetkwabben overheen hangen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
dit dus.. Kijken mag, maar aanraken no wayquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Niemand komt aan mijn navel, daar kan ik dus echt niet tegen
Alleen kijken naar je navel is ook zo saaiquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
dit dus.. Kijken mag, maar aanraken no way
ag als je graag een stomp wil, kun je het wel proberenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Alleen kijken naar je navel is ook zo saai
Nouja bij mij is het gewoon een gat die in het midden bij elkaar komt. Ik was het elke dag en het stinkt ook niet. Maar ik zou er niet helemaal in gaan met een tong ofzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je eigen gewoon iedere dag doucht was je je navel toch gewoon.
Nog nooit gehoord dat iemand zijn of haar navel stinkt.
Een gat die in het midden bij elkaar komt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja bij mij is het gewoon een gat die in het midden bij elkaar komt. Ik was het elke dag en het stinkt ook niet. Maar ik zou er niet helemaal in gaan met een tong ofzo..
Wat vind je een mooie navel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef artelligence het volgende:
Ik vind een mooie navel bij een sexy buikje wel wat hebben![]()
Navelpiercings zijn zo 2008quote:
Eerder 1998, maar goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat vind je een mooie navel?
[..]
Navelpiercings zijn zo 2008
Wat voor navel had zij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn ex vond (en vind) ik mooi. Maar daar ga ik geen foto van posten
Dat is dat ding dat achterop je hoofd zitquote:
Heb ik niet/ken ik niet..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Dat gat dat in je buik zit... check maar ff
Nee een gat in je buik dan, das normaalquote:
Uh... ja... vrij normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef MissyN het volgende:
[..]
Nee een gat in je buik dan, das normaal
Welquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:15 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zo interessant zijn navels nou ook weer niet
Agree.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat (sommige) navels sexy kunnen zijn.
Ow? Welke?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:33 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik ken bepaalde navels, die niet mis zijn.
hinthinthint
Noh, ben je nou serieus vergeten dat ik iets van 10 foto's van die van jou heb, inclusief closeup ^^?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:33 schreef FokR het volgende:
[..]
Ow? Welke?
En nogmaals, die op je avatar is mooi.
Echt zoveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:34 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Noh, ben je nou serieus vergeten dat ik iets van 10 foto's van die van jou heb, inclusief closeup ^^?
Dankjewel, maar dat heb je eerder gezegd.
Why?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef Tinos85 het volgende:
Navel... Eigenlijk best een raar woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |