Ik zie het ook nergens vermeld staan. Kike is wel een denigrerende term voor Joden:quote:
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zie het ook nergens vermeld staan. Kike is wel een denigrerende term voor Joden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kike
Aaah... allemaal louter toeval m'n jong!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Overigens kan men ook kite - kit (of kid) - steel(of steal) - playing - must verstaan
In NY gemeengoed. Andere interesante optie is....quote:
Veel moslims hebben een afkeer op de VS omdat ze Israël door dik en dun steunen. Ook de machtige Joodse lobby in de VS draagt daaraan bij. En weet je, ik begin ze met de dag meer te begrijpen. Verder hebben de moslims trouwens geen redenen. Ik denk dat ze de VS meer als een 'sellout' voor Israël zien, alhoewel de meeste Amerikanen hier geen weet van hebben dat ze bijna overal Israël een plezier meedoen. Je zou toch moeten denken dat de VS niet meer in deze spelletjes zou gaan tuinen, nadat USS-Liberty gebeuren, maar blijkbaar is dit gebeuren te veel op de achtergrond gebleven op de één of andere manier. Israël wees Egypte als schuldige aan, terwijl de Amerikanen het wisten dat het Israëlis waren. Israël heeft het uiteindelijk toe gegeven, maar verder is er weinig aan gedaan. Heel raar, maar niet gek als je weet wie de VS in handen heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Interessant.
Misschien ook eens leuk om uit te zoeken waa-rom veel moslims de VS als de grote Satan zien? Is het puur om hun oorlogszucht, of zit er veeeel meer achter?
Ja, dat weet ik ook allemaal wel, maar daar doel ik niet op. De fanatieke moslims noemen de VS echt de grote Satan. Wat is de religieuze gedachtegang hierachter? En dan doel ik dus even niet op invasies en steun aan de Israëli's.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:59 schreef Regal het volgende:
[..]
Veel moslims hebben een afkeer op de VS omdat ze Israël door dik en dun steunen. Ook de machtige Joodse lobby in de VS draagt daaraan bij. En weet je, ik begin ze met de dag meer te begrijpen. Verder hebben de moslims trouwens geen redenen. Ik denk dat ze de VS meer als een 'sellout' voor Israël zien, alhoewel de meeste Amerikanen hier geen weet van hebben dat ze bijna overal Israël een plezier meedoen. Je zou toch moeten denken dat de VS niet meer in deze spelletjes zou gaan tuinen, nadat USS-Liberty gebeuren, maar blijkbaar is dit gebeuren te veel op de achtergrond gebleven op de één of andere manier. Israël wees Egypte als schuldige aan, terwijl de Amerikanen het wisten dat het Israëlis waren. Israël heeft het uiteindelijk toe gegeven, maar verder is er weinig aan gedaan. Heel raar, maar niet gek als je weet wie de VS in handen heeft.
Que? Sinds wanneer is de t een k geworden dan? kite != kike. Overigens, was Bush niet een Jodenvrindje en zijn het niet de Joden die de wereld vanachter het gordijn besturen? Waarom worden ze dan niet met eerbied aangesproken?quote:
Je kunt het vrij associëren ook te ver doorvoeren hé. Het is sowieso al geen sterke redeneertrant, maar het lijkt soms net alsof ik naar de talkshow van Glenn Beck aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Aaah... allemaal louter toeval m'n jong!
Kom op.. wake up and smell the coffee.
*Mompelt iets over een studente en een protest, en een cadeau van Frankrijk enzo*quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Dat heeft weer te maken met die dubbele betekenis van iluminatie cq vrijmetselaar dingen. Zo zou het vrijheidsbeeld helemaal niet een symbool van vrijheid zijn maar juist van een god van onderddrukking ofziets.
quote:Amerika niet het "Land of the Free" maar juist het tegenovergestelde. etc. etc. etc.
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom tekenen ze lijnen op plekken waar geen straten zijn?
Zo die is goed met er helemaal naast zitten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Zo zou het vrijheidsbeeld helemaal niet een symbool van vrijheid zijn maar juist van een god van onderddrukking ofziets.
Het is lijnen trekken en symbolisme bedrijven voor hen die altijd gelijk willen hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het kan.
http://www.google.com/images?hl=nl&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=washington+pentagram&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0
Genoeg afbeeldingen waarop het te zien is.
Het is stelselmatig negeren, ontkennen en afdoen als onzin, voor hen die altijd gelijk willen hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is lijnen trekken en symbolisme bedrijven voor hen die altijd gelijk willen hebben.
Wat ik ermee bedoel is dat je met het soort logica/inzicht dat wordt gebruikt om dergelijke tekeningetjes te maken je nergens aan gebonden bent. Je kunt nl alles rationaliseren, recht praten zo je wilt. Zelden wordt zulke prietpraat onderbouwd met documentatie waaruit de bedoeling van de maker duidelijk wordt en je dus kunt staven of je dmv vrijelijk associeren tot de juiste conclusie bent geraakt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is stelselmatig negeren, ontkennen en afdoen als onzin, voor hen die altijd gelijk willen hebben.
Mooi hé dat dat kan....quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo die is goed met er helemaal naast zitten.
Maar wij ook... met door hebben wat voor een fucking onzin sommige mensen wel niet uitkramen op het internet!
Je mist godsamme 1 lijn, alles is lijnrecht en symmetrisch, en jij loopt maar te zaniken alsof men hier de raarste dingen opperd. Ik snap je soms echt niet hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is lijnen trekken en symbolisme bedrijven voor hen die altijd gelijk willen hebben.
Omg.. jij moet vreselijke problemen hebben gehad met kleurplaten.. want.. wat was nou de tafel.. en wat niet!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |