abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86303250
Broek vermist Duits jongetje gevonden MÖNCHENGLADBACH -
http://www.telegraaf.nl/b(...)vonden__.html?p=11,2
De broek van het vermiste Duitse jongetje Mirco is gevonden. Het kledingstuk lag naast een vuilnisbak op een parkeerplaats. Dat heeft de leider van het onderzoek vrijdag in Mönchengladbach gezegd.

Een vrouwelijke getuige had de broek gevonden en die later naar de politie gebracht. De parkeerplaats waar de broek werd gevonden, ligt in de buurt van een natuurgebied dat populair is bij dagjesmensen.
( de vrouw dacht heey gaaf een broek laat ik die eens meenemen naar huis! Ik heb nog wel kinderen in de familie die een broek nodig hebben, hoe triest is dit al niet?)

De 10-jarige Mirco uit Grefrath, niet ver van de Nederlandse grens bij Venlo, verdween vorige week vrijdag na een middagje skaten met een vriend. Door een misverstand deden de ouders pas zaterdagochtend aangifte van vermissing. De fiets van de jongen is in een wei niet ver van het ouderlijk huis teruggevonden. Op de plek waar de fiets werd gevonden, hadden getuigen een donkere auto gezien.

De politie heeft vrijdag het aantal agenten dat met de speurtocht naar de jongen bezig is, teruggebracht. De afgelopen dagen waren daarbij duizend agenten betrokken.

Ook uit het Limburgse grensgebied heeft de Duitse politie al tips binnengekregen. Vooralsnog ziet de Duitse politie geen aanleiding om gericht in Nederland te gaan zoeken, laat zij weten. De Duitse opsporingsdiensten hebben voortdurend contact met de Nederlandse politie, aldus de leider van het onderzoeksteam in de zaak-Mirco, Ingo Thiel. In het weekeinde houden tachtig politiemensen zich met de zoektocht naar Mirco bezig.

==========

Het blijft een vreemd verhaal.
Jongen wordt vermist, vorige week belt zijn moeder hem op zijn mobieltje thuiskomen!
Jongen was aan het skaten.
Moeder valt in slaap op de bank tot de ....let op........volgende morgen!!!!
Vader zit achter zijn pc.......
en gaat naar bed..
de ouders merken niet eens of Mirco nu wel of niet thuis is gekomen en blijkbaar triest genoeg interesseerd het hen ook geen ene ruk oid...
:{
Ik vind dit zo een raar verhaal!
Kan er met mijn kop niet bij dat ouders gewoon maar in slaap vallen of achter hun pc zitten en niet meer beseffen of hun 10 jarige zoon wel of niet thuis is....

Kan iemand mij dit verklaren aub?
ik vind het enorm triest...
Niet enkel en alleen dat hij vermist is maar die ouders idem

[ Bericht 3% gewijzigd door Zhe-AnGeL op 11-09-2010 01:19:12 ]
Snollebolt
pi_86303481
Ze hebben ook ooit mijn broek gevonden aan de rand van een natuurpark.
pi_86303559
En de mijne in een openbaar toilet in Llorett de Mar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:24:15 #4
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303580
Die mensen moeten ze uit hun ouderlijke macht ontzetten. Wat een egoïsten zeg!
Are you fokking to me?
pi_86303609
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:24 schreef Marie30 het volgende:
Die mensen moeten ze uit hun ouderlijke macht ontzetten. Wat een egoïsten zeg!
...het is vreemd...
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:27:28 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303654
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

...het is vreemd...
Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!
Are you fokking to me?
pi_86303670
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!
...Precies...
ik heb er een raar gevoel bij...
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:30:33 #8
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303721
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

...Precies...
ik heb er een raar gevoel bij...
Heb pas het boek: zeg nooit, nooit gelezen. Over de cel vermiste personen in België. Zeer interessant. Hebben ze die ouders al goed doorgelicht?
Are you fokking to me?
pi_86303753
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:30 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Heb pas het boek: zeg nooit, nooit gelezen. Over de cel vermiste personen in België. Zeer interessant. Hebben ze die ouders al goed doorgelicht?
ken het boek dus niet, maar waar denk jij nu aan?
Je zou bijna denken dat pa het kind in een boze bui want pa wilde gamen zijn zoon in elkaar geramd heeft en dus.........
daar denk ik dan aan.....?
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:34:44 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86303804
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat pa het kind in een boze bui want pa wilde gamen zijn zoon in elkaar geramd heeft en dus.........
Ik weet het niet, dat is zo'n ver van mijn bed show dat ik geen hypothese durf geven. Heb een zoon van 11, die mag niet eens alleen weg, laat staan dat hij een gsm heeft of dat hij niet thuis zou zijn 's avonds...! Kinderen moeten kinderen blijven. Ik denk wel eerder aan de ouders, maar zoals dat boek ook zegt, is het onverantwoordelijk: ja, zijn het slechte ouders: ja. Daarom moordenaars? Neen...
Are you fokking to me?
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:49:53 #11
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304057
Een zoon van 11 die niet alleen weg mag? :')
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:55:30 #12
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304128
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef bascross het volgende:
Een zoon van 11 die niet alleen weg mag? :')
In onze doodlopende straat met zijn vriendjes spelen, of naar de buurtwinkel 500 meter verderop... Is dat niet normaal dan? Waar moet hij alleen naar toe op die leeftijd?
Are you fokking to me?
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:57:30 #13
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304157
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef Marie30 het volgende:

[..]

In onze doodlopende straat met zijn vriendjes spelen, of naar de buurtwinkel 500 meter verderop... Is dat niet normaal dan? Waar moet hij alleen naar toe op die leeftijd?
Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.
Bedankt Hans.
pi_86304171
Wat is er zo nieuw aan het eeuwenoude verschijnsel onverschilligheid?
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 01:59:14 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304182
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef bascross het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet normaal nee. Ik was als 11 jarige altijd buiten en dan niet alleen in onze eigen straat.
Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijk

Edit: bovenstaande gaat enkel over mij en mijn zoon. Ik vel geen oordeel over jouw ouders, ken de toestand en context niet hé.
Are you fokking to me?
pi_86304212
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef bascross het volgende:

[..]

Zal je wel onverschillige ouders hebben gehad....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:03:07 #17
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304230
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij... Ik vind dat wel normaal. Onnodig dat zulke jonge kinderen alleen overal rond banjeren... Bovendien is het bij zijn klasgenoten ook overal zo, dus ik betwijfel het toch hoeveel mensen dit abnormaal vinden. Ieder zijn mening natuurlijk
Ik zie net dat je uit België komt, dan zou ik ook wat beter op mijn kinderen letten.
Bedankt Hans.
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:03:54 #18
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304235
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zal je wel onverschillige ouders hebben gehad....
Ze leven nog. :)
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 02:04:47 #19
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304243
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik zie net dat je uit België komt, dan zou ik ook wat beter op mijn kinderen letten.
Flauw hoor. Noem je ook elke Duitser een nazi?
Are you fokking to me?
pi_86304312
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef bascross het volgende:

[..]

Ze leven nog. :)
Normaal gesproken zou ik zeggen, 'fijn voor je', maar ja aangezien ze niks of niet veel om je geven lijkt me dat niet echt treffend.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:13:36 #21
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86304359
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:04 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Flauw hoor. Noem je ook elke Duitser een nazi?
Nee, het was inderdaad een slechte grap.

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik zeggen, 'fijn voor je', maar ja aangezien ze niks of niet veel om je geven lijkt me dat niet echt treffend.
:D
Bedankt Hans.
pi_86304418
Het is heel vreemd dat die moeder rond die tijd in slaap viel op de bank en pas de volgende dag wakker werd. Misschien alcohol in het spel? Vader ook al onverschillig achter de PC.
Pff, arm kind. Het was trouwens een pleegkind.

Kan het ook mogelijk zijn dat hij zelf is gevlucht?

Ik speculeer ook maar wat.
pi_86304464
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef piepie het volgende:
Theoretisch mogelijk, maar waarom zou een 10-jarige dan zijn fietsje in een weiland dichtbij zijn huis dumpen?
pi_86304526
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:22 schreef Stirner het volgende:

[..]

Theoretisch mogelijk, maar waarom zou een 10-jarige dan zijn fietsje in een weiland dichtbij zijn huis dumpen?
Misschien om een dwaalspoor te creëren.
Er was een donkere auto gezien, dat kan ook iemand zijn geweest die hem heeft geholpen dan.
Zijn thuissituatie bracht me op dit idee, omdat die niet bepaald ideaal lijkt te zijn.

Maar ik vrees toch iets anders ... :{
pi_86304564
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:27 schreef piepie het volgende:

[..]

Misschien om een dwaalspoor te creëren.
Er was een donkere auto gezien, dat kan ook iemand zijn geweest die hem heeft geholpen dan.
Zijn thuissituatie bracht me op dit idee, omdat die niet bepaald ideaal lijkt te zijn.

Maar ik vrees toch iets anders ... :{
Dat zou ook wel kunnen, maar dat betekent dat hij daar door iemand is opgepikt en dat ze samen van plan waren te 'vluchten'. Niet erg handig om dan een fietsje te dumpen vlakbij je huis en daar af te spreken om opgehaald te worden (of eventueel daar weer langs te rijden als je toch al in een auto zit)
pi_86304572
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef piepie het volgende:
Het is heel vreemd dat die moeder rond die tijd in slaap viel op de bank en pas de volgende dag wakker werd. Misschien alcohol in het spel? Vader ook al onverschillig achter de PC.
Pff, arm kind. Het was trouwens een pleegkind.

is het een pleegkind?
Ik dacht ook al aan verslaving in dat gezin...gewoon puur instinctmatig zeg maar..
Snollebolt
pi_86304590
Het kan ook nog zo zijn dat hij thuis om het leven is gebracht en dat zijn 'ouders' zijn fietsje in de nacht hebben gedumpt, zodat iedereen in 1e instantie denkt aan een ontvoering oid.

Het zou ook verklaren waarom er zo achterlijk laat pas melding is gemaakt van deze vermissing.
pi_86304602
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef Stirner het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat hij thuis om het leven is gebracht en dat zijn 'ouders' zijn fietsje in de nacht hebben gedumpt, zodat iedereen in 1e instantie denkt aan een ontvoering oid.

Het zou ook verklaren waarom er zo achterlijk laat pas melding is gemaakt van deze vermissing.

Dat dus........
Snollebolt
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 02:35:49 #29
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86304605
Alles is mogelijk. Ontvoering door onbekenden komt wel veel minder vaak voor dan algemeen gedacht wordt. Ik geloof dat het zelfs maar in 1 procent van de gevallen zo is.
Are you fokking to me?
pi_86304612
kan mij als ouder niet voorstellen dat je tot een volgende morgen op een bank in slaap valt...
en dan je vent die achter zijn pc............zit
te fokken bv........te gamen en jou niet wakker maakt...en dat je dan niet vraagt
Heey is Mirc al thuis?
Eh ik weet het niet...nou even kijken dan......

Ja toch?????

Nee dit klinkt niet goed en het voelt ook vooral niet ok
Snollebolt
pi_86304615
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef Stirner het volgende:

Ja deze theorie kan best eens kloppen.
Er zit een heel vreemd luchtje aan die zaak.

Het is een pleegkind.
pi_86304631
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef piepie het volgende:

[..]

Het is een pleegkind.
pff ken een verhaal inzake een pleegkind die dus vermoord is door haar pleegvader..........
meisje was 4

Daarom grijpen dit soort zaken mij altijd enorm aan!
Echt het is met geen pen te beschrijven gewoon......zo heftig dat ingreep..
buren van familie......
ik liep stage bij dat kinderdagverblijf.
:{w
niet ok dit echt niet
Snollebolt
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:39:16 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86304633
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Kom op zeg :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86304638
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef piepie het volgende:

[..]

Het is een pleegkind.
Het is misschien onvoorstelbaar, maar het komt wel vaker voor dat pleegkinderen 'vroeg of laat' om het leven worden gebracht.

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat een 10-jarige zowel tegen zijn vader als zijn moeder, geen enkele melding maakt van zijn thuiskomst. Of dat ze beide niets merken van zijn thuiskomst.
pi_86304675
Zijn broek lag ook op een plaats, waardoor ik vermoed dat er mensen zijn geweest die hebben gewild dat de broek werd gevonden. Anders is het wel enorm knullig weggewerkt.. Naast een prullenmand van een (druk bezochte) parkeerplaats, terwijl je in een vrij natuurlijke omgeving zit daar. :')
pi_86304701
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kom op zeg :')
Hara..ik begrijp best dat je bepaalde vooroordelen hebt inzake mijn nonsenszinnige topics.......
denk nu eens na girl
be nice en vergeet mijn nick en je vooroordelen aub.......

Niet zo simpel denken aub..ok?
Snollebolt
pi_86304757
Dat die broek zo openlijk daar lag is ook al opmerkelijk inderdaad.

Ik vond nog een achtergrondstukje, waarin staat dat het gezin 4 kinderen heeft en zo goed bekend staat (erg christelijk) dat ze onlangs nog een pleegkind erbij hebben gekregen.

Ik heb ergens gelezen dat het een pleegkind was, maar waren het allemaal pleegkinderen?
Ik word er even geen wijs meer uit.

Toch blijft het heel raar dat een gezin dat zo goed bekend stond toch slecht op hun kinderen lijkt te letten (gaan slapen zonder te weten of je kind thuis is, pff).

http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
  zaterdag 11 september 2010 @ 02:58:12 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86304796
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Hara..ik begrijp best dat je bepaalde vooroordelen hebt inzake mijn nonsenszinnige topics.......
denk nu eens na girl
be nice en vergeet mijn nick en je vooroordelen aub.......

Niet zo simpel denken aub..ok?
Als jouw kind kwijt is ga ik ook zeggen dat jij hem vermoord hebt zonder dat daar ook maar een klein beetje bewijs voor is, leuk hè?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86304820
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 02:54 schreef piepie het volgende:
Dat die broek zo openlijk daar lag is ook al opmerkelijk inderdaad.

Ik vond nog een achtergrondstukje, waarin staat dat het gezin 4 kinderen heeft en zo goed bekend staat (erg christelijk) dat ze onlangs nog een pleegkind erbij hebben gekregen.

Ik heb ergens gelezen dat het een pleegkind was, maar waren het allemaal pleegkinderen?
Ik word er even geen wijs meer uit.

Toch blijft het heel raar dat een gezin dat zo goed bekend stond toch slecht op hun kinderen lijkt te letten (gaan slapen zonder te weten of je kind thuis is, pff).

http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
Bij die reputatie passen niet echt twee ouders die totaal niet communiceren met een 10-jarige en onafhankelijk van elkaar maar totaal onverschillig lopen te pitten of achter de pc blijven zitten. Toevallig op de avond dat hun zoon niet thuiskomt....

Ik vermoed dat zij liegen over hun bezigheden die nacht en dat er iets veel ernstigers is gebeurd.
pi_86304867
Dat vermoed ik ook hoor ... ;)
pi_86304921
Tijd om maar eens naar bed te gaan ... :W

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen in de zaak en of de politie de ouders ook op de korrel heeft.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:52:59 #42
3542 Gia
User under construction
pi_86308687
quote:
Maar hij zal toch wel na school naar een klasgenootje mogen fietsen, of breng je hem altijd weg?

Toen onze kids een jaar of 11 waren, gingen ze ook vaak spelen. En dan wist je niet altijd waar ze waren.
Een mobieltje hadden ze toen nog niet, maar wel een horloge. En tijd is tijd hier.

Om terug op dit geval te komen vind ik het dus al raar dat moeder moet bellen dat zoonlief naar huis moet komen. Kinderen horen gewoon op de afgesproken tijd thuis te komen. Doen ze dat niet, en je gaat bellen, dan ga je toch niet vervolgens op de bank liggen om met je, zatte?, kop in slaap te vallen.
Pa zit te gamen en denkt wellicht dat ma voor het kind heeft gezorgd en kijkt er niet naar om.

Bizarre gezinssituatie, maar dat maakt de ouders nog niet verdacht, m.i.
De vermissing en onzekerheid is ook voor zulke ouders niet te bevatten.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:02:07 #43
3542 Gia
User under construction
pi_86308882
quote:
Die berichtgeving weer.

Het 10-jarige jongetje....het ventje.....het blonde ventje.....kleine Mirco......

allemaal om het erger te doen lijken.

Daarna wordt het verslag gelukkig wat beter.
pi_86309364
Ze zullen zeker op zoek gaan naar sporen van DNA etc op die broek. Als de ouders die broek ergens neer hebben gegooid moeten toch sporen te vinden zijn.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:25:01 #45
3542 Gia
User under construction
pi_86309456
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zullen zeker op zoek gaan naar sporen van DNA etc op die broek. Als de ouders die broek ergens neer hebben gegooid moeten toch sporen te vinden zijn.
Lijkt me vrij normaal dat ze dna van de ouders aantreffen. Een haar of huidcellen van moeder, die de broek heeft gestreken, bijvoorbeeld.
pi_86309817
Dat je niet exact weet waar een jongetje van 11 zich bevindt als hij met vriendjes speelt, lijkt me normaal. Maar... dat een kind van 11 's avonds niet thuis komt en dat je dan gewoon gaat slapen en gamen en niet eens door hebt dat hij er de hele nacht niet is, is volkomen abnormaal.

Dat klopt sowieso niet.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_86311201
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Lijkt me vrij normaal dat ze dna van de ouders aantreffen. Een haar of huidcellen van moeder, die de broek heeft gestreken, bijvoorbeeld.
Ja dat klopt. Misschien kunnen ze ook nog zien hoe oud de laatste sporen zijn ofzo.
pi_86313299
:{ Wat is dit toch?

Jochie (7) naakt in vieze kelder Van onze correspondent
DUISBURG - Een zevenjarig Duits jongetje is nabij Duisburg door zijn ouders naakt in een vieze kelder vol bouwpuin en vuilniszakken opgesloten. Moeder Jessica en stiefvader Udo D. waren volgens Duitse media een weekeindje weg. Alleen door oplettende buren kon het kind gered worden, aldus justitie.

In Hamminkeln, niet ver van de Nederlandse grens, voltrok zich het drama. Maar dat kwam niet uit de lucht vallen. Sinds februari kreeg de Duitse Jeugdzorg al klachten over het gezin, maar deed daar niets mee. De buren hadden al eerder geconstateerd dat het jongetje niet meer buitenkwam. Er gebeurde echter niets.

Een buurman zei tegen de Rheinische Post: "Het kind huilde verschrikkelijk toen we het in de kelder vonden", aldus de 34-jarige Albert. Hij zag dat het gezin zonder de oudste zoon, die uit een eerdere relatie van de moeder afkomstig was, wegreed en belde de politie. Die kon niet bevestigen dat het gezin op weg naar Nederland was.

Inmiddels is het jochie bij een pleegfamilie ondergebracht. Een woordvoerder verklaarde: "Alles wijst erop dat het kind het vijfde wiel aan de wagen was. Hij stoorde." De justitie zal de ouders (beiden 27) aanklagen. Dat kan hen op maximaal tien jaar celstraf komen te staan. De Jeugdzorg nam wel contact met het gezin op, maar bracht de knaap niet in veiligheid.

Verwaarloosd

In Duitstalige landen gebeurt het regelmatig dat kinderen zwaar verwaarloosd worden. "Dit is het topje van de ijsberg", zegt Sabine Vetter van de politie in Noordrijn-Westfalen. Kinderen sterven in Bremen door ondervoeding, of komen in Berlijn niet meer buiten de deur. Vaak valt het niet eens op.

Ook in Oostenrijk zijn er legio gevallen. Natascha Kampusch kon bij haar ontvoerder, die haar acht jaar in de kelder verstopte, in de tuin werken, boodschappen doen of op vakantie, niemand keek ervan op. Josef Fritzl stopte zijn dochter in Amstetten onder de grond en verwekte een groot gezin bij haar. En in Linz bleven drie kinderen zo lang binnen in het donker, dat ze tot bijna niets meer in staat waren.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_vieze_kelder__.html
Snollebolt
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 september 2010 @ 14:54:46 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86313923
quote:

[..]

Hij is ook altijd buiten, hier in de straat, in het bos hier vlakbij...
En deze jongen was in een weiland vlakbij...
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:19:05 #50
3542 Gia
User under construction
pi_86316005
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Misschien kunnen ze ook nog zien hoe oud de laatste sporen zijn ofzo.
Ik geloof niet dat dat, op de dag, of het uur exact, zo werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')