SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Repost dan maar hier, gok niet dat veel mensen gaan terugzoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
tvp
Ik had mijn post int vorige topic nog ge-edit btw
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah, het is wettelijk verplicht
Hetzelfde als hetbelmenietregister aanbiedenecht te mooie situaties geeft dat
Vanmiddag zo'n vrouwtje;
Yashi zegt goedendag blabla:
vrouw: ik heb geen interesse
Ik: maar u weet niet eens wat ik ga zeggen
vrouw: toch heb ik geen interesse (oftewel ze wordt gek van commerciële telefoontjes)
ik: dan wil ik u graag de mogelijkheid bieden om in de toekomst geen commerciële telefoontjes meer te ontvangen
vrouw: Dat bepaal ik zelf wel, die mogelijkheid is aan mij..
ik;! (wat zeg ik nu net muts
)
Hm dat is wel vaag, ik merk bij ons dat als ze het toch hebben dat iedereen altijd netjes zijn excuses maakt en gaat proberen te voorkomen.. Terwijl we er volgens mij niks mee kunnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb dat ook regelmatig gehad...laat mesden altijd netjes uitpraten...vraag ze dan vervolgends hoe het kan dat ik gebeld wordt, want idd belmeniet....dan krijg je óf: ow doei...of een lulverhaal...dan vraag ik altijd om de naam van de persoon die ik aan de tel heb, naam chef en telefoon nummer bedrijf.....vervolgens krijg je dan ok een: nee....dag mevrouw...
ik heb meer onbeschofte, agressieve, telefonische verkopers gehad dan beleefde... maar de laatste tijd dus niet meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hm dat is wel vaag, ik merk bij ons dat als ze het toch hebben dat iedereen altijd netjes zijn excuses maakt en gaat proberen te voorkomen.. Terwijl we er volgens mij niks mee kunnen
Maar volgens mij heb je ook van die callcenters die randomnummers proberen..
Ach zolang ik Business to Business bel kan ik er niet zo mee zitten, maar hoop eerlijk gezegd geen privé persoon te hoeven bellen..
Tssk, veeleisend!quote:
wat studeer je, waar woon je? wat voor een werk zoek je? (mijn vriend werkt in een magazijn via de susa en daar hebben ze altijd mensen nodig voor minimaal 1 dag in de week(wel tot 'avonds))quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Stefka het volgende:
[..]
Tssk, veeleisend!
Ik ben Stef, 20 jaar oud, inmiddels al bijna 3 jaar trots inwoner van Nijmegen en ik studeer nog. Verveling bracht mij eigenlijk hier en mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust! (dan kijk ik wel of ik ze ook beantwoord)
datquote:
Ik studeer geschiedenis op de uni. Afgelopen week is het weer los gegaan, ben dit jaar met de master begonnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
wat studeer je, waar woon je? wat voor een werk zoek je? (mijn vriend werkt in een magazijn via de susa en daar hebben ze altijd mensen nodig voor minimaal 1 dag in de week(wel tot 'avonds))
Ja wtf! Voel me wel enigszins bedreigd met al die moeilijke vragen van die vrouwmensen. Helaas geen zusjes in de aanbieding.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:Vrouwen! Het zijn net gieren! Als eerste bij de buit!
Haha ik zat toevallig net één van de eerste topics door te lezen, dat ik net nieuw was en iedereen als een malle aan het hyven wasquote:
ah geschiedenis....Boeken lezen enzo...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ik studeer geschiedenis op de uni. Afgelopen week is het weer los gegaan, ben dit jaar met de master begonnen.
Ik weet eigenlijk niet wat voor werk ik zoekWil eigenlijk wel eens kijken of ik in een winkel kan werken (hiervoor eigenlijk alleen altijd schoonmaakwerk gedaan, maar daar heb ik het echt mee gehad), maar vrees dat ze me daar niet willen omdat ik geen verkoopervaring heb.
Wat betreft penislengte, tsja, wat zal ik daar eens op zeggen. Hij is gewoon normaal? Nouja, hij heeft een afwijking naar links, maar verder zit alles erop en eraan
Wat betreft Hyves, zeker gezien voorgaande uitspraak over geslachtsdelen heb ik toch liever nog even een gevoel van anonimiteit(hoewel een slimme hyvesdetective mij zo gevonden heeft)
Bakkes!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geschiedenis, ken je D_K dan ook? dat is die fosiel die op de uni rondloopt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:36 schreef Californium het volgende:
heb je 108 vrienden? (zat net toevallig te hyven enzo :"))
FFFFUUUU, my cover has been blown!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:36 schreef Californium het volgende:
heb je 108 vrienden? (zat net toevallig te hyven enzo)
Dat hoor ik vaker! Ja, dat is deels te danken aan een ochtendcreme van kiwi-extractuur en 's nachts een druppel tinctuur van st. jacobsschelpbessenextract!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker! Ja, dat is deels te danken aan een ochtendcreme van kiwi-extractuur en 's nachts een druppel tinctuur van st. jacobsschelpbessenextract!
Knap als je me hebt weten te vinden!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:40 schreef Stefka het volgende:
[..]
FFFFUUUU, my cover has been blown!
En ik heb eventjes opgezocht wie die D_K mag zijn, maar nee, zegt me niks.
Edit: Allejezus wat een stalkers hier
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geschiedenis, ken je D_K dan ook? dat is die fosiel die op de uni rondloopt
Oh bedoelen ze jou met D_K?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Knap als je me hebt weten te vinden!PM me even hoe! Ik wil zo anoniem mogelijk blijven eigenlijk!
Jij verzamelt al ook al aardig wat stof, topkok!quote:
Ik heb dan ook weinig vrienden!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Stefka het volgende:
[..]
Oh bedoelen ze jou met D_K?Ik zocht op profiel van iemand die daadwerkelijk D_K heet en die ook in de Nijmegen topics postte. Maargoed, misverstand dus! En jij slaagt er in ieder geval beter in om anoniem te blijven dan ik
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij verzamelt al ook al aardig wat stof, topkok!![]()
Ach, kennis is als wijn, dat moet rijpen!quote:
Wie is dat danquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Stefka het volgende:
[..]
Oh bedoelen ze jou met D_K?Ik zocht op profiel van iemand die daadwerkelijk D_K heet en die ook in de Nijmegen topics postte. Maargoed, misverstand dus! En jij slaagt er in ieder geval beter in om anoniem te blijven dan ik
Zanger Rinus is baas!quote:
Nu kan je nog rondlopen met gladde ballen, maar in de winter kan je beter de vacht laten groeien tegen de kou!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Swine het volgende:
Heerlijk met de blote ballen in de zon liggen vandaag! Wat een weertje! Zal wel de laatste keer dit jaar zijn..
Altijd leukquote:
Ik heb faal dusver, nog niets gevondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:40 schreef Stefka het volgende:
[..]
FFFFUUUU, my cover has been blown!
En ik heb eventjes opgezocht wie die D_K mag zijn, maar nee, zegt me niks.
Edit: Allejezus wat een stalkers hier
Ben jij de Stef @ hyves met 107 vrienden, en heb je 2 broertjes waarvan letters beginnen met E en M?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ik kwam uit op ene Dark_Killah (die dus ook werd afgekort als D_K). Profiel:Dark_Killah
He die ken ik ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben jij de Stef @ hyves met 107 vrienden, en heb je 2 broertjes waarvan letters beginnen met E en M?zoja dan ken ik je
Half elf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef Roei het volgende:
[..]
He die ken ik ook.
Swine, waarom loop je met je ballen bloot? Hoe laat moet je straks?
Heeft Pang Hang zijn Chinese wasserette verhuisd? Hoeveel van die dingen heeft men tegenwoordig dan? Ik dacht dat eentje voldoende was?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
KapotHeel de dag 8 trappen op en neer sjouwen, met wasmachines en dozen enzo
Toppunt was de Miele wasmachine die echt wel een kilo of 80-100 woog
2 wasmachines en een drogerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft Pang Hang zijn Chinese wasserette verhuisd? Hoeveel van die dingen heeft men tegenwoordig dan? Ik dacht dat eentje voldoende was?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef SLP_ het volgende:
terug van appelpop. wat een complete ramp! dagje appelpop hartstikke leuk, maar dat pvernachten![]()
![]()
![]()
we zouden eigenlijk tot zondag blijven maar we waren het zo zat dt we de trein terug gepakt hebben. Nu weet ik weer waarom ik nooit kampeer
We zitten er zelfs over na te denken om naar Wijchen te verhuizen! Straks doen we de boodschappen bij SLP!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
2 wasmachines en een droger![]()
één was de nieuwe en één was de oude.. En dan nog koelkast en diepvries, en gewoon de rest van een huis
Jij werkt toch in in een winkel in Wijchen? Wij gaan verhuizen en dat kan best richting Wijchen zijn! Staat ik straks met mijn boeventronie @ winkel!quote:
Dit schijnt samen met IB goed te kunnen sjouwen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:44 schreef SLP_ het volgende:
maar wat heeft dat met yasha te maken?
Dat ligt vast aan mijn gebrekkige logica denk ik!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef SLP_ het volgende:
ik snap hem nog steeds niet maar zal wel aan mij liggen
Tuurlijk niet! Geheel mijn schuld!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef SLP_ het volgende:
ooh dat is wel een goede verklaringligt dus toch niet aan mij
Goed hoorquote:Op zondag 12 september 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Wat doe ik mezelf aan. Zondagochtend naar de squashbaan.
Doe normaal man! Ik ben net thuisquote:Op zondag 12 september 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Wat doe ik mezelf aan. Zondagochtend naar de squashbaan.
Same here, en gelukkig werkt het weer lekker meequote:Op zondag 12 september 2010 10:56 schreef Editeur het volgende:
Gut Murning op deze regenachtige zondag, waar de plannen om veel te lezen al klaar liggen. Het moet alleen nog wel even gedaan worden
Wat studeer je?quote:Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same here, en gelukkig werkt het weer lekker mee
quote:Op zondag 12 september 2010 10:56 schreef Editeur het volgende:
Gut Murning op deze regenachtige zondag, waar de plannen om veel te lezen al klaar liggen. Het moet alleen nog wel even gedaan worden
Ik zit ook alweer in de boeken, jeej.quote:Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same here, en gelukkig werkt het weer lekker mee
Ik denk dat ik win. Voor morgen hoef ik nog maar 1 hoofdstuk, die niet heel groot is, en verder heb ik vooral veel maakwerk.quote:
De volgende keer heb jij geluk.quote:Op zondag 12 september 2010 11:22 schreef Californium het volgende:
Niet eerlijk! ik moet eerst mijn boek ophalen bij mijn vriend en dan moet ik 50 pagina's lezen uit lodish
Is't wat? Nog nooit wat leuks over gehoordquote:
Wie is dan degene die normaal moet doen?quote:
Klopt. Na een bepaalde tijd bij mijn werk gewerkt te hebben gaat het contract over van uitzendbureau naar solvendi... Hoe / wat / waarom? al sla je me doodquote:Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm, dus nu ga je via solvendi werken en niet meer via susa of hoe moet ik het begrijpen?
Je maakt schulden in de relatiesfeer of met familie?quote:
Anders wat? Dan zou IB wat? Kijk daarom moet je nooit lenen in relatiesfeer!quote:Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja schulden, het was meer uitstel van betaling
Schijt aan, je leeft maar één keer en daar moet je van genieten. Je kunt ook je volgende salaris sparen en nu gewoon al plezier hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB krijgt deze week zijn ps3 en ik wil héél graag singstar kopenmaar om dat nu te gaan kopen terwijl er nog amper iets op de spaar staat kan niet echt vind ik
Dat snap ik...quote:Op zondag 12 september 2010 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
ach, wat ik zeg, business to business is nog best te doen, heb ook best regelmatig leuke gesprekjes..
En verder is de sfeer op het werk ook oke! meer dan oke zelfs
En ik vind voor nu even per week uitbetaald krijgen ook wel erg fijn.. Dan heb je tenminste meteen 'waar' voor je extra gemaakte uren bijvoorbeeldHoop alleen dat ik het overzicht een beetje kan bewaren en ook kan sparen enzo
Heb IB gelukkig nu afbetaald en verder volgens mij ook geen "schulden" meer bij mijn ouders ofzo.. Dus het bedrag wat ik deze week verdien (heb iets van 22 uur gedraait ofzo) gaat grotendeels naar mijn spaarrekening denk ik
IB krijgt deze week zijn ps3 en ik wil héél graag singstar kopenmaar om dat nu te gaan kopen terwijl er nog amper iets op de spaar staat kan niet echt vind ik
Het is niet lenen, hij heeft alleen bijvoorbeeld alle benzine en boodschappen betaald van de afgelopen 3 weken.. En dat wil ik gewoon delen, dus dan betaal ik nu mijn deel terug..quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders wat? Dan zou IB wat? Kijk daarom moet je nooit lenen in relatiesfeer!
Mja, true aan de ene kant, aan de andere kant ik ben ook "bijna" jarig en dan kan ik het misschien dan vragen.. Nu heb ik namelijk toch geen idee wat ik anders wil vragenquote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schijt aan, je leeft maar één keer en daar moet je van genieten. Je kunt ook je volgende salaris sparen en nu gewoon al plezier hebben.
Gezamenlijke rekening? Wanneer kunnen we de eerste koters verwachten?quote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is niet lenen, hij heeft alleen bijvoorbeeld alle benzine en boodschappen betaald van de afgelopen 3 weken.. En dat wil ik gewoon delen, dus dan betaal ik nu mijn deel terug..
Binnenkort maar eens gaan kijken voor een gezamenlijke rekening want van dat gereken de hele tijd word ik ook gek
Is IB zwanger?quote:
En wies de vader?quote:Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jamaar het is nog heel pril dus we praten er verder eigenlijk liever niet over
Dat verbaasd me eigenlijk niets! Ik had altijd wel gedacht van Mikkie, maar achter IB had ik dat dus niet gezocht (mikkie dus wel letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is een beetje onzeker, maar sinds het tuinfeest heb ik eigenlijk het vermoeden dat het Mikkie is
quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Editeur het volgende:
Vind het best gezellig eigenlijk, jammer van het bestuursrecht![]()
Bestuurskunde, 2e jaar. Volgens mij heb ik het überhaupt nooit benoemdquote:
Het is zooooo abstractquote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat studeerde jij ook alweer? Bestuurskunde ohja, Bestuursrecht is nooit leuk
wc?quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik blijf lekker de hele dag in bed liggen denk ik, heb een laptop en tv en eten en drinken.. waarom zou ik opstaan?
LRquote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik blijf lekker de hele dag in bed liggen denk ik, heb een laptop en tv en eten en drinken.. waarom zou ik opstaan?
Waar was je heen gegaan dan?quote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef Stefka het volgende:
Gisteren voor het eerst in zowat een jaar weer eens op zaterdag uitgeweest. Viel best tegen eigenlijk, was een behoorlijke sausage fest
Serieus nu pas wakker?quote:Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef Swine het volgende:
Wakker!![]()
Nog goed naar de haaien gegaan met naborrelen als ik nu terugdenk
Leuk maar kort weekend. Jij gaat vanavond niet meer slapenquote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja zag ook mijn post waarin ik melde dat ik net thuis was?
Deze:
[..]
Haha, jij kent mij overduidelijk nietquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Leuk maar kort weekend. Jij gaat vanavond niet meer slapen
Lange tijd in de Billabong gestaan (muziek was verrassend goed, maar de man-vrouw ratio was echt 5 : 1 ofzo en op de een of andere manier is het dan toch minder leuk).quote:
Van Burenquote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Stefka het volgende:
[..]
Lange tijd in de Billabong gestaan (muziek was verrassend goed, maar de man-vrouw ratio was echt 5 : 1 ofzo en op de een of andere manier is het dan toch minder leuk).
Toen even gekeken waar we anders heen konden gaan, maar om half 3 hadden we weinig zin om nog 3.50 entree neer te leggen voor Van Buren/El Som, dus het werd de Stretto.
Maar wat een ballentent (letterlijk en figuurlijk) is dat zeg. De meisjes die er waren zagen er lang niet verkeerd uit (type hockeysletje, dat wel), maar de ratio was eveneens behoorlijk scheef en de mannen die daar waren verdienen een welgemeendeType sportschool en veel te oud voor die tent en voor hun gedrag.
Nopequote:Op zondag 12 september 2010 18:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, jij kent mij overduidelijk niet
quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Uhh..quote:Op zondag 12 september 2010 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ik heb mn afwas ook weer opgehaald
Oh, die!quote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe heet dat nummer nou met al dat gefluit er in? Lekker tempo in dat nummer...
Sommige geintjes zijn leuk, maar bij sommigen zit er ook gewoon echt potentiële flinke schade bij (die vissers, telefoon in het water ofzo).quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Anti Vries?quote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Editeur het volgende:
Morgen op deze mooie maandagochtend, waar ik voor het eerst naar het meest trieste vak moet wat er isAV
Academische Vaardigheden, eerste jaar niet gehaaldquote:
Tja volgens mijn (belachelijk) grondige analyse van het verkeer naar onze websites (denk aan log files van tegen de gigabyte) is 40% van de mobiele gebruikers zo'n iPhone hippie.quote:
Omdat het een karikatuur van zichzelf isquote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Editeur het volgende:
Hoezo hebben zoveel fokkers die Joker van 'Oh Oh Cherso' in hun avater?
Ik ken het euvel. Ik ben ook van de simpele oldskool telefoontjes, zal hier denk ik wel weer op niets uitdraaien, maar wel tof dat ie zo meedenkt.quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ook een nieuwe telefoon want ik ben het klepje van de batterij van mijn huidige kwijt.
En een huisgenoot heeft hem nog wel liggen, en kan ik dan overkopen, maar ik heb eigenlijk ook niet echt schik met deze telefoon.. En vanaf oktober mag ik toch een nieuw abbo afsluiten.. Dus even kijken of ik sim only neem en een telefoon koop. of een abbo met een fancy foon neem
Och joh, als je die kerel ziet praten en tegelijkertijd bewegen, moet ik altijd al die knikkebol-hondjes denken die bij kampers op het dashboard van de auto staatquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het een karikatuur van zichzelf isAwesome ventje.
Ik moet dan altijd denken aan iemand met een continue aanval van nek spasmes.quote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Och joh, als je die kerel ziet praten en tegelijkertijd bewegen, moet ik altijd al die knikkebol-hondjes denken die bij kampers op het dashboard van de auto staat.
Echt hè. Poing-poing-poing de hele tijdquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan iemand met een continue aanval van nek spasmes.![]()
Echt hi-la-risch.
Dat die gast niet moe wordt van zichzelf. Het lijkt wel of een anale probe heeft die continue stroomstoten toedient. Die bek die hij steeds zo nep straktrekt en dat eeuwige gewiebel van hem..quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè. Poing-poing-poing de hele tijd.
whehe, scheelt weerquote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef IrishBastard het volgende:
Nou nog alles in het financieel jaarverslag aanpassen. Maar er blijkt wel een Excel-export knop te zijn
Chronisch strak staan. Wat hij zegt zou vast wel grappig zijn, ik versta er alleen geen snars vanquote:Op maandag 13 september 2010 16:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat die gast niet moe wordt van zichzelf. Het lijkt wel of een anale probe heeft die continue stroomstoten toedient. Die bek die hij steeds zo nep straktrekt en dat eeuwige gewiebel van hem..
Dat gaat dan op kosten van iedereen die komt. Mijn hele boekjaar is nu namelijk net gecontroleerd, en ik ben niet van plan daar nog wijzigingen in aan te brengenquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, scheelt weer![]()
hebben we eigenlijk nog wat lekkers (nodig) voor de BV van vanavond?
Hai!quote:Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
LR
ligt het aan mij of heb ik je wat minder zien posten hier laatste tijd ?
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hai!
Ja ik ben er niet zoveel omdat ik gewoon druk ben met andere dingen.. en m'n inmiddels niet heel nieuwe vriendje meer.. die heeft een groter bed dus daar slapen we meestal.. waardoor ik m'n computer niet bij de hand heb!
Helemaal gelijkquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hai!
Ja ik ben er niet zoveel omdat ik gewoon druk ben met andere dingen.. en m'n inmiddels niet heel nieuwe vriendje meer.. die heeft een groter bed dus daar slapen we meestal.. waardoor ik m'n computer niet bij de hand heb!
Vanavond Project Catwalk!quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, morgen OTH, gossip girl en life unexpected
Sterkte CP!quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doet wel veel pijn hoor, elke dag denk ik veel aan haar. Ben overigens niet eens boosZie in dat zij het inderdaad (nog) niet kan begrijpen. Duurt misschien nog wel jaren want goede steun heeft ze thuis niet echt.
Welke theoloog? Een doctor in de patrologie!quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk kun je het zo een beetje afsluiten CP. Veel sterkte!
Ik heb net de eerste bijeenkomst van het tropenblok gehad. Saai! Het was een inleiding, gegeven door een internist en een theoloog. Ik hoop/verwacht dat de komende bijeenkomsten interessanter zijn.
Nou, eschatologisch gezien wel.quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dank je...Ik weet dat het wel weer goed komt mja de factor tijd kun je niks over zeggen hé
F. Wijssen. Ken je hem?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke theoloog? Een doctor in de patrologie!![]()
Is katholiekengarp!
Nooit colleges van gehad! Waar ging het over?quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
F. Wijssen. Ken je hem?
Ik moest googlen wat patrologie is![]()
. Ik weet echt te weinig van religie af.
Globaal ging het over healing,healing-churches en de rol van voorouders daarin. Best interessant, alleen zei die man continue hetzelfde. Daarnaast zei hij voornamelijk dingen die ik zelf ook wel had kunnen bedenken of die ik zelf ook wel wist.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit colleges van gehad! Waar ging het over?![]()
Bijna niemand weet wat patrologie is, maar mensen denken vaak dat het iets is qua geneeskunde!
Aha, voorouderverering en zulks aanverwante praktijken? Van 'healing' en zulks weet ik niets!quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Globaal ging het over healing,healing-churches en de rol van voorouders daarin. Best interessant, alleen zei die man continue hetzelfde. Daarnaast zei hij voornamelijk dingen die ik zelf ook wel had kunnen bedenken of die ik zelf ook wel wist.
Ik speel er echt nooit op. Heel erg zondequote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Verkoop je nou die piano weer Rituals?Mooi zonde...
En die prijs is ook laag zeg. Als ze voor 500 euro online staan leg je er wel erg veel geld bij (al helemaal als je zegt dat er over te praten is, dat is een impliciete vraagprijs van 250 euro ofzo).
Ja precies! Wat betreft de healing ging het voornamelijk over de traditionals practitioners die, met hun door voorouders ingestraalde kruidendrankjes, HIV e.d. zouden genezen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, voorouderverering en zulks aanverwante praktijken? Van 'healing' en zulks weet ik niets!
Als ie echt nog zo nieuw is zou ik 'm op 400 of 450 zetten, met nog een eurootje of 50-75 aan onderhandelingsruimte. Maar 350 zou wel een heel eind richting de bodem zijn. Da's bijna 40% korting op een amper gebruikt apparaat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik speel er echt nooit op. Heel erg zonde.
Ik ben zo slecht met vraagprijzen! Is het echt zo weinig? Ik heb zelf ¤550,- uitgegeven. Heb op marktplaats nu een bod van ¤320,- (maar nog geen mailreactie).
Heb ook een reactie gekregen dat overduidelijk een scam was! Zelfs ik herkende het.
Ik had eerst bedacht dat ik ¤300,- zou vragenquote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ie echt nog zo nieuw is zou ik 'm op 400 of 450 zetten, met nog een eurootje of 50-75 aan onderhandelingsruimte. Maar 350 zou wel een heel eind richting de bodem zijn. Da's bijna 40% korting op een amper gebruikt apparaat.
O, een tropentheoloog dus? Veldwerk gedaan in Afrika en zulks?quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja precies! Wat betreft de healing ging het voornamelijk over de traditionals practitioners die, met hun door voorouders ingestraalde kruidendrankjes, HIV e.d. zouden genezen.
300, dan nog onderhandelen, kom je op 250. Zhe fack, 50% afschrijven!quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had eerst bedacht dat ik ¤300,- zou vragen. Iemand zei dat het ook makkelijk voor ¤350,- kon. Eigenlijk had ik jou even moeten spreken dus
.
Ja! Hij heeft een aantal jaar in Tanzania gewoond/gewerkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, een tropentheoloog dus? Veldwerk gedaan in Afrika en zulks?
O, dat vind ik uitermate boeiend wat die negers doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hij heeft een aantal jaar in Tanzania gewoond/gewerkt.
Ik heb aan hem gevraagd of hij ook akkoord gaat met ¤350,- euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
300, dan nog onderhandelen, kom je op 250. Zhe fack, 50% afschrijven!Prima als het een oud baggerding is hoor, maar je moet het wel leuk houden. Nadeel is wel dat je doelgroep niet heel groot is. Ik zou proberen uit te onderhandelen met je bod van 320. Beetje pingelen en klungelen.
Vier reacties? Dan was er meer uit te halenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb aan hem gevraagd of hij ook akkoord gaat met ¤350,- euro. Heb nu binnen één dag vier reacties gehad. Valt me nog best mee.
Hou op!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier reacties? Dan was er meer uit te halen.
Economy man to ze rescuequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier reacties? Dan was er meer uit te halen.
Nee dat snap ik. Dubbeltje-eerste rang enzo. Maar goed, als je tevreden bent met 350 is het toch goed?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hou op!Maar twee reacties waren van beginnende pianospelers die niet meer dan ¤200,- willen uitgeven. Geen optie voor mij.
quote:
Is ook helemaal jouw ding, kan ik me voorstellen. Mij zou het me niet boeien als ik van mijn zooi af zou moeten. Maar goed dat is dan ook niet echt van toepassing omdat ik nooit zooi verkoopquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Dubbeltje-eerste rang enzo. Maar goed, als je tevreden bent met 350 is het toch goed?
[..]. Ik zou er gewoon een sport van maken om er een goede prijs uit te halen. Niet voor het geld want van die tientjes moet je het niet hebben, maar gewoon omdat het kan
. Ligt er maar net aan wat je positie is. Mijn auto is bijvoorbeeld voor minder dan mogelijk van de hand gegaan, puur omdat ik er vanaf moest en het ding me in de weg stond. Bovendien wilde ik geen gezeik en gedoe met turken, vage kopers e.d. Dan schik je sneller in en investeer je minder dan wanneer je geen haast hebt en meer wil vangen.
Als Rituals tevreden is met 350, moet ze dat bod aannemen en het geld in d'r zak steken. Scheelt een hoop gedoe met heen-en-weer gemail. Kan ze binnenkort weer vertellen dat ze naar de stad gaat.
quote:
daar heb je t alquote:
Wat doet ie nu dan weer?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Nee! Mijn computer doet het weer niet. Precies hetzelfde als de vorige keer..
Toch maar een laptop kopen? Hoe kan dit nou?! Hij deed het zo goed..
aai.gifquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Niets dus. De 'aanknop' werkt niet meer. Precies hetzelfde als de vorige keer. Toen bleek het de voeding te zijn.quote:
En als je hem een tijdje inhoudt? Valt ie dan wel uit? Eerst alles opslaan dan pas testen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niets dus. De 'aanknop' werkt niet meer. Precies hetzelfde als de vorige keer. Toen bleek het de voeding te zijn.
Hij gaat niet aan, slimmerik, dan valt er weinig op te slaan denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je hem een tijdje inhoudt? Valt ie dan wel uit? Eerst alles opslaan dan pas testen!
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je hem een tijdje inhoudt? Valt ie dan wel uit? Eerst alles opslaan dan pas testen!
Ga je m ook nu kijken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:54 schreef Yashaaaaa het volgende:Nieuwsgroepen
Gossip girl is al binnen
Als het weer je voeding is, zou ik toch eens kijken naar hoe hij staat/of je stopcontacten wel geaard zijn enzo. Lijkt me toch dat zo'n ding niet iedere keer door mag brandenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallen. De aanknop geeft geen reactie, hoe lang ik hem ook indruk.
Vraag maar aan IB!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallen. De aanknop geeft geen reactie, hoe lang ik hem ook indruk.
Schoolquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, want ik moet naar school, maar nu kan ik hem na school wel kijken
Ik heb straks ook school!quote:
quote:06:58:10 14-09-10 Melding : LMAZ Q23A RIPS BURG.VAN DE WILDENBERGLAAN ABZ-HELI-22
Regio : [LL3] Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Gelderland Zuid)
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [0923993] Traumaheli Lifeliner 3 Nijmegen
en je post nu dus met ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Volgens mij wel, we hebben al heen en weder gesmstquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben benieuwd of IB nog aan Sander zijn Ipad gedacht heeft
Ik zeg doen. Er zit geen code op en de rest is niet bijzonder prive. Hooguit mail, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en Yashaaaa heeft er even aan geroken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en Yashaaaa heeft er even aan geroken
Nee we hebben hem niet aangehad, vond ik niet echt kunnen, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar dat spel, mijn schoonzusje was er helemaal lyrisch overquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Er zit geen code op en de rest is niet bijzonder prive. Hooguit mail, maar dat komt wel goed.
Had je de batterij leeggesleurd met Angry Birds, ik had het je niet verweten
Het IS dan ook extreem leuk. (kansloos eigenlijk, maargoed)quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we hebben hem niet aangehad, vond ik niet echt kunnen, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar dat spel, mijn schoonzusje was er helemaal lyrisch over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |