Ik zie het ook nergens vermeld staan. Kike is wel een denigrerende term voor Joden:quote:
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zie het ook nergens vermeld staan. Kike is wel een denigrerende term voor Joden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kike
Aaah... allemaal louter toeval m'n jong!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Overigens kan men ook kite - kit (of kid) - steel(of steal) - playing - must verstaan
In NY gemeengoed. Andere interesante optie is....quote:
Veel moslims hebben een afkeer op de VS omdat ze Israël door dik en dun steunen. Ook de machtige Joodse lobby in de VS draagt daaraan bij. En weet je, ik begin ze met de dag meer te begrijpen. Verder hebben de moslims trouwens geen redenen. Ik denk dat ze de VS meer als een 'sellout' voor Israël zien, alhoewel de meeste Amerikanen hier geen weet van hebben dat ze bijna overal Israël een plezier meedoen. Je zou toch moeten denken dat de VS niet meer in deze spelletjes zou gaan tuinen, nadat USS-Liberty gebeuren, maar blijkbaar is dit gebeuren te veel op de achtergrond gebleven op de één of andere manier. Israël wees Egypte als schuldige aan, terwijl de Amerikanen het wisten dat het Israëlis waren. Israël heeft het uiteindelijk toe gegeven, maar verder is er weinig aan gedaan. Heel raar, maar niet gek als je weet wie de VS in handen heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Interessant.
Misschien ook eens leuk om uit te zoeken waa-rom veel moslims de VS als de grote Satan zien? Is het puur om hun oorlogszucht, of zit er veeeel meer achter?
Ja, dat weet ik ook allemaal wel, maar daar doel ik niet op. De fanatieke moslims noemen de VS echt de grote Satan. Wat is de religieuze gedachtegang hierachter? En dan doel ik dus even niet op invasies en steun aan de Israëli's.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:59 schreef Regal het volgende:
[..]
Veel moslims hebben een afkeer op de VS omdat ze Israël door dik en dun steunen. Ook de machtige Joodse lobby in de VS draagt daaraan bij. En weet je, ik begin ze met de dag meer te begrijpen. Verder hebben de moslims trouwens geen redenen. Ik denk dat ze de VS meer als een 'sellout' voor Israël zien, alhoewel de meeste Amerikanen hier geen weet van hebben dat ze bijna overal Israël een plezier meedoen. Je zou toch moeten denken dat de VS niet meer in deze spelletjes zou gaan tuinen, nadat USS-Liberty gebeuren, maar blijkbaar is dit gebeuren te veel op de achtergrond gebleven op de één of andere manier. Israël wees Egypte als schuldige aan, terwijl de Amerikanen het wisten dat het Israëlis waren. Israël heeft het uiteindelijk toe gegeven, maar verder is er weinig aan gedaan. Heel raar, maar niet gek als je weet wie de VS in handen heeft.
Que? Sinds wanneer is de t een k geworden dan? kite != kike. Overigens, was Bush niet een Jodenvrindje en zijn het niet de Joden die de wereld vanachter het gordijn besturen? Waarom worden ze dan niet met eerbied aangesproken?quote:
Je kunt het vrij associëren ook te ver doorvoeren hé. Het is sowieso al geen sterke redeneertrant, maar het lijkt soms net alsof ik naar de talkshow van Glenn Beck aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Aaah... allemaal louter toeval m'n jong!
Kom op.. wake up and smell the coffee.
*Mompelt iets over een studente en een protest, en een cadeau van Frankrijk enzo*quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Dat heeft weer te maken met die dubbele betekenis van iluminatie cq vrijmetselaar dingen. Zo zou het vrijheidsbeeld helemaal niet een symbool van vrijheid zijn maar juist van een god van onderddrukking ofziets.
quote:Amerika niet het "Land of the Free" maar juist het tegenovergestelde. etc. etc. etc.
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom tekenen ze lijnen op plekken waar geen straten zijn?
Zo die is goed met er helemaal naast zitten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Zo zou het vrijheidsbeeld helemaal niet een symbool van vrijheid zijn maar juist van een god van onderddrukking ofziets.
Het is lijnen trekken en symbolisme bedrijven voor hen die altijd gelijk willen hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het kan.
http://www.google.com/images?hl=nl&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=washington+pentagram&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0
Genoeg afbeeldingen waarop het te zien is.
Het is stelselmatig negeren, ontkennen en afdoen als onzin, voor hen die altijd gelijk willen hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is lijnen trekken en symbolisme bedrijven voor hen die altijd gelijk willen hebben.
Wat ik ermee bedoel is dat je met het soort logica/inzicht dat wordt gebruikt om dergelijke tekeningetjes te maken je nergens aan gebonden bent. Je kunt nl alles rationaliseren, recht praten zo je wilt. Zelden wordt zulke prietpraat onderbouwd met documentatie waaruit de bedoeling van de maker duidelijk wordt en je dus kunt staven of je dmv vrijelijk associeren tot de juiste conclusie bent geraakt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is stelselmatig negeren, ontkennen en afdoen als onzin, voor hen die altijd gelijk willen hebben.
Mooi hé dat dat kan....quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo die is goed met er helemaal naast zitten.
Maar wij ook... met door hebben wat voor een fucking onzin sommige mensen wel niet uitkramen op het internet!
Je mist godsamme 1 lijn, alles is lijnrecht en symmetrisch, en jij loopt maar te zaniken alsof men hier de raarste dingen opperd. Ik snap je soms echt niet hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is lijnen trekken en symbolisme bedrijven voor hen die altijd gelijk willen hebben.
Omg.. jij moet vreselijke problemen hebben gehad met kleurplaten.. want.. wat was nou de tafel.. en wat niet!!quote:
En de toon is weer gezet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Omg.. jij moet vreselijke problemen hebben gehad met kleurplaten.. want.. wat was nou de tafel.. en wat niet!!
[ afbeelding ]
In de US kent iedereen het als Kite en word het ook als zodanig gebruikt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:37 schreef Ticker het volgende:
Tevens, over Kike en Kite, ik miste de K.. my bad.
Dat dit eigenlijk niet zoveel hits oplevert verbaaste me erg. Aangezien ik dus geeneens Kike kende maar in de US iedereen altijd Kite hoorde zeggen.quote:kite
An mispronounced, anti-semetic term for the word kike aimed at degrading jews. Used in the movie Porky's and in the classic television show All in the Family by Archie Bunker.
"Porky's"
Tim: Anybody wanna go fly a kite with me tonight? I hear it's great weather for flying KITES! I wonder if there's any KITES around here we can fly!
Brian Schwartz: Hey listen, Cavanaugh. It's not kite, it's KIKE! K-I-K-E, "kike." You know, you're too stupid to even be a good bigot!
Ja ik wilde al zeggen, op tv hoor je vaker "Kite" dan "Kike" als ze het over joden hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
In de US kent iedereen het als Kite en word het ook als zodanig gebruikt.
[..]
Dat dit eigenlijk niet zoveel hits oplevert verbaaste me erg. Aangezien ik dus geeneens Kike kende maar in de US iedereen altijd Kite hoorde zeggen.
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En de toon is weer gezet!
Nu we toch aan het bashen zijn: ook hiermee worden lijnen getrokken om de [ [url=ware aard van een land te laten zien:
[img]http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0902/holland-pedobear-holland-dutch-demotivational-poster-1234182708.jpg]afbeelding[/url] ]
Sprekend:
[ afbeelding ]
Dat Sataniste komt misschien in dit topic niet geheel tot zijn recht.. de muziek en hoe de OP is gemaakt is weer typerend een 'youtube bewijs filmpje'. Maar we moeten ook de informatie kunnen filteren, en nee dat zat hem niet in dat rare filmpje met dat.. Eland?quote:Nee okee, ik ben het met je eens dat de symboliek die jij hier laat zien wel ERG opvallend is, maar of het nou per sé satanisch moet zijn, betwijfel ik ten zeerste.
Voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat kan ik alleen maar beantwoorden door te zeggen dat 9/11 een inside job was, net zo gehuld in symboliek als al dit andere. Maar zo ongelovelijk duidelijk, dat niemand het geloofd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
Kijk, ik wil best wel geloven dat er veel symboliek in Amerika verweven zit en dat het grootste gros van de mensen niet eens weet waar al die symboliek voor staat, maar waarom moet er per sé van het slechtste uitgegaan worden?
Ieder land kent wel symboliek, en als je symboliek van kracht gebruikt, dan kan dat je helpen een krachtig land te zijn.
Fallus verering.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
En men rept met geen woord over de Obelisk (The Washington Monument), die in zowat elk westers land ter wereld is terug te vinden. Dat ding staat er zeker ook niet?
Die symboliek zal de meesten niet opvallen nee, maar het bewijst imho wel dat de invloed van de illuminati zeer groot is, of in ieder geval is geweest. Ik denk niet dat ze de symboliek gebruiken omdat het krachtig staat ofzo. Er zit een diepere gedachtegang achter. Het is een onderdeel van hun 'geloof' .quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
Kijk, ik wil best wel geloven dat er veel symboliek in Amerika verweven zit en dat het grootste gros van de mensen niet eens weet waar al die symboliek voor staat, maar waarom moet er per sé van het slechtste uitgegaan worden?
Ieder land kent wel symboliek, en als je symboliek van kracht gebruikt, dan kan dat je helpen een krachtig land te zijn.
quote:That's right, the real story of Genesis is one of Eve being seduced and having sexual relations with satan himself. God said "I will put emnity between the seed of the woman and thy (satan) seed". SATAN HAS A SEED!! Remember when they hid from God, they sewed fig leaves to cover their genitles......they didn't try to cover their mouths which would have been logical if this was a story of simply eating fruit. As a result Eve became pregnant from Lucifer and had a son named Cain. Able was Adams son, but just like satan himself thinks, Cain killed his half brother. So, it was now Seth that would be the bloodlines of Adam and Cain would be the bloodlines of Lucifer. You'll notice that in the bible it does not track the bloodlines of Cain...because that was Lucifers bloodline!
So, that brings us to the illuminati. The illuminati of today believe they are the decendants of Cain and Lucifer was their father. That's why the illuminati of today in-breed and pay close attention to geneologies and don't marry outsiders. They want to keep their Luciferian bloodlines intact. They plan their diabolical agenda through secret societies like the Masons, Bilderbergers, Skull and Bones, Jesuit Order etc. They plan events through numerology. Illuminati power numbers are 11 and 13. They believe the more occultic numbers there are surrounding an event they have planned, the less likely they are to be exposed. The number 11 is all consuming around the events of 9/11...and no..it wasn't carried out by Osama Bin Laden or Arabs, but by high ranking illuminati members. Remember, they believe their occult power is preserved thru their bloodlines.
The satanic bloodlines are 13 in number, counterfeiting God's 12 tribes of Israel which he was to bring his messiah through.
HERE ARE THE DECENDANTS OF THE ILLUMINATI SATANIC BLOODLINES:
1. ROCKEFELLER BLOODLINE
2. ROTHSCHILD BLOODLINE
3. COLLINS BLOODLINE
4. DuPONT BLOODLINE
5. KENNEDY BLOODLINE
6. ASTOR BLOODLINE
7. FREEMAN BLOODLINE
8. LI BLOODLINE
9. VAN DUYN BLOODLINE
10. ONASSIS BLOODLINE
11. BUNDY BLOODLINE
12. REYNOLDS BLOODLINE
13. MEROVINGIAN BLOODLINES (European Royalty)
Interconnected families:
DISNEY
McDONALD
HARRIMAN
VANDERBILT
BROWN
WARBERG
KRUPP
FARBEN
GUGGENHEIM
The satanic goal of the illuminati is to destroy all governments and religions and bring the world under their control. That is the idea of The New World Order. The agenda is to have a one world government under their domination with the biblical antichrist as the ultimate world leader.
Satan has been trying to unite the world for centuries.
Back in the tower of Babel, God confused the languages and forced people to form nations. Satan on the other hand wants to destroy nations and bring the world as one under his rulership.
The illuminati are interconnected families who believe Lucifer is their spiritual father and they do his bidding.
Now, the illuminati try to hide this secret. They try to hide who they really are. They change their names, adopt out and try everything they can to keep their dirty little secret. But watch the pattern stay the same. Both George Bush and John Kerry are related. Both George Bush senior and Barbara Bush are related...they are 2nd Cousins. All of the U.S. Presidents are related to King Alfred. Remember, it is all about preserving the satanic link between Cain and Lucifer that happened all the way back in Genesis. We are reminded of it everyday.
On the back of the dollar bill there is the satanic eye in the triangle designed by satanist Aleister Crowley. It depicts the "eye of Horus" signifying a day when big brother watches us all. Around the pyramid a banner says: "Annuit Ceoptus Novus Ordo Seclorum" which means "Announcing the birth of the new order of the ages." Remember this as well. Even if people don't believe in all this Cain and Able stuff, it doesn't matter to the illuminists. The facts I just gave are what THEY THEMSELVES believe. And it is in these facts where the global elite carve the ends of world history toward their goal...A New World Order to be run by the Antichrist.
Bron: http://www.zimbio.com/The(...)ILLUMINATI+WANT+COME
Ja dat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Fallus verering.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de vrijmetselaarij - men's only, club.
If you ain't got a DICK.. you ain't permitted!
wat maakt het uit dat moslims 1 bepaalde obelisk stenigen als satan ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dat...
Maar in het begin van dat filmpje zie je Moslims een Obelisk stenigen. Het zou de Satan voorstellen.
Mij verrot het niets... al stenigen ze een miniatuur Euromast. Moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat moslims 1 bepaalde obelisk stenigen als satan ?
Obelisk = penis.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat moslims 1 bepaalde obelisk stenigen als satan ?
Hehequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Obelisk = penis.
Satan wordt als een obelisk afgebeeld.
Conclusie: Satan is een lul!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe
Kijk uit... hij zit in je broek. Dalijk prikt ie je..
Zon verering. Een obelisk, ofwel een naald, is een straal van de zon. Dubbele betekenis. De zon is de gever van het leven.. een fallus/penis ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dat...
Maar in het begin van dat filmpje zie je Moslims een Obelisk stenigen. Het zou de Satan voorstellen.
Aha...quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zon verering. Een obelisk, ofwel een naald, is een straal van de zon. Dubbele betekenis. De zon is de gever van het leven.. een fallus/penis ook.
De moslims zijn weer van de maankalenders en maan verering.
Kijk ToT je zit nu écht op een goed punt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef ToT het volgende:
@ Lucifer toffer dan God: tot die conclusie was ik ook al gekomen in een discussie met Ali_Kannibali over dat al het occulte van Lucifer zou zijn.
Lucifer is "De lichtbrenger" volgens de Bijbel. Het licht is toch alleen maar goed?
Lucifer brengt eenheid onder de mensen, lijkt me ook niets verkeerds.
Ik ben de details ondertussen een beetje kwijt, maar ik had uiteindelijk de conclusie getrokken dat Lucifer de ware schepper moest zijn, en dat God hem van de troon had verstoten. De geschiedenis wordt geschreven door de winnaars, en alle vormen van Lucifer werden meteen gedemoniseerd.
Daarnaast werden ook oude goden van andere culturen meteen tot Lucifer omgedoopt, want al die andere goden waren uiteraard valse goden, DUS Lucifer! Kijk bijvoorbeeld maar naar Pan:
[ afbeelding ]
Wie heeft er in de Bijbel ook al weer hoorns en bokkenpoten? Owjah!
En andere symbolen en goden werden meteen weer verkerstend: Moeder Aarde / de Godin werd Maria, het pentagram werd het symbool voor de 5 wonden van Jezus, het oog in de piramide werd het Alziend Oog van God enz enz enz.
Goed, volgens Ali was het Rooms-Katholieke geloof ook het geloof van Satan dat Jezus dood hield!
als ik op wikipedia kijk zijn het tegenwoordig een paar muren waar ze de stenen tegenaan gooienquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mij verrot het niets... al stenigen ze een miniatuur Euromast. Moeten ze zelf weten.
Het gaat er om dat het in dat geloof blijkbaar staat voor het kwaad en ik het interessant vind om te weten waarom dat dan zo wordt gezien.
Ow ik ben behoorlijk TRU-minded aangelegd hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk ToT je zit nu écht op een goed punt.
We komen hier later op terug want dit is nu het interessante van dit hele verhaal.
Wat ik snel als aanvulling kan geven is dat in de bijbel God een zondvloed stuurd maar 1 familie laat overleven. Dit verhaal komt ook terug in Sumerie (Irak/Babylon) maar in een tijd dat de Sumerische goden er in grote getalen waren. Daar was het En.Ki die zijn broer En.Lil te slim af is door, voordat deze een zondvloed naar de aarde stuurd, een boodschap naar wat mensen te sturen en hen te vertellen dat zij een schip moeten bouwen.
Tevens wordt En.Ki vaak aangehaald als de schepper van mensheid, omdat hij de Adama zou hebben geschapen. Het eerste menselijk ras.
Ik ben te lui om het op te zoeken maar er zal vast een onbewerkte versie zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:54 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, wie zegt dat die kinderen echt die woorden zeggen? Kan er ook overheen geplakt zijn. De kwaliteit is sowieso dramatisch slecht. En volgens mij zeggen ze playing, maar goed.
Dit filmpje zegt mij helemaal, maar dan ook helemaal niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |