Ben ruimschoots voorzien su***l, en een 3- voor originaliteitquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:54 schreef Macabrefuture het volgende:
Heeft iemand misschien een rol aluminiumfolie voor deze persoon?
Dit gaat nergens heen, want hoort juist onder jou snufferd te liggen, is een relevante en legitieme aanklacht richting een achterlijke en levensgevaarlijke propaganda fabriek genaamd de media, die jij en anderen ten onrechte verdedigen en/of verheerlijken.quote:
quote:
Voor jou paranoïde, voor de ander iets anders... jij snapt het niet, waarom naïviteit promoten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef Robijn48 het volgende:
Nu het hier in Nieuws ook al opdringen...die paranoide onzin.
Volgens mij hoort het niet in Nieuws. Het is nl. helemaal geen nieuws. Het is een-in mijn ogen- paranoide theorie. En je dringt het mensen op, echt waar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Voor jou paranoïde, voor de ander iets anders... jij snapt het niet, waarom naïviteit promoten?
Paranoide voor zover daar sprake van zou zijn wint het nog altijd met wint met vlag en wimpel van naïviteit, domheid en onverschilligheid in mijn woordenboek
kan iemand dat ook voor zichzelf uitmaken wat paranoïde is en wat niet? dank u
Helaas meer richting de waarheid dan de op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:29 schreef mediacurator het volgende:
[..]
verheffende tekst Eigenwaansmurf
Dat is jou mening en is jou goed recht daar niet van en als het niet in deze rubriek hoort vandwijnt het vanzelf...quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het niet in Nieuws. Het is nl. helemaal geen nieuws. Het is een-in mijn ogen paranoide- theorie. En je dringt het mensen op, echt waar.
Leer Nederlands, VMBO'er.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat is jou mening en als het niet in deze rubriek hoort vandwijnt het vanzelf...
Vindt jij het dan slim om miljoenen 9/11 truth demonstranten te negeren, maar polariserende relschoppers de hemel in te hypen?
Vindt jij dat dan zo een ver gezogde gedachte dat je dat het etiket para wil op plakken?
Ik zou daar ttoch ook niet veel aan kunnen doen dat het onderwerp je niet interesseert waardoor je er geen heldere kijk op hebt?
maar desondanks je jezelf wel het recht toe eigend om iemand die zich daar vele jaren al mee bezig houdt voor een of andere halve gare te verslijten
waar is rechtvaardigheid in dat soort gedoe dan?
Laatste wat ik erover zeg hoor:quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat is jou mening en als het niet in deze rubriek hoort vandwijnt het vanzelf...
Vindt jij het dan slim om miljoenen 9/11 truth demonstranten te negeren, maar polariserende relschoppers de hemel in te hypen?
Vindt jij dat dan zo een ver gezogde gedachte dat je dat het etiket para wil op plakken?
Ik zou daar ttoch ook niet veel aan kunnen doen dat het onderwerp je niet interesseert waardoor je er geen heldere kijk op hebt?
maar desondanks je jezelf wel het recht toe eigend om iemand die zich daar vele jaren al mee bezig houdt voor een of andere halve gare te verslijten
waar is rechtvaardigheid in dat soort gedoe dan?
was nog aan het editen juf, geen tien voor taal? gossie ga ik maar snel trug naar de mavo hahaquote:
Misschien moet je de mysteries van de Nederlandse taal ontrafelen voor je aan complexere zaken begint.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
was nog aan het editen juf, geen tien voor taal? gossie ga ik maar snel trug naar de mavo haha
Er zijn onderzoeken geweest, dombo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Refragmental het volgende:
Grappig, mensen die niet meteen de officiële verklaring geloven en een onderzoek willen naar de waarheid worden hier voor dombo uitgemaakt.
Ik vind de mensen die geen onderzoek willen eerder de dombo's
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken geweest, dombo.
oh trollen is hier toegestaan? lul op of ik bel de mod-politiequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken geweest, dombo.
Lees je in.quote:
Van laaggeschoolden die teveel youtube kijken ja.quote:Er zijn namelijk nog zo ontzetten veel vragen.
ik meen dat je de eerste bent met een stel hersens hier dusver, mits ik iemand anders over het hoofd heb gezien, proficiat kerel en dank voor te zijn wie je bentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Er zijn namelijk nog zo ontzetten veel vragen.
De manier waarop die mensen het brengen werkt gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Refragmental het volgende:
Grappig, mensen die niet meteen de officiële verklaring geloven en een onderzoek willen naar de waarheid worden hier voor dombo uitgemaakt.
Ik vind de mensen die geen onderzoek willen eerder de dombo's
een daarvan is inmiddels al eerder gecorrigeerd voor de ander, casteiding voor straf reeds toegepast, nou tevreden spellingcheckersmurf?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weheheeheheheheheeheheheheheeheheheheheheheheeeehehehehe
Pardon?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Lees je in.
[..]
Van laaggeschoolden die teveel youtube kijken ja.
Dus daar reageer men maar op door te schelden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De manier waarop die mensen het brengen werkt gewoonweg niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kan het dat de paspoorten van 2 terroristen een paar blokken verder onbeschadigd zijn gevonden? Dat terwijl blijkbaar de temperatuur van het brandende kerosine zou hoog zou moeten zijn geweest dat het de torens heeft doen instorten!
Hoe kan het dat 4 vliegtuigen ongestoord rond konden vliegen nadat deze gekaapt waren terwijl de procedure normaal is om er gevechtsvliegtuigen op af te sturen? Iets wat in dat jaar en het jaar daarvoor al in totaal 196 keer is gebeurd.
Hoe kan het dat bij de procedures bij NORAD fout na fout is gemaakt op alle lagen van beslissingen. Terwijl, zoals ik al eerder zei, het een veel uitgevoerde procedure is. Iets wat pakweg 1 keer in de 3 dagen gebeurt.
Hoe kan het dat Bin Laden op de eerste videobeelden totaal niet lijkt op Bin Laden op de videobeelden die erna zijn uitgekomen?
Hoe kan het dat Bush zei dat hij de crash in de toren al had gezien voordat hij het klaslokaal in ging terwijl er op dat moment niet eens videobeelden waren?
Hoe kan het dat bij de crash van vlucht 93 er meerdere impactgebieden waren terwijl volgens de officiële verklaring het vliegtuig zich recht in de grond boorde?
Zou kan ik nog wel even doorgaan. Dit zijn officiële verklaringen. Geen vage youtube filmpjes waarin een pixel lijkt op een raket of een wolkje op een duivel.
Dit zijn officiële verklaringen, verklaringen die vele vragen oproepen en waar NOOIT onderzoek is naar geweest.
beetje toevallig dat vlak voor de 9de herdenkingsdag van 9/11 de Islamofobie in eens in volle vaart de kop weer op steekt wegens de meest idiote redenen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De aandacht van 9/11 zelf wordt nu wel lekker afgeleid door moskeeen die bij ground zero gebouwd worden en koranverbrandingen. Conspiracy?Volgens mij zien steeds meer mensen daar de islam als de oorzaak van 9/11, of dit nu klopt of niet.
Ik wil antwoorden, antwoorden op officiële verklaringen, geen vage samenzweringstheorieën, nee gewoon antwoorden op rare officiële verklaringen.quote:
Tja, als je geen argumenten hebt werkt dit wel.quote:
Jij noemt het officiële verklaringen, maar geeft geen onafhankelijke bronnen om dat te staven. En als je dan toch bezig bent, debunk meteen even de antwoorden die door de jaren heen ongetwijfeld al eens zijn gegeven op die vragen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik wil antwoorden, antwoorden op officiële verklaringen, geen vage samenzweringstheorieën, nee gewoon antwoorden op rare officiële verklaringen.
Jij wilt die antwoorden blijkbaar niet. Jij wilt niet verder nadenken, dat is tenslotte alleen maar moeilijk en lastig![]()
Kijk, en daarom ben jij de 'dombo', om jou woorden maar te gebruiken.
Wat een grap. Doe vooral maar uit de hoogte. Wat ben jij een droeftoeter eerste klas, iemand afmaken omdat hij er een afwijkende mening op nahoudt. Anders rot je toch effe lekker een eind op uit dit topicquote:
Én niet kan spellen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een grap. Doe vooral maar uit de hoogte. Wat ben jij een droeftoeter eerste klas, iemand afmaken omdat hij er een afwijkende mening op nahoudt.
Het merendeel van de Fokkers kan niet fatsoenlijk spellen. So what?quote:
Dan moeten ze hun plaats kennen en zich bezig houden met Idols en voetbal, ipv het internet vervuilen met hun zwakzinnige meningen over relevante zaken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het merendeel van de Fokkers kan niet fatsoenlijk spellen. So what?
ach fl**kr toch een eind heen met je spellingchecker gezanik, hou flauw en oppervlakkig kun je zijn?quote:
Hoe stom moet je zijn om stam+t te ingewikkeld te vinden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ach fl**kr toch een eind heen met je spellingchecker gezanik, hou flauw en oppervlakkig kun je zijn?
dat interesseert me geen reet, jou wel, hiep hiep hoera, voel je nu beter?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Hoe stom moet je zijn om stam+t te ingewikkeld te vinden?
zodat figuren als jij zonder vastgenageld met ketting vrij rond kunnen lopen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef nietzman het volgende:
Christ jongens, er is een apart subforum voor dit soort ongein.
Wat de fuck heb je aan een inrichting als je de deuren wagenwijd open laat staan?
Crash/Fire proof passports:quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:02 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Jij noemt het officiële verklaringen, maar geeft geen onafhankelijke bronnen om dat te staven. En als je dan toch bezig bent, debunk meteen even de antwoorden die door de jaren heen ongetwijfeld al eens zijn gegeven op die vragen.
ik snap niet waarom dat je laatste reactie is, Is de rede omdat je denkt heel slim te zijn maar inmiddels ontmaskerd bent als een zielloze fantasieloze en oppervlakkige M Jackson fan met een hersenomvang niet veel groter dan die van een gemiddelde veldmuis??quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover zeg hoor:
Omdat je theorie helemaal niet bewezen is, hoort het in BNW of TRU toch. Blijf daar dan ook. Maar goed.
Ah, nieuwsbronnen, heel officieel, onafhankelijk en wetenschappelijk ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Crash/Fire proof passports:
http://www.guardian.co.uk/world/2002/mar/19/september11.iraq
4 vliegtuigen ongestoord hun gang gegaan:
[ afbeelding ]
Fouten bij NORAD:
http://www.washingtonpost(...)AR2006090101498.html
Wil de echte Bin Laden opstaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bush heeft crash al gezien?:
http://edition.cnn.com/TRANSCRIPTS/0112/04/se.04.html
Meerdere impactgebieden:
http://edition.cnn.com/2001/US/09/13/penn.attack/
Vraag me af waarom ik eigenlijk de moeite neem, want ik neem aan dat je dit toch allemaal wegwuift als onzin, terwijl het officiële verklaringen zijn.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ah, nieuwsbronnen, heel officieel en wetenschappelijk ja.
Misschien hebben ze je op het HBO niet geleerd wat goede bronnen zijn, maar denk eens na.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Zelfs al komt het uit officiële bronnen, dan nog is het niet goed.
Geen officieel onderzoek naar 9/11, meen je dat nou? En dan moet ik je serieus nemen?quote:Nogmaals, dat maakt jou de 'dombo' omdat jij niet verder wilt nadenken.
Welke andere bronnen zou je anders willen hebben? Van het officiële onderzoek naar 911? Nou, dat onderzoek is er nog niet geweest, niet met antwoorden op deze vragen
En als je nog tijd over hebt:quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je op het HBO niet geleerd wat goede bronnen zijn, maar denk eens na.
[..]
Geen officieel onderzoek naar 9/11, meen je dat nou? En dan moet ik je serieus nemen?
Veel leesplezier: http://www.gpoaccess.gov/911/pdf/fullreport.pdf
Begrijpend lezen is niet jou sterkste punt merk ik alquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je op het HBO niet geleerd wat goede bronnen zijn, maar denk eens na.
[..]
Geen officieel onderzoek naar 9/11, meen je dat nou? En dan moet ik je serieus nemen?
Veel leesplezier: http://www.gpoaccess.gov/911/pdf/fullreport.pdf
Hier, werkelijk, mensen zijn nog te lui om zelf even rond te klikken en te zoeken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Fuck man, wikipedia, dan moet het wel waar zijn....
Doe er dan meteen even een sneer bij over youtube en het schandelijke stam plus t slash dt drama?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Fuck man, wikipedia, dan moet het wel waar zijn....
Gek hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef Elusive het volgende:
"Truthers", een raar volk. "Truthers" geven niks om de waarheid, dat betekend dat ze niks geven om feiten, bewijzen, en wetenschap.
"Truther" is een vorm van religie, een cult, het is gewoon godsdienstige rationalisme, het verantwoorden van geloofswaarheden door het persoonlijke denken. Ze zijn blind voor de waarheid.
[edit]
Refragmental, post dat lekker in truth ofzo.
Ik heb het over een duidelijk geval van een partijdige en eenzijdige media, dat hoort niet in een democratie,quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef Elusive het volgende:
"Truthers", een raar volk. "Truthers" geven niks om de waarheid, dat betekend dat ze niks geven om feiten, bewijzen, en wetenschap.
"Truther" is een vorm van religie, een cult, het is gewoon godsdienstige rationalisme, het verantwoorden van geloofswaarheden door het persoonlijke denken. Ze zijn blind voor de waarheid.
[edit]
Oh, en die post boven je bevat 2 links naar .gov site met het officiële commision report en 2 links naar bekende nieuwssites. Wat heeft dat te maken met TRU?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef Elusive het volgende:
[edit]
Bedoel je die filmpjes van nerds die ergens in een kelder zitten met zogenaamde bewijzen dat 9/11 een samenzwering was tussen het witte huis, bildenberg, de nwo en de alluminati? En nog meer van die onzin. Daar veeg ik inderdaad ook m'n reet mee af.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Doe er dan meteen even een sneer bij over youtube en het schandelijke stam plus t slash dt drama?
Dan heb jij je ziel ook weer gelucht en kun je met voldaan gevoel weer door zappen naar Carlo en Irene?![]()
Vreemd figuur? Wat denk je dat een docent aan een universiteit zegt als je een dergelijke bron aanhaalt voor je paper? Die lacht je in je gezicht uit. Nou snap ik dat fok geen academische instelling is, maar het gaat hier over waarheidsvinding dus waarom zouden we dan lagere eisen hanteren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jou sterkste punt merk ik al
Er is geen onderzoek geweest die die vragen beantwoord. Ergo, ook geen voor jou "officiële" bronnen.
Maar blijkbaar is CNN wat jou betreft geen goede bron. Een transcript van een presidentiële lezing op een bekende en gerenommeerde nieuwssite is ook geen goede bron.
Foto's die overal te vinden zijn van de eerste Bin Laden tapes en de daarop volgende Bin Laden tapes zijn ook al niet goed genoeg.
Vreemd figuur ben jij.
Geloof jij enkel officiële verklaringen van de overheid?
Wacht... ik wil een onderzoek zodat er rapporten komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Vreemd figuur? Wat denk je dat een docent aan een universiteit zegt als je een dergelijke bron aanhaalt voor je paper? Die lacht je in je gezicht uit. Nou snap ik dat fok geen academische instelling is, maar het gaat hier over waarheidsvinding dus waarom zouden we dan lagere eisen hanteren?
Ik 'geloof' enkel wetenschappelijke bronnen die hun claims onderbouwen, zelf hun bronnen geven en beoordeeld zijn door andere wetenschappers. Zoals bijvoorbeeld de rapporten waar ik naar verwees.
Dat woordenboek van jou moet een opmerkelijk werkje zijn: HOOG VERRAAD, betekend, HOLOCOAST.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef mediacurator het volgende:
Paranoide voor zover daar sprake van zou zijn wint het nog altijd met wint met vlag en wimpel van naïviteit, domheid en onverschilligheid in mijn woordenboek
Maar jij wil onderzoek naar vragen die je uit nieuwsbronnen plukt. Ik heb niet het hele commissie-rapport gelezen bijvoorbeeld, maar ik weet vrij zeker dat de rol van NORAD daarin besproken wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wacht... ik wil een onderzoek zodat er rapporten komen.
Maar jij wilt eerst de rapporten zien voordat je zo'n onderzoek wilt?
Oh oh de paradox!
Hoe denk je dat die rapporten van jou tot stand zijn gekomen?
Rapporten die ik overigens ook al eerder heb aangehaald in mijn posts.
En de officiële verklaringen zijn dat er fout na fout is gemaakt door NORAD voor iets wat eigenlijk een routine klus zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar jij wil onderzoek naar vragen die je uit nieuwsbronnen plukt. Ik heb niet het hele commissie-rapport gelezen bijvoorbeeld, maar ik weet vrij zeker dat de rol van NORAD daarin besproken wordt.
Maar dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Bedoel je die filmpjes van nerds die ergens in een kelder zitten met zogenaamde bewijzen dat 9/11 een samenzwering was tussen het witte huis, bildenberg, de nwo en de alluminati? En nog meer van die onzin. Daar veeg ik inderdaad ook m'n reet mee af.
Dit is natuurlijk onzin: voetbalsupporters die zich misdragen krijgen nooit positief commentaar van de pers.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef mediacurator het volgende:
Rellende voetbal supporters krijgen ook aandacht vd media, dus wat maakt hen dan zo minderwaardig dat zij dan wel buiten spel gezet mogen worden?
Nee. Maar aan de VS mag niet getwijfeld worden want dat zijn onze bevrijders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef Refragmental het volgende:
Overigens, gebruik ik dan zulke onbetrouwbare bronnen?
Verklaar ik zulke onrealistische dingen?
het gaat niet om wat er over geschreven wordt het gaat om überhaupt vermeld te worden in welke vorm dan ook, ik heb ook duidelijk het woord negeren gebruikt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin: voetbalsupporters die zich misdragen krijgen nooit positief commentaar van de pers.
Ik wijs je op een fout in je betoog, meer niet. Zo'n hoogdravend weerwoord vind ik dan weer kenmerkend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
het gaat niet om wat er over geschreven wordt het gaat om überhaupt vermeld te worden in welke vorm dan ook, ik heb ook duidelijk het woord negeren gebruikt.
valt me niet tegen van je dat je met zo'n zwak excuus om de waarheid probeert heen te draaien.
Dat zijn me de aantijgingen wel.quote:Wanneer een partijdige propaganda pers die schijnbaar op de loonlijst staan van de wapenindustrie slash handel gehele volks stammen tegen elkaar in het harnas wil jagen zou je daar wel iets over mogen zeggen in een vrij en democratisch land zonder bedient te worden van het soort zwakzinnige commentaar waar jij in grossiert Titus, meestal val je minder aantoonbaar door de mand
Ik zie dat je, in navolging van andermans hoogverraad, het rechtsbeginsel van ''onschuld tot het tegendeel bewezen is'' hebt omgekeerd.quote:Nooit de film "Wag the dog" gezien zeker? En weet je zeker ook niet wat landverraad betekend?
Valt me ook niet tegen van je
Ja hoor, je bent geobsedeerd door Zionisten en vermeende Islamitische gordijntjes.quote:Dat betekend een olie-domme massa met een gemiddelde hersenen inhoud vergelijkbaar met die van veldmuizen een WW3 aanpraten met mogelijk als gevolg tientallen miljoenen burgers en militairen een veel te vroege dood in gejaagd voor het winstbejag van machtsgeile corporatistische fascisten zoals dat Zionistische stuk vreten genaamd Geert Wilders o.a.
Of snap je er nog steeds geen malle moer van?
![]()
Aan mijn betoog mankeert helemaal niets,quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wijs je op een fout in je betoog, meer niet. Zo'n hoogdravend weerwoord vind ik dan weer kenmerkend.
Dat in tegenstelling tot de rest had je wel goed gezien inderdaadquote:Dat zijn me de aantijgingen wel.
Ja die kende ik al, ieder mens kan wel eens een foutje makenquote:Ik zie dat je, in navolging van andermans hoogverraad, het rechtsbeginsel van ''onschuld tot het tegendeel bewezen is'' hebt omgekeerd.
[..]
Ja hoor, je bent geobsedeerd door Zionisten en vermeende Islamitische gordijntjes.
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Aan mijn betoog mankeert helemaal niets,
Ik ben dol op zulke feiten en ik lees met veel plezier dat je niet de enige bent die ze opmerkt.quote:Het is trouwens een verifieerbaar feit dat open en bloot ligt en iets is waarover inmiddels 100'den 1000'den het roerend met mij eens zijn
Aan wie dan wel? Aan je honderdduizenden medestanders?quote:Als jij dat anders ziet komt dat waarschijnlijk omdat je niet de meest snuggere bent, maar dat wil ik liever niet zo formuleren en is dat niet aan mij om dat te beoordelen
Ik neem aan dat je doelt op Iran. Ik zie geen reden om dat land aan te vallen, al wordt het dan bestuurd door theocratische barbaren.quote:Ik hoef het niet te tolereren dat mij weer een oorlog aangepraat wordt a la Iraq door een mickey mouse propaganda pers gebaseerd op leugens en volksverlakkerij
Ik denk zelfs dat er wel genoeg aantoonbaar bewijs voor is om een aantal van die pipo's voor de rechter te dagen
Wat die lui doen is sommige informatie wegdrukken en andere weer hypen om stemmingmakerij en Islamofobie te kweken onder de bevolking met als doel weer een domme oorlog te voeren
echt hele foute boel, zeer ernstig dit en dat ben ik onderhand wel een beetje beu snappie professor?
Inderdaad geweldig infantiel van mij, vooral omdat je daarna ruimschoots hebt bewezen een kritisch denker te zijn. Bij voorbeeld door te beweren dat het grootste deel van de Joden behoort tot de duivelssynagoge.quote:Ja die kende ik al, ieder mens kan wel eens een foutje maken
Maar zegt het meer over jou dan over mij om dat iemand ten eeuwige dagen na te blijven dragen, beetje kinderachtig
Maar je neemt niet de moeite om dat in begrijpbare taal uit te leggen, waarom dan niet?quote:
quote:Ik ben dol op zulke feiten en ik lees met veel plezier dat je niet de enige bent die ze opmerkt.
[..]
Aan wie dan wel? Aan je honderdduizenden medestanders?
[..]
Ik neem aan dat je doelt op Iran. Ik zie geen reden om dat land aan te vallen, al wordt het dan bestuurd door theocratische barbaren.
[..]
Inderdaad geweldig infantiel van mij, vooral omdat je daarna ruimschoots hebt bewezen een kritisch denker te zijn. Bij voorbeeld door te beweren dat het grootste deel van de Joden behoort tot de duivelssynagoge.
Dat heb ik wel gedaan, of je moet van mening zijn dat ik mij overdreven archaisch uitdruk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar je neemt niet de moeite om dat in begrijpbare taal uit te leggen, waarom dan niet?
Ja, dat zei je net ook al. Maar iemand die de bewering aanhaalt dat er geen gematigde Moslims bestaan, heeft die wel het recht om te waarschuwen voor Islamofobie?quote:Wat die lui doen is sommige informatie wegdrukken om plaats te maken voor het eigen zelf-gegenereerde en in scene gedirigeerde nieuws en deze de hemel in te hypen om stemmingmakerij en Islamofobie te kweken onder de bevolking met als doel weer opnieuw een stompzinnige oorlog te kunnen voeren
Einde discussie Titus vind je een beetje n vervelend trolletjequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan, of je moet van mening zijn dat ik mij overdreven archaisch uitdruk.
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Maar iemand die de bewering aanhaalt dat er geen gematigde Moslims bestaan, heeft die wel het recht om te waarschuwen voor Islamofobie?
Dat is een wel erg doorzichtige schijnbeweging.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Einde discussie Titus vind je een beetje n vervelend trolletje![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is een erg doorzichtige doch noodzakelijke indeling van mijn tijd, het laatste omdat ik deze te kostbaar vind om te verspillen aan nutteloze trollsquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is een wel erg doorzichtige schijnbeweging.
Misschien omdat sommige mensen het verschil tussen 'plane' en 'playing' niet wetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef Refragmental het volgende:
Hoe kan het dat Bush zei dat hij de crash in de toren al had gezien voordat hij het klaslokaal in ging terwijl er op dat moment niet eens videobeelden waren?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef Zwansen het volgende:
Grappig, op dat andere filmpje zie je ook duidelijk dat die docente PLAYING aanwijst en geen plane. Je ziet echt goed dat het een woord met -ying is.
Of ben ik de enige die dat ziet?
Je kunt je eigen woorden niet rechtvaardigen, zoveel is duidelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nee dat is een erg doorzichtige doch noodzakelijke indeling van mijn tijd, het laatste omdat ik deze te kostbaar vind om te verspillen aan nutteloze trolls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |