Leuk maar kort weekend. Jij gaat vanavond niet meer slapenquote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja zag ook mijn post waarin ik melde dat ik net thuis was?
Deze:
[..]
Haha, jij kent mij overduidelijk nietquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Leuk maar kort weekend. Jij gaat vanavond niet meer slapen
Lange tijd in de Billabong gestaan (muziek was verrassend goed, maar de man-vrouw ratio was echt 5 : 1 ofzo en op de een of andere manier is het dan toch minder leuk).quote:
Van Burenquote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Stefka het volgende:
[..]
Lange tijd in de Billabong gestaan (muziek was verrassend goed, maar de man-vrouw ratio was echt 5 : 1 ofzo en op de een of andere manier is het dan toch minder leuk).
Toen even gekeken waar we anders heen konden gaan, maar om half 3 hadden we weinig zin om nog 3.50 entree neer te leggen voor Van Buren/El Som, dus het werd de Stretto.
Maar wat een ballentent (letterlijk en figuurlijk) is dat zeg. De meisjes die er waren zagen er lang niet verkeerd uit (type hockeysletje, dat wel), maar de ratio was eveneens behoorlijk scheef en de mannen die daar waren verdienen een welgemeendeType sportschool en veel te oud voor die tent en voor hun gedrag.
Nopequote:Op zondag 12 september 2010 18:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, jij kent mij overduidelijk niet
quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Uhh..quote:Op zondag 12 september 2010 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ik heb mn afwas ook weer opgehaald
Oh, die!quote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe heet dat nummer nou met al dat gefluit er in? Lekker tempo in dat nummer...
Sommige geintjes zijn leuk, maar bij sommigen zit er ook gewoon echt potentiėle flinke schade bij (die vissers, telefoon in het water ofzo).quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Anti Vries?quote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Editeur het volgende:
Morgen op deze mooie maandagochtend, waar ik voor het eerst naar het meest trieste vak moet wat er isAV
Academische Vaardigheden, eerste jaar niet gehaaldquote:
Tja volgens mijn (belachelijk) grondige analyse van het verkeer naar onze websites (denk aan log files van tegen de gigabyte) is 40% van de mobiele gebruikers zo'n iPhone hippie.quote:
Omdat het een karikatuur van zichzelf isquote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Editeur het volgende:
Hoezo hebben zoveel fokkers die Joker van 'Oh Oh Cherso' in hun avater?
Ik ken het euvel. Ik ben ook van de simpele oldskool telefoontjes, zal hier denk ik wel weer op niets uitdraaien, maar wel tof dat ie zo meedenkt.quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ook een nieuwe telefoon want ik ben het klepje van de batterij van mijn huidige kwijt.
En een huisgenoot heeft hem nog wel liggen, en kan ik dan overkopen, maar ik heb eigenlijk ook niet echt schik met deze telefoon.. En vanaf oktober mag ik toch een nieuw abbo afsluiten.. Dus even kijken of ik sim only neem en een telefoon koop. of een abbo met een fancy foon neem
Och joh, als je die kerel ziet praten en tegelijkertijd bewegen, moet ik altijd al die knikkebol-hondjes denken die bij kampers op het dashboard van de auto staatquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het een karikatuur van zichzelf isAwesome ventje.
Ik moet dan altijd denken aan iemand met een continue aanval van nek spasmes.quote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Och joh, als je die kerel ziet praten en tegelijkertijd bewegen, moet ik altijd al die knikkebol-hondjes denken die bij kampers op het dashboard van de auto staat.
Echt hč. Poing-poing-poing de hele tijdquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan iemand met een continue aanval van nek spasmes.![]()
Echt hi-la-risch.
Dat die gast niet moe wordt van zichzelf. Het lijkt wel of een anale probe heeft die continue stroomstoten toedient. Die bek die hij steeds zo nep straktrekt en dat eeuwige gewiebel van hem..quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hč. Poing-poing-poing de hele tijd.
whehe, scheelt weerquote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef IrishBastard het volgende:
Nou nog alles in het financieel jaarverslag aanpassen. Maar er blijkt wel een Excel-export knop te zijn
Chronisch strak staan. Wat hij zegt zou vast wel grappig zijn, ik versta er alleen geen snars vanquote:Op maandag 13 september 2010 16:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat die gast niet moe wordt van zichzelf. Het lijkt wel of een anale probe heeft die continue stroomstoten toedient. Die bek die hij steeds zo nep straktrekt en dat eeuwige gewiebel van hem..
Dat gaat dan op kosten van iedereen die komt. Mijn hele boekjaar is nu namelijk net gecontroleerd, en ik ben niet van plan daar nog wijzigingen in aan te brengenquote:Op maandag 13 september 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, scheelt weer![]()
hebben we eigenlijk nog wat lekkers (nodig) voor de BV van vanavond?
Hai!quote:Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
LR
ligt het aan mij of heb ik je wat minder zien posten hier laatste tijd ?
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hai!
Ja ik ben er niet zoveel omdat ik gewoon druk ben met andere dingen.. en m'n inmiddels niet heel nieuwe vriendje meer.. die heeft een groter bed dus daar slapen we meestal.. waardoor ik m'n computer niet bij de hand heb!
Helemaal gelijkquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hai!
Ja ik ben er niet zoveel omdat ik gewoon druk ben met andere dingen.. en m'n inmiddels niet heel nieuwe vriendje meer.. die heeft een groter bed dus daar slapen we meestal.. waardoor ik m'n computer niet bij de hand heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |