abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86303250
Broek vermist Duits jongetje gevonden MÖNCHENGLADBACH -
http://www.telegraaf.nl/b(...)vonden__.html?p=11,2
De broek van het vermiste Duitse jongetje Mirco is gevonden. Het kledingstuk lag naast een vuilnisbak op een parkeerplaats. Dat heeft de leider van het onderzoek vrijdag in Mönchengladbach gezegd.

Een vrouwelijke getuige had de broek gevonden en die later naar de politie gebracht. De parkeerplaats waar de broek werd gevonden, ligt in de buurt van een natuurgebied dat populair is bij dagjesmensen.
( de vrouw dacht heey gaaf een broek laat ik die eens meenemen naar huis! Ik heb nog wel kinderen in de familie die een broek nodig hebben, hoe triest is dit al niet?)

De 10-jarige Mirco uit Grefrath, niet ver van de Nederlandse grens bij Venlo, verdween vorige week vrijdag na een middagje skaten met een vriend. Door een misverstand deden de ouders pas zaterdagochtend aangifte van vermissing. De fiets van de jongen is in een wei niet ver van het ouderlijk huis teruggevonden. Op de plek waar de fiets werd gevonden, hadden getuigen een donkere auto gezien.

De politie heeft vrijdag het aantal agenten dat met de speurtocht naar de jongen bezig is, teruggebracht. De afgelopen dagen waren daarbij duizend agenten betrokken.

Ook uit het Limburgse grensgebied heeft de Duitse politie al tips binnengekregen. Vooralsnog ziet de Duitse politie geen aanleiding om gericht in Nederland te gaan zoeken, laat zij weten. De Duitse opsporingsdiensten hebben voortdurend contact met de Nederlandse politie, aldus de leider van het onderzoeksteam in de zaak-Mirco, Ingo Thiel. In het weekeinde houden tachtig politiemensen zich met de zoektocht naar Mirco bezig.

==========

Het blijft een vreemd verhaal.
Jongen wordt vermist, vorige week belt zijn moeder hem op zijn mobieltje thuiskomen!
Jongen was aan het skaten.
Moeder valt in slaap op de bank tot de ....let op........volgende morgen!!!!
Vader zit achter zijn pc.......
en gaat naar bed..
de ouders merken niet eens of Mirco nu wel of niet thuis is gekomen en blijkbaar triest genoeg interesseerd het hen ook geen ene ruk oid...
:{
Ik vind dit zo een raar verhaal!
Kan er met mijn kop niet bij dat ouders gewoon maar in slaap vallen of achter hun pc zitten en niet meer beseffen of hun 10 jarige zoon wel of niet thuis is....

Kan iemand mij dit verklaren aub?
ik vind het enorm triest...
Niet enkel en alleen dat hij vermist is maar die ouders idem

[ Bericht 3% gewijzigd door Zhe-AnGeL op 11-09-2010 01:19:12 ]
Snollebolt
pi_86303481
Ze hebben ook ooit mijn broek gevonden aan de rand van een natuurpark.
pi_86303559
En de mijne in een openbaar toilet in Llorett de Mar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:24:15 #4
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303580
Die mensen moeten ze uit hun ouderlijke macht ontzetten. Wat een egoïsten zeg!
Are you fokking to me?
pi_86303609
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef Marie30 het volgende:
Die mensen moeten ze uit hun ouderlijke macht ontzetten. Wat een egoïsten zeg!
...het is vreemd...
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:27:28 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303654
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

...het is vreemd...
Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!
Are you fokking to me?
pi_86303670
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!
...Precies...
ik heb er een raar gevoel bij...
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:30:33 #8
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303721
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

...Precies...
ik heb er een raar gevoel bij...
Heb pas het boek: zeg nooit, nooit gelezen. Over de cel vermiste personen in België. Zeer interessant. Hebben ze die ouders al goed doorgelicht?
Are you fokking to me?
pi_86303753
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Heb pas het boek: zeg nooit, nooit gelezen. Over de cel vermiste personen in België. Zeer interessant. Hebben ze die ouders al goed doorgelicht?
ken het boek dus niet, maar waar denk jij nu aan?
Je zou bijna denken dat pa het kind in een boze bui want pa wilde gamen zijn zoon in elkaar geramd heeft en dus.........
daar denk ik dan aan.....?
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:34:44 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303804
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat pa het kind in een boze bui want pa wilde gamen zijn zoon in elkaar geramd heeft en dus.........
Ik weet het niet, dat is zo'n ver van mijn bed show dat ik geen hypothese durf geven. Heb een zoon van 11, die mag niet eens alleen weg, laat staan dat hij een gsm heeft of dat hij niet thuis zou zijn 's avonds...! Kinderen moeten kinderen blijven. Ik denk wel eerder aan de ouders, maar zoals dat boek ook zegt, is het onverantwoordelijk: ja, zijn het slechte ouders: ja. Daarom moordenaars? Neen...
Are you fokking to me?
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:49:53 #11
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304057
Een zoon van 11 die niet alleen weg mag? :')
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:55:30 #12
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304128
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef bascross het volgende:
Een zoon van 11 die niet alleen weg mag? :')
In onze doodlopende straat met zijn vriendjes spelen, of naar de buurtwinkel 500 meter verderop... Is dat niet normaal dan? Waar moet hij alleen naar toe op die leeftijd?
Are you fokking to me?
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:57:30 #13
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304157
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef Marie30 het volgende:

[..]

In onze doodlopende straat met zijn vriendjes spelen, of naar de buurtwinkel 500 meter verderop... Is dat niet normaal dan? Waar moet hij alleen naar toe op die leeftijd?
Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.
Bedankt Hans.
pi_86304171
Wat is er zo nieuw aan het eeuwenoude verschijnsel onverschilligheid?
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:59:14 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304182
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef bascross het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.
Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijk

Edit: bovenstaande gaat enkel over mij en mijn zoon. Ik vel geen oordeel over jouw ouders, ken de toestand en context niet hé.
Are you fokking to me?
pi_86304212
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef bascross het volgende:

[..]

Zal je wel onverschillige ouders hebben gehad....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:03:07 #17
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304230
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijk
Ik zie net dat je uit België komt, dan zou ik ook wat beter op mijn kinderen letten.
Bedankt Hans.
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:03:54 #18
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304235
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zal je wel onverschillige ouders hebben gehad....
Ze leven nog. :)
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 02:04:47 #19
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304243
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik zie net dat je uit België komt, dan zou ik ook wat beter op mijn kinderen letten.
Flauw hoor. Noem je ook elke Duitser een nazi?
Are you fokking to me?
pi_86304312
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef bascross het volgende:

[..]

Ze leven nog. :)
Normaal gesproken zou ik zeggen, 'fijn voor je', maar ja aangezien ze niks of niet veel om je geven lijkt me dat niet echt treffend.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:13:36 #21
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304359
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:04 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Flauw hoor. Noem je ook elke Duitser een nazi?
Nee, het was inderdaad een slechte grap.

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik zeggen, 'fijn voor je', maar ja aangezien ze niks of niet veel om je geven lijkt me dat niet echt treffend.
:D
Bedankt Hans.
pi_86304418
Het is heel vreemd dat die moeder rond die tijd in slaap viel op de bank en pas de volgende dag wakker werd. Misschien alcohol in het spel? Vader ook al onverschillig achter de PC.
Pff, arm kind. Het was trouwens een pleegkind.

Kan het ook mogelijk zijn dat hij zelf is gevlucht?

Ik speculeer ook maar wat.
pi_86304464
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef piepie het volgende:
Theoretisch mogelijk, maar waarom zou een 10-jarige dan zijn fietsje in een weiland dichtbij zijn huis dumpen?
pi_86304526
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:22 schreef Stirner het volgende:

[..]

Theoretisch mogelijk, maar waarom zou een 10-jarige dan zijn fietsje in een weiland dichtbij zijn huis dumpen?
Misschien om een dwaalspoor te creëren.
Er was een donkere auto gezien, dat kan ook iemand zijn geweest die hem heeft geholpen dan.
Zijn thuissituatie bracht me op dit idee, omdat die niet bepaald ideaal lijkt te zijn.

Maar ik vrees toch iets anders ... :{
pi_86304564
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:27 schreef piepie het volgende:

[..]

Misschien om een dwaalspoor te creëren.
Er was een donkere auto gezien, dat kan ook iemand zijn geweest die hem heeft geholpen dan.
Zijn thuissituatie bracht me op dit idee, omdat die niet bepaald ideaal lijkt te zijn.

Maar ik vrees toch iets anders ... :{
Dat zou ook wel kunnen, maar dat betekent dat hij daar door iemand is opgepikt en dat ze samen van plan waren te 'vluchten'. Niet erg handig om dan een fietsje te dumpen vlakbij je huis en daar af te spreken om opgehaald te worden (of eventueel daar weer langs te rijden als je toch al in een auto zit)
pi_86304572
quote:
Het is heel vreemd dat die moeder rond die tijd in slaap viel op de bank en pas de volgende dag wakker werd. Misschien alcohol in het spel? Vader ook al onverschillig achter de PC.

is het een pleegkind?
Ik dacht ook al aan verslaving in dat gezin...gewoon puur instinctmatig zeg maar..
Snollebolt
pi_86304590
Het kan ook nog zo zijn dat hij thuis om het leven is gebracht en dat zijn 'ouders' zijn fietsje in de nacht hebben gedumpt, zodat iedereen in 1e instantie denkt aan een ontvoering oid.

Het zou ook verklaren waarom er zo achterlijk laat pas melding is gemaakt van deze vermissing.
pi_86304602
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef Stirner het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat hij thuis om het leven is gebracht en dat zijn 'ouders' zijn fietsje in de nacht hebben gedumpt, zodat iedereen in 1e instantie denkt aan een ontvoering oid.

Het zou ook verklaren waarom er zo achterlijk laat pas melding is gemaakt van deze vermissing.

Dat dus........
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 02:35:49 #29
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304605
Alles is mogelijk. Ontvoering door onbekenden komt wel veel minder vaak voor dan algemeen gedacht wordt. Ik geloof dat het zelfs maar in 1 procent van de gevallen zo is.
Are you fokking to me?
pi_86304612
kan mij als ouder niet voorstellen dat je tot een volgende morgen op een bank in slaap valt...
en dan je vent die achter zijn pc............zit
te fokken bv........te gamen en jou niet wakker maakt...en dat je dan niet vraagt
Heey is Mirc al thuis?
Eh ik weet het niet...nou even kijken dan......

Ja toch?????

Nee dit klinkt niet goed en het voelt ook vooral niet ok
Snollebolt
pi_86304615
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef Stirner het volgende:

Ja deze theorie kan best eens kloppen.
Er zit een heel vreemd luchtje aan die zaak.

Het is een pleegkind.
pi_86304631
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef piepie het volgende:

[..]

Het is een pleegkind.
pff ken een verhaal inzake een pleegkind die dus vermoord is door haar pleegvader..........
meisje was 4

Daarom grijpen dit soort zaken mij altijd enorm aan!
Echt het is met geen pen te beschrijven gewoon......zo heftig dat ingreep..
buren van familie......
ik liep stage bij dat kinderdagverblijf.
:{w
niet ok dit echt niet
Snollebolt
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:39:16 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86304633
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Kom op zeg :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86304638
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef piepie het volgende:

[..]

Het is een pleegkind.
Het is misschien onvoorstelbaar, maar het komt wel vaker voor dat pleegkinderen 'vroeg of laat' om het leven worden gebracht.

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat een 10-jarige zowel tegen zijn vader als zijn moeder, geen enkele melding maakt van zijn thuiskomst. Of dat ze beide niets merken van zijn thuiskomst.
pi_86304675
Zijn broek lag ook op een plaats, waardoor ik vermoed dat er mensen zijn geweest die hebben gewild dat de broek werd gevonden. Anders is het wel enorm knullig weggewerkt.. Naast een prullenmand van een (druk bezochte) parkeerplaats, terwijl je in een vrij natuurlijke omgeving zit daar. :')
pi_86304701
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kom op zeg :')
Hara..ik begrijp best dat je bepaalde vooroordelen hebt inzake mijn nonsenszinnige topics.......
denk nu eens na girl
be nice en vergeet mijn nick en je vooroordelen aub.......

Niet zo simpel denken aub..ok?
Snollebolt
pi_86304757
Dat die broek zo openlijk daar lag is ook al opmerkelijk inderdaad.

Ik vond nog een achtergrondstukje, waarin staat dat het gezin 4 kinderen heeft en zo goed bekend staat (erg christelijk) dat ze onlangs nog een pleegkind erbij hebben gekregen.

Ik heb ergens gelezen dat het een pleegkind was, maar waren het allemaal pleegkinderen?
Ik word er even geen wijs meer uit.

Toch blijft het heel raar dat een gezin dat zo goed bekend stond toch slecht op hun kinderen lijkt te letten (gaan slapen zonder te weten of je kind thuis is, pff).

http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:58:12 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86304796
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Hara..ik begrijp best dat je bepaalde vooroordelen hebt inzake mijn nonsenszinnige topics.......
denk nu eens na girl
be nice en vergeet mijn nick en je vooroordelen aub.......

Niet zo simpel denken aub..ok?
Als jouw kind kwijt is ga ik ook zeggen dat jij hem vermoord hebt zonder dat daar ook maar een klein beetje bewijs voor is, leuk hè?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86304820
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:54 schreef piepie het volgende:
Dat die broek zo openlijk daar lag is ook al opmerkelijk inderdaad.

Ik vond nog een achtergrondstukje, waarin staat dat het gezin 4 kinderen heeft en zo goed bekend staat (erg christelijk) dat ze onlangs nog een pleegkind erbij hebben gekregen.

Ik heb ergens gelezen dat het een pleegkind was, maar waren het allemaal pleegkinderen?
Ik word er even geen wijs meer uit.

Toch blijft het heel raar dat een gezin dat zo goed bekend stond toch slecht op hun kinderen lijkt te letten (gaan slapen zonder te weten of je kind thuis is, pff).

http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
Bij die reputatie passen niet echt twee ouders die totaal niet communiceren met een 10-jarige en onafhankelijk van elkaar maar totaal onverschillig lopen te pitten of achter de pc blijven zitten. Toevallig op de avond dat hun zoon niet thuiskomt....

Ik vermoed dat zij liegen over hun bezigheden die nacht en dat er iets veel ernstigers is gebeurd.
pi_86304867
Dat vermoed ik ook hoor ... ;)
pi_86304921
Tijd om maar eens naar bed te gaan ... :W

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen in de zaak en of de politie de ouders ook op de korrel heeft.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:52:59 #42
3542 Gia
User under construction
pi_86308687
quote:
Maar hij zal toch wel na school naar een klasgenootje mogen fietsen, of breng je hem altijd weg?

Toen onze kids een jaar of 11 waren, gingen ze ook vaak spelen. En dan wist je niet altijd waar ze waren.
Een mobieltje hadden ze toen nog niet, maar wel een horloge. En tijd is tijd hier.

Om terug op dit geval te komen vind ik het dus al raar dat moeder moet bellen dat zoonlief naar huis moet komen. Kinderen horen gewoon op de afgesproken tijd thuis te komen. Doen ze dat niet, en je gaat bellen, dan ga je toch niet vervolgens op de bank liggen om met je, zatte?, kop in slaap te vallen.
Pa zit te gamen en denkt wellicht dat ma voor het kind heeft gezorgd en kijkt er niet naar om.

Bizarre gezinssituatie, maar dat maakt de ouders nog niet verdacht, m.i.
De vermissing en onzekerheid is ook voor zulke ouders niet te bevatten.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:02:07 #43
3542 Gia
User under construction
pi_86308882
quote:
Die berichtgeving weer.

Het 10-jarige jongetje....het ventje.....het blonde ventje.....kleine Mirco......

allemaal om het erger te doen lijken.

Daarna wordt het verslag gelukkig wat beter.
pi_86309364
Ze zullen zeker op zoek gaan naar sporen van DNA etc op die broek. Als de ouders die broek ergens neer hebben gegooid moeten toch sporen te vinden zijn.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:25:01 #45
3542 Gia
User under construction
pi_86309456
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zullen zeker op zoek gaan naar sporen van DNA etc op die broek. Als de ouders die broek ergens neer hebben gegooid moeten toch sporen te vinden zijn.
Lijkt me vrij normaal dat ze dna van de ouders aantreffen. Een haar of huidcellen van moeder, die de broek heeft gestreken, bijvoorbeeld.
pi_86309817
Dat je niet exact weet waar een jongetje van 11 zich bevindt als hij met vriendjes speelt, lijkt me normaal. Maar... dat een kind van 11 's avonds niet thuis komt en dat je dan gewoon gaat slapen en gamen en niet eens door hebt dat hij er de hele nacht niet is, is volkomen abnormaal.

Dat klopt sowieso niet.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_86311201
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Lijkt me vrij normaal dat ze dna van de ouders aantreffen. Een haar of huidcellen van moeder, die de broek heeft gestreken, bijvoorbeeld.
Ja dat klopt. Misschien kunnen ze ook nog zien hoe oud de laatste sporen zijn ofzo.
pi_86313299
:{ Wat is dit toch?

Jochie (7) naakt in vieze kelder Van onze correspondent
DUISBURG - Een zevenjarig Duits jongetje is nabij Duisburg door zijn ouders naakt in een vieze kelder vol bouwpuin en vuilniszakken opgesloten. Moeder Jessica en stiefvader Udo D. waren volgens Duitse media een weekeindje weg. Alleen door oplettende buren kon het kind gered worden, aldus justitie.

In Hamminkeln, niet ver van de Nederlandse grens, voltrok zich het drama. Maar dat kwam niet uit de lucht vallen. Sinds februari kreeg de Duitse Jeugdzorg al klachten over het gezin, maar deed daar niets mee. De buren hadden al eerder geconstateerd dat het jongetje niet meer buitenkwam. Er gebeurde echter niets.

Een buurman zei tegen de Rheinische Post: "Het kind huilde verschrikkelijk toen we het in de kelder vonden", aldus de 34-jarige Albert. Hij zag dat het gezin zonder de oudste zoon, die uit een eerdere relatie van de moeder afkomstig was, wegreed en belde de politie. Die kon niet bevestigen dat het gezin op weg naar Nederland was.

Inmiddels is het jochie bij een pleegfamilie ondergebracht. Een woordvoerder verklaarde: "Alles wijst erop dat het kind het vijfde wiel aan de wagen was. Hij stoorde." De justitie zal de ouders (beiden 27) aanklagen. Dat kan hen op maximaal tien jaar celstraf komen te staan. De Jeugdzorg nam wel contact met het gezin op, maar bracht de knaap niet in veiligheid.

Verwaarloosd

In Duitstalige landen gebeurt het regelmatig dat kinderen zwaar verwaarloosd worden. "Dit is het topje van de ijsberg", zegt Sabine Vetter van de politie in Noordrijn-Westfalen. Kinderen sterven in Bremen door ondervoeding, of komen in Berlijn niet meer buiten de deur. Vaak valt het niet eens op.

Ook in Oostenrijk zijn er legio gevallen. Natascha Kampusch kon bij haar ontvoerder, die haar acht jaar in de kelder verstopte, in de tuin werken, boodschappen doen of op vakantie, niemand keek ervan op. Josef Fritzl stopte zijn dochter in Amstetten onder de grond en verwekte een groot gezin bij haar. En in Linz bleven drie kinderen zo lang binnen in het donker, dat ze tot bijna niets meer in staat waren.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_vieze_kelder__.html
Snollebolt
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 september 2010 @ 14:54:46 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86313923
quote:

[..]

Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij...
En deze jongen was in een weiland vlakbij...
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:19:05 #50
3542 Gia
User under construction
pi_86316005
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Misschien kunnen ze ook nog zien hoe oud de laatste sporen zijn ofzo.
Ik geloof niet dat dat, op de dag, of het uur exact, zo werkt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:20:00 #51
3542 Gia
User under construction
pi_86316029
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
:{ Wat is dit toch?

Jochie (7) naakt in vieze kelder Van onze correspondent
Kan het niet nalaten: Wat een viezerik, die correspondent.

Maar goed, zie dat jeugdzorg in Duitsland al net zo goed werkt als hier.
pi_86484459
Duitse politie vindt poloshirt Mirco op de parkeerplaats waar ook zijn donkergrijze sportbroek was gevonden.
44 minuuten geleden This is Dutchtv always a step before the restDuitse politie vindt poloshirt Mirco GREFRATH - De Duitse politie heeft het poloshirt ontdekt van de 10-jarige Mirco uit Grefrath, die sinds twee weken wordt vermist. De grijze polo lag op de parkeerplaats waar ook zijn donkergrijze sportbroek was gevonden. Omdat het doornat was, duurde het sporenonderzoek langer, deelde de politie woensdag mee. De politie had het shirt sinds een week in haar bezit.

Mirco verdween vrijdag 3 september na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets is aan de rand van Grefrath gevonden, niet ver van de Nederlandse grens bij Venlo. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf. Het Openbaar Ministerie in Krefeld heeft een beloning van 5000 euro uitgeloofd voor informatie die leidt tot het oplossen van de zaak.
Snollebolt
pi_86484718
Wat vreselijk dat 4-jarige kind.

Die donkere auto doet je inderdaad toch wel aan Mirco denken.
pi_86484802
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef piepie het volgende:
Wat vreselijk dat 4-jarige kind.

Die donkere auto doet je inderdaad toch wel aan Mirco denken.
brr idem dutroux achtige...?
Ik hoop het niet

Er is ook zo weinig bekend over dat 4 jarige jongetje..
Was hij vermist bv
Is het een blank kind?

Maar dan nog aargh...
8)7 :'( Wat een zieke wereld tegenwoordig..
Snollebolt
pi_86485357
Wat is dit toch allemaal met verdwenen kinderen.Dode kinderen en baby's.
Waar gaat dit heen :'(

Hoe kan iemand zo ziek zijn om een onschuldig kindje iets aan te doen.
Ophangen graag die lui
pi_86485633
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

brr idem dutroux achtige...?
Ik hoop het niet

Er is ook zo weinig bekend over dat 4 jarige jongetje..
Was hij vermist bv
Is het een blank kind?
Ik zou ook wel eens willen weten welke nationaliteit hij bijv. had. Zal wellicht morgen wel wat meer over bekend worden. Tenzij de ouders de daders zijn.
pi_86485726
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:56 schreef Stirner het volgende:

[..]

Ik zou ook wel eens willen weten welke nationaliteit hij bijv. had. Zal wellicht morgen wel wat meer over bekend worden. Tenzij de ouders de daders zijn.
OMG................brr pfffff....ouders die dat doen.... :{
Snollebolt
pi_86485800
Grefrath (Mirco) ligt op ongeveer 2 uur rijden van Eigenbrakel (vermoorde jongetje van 4).

Die donkere auto, pfff, zou het verband hebben?
pi_86485810
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:13 schreef piepie het volgende:
Grefrath (Mirco) ligt op ongeveer 2 uur rijden van Eigenbrakel (vermoorde jongetje van 4).

...nou?
:{ wel zelfde richting allemaal is wel opvallend
Snollebolt
pi_86485835
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

...nou?
:{ wel zelfde richting allemaal is wel opvallend
Vind ik ook. Hopelijk houden ouders in die regio hun kinderen extra goed in de gaten.
pi_86485841
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:13 schreef piepie het volgende:

Is in principe wel mogelijk. Het zou pas griezelig worden als dat jongetje van 10 ook ergens wordt gevonden met een doorgesneden keel.
pi_86485842
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Vind ik ook. Hopelijk houden ouders in die regio hun kinderen extra goed in de gaten.
Ik vind het ook wel erg toevallig allemaal.
:N
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_86485850
Ze hebben nu ook Mirko zijn shirtje gevonden.
pi_86485865
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:21 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben nu ook Mirko zijn shirtje gevonden.
:{ en broek en shirt... ;(
echt het arme kind en arme ouders...

Hoewel zij in slaap viel en hij gamend de nacht doorging zonder te merken dat hun zoon thuis was of niet...
:? Beetje heel erg raar is dat..

en arme familie kennissen alles...
gruwelijk dit.
Klinkt gewoon niet ok

Denk niet dat Mirco nog leeft...
:'(
Snollebolt
pi_86485871
pi_86485883
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

:{ en broek en shirt... ;(
echt het arme kind en arme ouders...

Hoewel zij in slaap viel en hij gamend de nacht doorging zonder te merken dat hun zoon thuis was of niet...
:? Beetje heel erg raar is dat..
En toch blijf ik het opmerkelijk vinden dat zijn kleding is 'gedumpt' op een plaats waar je er zeker van kon zijn dat het werd gevonden. Zeker in zo'n gebied met zoveel alternatieven lijkt dit haast wel opzettelijk.
pi_86485892
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:25 schreef Stirner het volgende:

[..]

En toch blijf ik het opmerkelijk vinden dat zijn kleding is 'gedumpt' op een plaats waar je er zeker van kon zijn dat het werd gevonden. Zeker in zo'n gebied met zoveel alternatieven lijkt dit haast wel opzettelijk.
:'( :{
Snollebolt
pi_86485909
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:25 schreef Stirner het volgende:

[..]

Is inderdaad heel opvallend en vreemd.
Als Mirco is meegenomen in die auto, hebben ze hem dan eerst daar uitgekleed?

Oh gruwelijk als ik er aan denk ... :@
pi_86485919
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:29 schreef piepie het volgende:

[..]

Oh gruwelijk als ik er aan denk ... :@
:'( idem afschuwelijk!
pi_86485935
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:29 schreef piepie het volgende:
Je zou ook nog aan het scenario kunnen denken dat de daders de kleding daar bewust hebben gedumpt om een dwaalspoor te creëren. Hij zou bijvoorbeeld al ergens in een huis om het leven kunnen zijn gebracht en dat ze naderhand zijn kleding daar hebben gedumpt. (In de hoop dat de politie uit gaat van ontvoering, verkrachting etc.)
pi_86485964
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:31 schreef Stirner het volgende:

[..]

Je zou ook nog aan het scenario kunnen denken dat de daders de kleding daar bewust hebben gedumpt om een dwaalspoor te creëren. Hij zou bijvoorbeeld al ergens in een huis om het leven kunnen zijn gebracht en dat ze naderhand zijn kleding daar hebben gedumpt. (In de hoop dat de politie uit gaat van ontvoering, verkrachting etc.)

Ja die theorie hadden we eerder al over zitten speculeren.

Met de moord op het 4-jarige jongetje ben ik nu wel bang dat die 2 verband met elkaar zouden kunnen hebben.
Als dat niet zo mocht zijn, dan vind ik nog steeds dat die theorie overeind staat.
pi_86485973
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:31 schreef Stirner het volgende:

[..]

Je zou ook nog aan het scenario kunnen denken dat de daders de kleding daar bewust hebben gedumpt om een dwaalspoor te creëren. Hij zou bijvoorbeeld al ergens in een huis om het leven kunnen zijn gebracht en dat ze naderhand zijn kleding daar hebben gedumpt.
Nou de ouders vind ik al erg verdacht! }:|

Moeder belt zoon---- kom thuis
moeder valt direct in slaap op de bank |:(
hele nacht door tot de volgende morgen :?
niets gemerkt oid? 8)7

Vader zat achter pc te gamen en merkt niet eens meer of zijn zoon wel of niet thuiskwam :?
lijkt me al een geval kindermishandeling nr 1

En plots werden de ouders wakker en vroegen zich af waar hun 10 jarige zoon was.
Want hij was niet thuisgekomen....

Ok voordeel van de twijfel gevend...

jongen is weg....donkere auto gezien
kleding weg

Nou als men een kind al ontkleed lijkt me dat een heeeeeeeeeel erg foute boel...
dus ik vrees het ergste...

Toevallig dat er een donkere auto opduikt in het verhaal van het helaas omgebrachte kindje van 4 jaar oud...
En hoe is het omgebracht...gruwelijk!!!!!!!
:'( heb er al de hele avond last van dat feit dat mensen zo gestoord kunnen zijn om een kind dat aan te doen!
Probeer het van me af te zetten maar valt niet mee...
En zal de enige niet zijn in deze.

Ok kan toeval zijn...donker auto...
maar goed zelfde geld?
Snollebolt
pi_86485989
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:35 schreef piepie het volgende:

[..]

Met de moord op het 4-jarige jongetje ben ik nu wel bang dat die 2 verband met elkaar zouden kunnen hebben.
Als dat niet zo mocht zijn, dan vind ik nog steeds dat die theorie overeind staat.
Dat zou wel heel slecht nieuws zijn, want dan moet je er serieus rekening mee houden dat er meerdere slachtoffers vallen, zolang ze niet worden opgepakt.

In de loop van de dag zal er wel meer informatie naar buiten komen over de zaak van dat 4-jarige jongetje. (Ik neem aan dat de ouders al lang alarm hebben geslagen etc.)
pi_86485990
Ik ga maar eens slapen, maar dit houd je echt bezig en laten we maar hopen dat ze de zwaar gestoorde dader(s) nu snel zullen pakken.
pi_86485995
quote:
Op donderdag 16 september 2010 02:38 schreef Stirner het volgende:

[..]

Dat zou wel heel slecht nieuws zijn, want dan moet je er serieus rekening mee houden dat er meerdere slachtoffers vallen, zolang ze niet worden opgepakt.

In de loop van de dag zal er wel meer informatie naar buiten komen over de zaak van dat 4-jarige jongetje. (Ik neem aan dat de ouders al lang alarm hebben geslagen etc.)
ik zou als ouder zijnde wel extra alert zijn...
Snollebolt
pi_86486101
Moeder is moe en valt op de bank in slaap ,zoon komt wel eens vaker te laat thuis .
Vader zit (boven?of andere ruimte ) nog wat achter de computer(misschien wel werk oid) .
Moeder dacht ..ach manlief ziet zoon wel thuis komen ..ik ga vast slapen, mocht ie thuis komen kan hij me zo wakker maken .
Man dacht hetzelfde ,als hij thuis is wordt mijn vrouw wel wakker van hem .
Beiden niet met de gedachten dat het wel eens heel verkeerd kon aflopen .
's Morgens slaat de paniek toe waneer hij niet thuis is gekomen ,

Ik denk niet meteen aan de ouders .Blijft afschuwelijk dit :'(
Die ouders hebben nu vast een enorm schuldgevoel en gaan door een hel
Vreselijk ...arm kind ,arme ouders
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 14:49:40 #78
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86498800
quote:

Z'n kleding heeft uitgetrokken, iets anders heeft aangetrokken en zoefff, weg.

Andere kleding om vroegtijdige herkenning te voorkomen ?
  donderdag 16 september 2010 @ 15:04:27 #79
3542 Gia
User under construction
pi_86499339
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Z'n kleding heeft uitgetrokken, iets anders heeft aangetrokken en zoefff, weg.

Andere kleding om vroegtijdige herkenning te voorkomen ?
Dan moeten die ouders toch kleding missen in zijn kast!
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 17:41:41 #80
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86505272
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat als het kind veel kleding heeft dat het je echt ontgaat als er een shirtje mist hoor.

Hij kan het zelf gedaan hebben, de ontvoerder kan het ook gedaan hebben (Andere kleding om vroegtijdige herkenning te voorkomen ..)

Of de pleegouders hebben een dwaalspoortje uitgezet.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:56:29 #81
3542 Gia
User under construction
pi_86505715
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik denk dat als het kind veel kleding heeft dat het je echt ontgaat als er een shirtje mist hoor.

Hij kan het zelf gedaan hebben, de ontvoerder kan het ook gedaan hebben (Andere kleding om vroegtijdige herkenning te voorkomen ..)

Of de pleegouders hebben een dwaalspoortje uitgezet.

Oh, je zult niet meteen merken dat je iets mist, maar als kleding gevonden wordt en de politie vraagt je te kijken of je bepaalde kleding mist, dan denk ik dat je dat, zeker bij een kind van 10 jaar wel kunt achterhalen.

Maar goed, ik denk dat hier de pleegouders iets mee te maken hebben.

Met die kindermoorden is de dader toch meestal, uitzonderingen daargelaten, in familiekring (gezin) te vinden.
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 18:05:12 #82
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86505990
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Gia het volgende:

Maar goed, ik denk dat hier de pleegouders iets mee te maken hebben.

Hij was een middagje skaten.
quote:
De fiets van de jongen is in een wei niet ver van het ouderlijk huis teruggevonden. Op de plek waar de fiets werd gevonden, hadden getuigen een donkere auto gezien.
Is zijn skateboard eigenlijk ook ergens gevonden of heeft ie die meegenomen?
pi_86523424
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hij was een middagje skaten.
[..]

Is zijn skateboard eigenlijk ook ergens gevonden of heeft ie die meegenomen?
Goede opmerking
pi_86531394
Triest. Ik vrees het ergste voor de jongen.
pi_86531509
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:13:41 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86531752
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik niet hoor! Als ik iets niet kan vinden ga ik er van uit dat het in de wasmand ligt of aan de waslijn hangt.

Verder raar verhaal. Woon zelf in de regio en krijg er een beetje een unheimisch gevoel van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86586225
Nou ik vind de ouders zeer verdacht...
Zo raar een kind van 10 en dan niet weten of hij thuis kwam of niet.
Kom op zeg!

De pleegmoeder valt plotsklaps na het telefoontje in slaap op de bank..vast doornroosje..oid?
Ja tot de volgende morgen zelfs!

Pleegpapa was druk bezig met zijn games op zijn pc...
Merkt niets meer uiteraard, niet dat zijn vrouw in slaap is gevallen, die maak je ook niet wakker voor je je bed betreedt oid..?
Daarnaast bemerkt hij ook al niet meer dat pleegzoon van 10 jaar!!!!!!
TIEN JAAR LET OP!
Nog niet thuis is...

En pleegpapa gaat zonder pleegmama gewoon slapen in bed...
vaag..klopt niets van
Snollebolt
pi_86586545
Nog steeds niks...

Ik denk dat het gedaan is.. Zolang kan iemand niet vermist zijn, en dan broek en shirt gevonden etc.

Dood dus :'(
-
  zondag 19 september 2010 @ 02:40:25 #89
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86591483
Zoektocht vanuit lucht naar Mirco zonder resultaat VENLO - De zoektocht met vliegtuigen met speciale warmtecamera's naar de vermiste Mirco uit de Duitse grensplaats Grefrath bij Venlo, heeft niets opgeleverd.

Vanuit een vliegtuig werd het zoekgebied gefotografeerd met de speciale warmtecamera's. Vier plekken werden op de grond nader onderzocht, maar zonder resultaat, meldt L1.

De tienjarige Mirco verdween twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets is aan de rand van Grefrath gevonden. Ook zijn poloshirt en sportbroek zijn aangetroffen. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.

De verdwijning van Mirco leidde tot de grootste zoekactie in de geschiedenis van de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. Het Openbaar Ministerie in Krefeld heeft een beloning van 5000 euro uitgeloofd voor informatie die leidt tot oplossing van de zaak.

http://www.telegraaf.nl/b(...)sultaat__.html?p=3,1
Snollebolt
  † In Memoriam † zondag 19 september 2010 @ 02:42:13 #90
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86591508
quote:
Op zondag 19 september 2010 02:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

De tienjarige Mirco verdween twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets is aan de rand van Grefrath gevonden. Ook zijn poloshirt en sportbroek zijn aangetroffen. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.

Nog steeds geen skateboard.
  zondag 19 september 2010 @ 02:48:06 #91
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86591577
quote:
Op zondag 19 september 2010 02:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nog steeds geen skateboard.
;( Dat onopgeloste doet mij verdriet.........
Hoe stom dat ook klinkt, een kind
al genoeg meegemaakt anders zit het niet in een pleeggezin...
echt ik hoop dat dit joch levend en gezond teruggevonden zal worden..
en zal men alle feiten vertellen...skateboard of niet..
Snollebolt
pi_86591612
Zouden die pleegouders totaal niet verdacht worden door de politie?
(zeker gezien hun vreemde verhaal over het in slaap vallen etc.)
  zondag 19 september 2010 @ 02:51:28 #93
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
  zondag 19 september 2010 @ 02:53:50 #94
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86591641
Hm vreemd stuk...men zegt bv: viel zijn moeder in slaap...zwaar christelijke lui..
Het was dus zijn pleeg moeder

Juist daarvan zou je dat niet verwachten is Mirco misschien ontvoerd door familieleden van oorsprong is hij uit huis geplaatste door foute amk gasten?
Waardoor de familie het kind opgehaald heeft op een anonieme wijze?
Dat kan ik me nog wel voorstellen ergens
Snollebolt
pi_86591681
quote:
Nog eens doorgelezen dit artikel en wat me ook opviel is dat die moeder pas later in de ochtend is wakker geworden (op die bank nog steeds?).
Het gezin had 5 (pleeg)kinderen.
Met 5 kinderen later in de ochtend wakker worden vind ik ook al vreemd.
Het was wel zaterdag, maar zou het hele gezin uitslapen?
  zondag 19 september 2010 @ 03:00:03 #96
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86591700
quote:
Op zondag 19 september 2010 02:58 schreef piepie het volgende:

[..]

Nog eens doorgelezen dit artikel en wat me ook opviel is dat die moeder pas later in de ochtend is wakker geworden (op die bank nog steeds?).
Het gezin had 5 (pleeg)kinderen.
Met 5 kinderen later in de ochtend wakker worden vind ik ook al vreemd.
Het was wel zaterdag, maar zou het hele gezin uitslapen?
Precies vreemd toch?
En zeker Christenen slapen niet uit...lijkt me zo..dus het hele verhaal is al vaag.
Snollebolt
pi_86591738
Ja zo denk ik er ook over.
Het gezin stond erg goed bekend, maar dat kan ook schone schijn naar buiten toe zijn.

Maar goed, ze krijgen nog wel het voordeel van de twijfel van me.

Ik ga ook maar eens slapen en aangezien ik hier niet 5 kinderen in huis heb kan ik nog uitslapen ook ... ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 september 2010 @ 09:46:56 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86593120
Zoektocht vanuit lucht naar Mirco zonder resultaat

VENLO - De zoektocht met vliegtuigen met speciale warmtecamera's naar de vermiste Mirco uit de Duitse grensplaats Grefrath bij Venlo, heeft niets opgeleverd.

Vanuit een vliegtuig werd het zoekgebied gefotografeerd met de speciale warmtecamera's. Vier plekken werden op de grond nader onderzocht, maar zonder resultaat, meldt L1.

De verdwijning van Mirco leidde tot de grootste zoekactie in de geschiedenis van de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. Het Openbaar Ministerie in Krefeld heeft een beloning van 5000 euro uitgeloofd voor informatie die leidt tot oplossing van de zaak.

Bron: Telegraaf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86612863
Het onderzoek door de twee Tornado straaljagers heeft helaas niks opgeleverd. De Tornado's scanden 130 vierkante kilometer rond de plek van verdwijning en stuitten op 4 hotspots. Echter zonder resultaat en nog steeds geen spoor van Mirco.

Ik vrees het ergste.
pi_86634779
Brr... verschrikkelijk dit soort nieuws :{

Die skateboard dan? is er een huiszoeking geweest en ligt die skateboard gewoon thuis? lijkt mij dat als er sprake is van een ontvoerder dat je die skateboard laat liggen,want Micro zou dat ding kunnen gebruiken als schild /wapen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2010 @ 13:53:46 #101
13151 crew  Rewimo
pi_86634879
Ik heb niets gelezen over skates of een skateboard hier in het nieuws (woon in Duitsland).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86635049
"De 10-jarige Mirco uit Grefrath, niet ver van de Nederlandse grens bij Venlo, verdween vorige week vrijdag na een middagje skaten met een vriend"

Uit de openingspost
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2010 @ 15:08:49 #103
13151 crew  Rewimo
pi_86637485
Ja, dat snap ik, ik bedoelde over of ze gevonden zijn of niet :)
pi_86650234
Geen woord daarover.
pi_86652427
Het doen en laten van die ouders rondom de verdwijning blijft toch heel erg apart.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2010 @ 21:20:17 #106
13151 crew  Rewimo
pi_86653134
Crosspostje:

Dit is wat er gebeurd is thuis, een misverstand:

quote:
Außerdem wurde bekannt, dass die Polizei durch ein Missverständnis erst spät über Mircos Verschwinden informiert wurde.

Die Mutter hatte offenbar den Vater gebeten, auf den Jungen zu warten. Der hatte das falsch verstanden, war ohne im Kinderzimmer nachzuschauen eingenickt. Deshalb ging die Vermisstenanzeige erst über 13 Stunden nach dem Verschwinden ein.
pi_86653220
Rewino, woon jij in de buurt van Grefath?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2010 @ 21:29:33 #108
13151 crew  Rewimo
pi_86653601
Niet heel dicht in de buurt, maar ook niet heel ver weg. Wij wonen ter hoogte van Nijmegen.
pi_86656486
Vrijwel niemand in Nederland woont heel ver van Grefrath. :{
pi_86656672
Nog steeds geen nieuws?

Dat kind is 99,9% dood. :'( Kan niet anders... Nu is alleen de vraag wie, waar en waarom? :{
-
pi_86656944
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef SteelDogg het volgende:
Nog steeds geen nieuws?

Dat kind is 99,9% dood. :'( Kan niet anders... Nu is alleen de vraag wie, waar en waarom? :{
Kan wel anders. Of hij is dood (en dus 100% dood) of hij is niet dood. Je kunt niet voor 99,9% dood zijn. Je bent dood of je leeft nog, een middenweg is er niet.
pi_86657194
Tjah. Of op de weg naar dood, maar dat valt onder levend :P

Ik denk dat hij nu al ergens begraven ligt...
quote:
Verschillende DNA-sporen op kleding vermiste Mirco
GREFRATH - Op de kleding van het vermiste Duitse jongetje Mirco zijn DNA-sporen van meerdere mensen aangetroffen. Onbekend is nog van wie de DNA-sporen zijn. De politie zei maandag te hopen dat de vondst leidt tot meer duidelijkheid over wat er met de 11-jarige jongen uit Grefrath, nabij Venlo, is gebeurd.

De donkergrijze sportbroek en het poloshirt van Mirco werden enige tijd na zijn verdwijning gevonden op een parkeerplaats.

Mirco verdween ruim twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets werd aan de rand van Grefrath gevonden. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.

-
  maandag 20 september 2010 @ 22:39:15 #113
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86657403
Nou goed die ouders snap ik alsnog niet..wat begrepen ze verkeerd...?
Als pleegvader zijnde kijk je toch ook altijd even of de kids in bed liggen of niet?
Blijft vaag.

En die moeder belt of die jongen thuis komt en gaat dan tegen de vader zeggen, let je op dat hij op tijd thuis is.
Hoe laat was dat dan, een knul van 10 jaar oud, was dit voor het eten of erna..
Dan nog, hoe laat mocht dat joch op straat zijn van die pleegouders, die in feite een voorbeeldige functie zouden moeten kunnen laten zien!
Maar, nee...dat deden ze niet.

Waarom is deze jongen uit huis geplaatst en is hij misschien terug ontvoerd door zijn echte ouders???????
Want dat kan ook nog toch?

Wat zou jij doen bv, als je kind onrechtmatig van je afgenomen wordt, ik zou alles op alles zetten om het kind terug te krijgen en meteen verhuizen naar een land in verweggistan.
Snollebolt
pi_86657422
Niets wijst erop dat ze 'm nog levend gaan vinden. Wel apart dat je vrij weinig nieuwe dingen hoort over de zaak.
pi_86658099
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Halcon het volgende:
Niets wijst erop dat ze 'm nog levend gaan vinden. Wel apart dat je vrij weinig nieuwe dingen hoort over de zaak.
De zaak zit aardig op een dood spoor. De kans dat de jongen nog levend wordt teruggevonden is denk ik nihil te noemen.

Het gezin had/heeft inderdaad pleegkinderen. Ik weet niet of Mirco ook een pleegkind is. Het gezin stond als goed te boek, ik meen dat nog niet zo lang geleden een pleegkind daar was geplaatst.

Dat zijn echte ouders hem hebben ontvoerd, lijkt mij niet O wrs vanwege het plots achterlaten van de kleding die hij droeg. Doet eerder denken aan een zedenmisdrijf.
pi_86658225
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De zaak zit aardig op een dood spoor. De kans dat de jongen nog levend wordt teruggevonden is denk ik nihil te noemen.

Het gezin had/heeft inderdaad pleegkinderen. Ik weet niet of Mirco ook een pleegkind is. Het gezin stond als goed te boek, ik meen dat nog niet zo lang geleden een pleegkind daar was geplaatst.

Dat zijn echte ouders hem hebben ontvoerd, lijkt mij niet O wrs vanwege het plots achterlaten van de kleding die hij droeg. Doet eerder denken aan een zedenmisdrijf.
Zie de posting van Zhe Angell. De laksheid van die ouders is op z'n minst raar te noemen. Dat wil niet zeggen dat ze er ook daadwerkelijk iets mee te maken hebben, maar apart is het zeker wel te noemen.
pi_86658316
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Klopt idd. Broek, shirt. Ontvoeringen kwamen vroeger vaker voor dan nu, maar het begint weer een beetje terug te komen.

Ik denk eerlijk gezegd aan het volgende scenario. Mirco ging skaten met z'n vriend, ging met de fiets terug naar huis en is onderweg ontvoerd door een of andere verkrachter, die hem heeft verkracht en vermoord. Wss ergens begraven in een bos of dergelijk :'(
-
pi_86658768
Iki denk niet dat hij een pleegkind is, dan was dit wel duidelijker in het nieuws geweest. De politie had dan wel onderzoek gedaan naar zijn echte ouders of hen ingelicht. Hier hoor je niets van. Ik denk inderdaad dat hij misschien over enkele weken ergens alsnog gevonden wordt in het water ergens gedumpt of misschien wel in de tuin van de dader begraven.
pi_86660041
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:10 schreef Vedels het volgende:
Iki denk niet dat hij een pleegkind is, dan was dit wel duidelijker in het nieuws geweest. De politie had dan wel onderzoek gedaan naar zijn echte ouders of hen ingelicht. Hier hoor je niets van. Ik denk inderdaad dat hij misschien over enkele weken ergens alsnog gevonden wordt in het water ergens gedumpt of misschien wel in de tuin van de dader begraven.
Het scenario Milly Boele uit Dordrecht. Moet daar niet aan denken.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:00:14 #120
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86660333
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:10 schreef Vedels het volgende:
Zover ik weet was hij ook een pleegkind.
En als ouder zijnde zou je die kleding misschien weggooien...zo van trek dit aan...eigen kleding.
Natuurlijk is dit ver gezocht.
Maar goed dat houdt mijn hoop inzake Mirco toch levendig.

Hoewel ik wel het ergste vrees... :{
Snollebolt
pi_86660382
Tja. Morgen/Overmorgen zullen we vast wel meer horen. 'Mirco gevonden'...
-
pi_86660744
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:01 schreef SteelDogg het volgende:
Tja. Morgen/Overmorgen zullen we vast wel meer horen. 'Mirco gevonden'...
Als het niet anders is, dan is het voor de ouders maar te hopen...Niets is zo erg als niet weten...Zoals de zaak Germa van den Boom die sinds 1984 vermist is .

Ik hoop iig dat de dader gepakt wordt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2010 @ 08:32:13 #123
13151 crew  Rewimo
pi_86663979
Ik kan overigens nergens vinden (heb net een aantal artikelen door zitten nemen) dat Mirco zelf een pleegkind is. Overal wordt gesproken over "zijn ouders", ik ben het woord pleegkind niet eens tegengekomen. Is hierover soms iets gezegd bij Opsporing Verzocht? Want dat heb ik niet gezien.

Opvallend stukje uit Die Welt:

quote:
Mircos Entführer in der Nachbarschaft vermutet

Die Polizei geht davon aus, dass der Entführer von Mirco in der Umgebung von Grefrath wohnt. Nett und unauffällig soll er sich benehmen.

Spezialisten der Polizei gehen davon aus, dass der Entführer des zehnjährigen Mirco aus Grefrath in der Region am Niederrhein wohnt.

„Das ist der nette, unauffällige Nachbar von nebenan. Er wohnt mitten unter ihnen. Wir glauben fest, dass er aus der Region kommt“, sagte Polizeisprecher Willy Theveßen.

Daher sei jedes auffällige Verhalten für die Ermittler immens wichtig: „Wer ist später als gewöhnlich nach Hause gekommen? Wer hat noch nachts sein Auto gesäubert? Wer ist Schleichwege gefahren?“

Sogenannte Profiler, offiziell Fallanalytiker genannt, haben den Tathergang genau analysiert und Rückschlüsse auf den Täter gezogen. Aus ermittlungstaktischen Gründen wollte die Polizei nicht sagen, ob sie weitere Kleidungsstücke Mircos gefunden hat.

Zuvor hatten sie bekanntgegeben, dass auch Mircos graues Polohemd auf dem Parkplatz lag, auf dem bereits seine Sporthose entdeckt worden war. Die DNA-Analysen dauern an.
Men denkt dus aan een vergelijkbare situatie als bij Milly.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 10:20:13 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86666170
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan overigens nergens vinden (heb net een aantal artikelen door zitten nemen) dat Mirco zelf een pleegkind is. Overal wordt gesproken over "zijn ouders", ik ben het woord pleegkind niet eens tegengekomen. Is hierover soms iets gezegd bij Opsporing Verzocht? Want dat heb ik niet gezien.

quote:
Toch leidt deze bizarre gang van zaken niet tot een verdenking richting familie. Het streng christelijke gezin met vier kinderen staat prima bekend in de omgeving. Zozeer zelfs dat de Duitse jeugdhulp er afgelopen zomer nog een pleegkind heeft geplaatst
Idd. Ik ging er door de postings hier gemakshalve vanuit dat Micro een pleegkind was maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2010 @ 11:25:24 #125
13151 crew  Rewimo
pi_86668034
Ik las overigens ook ergens in de serie van Die Welt dat ze katholiek zijn. Hoewel mensen hier in DLD duidelijk meer met hun geloof "doen" dan de meeste mensen in NL (kerkdiensten worden hier nog goed bezocht), zijn het dus geen gggggristenen zoals je uit dat stukje zou kunnen opmaken.
pi_86669760
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:32 schreef Rewimo het volgende:

Opvallend stukje uit Die Welt:
[..]

Men denkt dus aan een vergelijkbare situatie als bij Milly.
Dat laatste dacht ik direct al, zeker toen kledingstukken van de jongen zijn gevonden. Met een verschil: hier is wrs. sprake van een pedofiel die heeft toegeslagen, die jongen heeft verkracht en vermoord. Het moet allemaal snel gegaan. Het gaat hier duidelijk niet om een klassieke ontvoering die goed van te voren is voorbereid maar een gelegenheidsmisdrijf. (net zoals bij Milly, op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats) ) De jongen is van zijn fiets geplukt, dader laat fiets gewoon achter (wat dom is) en dumpt na de "daad" dan ook nog een zijn kleding. (kan ook weer bedoeld zijn om dwaalspoor te veroorzaken, maar ik denk eerder aan blinde paniek, net zoals het achterlaten van zijn fiets.) Het skatebord is dan wrs weer wel meegenomen.... Kortom dader is zeer slordig te werk gegaan, heeft Mirco al dan niet leven dan weer wel zonder verder sporen van de plek van het misdrijf weten mee te nemen.

Ik kan ook niet terugvinden dat Mirco een pleegkind is. Wel las ik ergens dat ze recentelijk wel een pleegkind hadden aangenomen, maar dat betrof niet Mirco.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2010 @ 19:23:00 #127
13151 crew  Rewimo
pi_86684605
Politiesite van Soko Mirco die actueel wordt gehouden

Lees daar net dat gisteren zijn verjaardag was :{
pi_86718879
Ik vrees dat het ventje voorgoed kwijt is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 september 2010 @ 09:31:59 #129
13151 crew  Rewimo
pi_86852935
Ouders Mirco: geef ons kind terug

DUSSELDORF - Circa drie weken na de verdwijning van het Duitse jongetje Mirco, hebben zijn ouders op televisie een oproep gedaan aan de dader. „Geef ons alsjeblieft ons kind terug of zeg ons waar we Mirco kunnen vinden”, aldus moeder Sandra Schlitter zaterdagmiddag.

„Ik weet dat Mirco iets ergs is overkomen, zoiets voelt een moeder. Ik vraag me af of hij het koud heeft, of honger of pijn heeft of om me roept”, vertelde de moeder van de 11-jarige jongen. De politie hoopt dat de dader wordt geraakt door het verhaal van de ouders van Mirco en een anonieme melding doet.

Mirco verdween na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets werd aan de rand van zijn woonplaats Grefrath gevonden. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.

Telegraaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 september 2010 @ 09:39:05 #130
13151 crew  Rewimo
pi_86853010

Die Eltern des seit drei Wochen verschwundenen Mirco, Sandra und Reinhard Schlitter aus Grefrath. In einem dramatischen Appell haben sich die Eltern über das Fernsehen an den Täter gewandt.

Mirco und der verzweifelte Appell der Eltern

Seit drei Wochen ist Mirco aus Grefrath verschwunden. Jetzt wenden sich die Eltern in ihrer Not an die Öffentlichkeit.

Es sind zutiefst bewegende Minuten, als sich Mircos Mutter am Samstagabend im Fernsehen in einem Appell an die Öffentlichkeit und den Täter wendet. „Ich weiß, dass Mirco etwas Schlimmes zugestoßen ist, das fühlt eine Mutter“, sagte sie schluchzend. Ich mache mir Gedanken, ob er friert, hungrig ist, Schmerzen hat, nach mir ruft. Wir und seine Geschwister würden ihn gerne in unsere Arme nehmen, sagen, dass wir ihn lieb haben und alles wider gut wird. Falls das Schlimmste eingetroffen ist, müssen wir Abschied nehmen und irgendwie weiter leben. Gib uns bitte unser Kind zurück oder sage, wo wir Mirco finden können.“

Die 50-köpfige Sonderkommission in Mönchengladbach hofft darauf, dass der Täter sich durch den Auftritt der Eltern beeindrucken lässt und vielleicht einen anonymen Hinweis gibt. Aber zunächst heißt es für die Ermittler: abwarten. „Das muss wohl erst mal sacken„, sagte Polizeisprecher Willy Theveßen zwei Stunden nach Ausstrahlung des Appells. Er und seine Kollegen rechnen damit, dass Reaktionen von möglichen neuen Zeugen am Sonntag bei ihnen eintreffen werden. So sei das auch nach der Sendung „Aktenzeichen XY... ungelöst“ gewesen.

Für Sonntag kündigt Theveßen eine erneute gezielte Suchaktion nach Mirco an. Da sei ein guter Hinweis gekommen, der auch gut ins Bild passe, sagt Theveßen. In dem Gebiet sei noch nicht gesucht worden.

Am Freitagabend war es genau drei Wochen her, dass Mirco in Grefrath auf dem Heimweg von einem Freund verschwand. An einem Feldweg wurde sein Fahrrad gefunden. Eine Woche später war klar, dass eine auf einem Parkplatz entdeckte schwarze Trainingshose dem Jungen gehörte. Auch ein Polohemd konnte ihm über DNA-Spuren zugeordnet werden. Nach wie vor verschwunden ist sein Handy.

Zeugen berichteten von einem dunklen Kombi an der Stelle, an der das Fahrrad entdeckt wurde. Über Tage durchkämmten Hundertschaften der Polizei die Umgebung. Aufklärungsjets der Bundeswehr überflogen das Gebiet mit Wärmebildkameras. Die Auswertung der Aufnahmen ergab bisher auch keine brauchbaren Spuren.
Anzeige

Am Freitag rückte die Polizei mit Kameras und Radarwagen an und blitzte alle Fahrzeuge, die in der Umgebung des möglichen Tatorts unterwegs waren. „Mit viel Glück und Zufall ist vielleicht auch der Täter geblitzt worden“, sagte Polizeisprecher Ingo Thiel.

Wenn nötig, könnten einige der nun erfassten Fahrzeugführer später als mögliche Zeugen befragt werden. Vier Stunden lang wurde bis Mitternacht nach Angaben von Theveßen jedes Fahrzeug fotografiert, das vorbeikam. „Das waren mehrere Hundert.“

Zeitgleich wurden in den Gaststätten im Bereich Grefrath Listen ausgelegt. Darin soll sich jeder eintragen, der dort freitags regelmäßig verkehrt oder an jenem 3. September zu Gast war, als Mirco verschwand. An dem Abend spielte die deutsche Fußball-Nationalmannschaft gegen Belgien.

Mit den Listen will die 50-köpfige Sonderkommission weitere wichtige Zeugen ermitteln. „Uns ist kein Aufwand zu groß, um Klarheit in die Umstände des Verschwindens von Mirco zu bekommen“, so Thiel.

Die Welt
pi_86856102
Op Youtube staat het filmpje van de betreffende oproep.

Zoekveld: Fall Mirco : eltern.
pi_86860303
Het is dus wel hun eigen kind, lijkt me nu wel duidelijk. Ik begrijp nog steeds niet waarom zijn mobiel nog 1,5 uur in de omgeving aan is blijven staan, voor die uit ging. Dit is toch het eerste wat een dader uitzet, lijkt me. Dus dan is de ontvoerder niet meteen met hem ervandoor gegaan. Dramatische oproep, maar of het helpt? Ik betwijfel het. Zo'n schoft laat zich daar echt niet door beïnvloeden.
  zondag 26 september 2010 @ 15:06:27 #133
3542 Gia
User under construction
pi_86860990
Heb nog steeds mijn bedenkingen bij de vader.
Waarom doet een hevig geëmotioneerde moeder het woord? Kon dat niet beter vader doen?
Die zit erbij, emotieloos.

Kan me niet voorstellen dat je geen emoties toont als je deze oproep doet, of je vrouw dat doet.
Dat moet toch wat met je doen!!

Dus, ik weet het niet.

Je weet ook niet of beide ouders thuis waren rond dat tijdstip. Kan best zijn dat pa alleen thuis was, Mirko te laat thuis, ruzie, pa wordt kwaad enz... Brengt hij vervolgens die fiets een kilometer van hun huis en dumpt em daar en beweert dat Mirko niet thuis is gekomen.

Zeg niet dat het zo is, maar het is wel vaak, in dergelijke gevallen, een familie-aangelegenheid.
pi_86861359
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef Gia het volgende:
Heb nog steeds mijn bedenkingen bij de vader.
Waarom doet een hevig geëmotioneerde moeder het woord? Kon dat niet beter vader doen?
Die zit erbij, emotieloos.

Kan me niet voorstellen dat je geen emoties toont als je deze oproep doet, of je vrouw dat doet.
Dat moet toch wat met je doen!!
Bel hem ff op, dat 'ie wat meer emotie moet tonen. :') Je denkt serieus als er duizenden mensen op die zaak zitten, dat er nog een mogelijkheid is dat die vader niet schoon is? Vergeet het maar, daar durf ik wel flink wat op in te zetten! 8-)
pi_86864366
Ik vond de vader niet emotieloos kijken, btw. Maar dat kan aan mij liggen.
pi_86866257
De media spreken van dat er op de avond van zijn verdwijnen door iemand geschreeuw van een kind uit het maisveld is gehoord.
Daar is men nu aan het zoeken.
http://www.bild.de/BILD/n(...)-abends-schreie.html
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 17:43:26 #137
308148 Marie30
Perception is reality.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 september 2010 @ 17:47:11 #138
13151 crew  Rewimo
pi_86867150
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
De media spreken van dat er op de avond van zijn verdwijnen door iemand geschreeuw van een kind uit het maisveld is gehoord.
Daar is men nu aan het zoeken.
http://www.bild.de/BILD/n(...)-abends-schreie.html
Het gaat om een ander maisveld, dat nog niet doorzocht is. Dus niet dat waar zijn fiets gevonden is.
pi_86867332
Wel raar dat ze dat kind nog niet hebben gevonden. Het is echt het ergste wat je als ouders kan overkomen, moet er niet aan denken.
pi_86867377
Iedereen gaat op een andere manier om met deze situatie. Kan me voorstellen dat je zo 'lamgeslagen' bent als je zoon verdwenen is, dat je er zo bij kan zitten als die vader.
En wat iemand al zei: er zitten zoveel rechercheurs op die zaak.... En naar de ouders wordt meestal als eerste gekeken, ook in Duitsland weten ze wel dat in de meeste gevallen juist de ouders de daders zijn.
pi_86867393
Ik ben benieuwd wat voor DNA-sporen ze nog op z'n kleding vinden. Maar vrees het ergste voor deze jongen....
pi_86870224
Teletext meldt intussen dat geen spoor is gevonden gedurende de nieuwe zoekactie vandaag met 400 man.
pi_86881200
bizar verhaal zeg :S

als je die agenten met die prikkers ziet lopen om onder de grond dingen te vinden krijg je het als ouder toch ook naar...
pi_86881436
Ik hoop zo dat hij nog levend terug gevonden wordt.
Maar ben bang dat dat niet het geval zal zijn :N
pi_86882562
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef Eleentje86 het volgende:
Ik hoop zo dat hij nog levend terug gevonden wordt.
Maar ben bang dat dat niet het geval zal zijn :N
meestal na zo'n tijd zonder losgeld en vinden van kledingstukken kun je op weinig nog hopen idd.

maar goed, ik blijf ook hopen dat dit nu eens een keer goed afloopt
  zondag 26 september 2010 @ 23:17:32 #146
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86883163
:'( Vreselijk...
Snollebolt
pi_86883668
Dit loopt zeker niet goed af, dat is wel duidelijk. Maar als ouders blijf je stiekem hoop houden natuurlijk.
pi_86884412
Dit lijkt idd wel hopeloos. Geen losgeld, kledingstukken en fiets gevonden. :N
pi_86884716
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit lijkt idd wel hopeloos. Geen losgeld, kledingstukken en fiets gevonden. :N
tja en ze pompen er honderduizende euro's in aan kosten.

geheel terecht uiteraard maar wat ontzettend deprimerend voor politie om een dergelijke taak te krijgen
  zondag 26 september 2010 @ 23:53:22 #150
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86884749
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef jan75 het volgende:

[..]

tja en ze pompen er honderduizende euro's in aan kosten.

geheel terecht uiteraard maar wat ontzettend deprimerend voor politie om een dergelijke taak te krijgen
Eh wat denk je van die ouders.... :{
Snollebolt
pi_86884934
En wat denk je als dat kind nooit gevonden word, dat zou ook heel goed kunnen. Zeker nu het langer gaat duren en nog steeds niets gevonden is.

Ik denk dat die ouders al blij mogen zijn als ze hun kind kunnen begraven straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')