abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80647583
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow ik ben behoorlijk TRU-minded aangelegd hoor. Dit soort shizzle interesseert me enorm, maar het gaat er niet bij mij in dat hele regeringen een pact sluiten met een duistere entiteit die ons allemaal wil verdoemen enzo.
Good point; dat irritante gejengel zorgt er ook voor dat je niet te nauwlettend gaat luisteren naar foutjes of zo, en het overstemt eventuele hickups bij eventueel knip- en plakwerk in de audio.
pi_80647696
Ik begrijp iets niet. Als er een geheimzinnige complot ons allemaal tot hun slaven maakt, waarom laten ze dat dan merken via het stratenplan van Washington? Is het niet de bedoeling dat ze het juist geheim houden?
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:01:01 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_80647763
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik begrijp iets niet. Als er een geheimzinnige complot ons allemaal tot hun slaven maakt, waarom laten ze dat dan merken via het stratenplan van Washington? Is het niet de bedoeling dat ze het juist geheim houden?
Precies!!
pi_80647792
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef ToT het volgende:
@ Lucifer toffer dan God: tot die conclusie was ik ook al gekomen in een discussie met Ali_Kannibali over dat al het occulte van Lucifer zou zijn.

Lucifer is "De lichtbrenger" volgens de Bijbel. Het licht is toch alleen maar goed?
Lucifer brengt eenheid onder de mensen, lijkt me ook niets verkeerds.

Ik ben de details ondertussen een beetje kwijt, maar ik had uiteindelijk de conclusie getrokken dat Lucifer de ware schepper moest zijn, en dat God hem van de troon had verstoten. De geschiedenis wordt geschreven door de winnaars, en alle vormen van Lucifer werden meteen gedemoniseerd.
Daarnaast werden ook oude goden van andere culturen meteen tot Lucifer omgedoopt, want al die andere goden waren uiteraard valse goden, DUS Lucifer! Kijk bijvoorbeeld maar naar Pan:

[ afbeelding ]
Wie heeft er in de Bijbel ook al weer hoorns en bokkenpoten? Owjah!

En andere symbolen en goden werden meteen weer verkerstend: Moeder Aarde / de Godin werd Maria, het pentagram werd het symbool voor de 5 wonden van Jezus, het oog in de piramide werd het Alziend Oog van God enz enz enz.

Goed, volgens Ali was het Rooms-Katholieke geloof ook het geloof van Satan dat Jezus dood hield!
Vanuit het Jodendom was satan een dienaar van God die de mensen test

het is pas met het christendom dat Jehova de goede God is en satan de slechte rebel
en dat de hel erbij is gekomen, het overgrote deel van de Joden kent enkel een plek van zuivering waar je alle slechte effecten van je daden te zien krijgt en wat had kunnen zijn als je beter geleefd had
pi_80647794

Kite, Kit (ik versta niet hit) en verder klopt het idd volgens mij wel.

Verder is het een gewone leesles hoor.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:02:21 #106
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80647834
quote:
Waarom ? Jij doet er toch niets aan? Zelfs als iemand in ons gezicht zou vertellen dat een soortgelijk complot voor hem waarheid zou zijn dan zouden wij door onze opvoeding het niet willen bevatten.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:04:03 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80647933
Ik hoor nu wel duidelijk kid en geen hit. Ook zie je duidelijk dat ze bukken om iets te pakken.
pi_80647957
quote:
Als we al in een magisch universum leven waar dit soort dingen echt zijn zou het kunnen zijn dat die symbolen in het straten plan dienen om bepaalde krachten op 1 punt te bundelen
pi_80648115
Overigens niks geen "America is under attack" wat hem toegefluisterd wordt: er is niets waar je die conclusie uit kunt trekken, en het "buigen" van de kids is idd puur om boeken te pakken.

Edit: idd kid i.p.v. kit of hit.

En die woorden komen gewoon allemaal in die tekst voor. Ze namen gewoon de "moeilijke" woordjes van die tekst door.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:07:47 #110
68638 Zwansen
pi_80648150
Grappig, op dat andere filmpje zie je ook duidelijk dat die docente PLAYING aanwijst en geen plane. Je ziet echt goed dat het een woord met -ying is.

Of ben ik de enige die dat ziet?
pi_80648172
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Als we al in een magisch universum leven waar dit soort dingen echt zijn zou het kunnen zijn dat die symbolen in het straten plan dienen om bepaalde krachten op 1 punt te bundelen
Het schijnt zo te zijn dat je met een mini piramide een bot scheermesje weer scherp kunt krijgen. Who knows...
pi_80648201
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef Zwansen het volgende:
Grappig, op dat andere filmpje zie je ook duidelijk dat die docente PLAYING aanwijst en geen plane. Je ziet echt goed dat het een woord met -ying is.

Of ben ik de enige die dat ziet?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_80648223
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:02 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Waarom ? Jij doet er toch niets aan? Zelfs als iemand in ons gezicht zou vertellen dat een soortgelijk complot voor hem waarheid zou zijn dan zouden wij door onze opvoeding het niet willen bevatten.
Dat doe jij nu toch ook? Mij het in mijn (digitale) gezicht vertellen? En iemand heeft dat ook tegen jou verteld. Maar blijkbaar wilde jij het wel bevatten.

Dit soort linkjes circuleren al 10 jaar op het internet. Als ik de Illuminati (of wat dan ook) was, zou ik heel snel wat straten omleggen in Washington, want anders weet heel de wereld van hun organisatie.
pi_80648295
Okay... filmpje debunked!

Heheh... de maker is wel een echte grapjas

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2010 21:11:47 ]
pi_80648487
Kijk, en DAT is waarom we gewoon kritisch blijven over alles wat we te zien krijgen hier in BNW!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:14:37 #116
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80648514
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat doe jij nu toch ook? Mij het in mijn (digitale) gezicht vertellen? En iemand heeft dat ook tegen jou verteld. Maar blijkbaar wilde jij het wel bevatten.

Dit soort linkjes circuleren al 10 jaar op het internet. Als ik de Illuminati (of wat dan ook) was, zou ik heel snel wat straten omleggen in Washington, want anders weet heel de wereld van hun organisatie.
Technisch gezien werk ik voor de meeste NWO bedrijven dus ik heb niet echt recht van spreken

Maar mijn punt is dat als jij nu de middelen had om ongemerkt overal een symbool in te verwerken dan zou ook niemand dat opvallen. En degenen die het wel opvallen zullen het afdoen als toeval of conpiracy shit.
pi_80648661
Mja veel mensen letten niet op die symboliek, en sowieso maken weinig mensen zich er maar druk om, net als om wat er op de dollarbiljetten staat en dat het oppervlak van New York city plus het ondergrondse systeem daar exact 666 vierkante kilometer of mile was of zo.
pi_80648892
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Technisch gezien werk ik voor de meeste NWO bedrijven dus ik heb niet echt recht van spreken

Maar mijn punt is dat als jij nu de middelen had om ongemerkt overal een symbool in te verwerken dan zou ook niemand dat opvallen. En degenen die het wel opvallen zullen het afdoen als toeval of conpiracy shit.
Dan zou ik het liever helemaal niet doen, als ik een lid van een complot tegen de mensheid was.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:24:28 #119
68638 Zwansen
pi_80648912
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef ToT het volgende:
Kijk, en DAT is waarom we gewoon kritisch blijven over alles wat we te zien krijgen hier in BNW!
Zo storend dat mensen dit allemaal zomaar aannemen en zelfs mensen afbranden die hier kritisch over zijn.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:28:31 #120
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80649080
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan zou ik het liever helemaal niet doen, als ik een lid van een complot tegen de mensheid was.
Kinderen die zich verstoppen hebben ook tot een bepaalde leeftijd de drang om aanwijzingen te geven om gevonden te worden.

Of dat macht is die zich manifesteert of een of andere natuurlijke drange weet ik niet.
pi_80649136
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zo storend dat mensen dit allemaal zomaar aannemen en zelfs mensen afbranden die hier kritisch over zijn.
Precies. EERST alles kritisch bekijken, en DAN pas conclusies trekken!
Wij zijn misschien goedgelovig volgens degenen die in dit soort filmpjes geloven, maar de feiten lijken toch net iets anders te liggen.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 22:54:52 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_80653249
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, en weer ben ik het met je eens. Want dit soort dingen wil je geheim houden.
  zaterdag 24 april 2010 @ 05:15:32 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80660473
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies. EERST alles kritisch bekijken, en DAN pas conclusies trekken!
Wij zijn misschien goedgelovig volgens degenen die in dit soort filmpjes geloven, maar de feiten lijken toch net iets anders te liggen.
He ToT.. ik denk dat we op 1 lijn zitten, want ik denk namelijk exact hetzelfde.. alleen mijn gedachten is telkens 'zien ze het dan niet?'.
Weet je wat het is.. communicatie via tekst is gewoon klote. Je kan niet direct elkaar aanwijzen wat en hoe. Anyways, so be it.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 24 april 2010 @ 05:17:06 #124
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80660476
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Kinderen die zich verstoppen hebben ook tot een bepaalde leeftijd de drang om aanwijzingen te geven om gevonden te worden.

Of dat macht is die zich manifesteert of een of andere natuurlijke drange weet ik niet.
Misschien moeten we het eens niet proberen te benaderen uit de 'psychologische hoek'.
Soms kunnen we dingen niet beantwoorden, maar merken we het wel op. Dit is natuurlijk groter dan een paar mensen.. waarom zouden al die mensen dezelfde drang hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 24-04-2010 14:50:35 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 24 april 2010 @ 05:20:08 #125
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80660486
quote:
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies!!
Als ik de lijdraad moet volgens is dit allemaal om de zogenaamde verlosser/messiahs te verwelkomen (bible prophecies).
En daar kom ik weer... zoek eens op wat de 3e tempel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')