Wow echte navel fetisjist.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef babe27 het volgende:
iedereen die juist een gevoelige navel heb kan op den duur het fijn gaan vinden! Tis gewoon een ombekend iets maar ja je heb er wat mee of niet. Ik dus wel, navel zien er leuk uit niet alle maar gewoon kijk maar eens goed naar een navel kijk er maar diep in in alle plooien en knopjes graaf er maar in is echt interessant
Ja gelukkig wel, dat is echt het toppunt van niet-sexyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef FokR het volgende:
[..]
Dacht al, is zeldzaam, een jongen met een navelpiercing.
Van mij is ook nog vrij.
Whahaha!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, dat is echt het toppunt van niet-sexy![]()
Ik was laatst in een piercingshop en daar was een man van 50 ofzo die net zijn navel had laten piercen
quote:
Ik heb een innie navelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een outie (uitpuilende) en wie heeft er een innie (gat)?
Wat zijn dat nou weer voor woordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een outie (uitpuilende) en wie heeft er een innie (gat)?
Ik heb ook een innie navel, de meeste mensen hebben dat trouwens.quote:
Google maar innie/outie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor woorden
En dan kom ik bij de viva enzo terecht zeker.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik heb ook een innie navel, de meeste mensen hebben dat trouwens.
[..]
Google maar innie/outie.
Nopequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan kom ik bij de viva enzo terecht zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |