Kan het niet nalaten: Wat een viezerik, die correspondent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Wat is dit toch?
Jochie (7) naakt in vieze kelder Van onze correspondent
brr idem dutroux achtige...?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef piepie het volgende:
Wat vreselijk dat 4-jarige kind.
Die donkere auto doet je inderdaad toch wel aan Mirco denken.
Ik zou ook wel eens willen weten welke nationaliteit hij bijv. had. Zal wellicht morgen wel wat meer over bekend worden. Tenzij de ouders de daders zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
brr idem dutroux achtige...?
Ik hoop het niet
Er is ook zo weinig bekend over dat 4 jarige jongetje..
Was hij vermist bv
Is het een blank kind?
OMG................brr pfffff....ouders die dat doen....quote:Op donderdag 16 september 2010 01:56 schreef Stirner het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens willen weten welke nationaliteit hij bijv. had. Zal wellicht morgen wel wat meer over bekend worden. Tenzij de ouders de daders zijn.
...nou?quote:Op donderdag 16 september 2010 02:13 schreef piepie het volgende:
Grefrath (Mirco) ligt op ongeveer 2 uur rijden van Eigenbrakel (vermoorde jongetje van 4).
Die donkere auto, pfff, zou het verband hebben?
Vind ik ook. Hopelijk houden ouders in die regio hun kinderen extra goed in de gaten.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...nou?
wel zelfde richting allemaal is wel opvallend
Is in principe wel mogelijk. Het zou pas griezelig worden als dat jongetje van 10 ook ergens wordt gevonden met een doorgesneden keel.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:13 schreef piepie het volgende:
Grefrath (Mirco) ligt op ongeveer 2 uur rijden van Eigenbrakel (vermoorde jongetje van 4).
Die donkere auto, pfff, zou het verband hebben?
Ik vind het ook wel erg toevallig allemaal.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:19 schreef piepie het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hopelijk houden ouders in die regio hun kinderen extra goed in de gaten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 02:21 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben nu ook Mirko zijn shirtje gevonden.
En toch blijf ik het opmerkelijk vinden dat zijn kleding is 'gedumpt' op een plaats waar je er zeker van kon zijn dat het werd gevonden. Zeker in zo'n gebied met zoveel alternatieven lijkt dit haast wel opzettelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
en broek en shirt...
![]()
echt het arme kind en arme ouders...
Hoewel zij in slaap viel en hij gamend de nacht doorging zonder te merken dat hun zoon thuis was of niet...
Beetje heel erg raar is dat..
quote:Op donderdag 16 september 2010 02:25 schreef Stirner het volgende:
[..]
En toch blijf ik het opmerkelijk vinden dat zijn kleding is 'gedumpt' op een plaats waar je er zeker van kon zijn dat het werd gevonden. Zeker in zo'n gebied met zoveel alternatieven lijkt dit haast wel opzettelijk.
Is inderdaad heel opvallend en vreemd.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:25 schreef Stirner het volgende:
[..]
En toch blijf ik het opmerkelijk vinden dat zijn kleding is 'gedumpt' op een plaats waar je er zeker van kon zijn dat het werd gevonden. Zeker in zo'n gebied met zoveel alternatieven lijkt dit haast wel opzettelijk.
quote:Op donderdag 16 september 2010 02:29 schreef piepie het volgende:
[..]
Is inderdaad heel opvallend en vreemd.
Als Mirco is meegenomen in die auto, hebben ze hem dan eerst daar uitgekleed?
Oh gruwelijk als ik er aan denk ...
Je zou ook nog aan het scenario kunnen denken dat de daders de kleding daar bewust hebben gedumpt om een dwaalspoor te creëren. Hij zou bijvoorbeeld al ergens in een huis om het leven kunnen zijn gebracht en dat ze naderhand zijn kleding daar hebben gedumpt. (In de hoop dat de politie uit gaat van ontvoering, verkrachting etc.)quote:Op donderdag 16 september 2010 02:29 schreef piepie het volgende:
Is inderdaad heel opvallend en vreemd.
Als Mirco is meegenomen in die auto, hebben ze hem dan eerst daar uitgekleed?
Ja die theorie hadden we eerder al over zitten speculeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:31 schreef Stirner het volgende:
[..]
Je zou ook nog aan het scenario kunnen denken dat de daders de kleding daar bewust hebben gedumpt om een dwaalspoor te creëren. Hij zou bijvoorbeeld al ergens in een huis om het leven kunnen zijn gebracht en dat ze naderhand zijn kleding daar hebben gedumpt. (In de hoop dat de politie uit gaat van ontvoering, verkrachting etc.)
Nou de ouders vind ik al erg verdacht!quote:Op donderdag 16 september 2010 02:31 schreef Stirner het volgende:
[..]
Je zou ook nog aan het scenario kunnen denken dat de daders de kleding daar bewust hebben gedumpt om een dwaalspoor te creëren. Hij zou bijvoorbeeld al ergens in een huis om het leven kunnen zijn gebracht en dat ze naderhand zijn kleding daar hebben gedumpt.
Dat zou wel heel slecht nieuws zijn, want dan moet je er serieus rekening mee houden dat er meerdere slachtoffers vallen, zolang ze niet worden opgepakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:35 schreef piepie het volgende:
[..]
Met de moord op het 4-jarige jongetje ben ik nu wel bang dat die 2 verband met elkaar zouden kunnen hebben.
Als dat niet zo mocht zijn, dan vind ik nog steeds dat die theorie overeind staat.
ik zou als ouder zijnde wel extra alert zijn...quote:Op donderdag 16 september 2010 02:38 schreef Stirner het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slecht nieuws zijn, want dan moet je er serieus rekening mee houden dat er meerdere slachtoffers vallen, zolang ze niet worden opgepakt.
In de loop van de dag zal er wel meer informatie naar buiten komen over de zaak van dat 4-jarige jongetje. (Ik neem aan dat de ouders al lang alarm hebben geslagen etc.)
Z'n kleding heeft uitgetrokken, iets anders heeft aangetrokken en zoefff, weg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef piepie het volgende:
Het is heel vreemd dat die moeder rond die tijd in slaap viel op de bank en pas de volgende dag wakker werd. Misschien alcohol in het spel? Vader ook al onverschillig achter de PC.
Pff, arm kind. Het was trouwens een pleegkind.
Kan het ook mogelijk zijn dat hij zelf is gevlucht?
Dan moeten die ouders toch kleding missen in zijn kast!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Z'n kleding heeft uitgetrokken, iets anders heeft aangetrokken en zoefff, weg.
Andere kleding om vroegtijdige herkenning te voorkomen ?
Ik denk dat als het kind veel kleding heeft dat het je echt ontgaat als er een shirtje mist hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moeten die ouders toch kleding missen in zijn kast!
Oh, je zult niet meteen merken dat je iets mist, maar als kleding gevonden wordt en de politie vraagt je te kijken of je bepaalde kleding mist, dan denk ik dat je dat, zeker bij een kind van 10 jaar wel kunt achterhalen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het kind veel kleding heeft dat het je echt ontgaat als er een shirtje mist hoor.
Hij kan het zelf gedaan hebben, de ontvoerder kan het ook gedaan hebben (Andere kleding om vroegtijdige herkenning te voorkomen ..)
Of de pleegouders hebben een dwaalspoortje uitgezet.
Hij was een middagje skaten.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Gia het volgende:
Maar goed, ik denk dat hier de pleegouders iets mee te maken hebben.
Is zijn skateboard eigenlijk ook ergens gevonden of heeft ie die meegenomen?quote:De fiets van de jongen is in een wei niet ver van het ouderlijk huis teruggevonden. Op de plek waar de fiets werd gevonden, hadden getuigen een donkere auto gezien.
Goede opmerkingquote:Op donderdag 16 september 2010 18:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij was een middagje skaten.
[..]
Is zijn skateboard eigenlijk ook ergens gevonden of heeft ie die meegenomen?
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Plus elke moeder (of vader) kan bevestigen dat men niet goed slaapt als je kind nog niet thuis is... Laat staan dat je door slaapt tot de ochtend. En dat gaat dan meestal nog over tieners..!
Ik niet hoor! Als ik iets niet kan vinden ga ik er van uit dat het in de wasmand ligt of aan de waslijn hangt.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moeten die ouders toch kleding missen in zijn kast!
Nog steeds geen skateboard.quote:Op zondag 19 september 2010 02:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
De tienjarige Mirco verdween twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets is aan de rand van Grefrath gevonden. Ook zijn poloshirt en sportbroek zijn aangetroffen. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.
quote:
Nog eens doorgelezen dit artikel en wat me ook opviel is dat die moeder pas later in de ochtend is wakker geworden (op die bank nog steeds?).quote:Op zondag 19 september 2010 02:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)drijf___.html?p=21,3
Precies vreemd toch?quote:Op zondag 19 september 2010 02:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Nog eens doorgelezen dit artikel en wat me ook opviel is dat die moeder pas later in de ochtend is wakker geworden (op die bank nog steeds?).
Het gezin had 5 (pleeg)kinderen.
Met 5 kinderen later in de ochtend wakker worden vind ik ook al vreemd.
Het was wel zaterdag, maar zou het hele gezin uitslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |