quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef SLP_ het volgende:
terug van appelpop. wat een complete ramp! dagje appelpop hartstikke leuk, maar dat pvernachten![]()
![]()
![]()
we zouden eigenlijk tot zondag blijven maar we waren het zo zat dt we de trein terug gepakt hebben. Nu weet ik weer waarom ik nooit kampeer
We zitten er zelfs over na te denken om naar Wijchen te verhuizen! Straks doen we de boodschappen bij SLP!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
2 wasmachines en een droger![]()
één was de nieuwe en één was de oude.. En dan nog koelkast en diepvries, en gewoon de rest van een huis
Jij werkt toch in in een winkel in Wijchen? Wij gaan verhuizen en dat kan best richting Wijchen zijn! Staat ik straks met mijn boeventronie @ winkel!quote:
Dit schijnt samen met IB goed te kunnen sjouwen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:44 schreef SLP_ het volgende:
maar wat heeft dat met yasha te maken?
Dat ligt vast aan mijn gebrekkige logica denk ik!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef SLP_ het volgende:
ik snap hem nog steeds niet maar zal wel aan mij liggen
Tuurlijk niet! Geheel mijn schuld!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef SLP_ het volgende:
ooh dat is wel een goede verklaringligt dus toch niet aan mij
Goed hoorquote:Op zondag 12 september 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Wat doe ik mezelf aan. Zondagochtend naar de squashbaan.
Doe normaal man! Ik ben net thuisquote:Op zondag 12 september 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Wat doe ik mezelf aan. Zondagochtend naar de squashbaan.
Same here, en gelukkig werkt het weer lekker meequote:Op zondag 12 september 2010 10:56 schreef Editeur het volgende:
Gut Murning op deze regenachtige zondag, waar de plannen om veel te lezen al klaar liggen. Het moet alleen nog wel even gedaan worden
Wat studeer je?quote:Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same here, en gelukkig werkt het weer lekker mee
quote:Op zondag 12 september 2010 10:56 schreef Editeur het volgende:
Gut Murning op deze regenachtige zondag, waar de plannen om veel te lezen al klaar liggen. Het moet alleen nog wel even gedaan worden
Ik zit ook alweer in de boeken, jeej.quote:Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same here, en gelukkig werkt het weer lekker mee
Ik denk dat ik win. Voor morgen hoef ik nog maar 1 hoofdstuk, die niet heel groot is, en verder heb ik vooral veel maakwerk.quote:
De volgende keer heb jij geluk.quote:Op zondag 12 september 2010 11:22 schreef Californium het volgende:
Niet eerlijk! ik moet eerst mijn boek ophalen bij mijn vriend en dan moet ik 50 pagina's lezen uit lodish
Is't wat? Nog nooit wat leuks over gehoordquote:
Wie is dan degene die normaal moet doen?quote:
Klopt. Na een bepaalde tijd bij mijn werk gewerkt te hebben gaat het contract over van uitzendbureau naar solvendi... Hoe / wat / waarom? al sla je me doodquote:Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm, dus nu ga je via solvendi werken en niet meer via susa of hoe moet ik het begrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |