...het is vreemd...quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef Marie30 het volgende:
Die mensen moeten ze uit hun ouderlijke macht ontzetten. Wat een egoïsten zeg!
Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!quote:
...Precies...quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!
Heb pas het boek: zeg nooit, nooit gelezen. Over de cel vermiste personen in België. Zeer interessant. Hebben ze die ouders al goed doorgelicht?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...Precies...
ik heb er een raar gevoel bij...
ken het boek dus niet, maar waar denk jij nu aan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb pas het boek: zeg nooit, nooit gelezen. Over de cel vermiste personen in België. Zeer interessant. Hebben ze die ouders al goed doorgelicht?
Ik weet het niet, dat is zo'n ver van mijn bed show dat ik geen hypothese durf geven. Heb een zoon van 11, die mag niet eens alleen weg, laat staan dat hij een gsm heeft of dat hij niet thuis zou zijn 's avonds...! Kinderen moeten kinderen blijven. Ik denk wel eerder aan de ouders, maar zoals dat boek ook zegt, is het onverantwoordelijk: ja, zijn het slechte ouders: ja. Daarom moordenaars? Neen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ken het boek dus niet, maar waar denk jij nu aan?
Je zou bijna denken dat pa het kind in een boze bui want pa wilde gamen zijn zoon in elkaar geramd heeft en dus.........
daar denk ik dan aan.....?
In onze doodlopende straat met zijn vriendjes spelen, of naar de buurtwinkel 500 meter verderop... Is dat niet normaal dan? Waar moet hij alleen naar toe op die leeftijd?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef bascross het volgende:
Een zoon van 11 die niet alleen weg mag?
Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In onze doodlopende straat met zijn vriendjes spelen, of naar de buurtwinkel 500 meter verderop... Is dat niet normaal dan? Waar moet hij alleen naar toe op die leeftijd?
Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.
Zal je wel onverschillige ouders hebben gehad....quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.
Ik zie net dat je uit België komt, dan zou ik ook wat beter op mijn kinderen letten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijk
Ze leven nog.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zal je wel onverschillige ouders hebben gehad....
Flauw hoor. Noem je ook elke Duitser een nazi?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zie net dat je uit België komt, dan zou ik ook wat beter op mijn kinderen letten.
Normaal gesproken zou ik zeggen, 'fijn voor je', maar ja aangezien ze niks of niet veel om je geven lijkt me dat niet echt treffend.quote:
Nee, het was inderdaad een slechte grap.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Flauw hoor. Noem je ook elke Duitser een nazi?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef Montagui het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen, 'fijn voor je', maar ja aangezien ze niks of niet veel om je geven lijkt me dat niet echt treffend.
Theoretisch mogelijk, maar waarom zou een 10-jarige dan zijn fietsje in een weiland dichtbij zijn huis dumpen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef piepie het volgende:
Kan het ook mogelijk zijn dat hij zelf is gevlucht?
Ik speculeer ook maar wat.
Misschien om een dwaalspoor te creëren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:22 schreef Stirner het volgende:
[..]
Theoretisch mogelijk, maar waarom zou een 10-jarige dan zijn fietsje in een weiland dichtbij zijn huis dumpen?
Dat zou ook wel kunnen, maar dat betekent dat hij daar door iemand is opgepikt en dat ze samen van plan waren te 'vluchten'. Niet erg handig om dan een fietsje te dumpen vlakbij je huis en daar af te spreken om opgehaald te worden (of eventueel daar weer langs te rijden als je toch al in een auto zit)quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Misschien om een dwaalspoor te creëren.
Er was een donkere auto gezien, dat kan ook iemand zijn geweest die hem heeft geholpen dan.
Zijn thuissituatie bracht me op dit idee, omdat die niet bepaald ideaal lijkt te zijn.
Maar ik vrees toch iets anders ...
is het een pleegkind?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef piepie het volgende:
Het is heel vreemd dat die moeder rond die tijd in slaap viel op de bank en pas de volgende dag wakker werd. Misschien alcohol in het spel? Vader ook al onverschillig achter de PC.
Pff, arm kind. Het was trouwens een pleegkind.
Kan het ook mogelijk zijn dat hij zelf is gevlucht?
Ik speculeer ook maar wat.
Dat dus........quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef Stirner het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat hij thuis om het leven is gebracht en dat zijn 'ouders' zijn fietsje in de nacht hebben gedumpt, zodat iedereen in 1e instantie denkt aan een ontvoering oid.
Het zou ook verklaren waarom er zo achterlijk laat pas melding is gemaakt van deze vermissing.
Ja deze theorie kan best eens kloppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef Stirner het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat hij thuis om het leven is gebracht en dat zijn 'ouders' zijn fietsje in de nacht hebben gedumpt, zodat iedereen in 1e instantie denkt aan een ontvoering oid.
Het zou ook verklaren waarom er zo achterlijk laat pas melding is gemaakt van deze vermissing.
pff ken een verhaal inzake een pleegkind die dus vermoord is door haar pleegvader..........quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja deze theorie kan best eens kloppen.
Er zit een heel vreemd luchtje aan die zaak.
Het is een pleegkind.
Kom op zegquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ken het boek dus niet, maar waar denk jij nu aan?
Je zou bijna denken dat pa het kind in een boze bui want pa wilde gamen zijn zoon in elkaar geramd heeft en dus.........
daar denk ik dan aan.....?
Het is misschien onvoorstelbaar, maar het komt wel vaker voor dat pleegkinderen 'vroeg of laat' om het leven worden gebracht.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja deze theorie kan best eens kloppen.
Er zit een heel vreemd luchtje aan die zaak.
Het is een pleegkind.
Hara..ik begrijp best dat je bepaalde vooroordelen hebt inzake mijn nonsenszinnige topics.......quote:
Als jouw kind kwijt is ga ik ook zeggen dat jij hem vermoord hebt zonder dat daar ook maar een klein beetje bewijs voor is, leuk hè?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hara..ik begrijp best dat je bepaalde vooroordelen hebt inzake mijn nonsenszinnige topics.......
denk nu eens na girl
be nice en vergeet mijn nick en je vooroordelen aub.......
Niet zo simpel denken aub..ok?
Bij die reputatie passen niet echt twee ouders die totaal niet communiceren met een 10-jarige en onafhankelijk van elkaar maar totaal onverschillig lopen te pitten of achter de pc blijven zitten. Toevallig op de avond dat hun zoon niet thuiskomt....quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:54 schreef piepie het volgende:
Dat die broek zo openlijk daar lag is ook al opmerkelijk inderdaad.
Ik vond nog een achtergrondstukje, waarin staat dat het gezin 4 kinderen heeft en zo goed bekend staat (erg christelijk) dat ze onlangs nog een pleegkind erbij hebben gekregen.
Ik heb ergens gelezen dat het een pleegkind was, maar waren het allemaal pleegkinderen?
Ik word er even geen wijs meer uit.
Toch blijft het heel raar dat een gezin dat zo goed bekend stond toch slecht op hun kinderen lijkt te letten (gaan slapen zonder te weten of je kind thuis is, pff).
http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
Maar hij zal toch wel na school naar een klasgenootje mogen fietsen, of breng je hem altijd weg?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef Marie30 het volgende:
Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijk
Die berichtgeving weer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:54 schreef piepie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
Lijkt me vrij normaal dat ze dna van de ouders aantreffen. Een haar of huidcellen van moeder, die de broek heeft gestreken, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zullen zeker op zoek gaan naar sporen van DNA etc op die broek. Als de ouders die broek ergens neer hebben gegooid moeten toch sporen te vinden zijn.
Ja dat klopt. Misschien kunnen ze ook nog zien hoe oud de laatste sporen zijn ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me vrij normaal dat ze dna van de ouders aantreffen. Een haar of huidcellen van moeder, die de broek heeft gestreken, bijvoorbeeld.
En deze jongen was in een weiland vlakbij...quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij...
Ik geloof niet dat dat, op de dag, of het uur exact, zo werkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Misschien kunnen ze ook nog zien hoe oud de laatste sporen zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |