quote:
Die gozers weten ZO wat je nodig hebt voor een geniaal live-optredenquote:Op zondag 12 september 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
Gold panda - I'm with you but I'm lonely.
Wow.
Helaas geen mp3 versie beschikbaar.
Ja of het via je mobieltje van je speakers opneemtquote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die gozers weten ZO wat je nodig hebt voor een geniaal live-optreden
Ik bedoel de cd versie is op you tube niet te vindenquote:
Heb die gisteren ook 2 keer aangehad.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Desunoto het volgende:
The Doors - You're Lost Little Girl
Lief van je!quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef milowflow het volgende:
Kan iemand ff een link posten van die remix van viva la vida van coldplay met o.a. the killers en muse?
Koning.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Pink Floyd - Atom Heart Mother
quote:
jup... toch wel een nummertje waar ik in mijn tijd toch wel erg vette herinneringen hebquote:
Jij bent homo h?quote:
Jij hebt echt gewoon... Een beetje mijn oude smaak.quote:
Norah 14.gifquote:
Ik luister veel naar Jazz uit de jaren '30 en '40.. Was ik maar.. Oh wacht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 03:20 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik ben heel erg fan van Tears for Fears, helaas ken ik niemand uit mijn omgeving die het berhaupt kent
![]()
Sowieso was ik beter af geweest in de jaren '80 *kijkend naar mijn muziekmap*
Ik zou zo meegaan als er morgen een tijdmachine voor de deur stondquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:23 schreef Stirner het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Jazz uit de jaren '30 en '40.. Was ik maar.. Oh wacht.
Klassiekertje!quote:Op vrijdag 17 september 2010 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |