Hoezo vind je die niet mooi dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, dat vind ik geen mooie navel, eigenlijk.
Dat heeft iedereen volgens mij, en een gevoelige navel ook, als ik dat zo hier lees.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:11 schreef utopie het volgende:
neen. totaal nietmijn voeten integendeel. Ik heb écht gevoelige voeten
Dat is geen mooie navel. Een navel moet verticaal iets langer zijn en smal en diep.quote:
Zoals die van jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dat is geen mooie navel. Een navel moet verticaal iets langer zijn en smal en diep.
Wat heb je liever, gelijk het echte werk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb niks met navels, vind het ook niet bijzonder ofzo als ze me daar strelen of likken..
voor mij zijn navels compleet nutteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef Countess het volgende:
navelsinaasappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Tuurlijk wel, piercing opzij schuiven en vinger erin.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef groovy-cat het volgende:
Ik heb er een piercing dus in mijn navel kan niemand wroeten.![]()
Jongen met een navelpiercing?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb ook een piercing maar mijn navel is wel nog vrij
Dacht al, is zeldzaam, een jongen met een navelpiercing.quote:
Wow echte navel fetisjist.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef babe27 het volgende:
iedereen die juist een gevoelige navel heb kan op den duur het fijn gaan vinden! Tis gewoon een ombekend iets maar ja je heb er wat mee of niet. Ik dus wel, navel zien er leuk uit niet alle maar gewoon kijk maar eens goed naar een navel kijk er maar diep in in alle plooien en knopjes graaf er maar in is echt interessant
Ja gelukkig wel, dat is echt het toppunt van niet-sexyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef FokR het volgende:
[..]
Dacht al, is zeldzaam, een jongen met een navelpiercing.
Van mij is ook nog vrij.
Whahaha!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, dat is echt het toppunt van niet-sexy![]()
Ik was laatst in een piercingshop en daar was een man van 50 ofzo die net zijn navel had laten piercen
quote:
Ik heb een innie navelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een outie (uitpuilende) en wie heeft er een innie (gat)?
Wat zijn dat nou weer voor woordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef FokR het volgende:
Wie heeft er een outie (uitpuilende) en wie heeft er een innie (gat)?
Ik heb ook een innie navel, de meeste mensen hebben dat trouwens.quote:
Google maar innie/outie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor woorden
En dan kom ik bij de viva enzo terecht zeker.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik heb ook een innie navel, de meeste mensen hebben dat trouwens.
[..]
Google maar innie/outie.
Nopequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan kom ik bij de viva enzo terecht zeker.
Ze kunnen amper Nederlands, die drolhoofden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef marjo1981 het volgende:
http://opwindendenavels.hyves.nl/ voor mensen met navel fetish!!!!
Mijn navel is van nature te gevoeligquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef Velma het volgende:
Mijn navel is gevoelig, maar op de negatieve manier. Ik heb een navelpiercing gehad, en het litteken daarvan is niet bepaald mooi geheeld vind ik zelf. Dat litteken doet zeer als je eraan komt
Waarrom haal je je vinger door je navel in de douche?quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mijn navel is van nature te gevoeligAls ik bijv ff mn vinger er doorheen haal in de douche moet ik dat echt zachtjes doen anders voelt het alsof er iemand op de binnenkant van mn buik staat ofzo, moeilijk te omschrijven maar het is een hele nare druk iig.
Om ff schoon te maken..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef FokR het volgende:
[..]
Waarrom haal je je vinger door je navel in de douche?
Dat past toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef FokR het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal met een washandje.
Dat vind je dan weer wel erg.quote:
Was sarcastischquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
net zei je nog dat je m mooi vond
Ja zo'n (diep) gaatje is toch mooier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vind je dan weer wel erg.
wist niet dat dat kon veranderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ik vind uitpuil navels niet mooi, ik had vroeger ook zo'n navel, nu gelukkig niet meer
Nee wist ik ook niet, dacht je hebt een uitpuilende of een gaatjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Rasmussen het volgende:
[..]
wist niet dat dat kon veranderen.vind t ook niet zo mooi, maar geen ramp
Straks gaat ie van mij ineens uitpuilenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee wist ik ook niet, dacht je hebt een uitpuilende of een gaatje
Die is toch veel te diep, die van jou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Straks gaat ie van mij ineens uitpuilen
Ow, dat lijkt me niet leuk, gaat ie daarna wel weer terug dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Die is toch veel te diep, die van jou?
Mss als je zwanger bent, dan wel
Haha, ja hoor, hij gaat gewoon weer terug, en heb je je diepe krater als navel weer terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me niet leuk, gaat ie daarna wel weer terug dan?
*prik* in je navelquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef BananaPancake het volgende:
Poe gelukkig maar, anders kan je er niet eens meer in prikken
Welke navelsitequote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef marjo1981 het volgende:
lekker naveltje prikken super sexie die navel site!
Lekker toch, sensitive?quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn navel is te sensitive en daar komt niemand aan
Wat versta jij onder een mooie navel dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, dat vind ik geen mooie navel, eigenlijk.
Dit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:00 schreef Edd_ het volgende:
Niemand komt aan mijn navel, daar kan ik dus echt niet tegen
Hoezo hoe je navel eruit ziet?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef DeBiekseBeuker het volgende:
Navels! Super sexy![]()
Zowel bloot als met een piercing![]()
Met piercing hangt het er een beetje vanaf hoe je navel er uit ziet
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Rare mensen, maar als je er geil van worde moet je het gewoon doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |